PREMIUM
922 Dołączył: 2012-08-02 Wpisów: 5 243
Wysłane:
29 stycznia 2021 19:02:01
przy kursie: 1 185,00 zł
Nie często to mówię (właściwie piszę), ale TO BYŁO ZAJ....TE POSUNIĘCIE + BANER.
|
|
63 Dołączył: 2017-08-01 Wpisów: 914
Wysłane:
29 stycznia 2021 22:41:28
przy kursie: 1 185,00 zł
mackopl napisał(a):Jeżeli Medium już się zwróciło, to ciekawy jestem jaki będzie wynik GH skoro jest przed produkcją Bloobera? Akurat miejsce GH przed produkcją Bloobera nie ma nic do rzeczy. Na wynik Medium składa się przede wszystkim gwarantowana płatność od Microsoftu, wpływy z preorderów i bieżącj sprzedaży na steam, gog i epic. W jaki sposób wzgledne miejsce Medium i Green Hell na steam miałoby pomóc w szacowaniu wpływów z SoA - nie pojmuję. Stary sprawdzony sposób szacowania to obserwowanie przyrostu liczby komentarzy: 200 szt.od wczoraj x 80-85 kopii (docelowo x55-60) x 30zł z kopii daje 0,5-0,6 mln zarobku po pierwszej dobie.
|
|
3 Dołączył: 2013-07-17 Wpisów: 163
Wysłane:
30 stycznia 2021 09:32:42
przy kursie: 1 185,00 zł
Czyli jednak wyszło Ci te 15K kopii na dobe:)
|
|
|
|
63 Dołączył: 2017-08-01 Wpisów: 914
Wysłane:
30 stycznia 2021 10:28:46
przy kursie: 1 185,00 zł
200 komentarzy przybyło w 27h (19-22) a więc w więcej niż w dobę, ale faktycznie na miejscach 11-14 da się sprzedać ponad 10k sztuk dziennie. A w weekend może nawet i te 15k.
Edytowany: 30 stycznia 2021 10:31
|
|
4 Dołączył: 2017-01-10 Wpisów: 10
Wysłane:
30 stycznia 2021 12:47:28
przy kursie: 1 185,00 zł
Utnapisztim napisał(a):[quote=mackopl]Stary sprawdzony sposób szacowania to obserwowanie przyrostu liczby komentarzy: 200 szt.od wczoraj x 80-85 kopii (docelowo x55-60) x 30zł z kopii daje 0,5-0,6 mln zarobku po pierwszej dobie. Zakladanie 30zl z kopii przy 30% przecenie moze byc zbyt optymistyczne
|
|
3 Dołączył: 2013-07-17 Wpisów: 163
Wysłane:
30 stycznia 2021 13:25:17
przy kursie: 1 185,00 zł
Nie zapomnij o niższej prowizji Steam i IP BOX.
|
|
2 Dołączył: 2009-06-09 Wpisów: 42
Wysłane:
30 stycznia 2021 14:33:03
przy kursie: 1 185,00 zł
Rzadko się udzielam ale jako, że już połowa weekendu to się pokusze o podsumowanie zabawy w typowanie peaku i zobaczymy jutro kto był najbliżej:
PiotrZ9 24.000
Scarry 34.000
1ketjoW 17.000-22.000
Christof_martin 15.000-17.000
grzesiekg 28.000
finansowy_laik 18.000-19.000
|
|
166 Dołączył: 2016-01-17 Wpisów: 1 141
Wysłane:
31 stycznia 2021 11:54:47
przy kursie: 1 185,00 zł
10 miejsce na Globalnych robi wrażenie, ciekawe jak się zachowa sprzedaż od poniedziałku, gdy zejdzie -30%. Swoją drogą zastanawiam się czy nie powinni tego dodatku wypuścić np. w ramach season passa. GH ma już potężną bazę graczy, którzy pewnie by trochę grosza rzucili za możliwość rozwinięcia zabawy. Przy okazji byłoby na sklepie wydanie podstawowe i wydanie zbiorcze jak w przypadku Frostpunka. Tylko nie wiem czy technicznie dałoby się odseparować wersję z i bez takiego dodatku. Obecnie bardzo jestem ciekaw wersji na konsole. Szczęśliwie dostępność PS5 jest w zasadzie marginalna, więc to w dalszym ciągu PS4 jest aktualną generacją dla graczy i Green Hell może być dla nich świetną zabawą, zwłaszcza, że wydawnicza posucha się zapowiada w najbliższym czasie.
|
|
19 Dołączył: 2015-02-14 Wpisów: 191
Wysłane:
31 stycznia 2021 12:36:34
przy kursie: 1 185,00 zł
Może ty już lepiej nie przenoś tu 11bitowych rozwiązań. Masz na takim Rafcie płatne dodatki? Myślisz że narzekają na obecną sprzedaż po dołożeniu darmowego kontentu? No, to pozostaw to fachowcom
|
|
27 Dołączył: 2011-04-11 Wpisów: 235
Wysłane:
31 stycznia 2021 14:09:52
przy kursie: 1 185,00 zł
Spółka obrała taką drogę rozwoju gry i najwidoczniej dobrze się z nią czuje. CJ konsekwentnie, skutecznie i z siłą jadącego walca buduje wokół siebie społeczność graczy, która po prostu rzuci się na kolejny projekt stworzony przez spółkę. Wszystko tutaj jest bardzo dobrze przemyślane i wskazuje na to, że przyniesie oczekiwane efekty w ciągu najbliższych paru lat.
|
|
|
|
40 Dołączył: 2020-09-11 Wpisów: 327
Wysłane:
31 stycznia 2021 18:19:25
przy kursie: 1 185,00 zł
@maciek,
obstawiałem liczbę na Twitchu 0 ergo w weekend przekroczono moje najodważniejsze prognozy co do ilości sprzedanych kopii SOA GH, liczby graczy, ilości komentarzy etc..
Piękna monetyzacja IP GH - świetna strategia przygotowana we współpracy z Valve /Steam. trafiony w punkt termin premiery SOA i właściwa polityka cenowa (promo na grę główną z SOA free dlc)
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
1 lutego 2021 08:55:17
przy kursie: 1 185,00 zł
@maciek1989ej not - ale to był mój konkurs ;p i od razu zaznaczyłem że proszę traktować go jako luźną zabawę a nie spinać poślady nad nim i nikomu nic nie wypominać SOA 1 ewidentnie pokazuje że spółka nad zachowała zainteresowanie graczy, dużo transmisji na Youtube, spora sprzedaż, ale to nie jest przełom na miarę coopa, tu będzie raczej budowanie pozycji przez cały rok i wszystkie trzy części (druga już za kwartał jak pamiętam). Teraz czekamy na przejście na GPW i wersję na konsole. * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 1 lutego 2021 09:02
|
|
40 Dołączył: 2020-09-11 Wpisów: 327
Wysłane:
1 lutego 2021 17:30:43
przy kursie: 1 135,00 zł
obecnie GH globalnie na pozycji top9 - wyżej niż CP 2077 co zważywszy na przepaść dzielącą budżety, marketing etc. ergo SoA (za)chwyciło graczy na Steam-ie.
Dobowa liczba komentów 180-200 tez pięknie. Drugie życie GH
Edytowany: 1 lutego 2021 17:34
|
|
11 Dołączył: 2021-01-04 Wpisów: 26
Wysłane:
1 lutego 2021 18:28:24
przy kursie: 1 135,00 zł
CRJ nie powinno odchodzić od kury znoszącej złote jaja. Wydaje mi się, że w dłuższej perspektywie powinni zatrudnić dodatkowe osoby i podzielić załogę na stałe na dwa oddzielne zespoły. Jeden pracujący przy obecnym GH, drugi przy Chimerze. Team GH po SoA albo dalej powinien szukać inspiracji względem dalszych update'ów/naprawianiem bugów, które są w grze i wciąż irytują masę graczy (czy to samousuwające się save'y, czy problemy ze znikającymi zestackowanymi rzeczami, czy z problemami optymalizacyjnymi) lub skupiać się nad rozpoczynaniem prac nad 2 częścią IP.
Obecne TOP9 Global, a przez ostatnie parę dni top 10-14 global, które utrzymuje się dzień i noc przez ostatnie 4 dni oraz wcześniejsze ciągłe top 45-70 global w pełnej cenie przez kilkanaście dni od zakończenia Winter Sale tylko potwierdza, że nie jest to IP, które powinno się zostawić po dodaniu 3 dodatków SoA oraz wypuszczeniu na konsole.
Widać i to bardzo mocno, że trend na gry survivallowe jest i to potężny. Jest to także duży potencjał contentowy dla wszelkiej maści streamerów/youtuberów, którzy mogą grać w parę osób czyli w swoich ekipach. Na polskiej scenie z bardziej znanych ekip, które ogrywały GH są: a) Izak w kooperacji z Sajem (Izak - legenda Youtube'a oraz Twitcha, obecnie streamując ma średnio po 2-3 tysiące oglądających w porywach do 10 tysięcy gdy gra w CS:GO razem z ekipą Emeritos Banditos; Saju - kumpel Izaka, który obecnie ma średnio po 1-2 tysiące oglądających gdy streamuje) b) Isamu - nagrywał odcinki z Green Hella na YT. Jego kanał jest jednym z największych posiadając blisko 2.5 miliona subskrybentów. Seria z Green Hella była jedną z najbardziej oglądancyh serii ostatnimi czasy u niego na kanale i pod ostatnim odcinkiem, który został wypuszczony tydzień temu jest ogromna liczba komentarzy od ludzi, którzy nawołują Isamu do kontynuuowania serii tym bardziej, że wyszedł właśnie dodatek SoA.
To tylko pojedyncze przykłady z polskiego podwórka ale jest ich globalnie dużo, dużo więcej.
2 dni temu zrobiłem prosty test i poprzez wysłanie paru donejtów (budżet całkowity około 50 złotych) zachęciłem wyżej wymienionych streamerów do powrotu do GH. Izak (minimalna kwota donejta ustawiona na 7 złotych) oraz Saju i Pago (minimum ustawione na 3 złote).
Obecnie Izak ma w planach zagranie w GH z Sajem oraz prawdopodobnie z Pago (jednym z topowych streamerów na polskim Twitchu, średnio oglądany przez 4-7 tysięcy osób) w ciągu paru najbliższych dni.
Do ukoronowania brakuje tylko ekipy Xayoo/Popo/Japczana (największa ekipa na polskim twitchu, których wyświetlenia sięgają blisko 40-50 tysięcy osób oglądających na raz) oraz drugiego zespołu Ewroona/Mandzia (wyświetlenia tej dwójki to blisko 20-30 tysięcy osób). Zachęcając powyższe ekipy prostymi donejtami w postaci paru złotych, którzy odpaliliby GH ze swoimi ekipami mocno namieszałoby w rozreklamowaniu GH w Polsce. Dodatkowo jeżeli takie ekipy streamowałyby nasz tytuł to dużo mniejszych/średnich streamerów także podłączyłoby się pod trend i odpaliłoby GH u siebie na streamie.
Zachęcam każdego kto myśli o przyszłości swojego kapitału aby w wolnej chwili wszedł na streamy powyższych osób i wysłał parę donejtów, w których zapytają kiedy dany streamer zagra w Green Hell lub czy rozważał pomysł na odpalenia Green Hell'a ze swoją ekipą ponieważ jest to obecnie jeden z najbardziej contentowych tutułów do streamowania (może przynieść mega dużo funu dla ich widzów oraz ich samych). Małym budżetem można zachęcić naprawdę topowe osoby Twitcha do sprawdzenia tytułu. Jeżeli chociaż parę osób się do mnie dołączy to spowoduje to efekt kuli śnieżnej jako, że donejty są wyświetlane dla wszystkich oglądających a także nigdy nie 'olewane' przez samych streamerów. Streamerzy widząc, że zapytań na temat odpalenia GH jest ostatnimi dniami całkiem sporo mogą się skusić na przetestowanie tytułu. Odpalenie GH dla masy widzów poskutkować możę w rozniesieniu dobrego słowa o produkcie Creepy Jar przez widzów swoim dalszym znajomym, którzy mogą być potencjalnymi kupcami gry co nakręciłoby sprzedaż znacząco na rynku Polskim oraz zbudowałoby jeszcze większą bazę odbiorców pod kolejne update'y GH czy też Chimerę.
Liczę na wasze wsparcie w działaniu i promowaniu. Pozdrawiam, Sssd
|
|
PREMIUM
289 Dołączył: 2014-12-15 Wpisów: 1 947
Wysłane:
1 lutego 2021 19:02:09
przy kursie: 1 135,00 zł
sssd: twój pomysł ze streamami jest jak najbardziej w porządku, tyle, że polski rynek ma niewielkie znaczenie. Zagraniczni streamerzy są dużo bardziej pożądani.
|
|
40 Dołączył: 2020-09-11 Wpisów: 327
Wysłane:
2 lutego 2021 09:28:11
przy kursie: 1 130,00 zł
Dzięki premierze Spirits of Amazonia połączonej z trwającą do 1.02.2021 przeceną, Green Hell ponownie wzbudził ogromne zainteresowanie wśród graczy z całego świata. Odnotowany w niedzielę wynik ponad 13 tysięcy jednocześnie aktywnych użytkowników jest najwyższym peakiem gry od czasu premiery trybu wieloosobowego w kwietniu 2020. Zauważalna również była zdecydowanie liczniejsza grupa widzów oglądających Green Hell na portalu Twitch.tv, gdzie przygody w amazońskiej dżungli śledziło jednocześnie blisko 25 tysięcy osób. Sukces ten jest efektem pracy całego zespołu Creepy Jar w miesiącach poprzedzających premierę Spirits of Amazonia. - W wyniku wytężonej pracy zespołu, przez ostatnie tygodnie udało się wyeliminować większość poważnych błędów oraz wyszlifować elementy związane z gameplayem i fabułą. Dzięki temu dodatek został bardzo dobrze przyjęty przez graczy i tchnął nowe życie w Green Hella - na co dowodem jest to, że od premiery Spirits of Amazonia nieprzerwanie znajdujemy się w top 9-12 najlepiej sprzedających się gier na Steam - opisuje premierę dodatku Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar Przypominamy, iż Spirits of Amazonia jest ogromnym projektem, dlatego został on podzielony na trzy części. W pierwszej z nich graczom został zaprezentowany system questów i zdobywania reputacji wśród tubylców. Premiera kolejnych części Spirits of Amazonia są planowane jeszcze w tym roku. Dotychczas gra Green Hell sprzedała się w ponad półtora miliona egzemplarzy na platformie Steam, a liczba użytkowników posiadających ją na swojej liście życzeń (Steam Wishlist) szacowana jest na ponad milion osób. - Liczymy, że kolejne części Spirits zostaną równie ciepło przyjęte przez graczy i sprawią, że Green Hell dalej będzie się rozwijał jako tytuł i zyskiwał rzesze nowych fanów. Nasza gra jest longsellerem i pragniemy, aby wzbudzała zainteresowanie przez wiele najbliższych lat - kończy prezes strefainwestorow.pl/wiadomosci...
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
2 lutego 2021 09:50:11
przy kursie: 1 130,00 zł
Cytat:"wiele najbliższych lat" no i super że nie utną łba kurze znoszącej złote jajka. * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
|
|
PREMIUM
922 Dołączył: 2012-08-02 Wpisów: 5 243
Wysłane:
2 lutego 2021 15:36:39
przy kursie: 1 130,00 zł
Liczba graczy na Steam to 10.600 osób obecnie. "Obawiam się", że SOA nie powiedziało nam wszystkiego w ostatni weekend.
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
2 lutego 2021 15:49:38
przy kursie: 1 130,00 zł
To jest ciekawy casus - większość gier ma wyraźnie większe peaki w weekend i zjazdy w tygodniu, tu po SOA mamy tak że póki co codziennie do gry siada bardzo dużo osób. Inna sprawa że twitche/youtubowe streamy z SOA dopiero się rozpędzają i dają drugi oddech dodatkowi. * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
|
|
40 Dołączył: 2020-09-11 Wpisów: 327
Wysłane:
2 lutego 2021 15:57:14
przy kursie: 1 130,00 zł
w nie-weekendową dobę przyrost komentarzy na poziomie 200 oznacza grube 15.000 sprzedanych kopii -
to jest ogromny sprzedażowy impuls reaktywacyjny GH na Steam - każdy nowy gracz multiplikuje liczbę graczy o kolejnych trzech do grupy co-operacyjnej.
Nice
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.