Exar napisał(a):WatchDog napisał(a):
Wysłane: 24 listopada 2019 11:05:03
Ewentualni kosmonauci, pamiętajcie, że inwestycje w gamedev są podobnie ryzykowne co podróże międzyplanetarne.
elemis napisał(a):
Wysłane: 2 maja 2021 18:00:36
wśród gier bez ujawnionych materiałów filmowych
Daje do myślenia.
Nie wiem co daje to do myślenia Tobie. Mnie natomiast pierwszy cytat skłania do przemyśleń, że spółka od samego swojego giełdowego zarania informowała i informuje o ryzykach - na spółce jako takiej oraz na całej branży, która dając niesamowite perspektywy wzrostu wiąże się także z ponad przeciętnym ryzykiem
Drugi każe mi przypuszczać - że wobec braku jakichkolwiek dostępnych materiałów filmowych - relatywnie duże zainteresowanie grą zwiększa znacząco prawdopodobieństwo, że po ich ujawnieniu o spółce i jej grze będzie bardzo głośno.
W połączeniu te cytaty w mojej głowie łączą się natomiast w całość: Inwestowanie jest ryzykowne, ale udany reveal projektu i studia w jakimś stopniu jedno z ryzyk istotnie ograniczył
Vox napisał(a):
Starward zwiększa zatrudnienie - kolejne 2 osoby które tworzą...
@Elemis, zatrudnieni?
Spółka całkiem niedawno zaktualizowała delikatnie swoją stronę internetową. Nasza załoga jest wymieniona z imienia, nazwiska i znacznej większości Linked Ina. Wszystko czarno na białym i do weryfikacji. Zachęcam do zapoznania się z historią zawodową ludzi tworzących projekt. W dalszym ciągu jest jednak otwarta na dopływ świeżego talentu. Zatem - spodziewajmy się za jakiś czas kolejnej aktualizacji strony.
kmsc2 napisał(a):
Swoją drogą co do porównania to Unholy od Duality zapowiada się o wiele lepiej nie mówiąc o wygórowanej kapitalizacji Starwards Industries i braku rentowności.
StarWards ma jedynie szansę zdobyć graczy niszowych, zainteresowanych tematyką Lema. Jeśli im się to uda to mają szansę na mały sukces.
Nie za bardzo wiem jak spółka tworząca swój pierwszy projekt i pragnąca zarabiać pieniążki na core działalności mogła być rentowna. Nie wiem też na jakiej podstawie stwierdzasz, że coś zapowiada się lepiej od gry, o której większość osób nieprzychylnych pisze "kot w worku". Nie rozumiem także wciąż Twojej dziwnej maniery pisania nazwy naszego studia PascalCase i z literą "s" na końcu. Nie jestem w stanie odtworzyć też procesu analitycznego na podstawie którego piszesz, że jedynie fani Lema zainteresują się grą.
kmsc2 napisał(a):
Wiele gier PlayWaya bez "materiałów filmowych" ma o wiele lepsze wyniki w społeczności.
Pierwszy z góry to Tribe:Primitive Builder od Polyslash.
Z tym wiele to bym nie przesadzał - dokładnie rzecz ujmując 4. Pierwszym z góry nie jest także wspomniana przez Ciebie gra, a Roman Empire Wars od Emperor Games. Drugim - być może łatwiej powiązywalnym z PLW - Crime Scene Cleaner od President Studio. Tyle, że... sam porównując na innym wątku gry bardziej ambitne z symulatorami piszesz
kmsc2 napisał(a):
....porównanie nie na miejscu. Nie ma szans na taki wynik, bo to tylko symulator,
Najogólniej także uważam, że w wypadku symulatorów materiały filmowe nie są aż tak wielkim assetem. Gracze symulatorów chyba nie oczekują od rozrywki zapierającej dech w piersiach grafiki, głębokiego scenariusza, "meaningful entertainment".
Niejako wywołany do tablicy by nie opierać się na nieco nieaktualnych danych - ponownie zrobiłem także większy research wszystkich tytułów na Wish List Steam bez materiałów filmowych znajdujących się przed The Invincible. W dalszym ciągu podtrzymuję tezę, że jest to gatunek niemal wymarły.