PARTNER SERWISU
qxkapnsr
15 16 17 18 19
jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 28 maja 2021 09:26:40 przy kursie: 65,00 zł
Istotne jest zrozumienie z czego wynikają słabe oceny tej gry, bo wynikają one głównie z contentu i oczekiwań, że będzie to House Flipper z zamkami, a jest Builder z osadą.

Przejrzałem większość negatywnych recenzji i ludzie głównie narzekają na to, że:
- gra jest za krótka (kilka godzin rozgrywki),
- jest to Builder, a nie Flipper - jest to kwestia pozycjonowania tej gry przez Wydawcę, choć już po demie i po trailerze można było to stwierdzić,
- jest za mało zamków.

Samego narzekania na jakość samą w sobie jest niewiele, na zgłoszone bugi Pyramid Games reaguje błyskawicznie już zapowiadając pierwszego patch'a:
store.steampowered.com/news/ap...

Jest również reakcja Wydawcy, który zbierając pomysły od graczy, być może ma zamiar rozwijać ten tytuł:
steamcommunity.com/app/944250/...

Cytat:
Make Medieval Times great again! - what you want to improve
Hey, let's make the game perfect. Run your ideas wild. What would you like to see in the game in the future (patches, dlc, sequel). We want this game to outlive some of real Castles.


Dalej uważam, że jak na tak odległe miejsce na WL, sprzedaż tej gry będzie całkiem niezła i szybko zwróci koszty. Zobaczymy czy i w jakim kierunku będą ją rozwijać, bo moim zdaniem nie wykorzystano potencjału tego tytułu, szczególnie przy tak "łatwej" cross-promocji z HF.
To be a rock and not to roll
Edytowany: 28 maja 2021 09:27

mily66
12
Dołączył: 2020-04-12
Wpisów: 82
Wysłane: 28 maja 2021 09:30:25 przy kursie: 65,00 zł
Taka grupa potezna jak playway a takie szkolne bledy robia, ktory to juz raz, no nic. Przypominam sobie jak po premierze Agony wieszczono upadek playwaya a gdzie to poszlo to wszyscy wiemy. Grupa ma kase wlasnie z takich pojedynczych rodzynkow jak pyramid bo z tego zyje, takze zaskoczy w koncu.

jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 28 maja 2021 13:41:08 przy kursie: 65,00 zł
Odnośnie jeszcze samej premiery Castle Flipper na tle innych premier z ostatnich dni, z innego forum przeklejam info:

King of Seas - premiera 25.05 - 62 miejsce na WL - 793 pozycja w Global Top Sellers obecnie i max. peak 601 z wczoraj.
Graven - premiera 26.05 - 71 miejsce na WL - 654 pozycja w w Global Top Sellers obecnie i max. peak 270 z wczoraj.
Castle of Flipper - premiera 26.05 - 216 na WL - 289 pozycja w globalnych bestsellerach obecnie i max. peak 799 z wczoraj.

Szkoda tych ocen, bo zainteresowanie mogłoby być jeszcze o wiele większe.
To be a rock and not to roll
Edytowany: 28 maja 2021 13:43


1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 31 maja 2021 22:48:08 przy kursie: 64,50 zł
Nie ocen szkoda tylko złego rozpoznania oczekiwań rynku. W przypadku CF wygrał krótkoterminowo szybki nieduży zysk. Marka spółki niewątpliwie na tym straciła. Dla mnie to biznesowy błąd prezesa. Oby bez istotnych konsekwencji dla DS czy OM. Poza tym widać że kontrolą jakości wymaga poprawy. To muszą poprawić i to cenna informacja.

jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 2 czerwca 2021 14:27:44 przy kursie: 63,00 zł
Zgoda @1ketjoW, ważne żeby wyciągali wnioski przed głównymi produkcjami. I mam wrażenie, że już wyciągają, bo działają z poprawą tej małej gry szybko i sprawnie - wydane zostały już dwa patche, w tym drugi dzisiaj, który poprawia większość kwestii na które skarżyli się gracze, w tym również zawierający nowe rodzaje dachów, lepsze skalowanie przedmiotów czy system budowania zamków:
store.steampowered.com/news/ap...

Recenzje też z upływem czasu powinny być lepsze - z resztą ostatnie 10 to jest 80%, ostatnie 20 to 70% pozytywów.

Gra według stanu na 31/05 sprzedała się w około 14.000 egzemplarzy.
To be a rock and not to roll
Edytowany: 2 czerwca 2021 14:48

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 2 czerwca 2021 22:34:18 przy kursie: 63,00 zł
Moim zdaniem to nie plus że przy małej grze szybko reagują. Tak jak napisałem system kontroli jakości jest do poprawy. Mała gra, mały budżet, słaba jakość. Tak wyszło. Czy sprzedadzą 14 czy 20 tyś plus. Nie ma znaczenia. Sytuacji spółki to istotnie nie zmieni. Jedynie są trochę bliżej spełnienia warunków programu motywacyjnego. Następna gra musi być jakościowo znacznie lepsza. Na to pewnie potrzebują kasy i stąd CF. Zapłacą zewnętrznym testerom za sprawdzenie DFH. Innego pomysłu nie mam na ten ruch z CF.

szyderca667
2
Dołączył: 2015-02-14
Wpisów: 181
Wysłane: 4 czerwca 2021 22:40:53 przy kursie: 65,60 zł
Dopiero dzisiaj info o zwrocie kosztow gry, dla mnie negatywne zaskoczenie, liczalem ze gra w ciagu doby sie zwrocila. Spolka dostala za gre 120 tys + koszty marketingu. To ile te koszty marketingu wynosza? Gra do tej pory minus prowizja steam to wg mnie ok 600 tys zl. To na marketing poszly takie pieniadze, czy az taki marketing byl sensowny? Liczylem, ze pdg wyciagnie z tej gierki w calej zywotnosci produktu ok 1mln zl, tymczasem jest, jezeli dobrze pamietam, 120 tys i jak sprzedadza kolejne 15 tys w rok to ok 240 tys, omijam tutaj jakies platne dodatki, rozsrerzenia itd. To jest katastrofa. Nie dziwi mnie ze gaming wali na pysk, po prostu te wszystkie wyliczenia przed premierowe na podstawie wishlist itd sa odrealnione. Anty_teresa wspominal w analizie finansowej, ze prezes z malym doswiadczeniem podpisuje niekorzystne umowy, no ale w przypadku CF to ta umowa z progiem zwrotu to jakas katastrofa, a w Farming Life i ZooKeeper jak informuje dzsiaj sama spolka katastrofa jeszcze wieksza.

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 5 czerwca 2021 06:40:21 przy kursie: 65,60 zł
Anty Teresa z całym szacunkiem ale upraszcza rzeczywistość. Oni nie mieli kasy i musieli się godzić na słabe warunki aby przetrwać. Prezes nie jest niestety mistrzem negocjacji. W mojej ocenie powinni jednak szybciej wydawać gry, które mają szanse dać im stabilność finansową. Po CF widać że oceny pozytywne na poziomie 75% to marzenie gdy robią gry na zlecenie. 1 mln przychodu z tej gry nie będzie. Gra jest za krótka i rozmija się z oczekiwaniami rynku co do zawartości. Niski % zwrotów brzmi trochę śmiesznie.

mrk
mrk
26
Dołączył: 2008-08-30
Wpisów: 1 968
Wysłane: 5 czerwca 2021 09:25:42 przy kursie: 65,60 zł
szyderca667 napisał(a):
Dopiero dzisiaj info o zwrocie kosztow gry, dla mnie negatywne zaskoczenie, liczalem ze gra w ciagu doby sie zwrocila. Spolka dostala za gre 120 tys + koszty marketingu. To ile te koszty marketingu wynosza? Gra do tej pory minus prowizja steam to wg mnie ok 600 tys zl. To na marketing poszly takie pieniadze, czy az taki marketing byl sensowny? Liczylem, ze pdg wyciagnie z tej gierki w calej zywotnosci produktu ok 1mln zl, tymczasem jest, jezeli dobrze pamietam, 120 tys i jak sprzedadza kolejne 15 tys w rok to ok 240 tys, omijam tutaj jakies platne dodatki, rozsrerzenia itd. To jest katastrofa. Nie dziwi mnie ze gaming wali na pysk, po prostu te wszystkie wyliczenia przed premierowe na podstawie wishlist itd sa odrealnione. Anty_teresa wspominal w analizie finansowej, ze prezes z malym doswiadczeniem podpisuje niekorzystne umowy, no ale w przypadku CF to ta umowa z progiem zwrotu to jakas katastrofa, a w Farming Life i ZooKeeper jak informuje dzsiaj sama spolka katastrofa jeszcze wieksza.


Myślę, że sporo mniej niż 600k, raczej bliżej 450k licząc zgrubnie 50% ceny (weź też pod uwagę, że gra była na premierę zrabatowana 50%, zdecydowana większość szła w cenie 58 zł).

Nie wiem czy z założenia te produkty były zamierzone na osiągnięcie istotnych zysków, czy raczej na zapewnienie jakiegoś CF, który pozwoli na zbudowanie zespołów i doświadczenia.

Co do prezesa to cóż masz racje, nie każdy kto robi dobrze(?) gry będzie dobrze zarządzał spółką, ale chyba jeszcze za wcześnie na oddzielenie własności od zarządzania (jak i zresztą w praktycznie każdej spółce z GK PLW).

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 8 czerwca 2021 19:06:26 przy kursie: 67,70 zł
PYRAMID GAMES - analiza techniczna [aktualizacja]


Zasięg spadków wyznaczony w marcowej analizie technicznej został zrealizowany z nawiązką, pora więc na aktualizację. Kurs akcji spółki znajduje się w umiarkowanym trendzie spadkowym - przecena stopniowo wytraca swój impet. Kupującym udało się obronić wsparcie na poziomie 61,20 zł i to było wystarczającym powodem do wyprowadzenia kontry przez łapaczy dołków. Kurs porusza się kanałem spadkowym, mediana którego pokrywa się obecnie z SMA50 - to właśnie pokonanie średniej pozwoliłoby na rozbudowę korekty w kierunku górnej bandy kanału. Na chwilę obecną nie ma podstaw do wieszczenia definitywnego końca spadków. O większej rozbudowie odreagowania można będzie mówić w przypadku wydostania się z kanału.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.


jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 27 lipca 2021 08:35:06 przy kursie: 57,90 zł
Podaję link do aktualności inwestorskich Q3 2021:
www.youtube.com/watch?v=Tv9F7I...

Long story short:
- będą na targach PAX West w USA, 3-6/09 - liczę, że może ogłoszą na Steam największą swoją produkcję, czyli CEO Slayer - w aktualnościach Q2 2021 zapowiadali, że ma to mieć miejsce na wydarzeniu branżowym,
- pracują nad materiałami promocyjnymi Occupy Mars dla Asus ROG i Steel Series,
- zgodnie z roadmap OM pracują już nad wydarzeniem medialnym promującym grę,
- OM projektują tak, aby późniejsza implementacja trybu Open Coop była bezproblemowa, cokolwiek to znaczy blackeye,
- niedługo duży patch do Castle Flipper z nowym trailerem do gry + gra portowana jest na konsole.
To be a rock and not to roll

Wilk z T29
67
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 254
Wysłane: 3 sierpnia 2021 20:45:52 przy kursie: 49,80 zł
Widać, że akcje obejmowane po 20 zł parzą. Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu, zdaje się mówić zeszłoroczny nabywca akcji. Nie ma wiary w sukces tych gier, choć Occupy poza DL2 wydaje się mieć najlepiej rozbudowaną wishlist Steam z polskich producentów.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 4 sierpnia 2021 10:49:29 przy kursie: 49,55 zł
Cytat:
Widać, że akcje obejmowane po 20 zł parzą. Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu, zdaje się mówić zeszłoroczny nabywca akcji. Nie ma wiary w sukces tych gier, choć Occupy poza DL2 wydaje się mieć najlepiej rozbudowaną wishlist Steam z polskich producentów.


kogo parzą tego parzą, mnie nie parzą, ja tam jestem tutaj pewny bardzo dużej stopy zwrotu, nastawiając się na scashowanie gdzieś tak przed premierą CEO (a nie przed premierą OM). Tylko tyle że mam komfort że mogę spokojnie poczekać i potrzymać pakiet akcji jak długo trzeba.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

Wilk z T29
67
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 254
Wysłane: 11 sierpnia 2021 23:19:01 przy kursie: 50,00 zł
Nie zmienisz zdania nawet gdyby hipotetycznie OM słabo wypadł?
CEO jaki ma potencjalny termin wydania?

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 12 sierpnia 2021 00:27:19 przy kursie: 50,00 zł
jak OM po premierze zaskoczy in-minus ... hmm... no to tak, ale niczego takiego nie spodziewam się.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 12 sierpnia 2021 09:00:09 przy kursie: 49,00 zł
mackopl napisał(a):
Nie zmienisz zdania nawet gdyby hipotetycznie OM słabo wypadł?
CEO jaki ma potencjalny termin wydania?

Według informacji z zeszłego roku, produkcja ma trwać około 3 lat, więc to perspektywa ok. 2024.
To be a rock and not to roll

jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 16 sierpnia 2021 12:58:58 przy kursie: 50,00 zł
W raporcie półrocznym z ciekawych informacji, pomijając fakt nieujęcia przychodów ze sprzedaży Castle Flipper za czerwiec (sic!), pojawiło się troszkę więcej informacji odnośnie statusu prac nad trybem Open Coop. Wklejam dla zainteresowanych:

Cytat:
Celem projektu jest opracowanie złożonego systemu pozwalającego na portowanie gier symulacyjnych singleplayer do trybu kooperacji online. Pełna realizacja projektu pozwoli docelowo na wdrożenie trybu kooperacji online do gier Spółki, a także na świadczenie usług portowania wybranych gier symulacyjnych do trybu multiplayer dla innych firm z branży gamedev.

Na przełomie lipca i sierpnia Spółka zakończyła prace nad pierwszym etapem projektu obejmującym bazowe moduły systemu. W ramach prowadzonych prac opracowany został m.in. moduł indeksujący sceny projektów gier, który dzięki wykorzystaniu algorytmów ewolucyjnych pozwala na szybką ocenę pracochłonności potrzebnej na dodanie trybu online do danego tytułu. W trakcie prac przeprowadzono także szereg eksperymentów symulacyjnych, co zaowocowało stworzeniem uniwersalnego managera połączeń, a także modułu Matchmaking pozwalającego na dobieranie graczy w grupy na podstawie ich parametrów i komunikację między nimi.

W najbliższych miesiącach zespół OpenCoOp będzie skupiał się na tworzeniu modułów PlayerControl
i PlayerReflection odpowiedzialnych za gameplayowy aspekt naszej technologii. Są to kluczowe elementy, które pozwolą na wprowadzenie do kompatybilnych gier singleplayer rozgrywki wieloosobowej, w której gracze będą mogli prowadzić płynną rozgrywkę we wspólnym środowisku pełnym interaktywnych obiektów.
To be a rock and not to roll
Edytowany: 16 sierpnia 2021 12:59

jqn
jqn
64
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 374
Wysłane: 19 sierpnia 2021 10:59:05 przy kursie: 49,00 zł
jqn napisał(a):
mackopl napisał(a):
Nie zmienisz zdania nawet gdyby hipotetycznie OM słabo wypadł?
CEO jaki ma potencjalny termin wydania?

Według informacji z zeszłego roku, produkcja ma trwać około 3 lat, więc to perspektywa ok. 2024.


W dzisiejszym wywiadzie z CEO jest troszkę więcej informacji odnośnie tej produkcji:
strefainwestorow.pl/artykuly/w...

Cytat:
Na ten moment gra CEO Slayer jest na etapie pre-produkcyjnym. Od startu docelowej produkcji zakładamy, że potrwa ona 3 lata. Liczymy, że ten projekt będzie większy od Occupy Mars. W ostatnich latach zbudowaliśmy tak duży (liczący już ponad 50 osób) zespół realizując wiele projektów, właśnie po to, aby było możliwe zebranie doświadczenia i połączenie sił przed większą produkcją.
To be a rock and not to roll

FilipBonn
19
Dołączył: 2019-01-27
Wpisów: 162
Wysłane: 19 sierpnia 2021 11:30:13 przy kursie: 49,00 zł
Czyli CEO Slayer 2025, zakładając że w przyszłym roku ruszy właściwa produkcja. Czyli realnie 2026/27 ;)

Cieciu87
0
Dołączył: 2021-07-28
Wpisów: 5
Wysłane: 6 września 2021 14:13:29 przy kursie: 55,10 zł
1ketjoW napisał(a):
Mam pytanie, czy Musk wspomniał kiedyś o jakieś grze polskiej firmy?

Czy może ktoś ze SW podać aktualne dane dotyczące WL dla gry Occupy Mars? Czy może chcemy sobie pogaworzyć?





Stare nagranie z 2019 r. nie wiem czy było już wrzucane

www.youtube.com/watch?v=BKDybV...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


15 16 17 18 19

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,757 sek.

xrdjwcjx
uricsjoa
drttzsrn
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
dkyrsstm
erjxkqle
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat