11 Dołączył: 2020-07-20 Wpisów: 45
Wysłane:
11 kwietnia 2022 07:54:45
przy kursie: 6,07 zł
Biję się w pierś, mamy 574 oceny
|
|
63 Dołączył: 2017-08-01 Wpisów: 914
Wysłane:
11 kwietnia 2022 08:12:16
przy kursie: 6,07 zł
Normalne że zawsze się przeszacowuje sprzedaż, kiedy z początku dużo recenzji spływa zwłaszcza jak były przed premierą preordery. W tym tygodniu będzie spływać po kilkadziesiąt ocen dziennie, w kolejnym po kilkanaście, jeśli ma się sprzedać 300k+ kopii w tym roku to wystarczy żeby po ustabilizowaniu sprzedaży było ich powyżej 10 dziennie przy założeniu przelicznika ok. 100 kopii na notę.
Edytowany: 11 kwietnia 2022 08:14
|
|
5 Dołączył: 2019-11-29 Wpisów: 115
Wysłane:
11 kwietnia 2022 08:54:02
przy kursie: 6,07 zł
Demaskatorski napisał(a):Zakładam ze jeśli do końca weekendu będą mieli 450-500 ocen to przy wyplaszczonej sprzedaży na oculus liczba ocen do końca roku około 6-8k czyli daje 25-35% około dyskonta do dynamiki sprzedazy Resident evil 4, chociaż nie ma uzasadnienia dla takiego dyskonta patrząc na oceny i sprzedaż na start. Wtedy sprzedaż z samego oculusa 500-700k. Zakładając 500k to wychodzi 80x500k to jest 40mln przychodu który przez nich przejdzie, dostają polowe z tego czyli 20mln. Patrząc na wishliste na PC dobrym benchmarkiem jest bigcheese czyli sprzedaż 60-100k do końca roku, wydaje się konserwatywna. Wychodzi z tego 12-15netto +. Są opcje na więcej, pytanie o projekt z PCF i COOP, nowe gogle PS. Liczby wydają się duże ale dobre projekty w single player na VR moga sprzedawać się lepiej niż płaskie wersje , czego wspomniany Resident evil jest przykładem. Moje szacunki z piątku co do ocen przebite. Patrząc na Sprzedaż gier VR. Do końca tygodnia powinnismy dobić do 1k , 2k po miesiącu od premiery, 4k po 4miesiacach. 6-8k po 8 miesiącach, szczególnie ze wchodzą święta. W Vr sezon świąteczny na koniec roku dużo mocniejszy niż w grach płaskich, Carbon zawsze pokazuje najmocniejszy wynik w 4kw niezależnie kiedy miał premierę, gogle Oculus to najpopularniejszy prezent od dwóch sezonów. To daje z grubsza 500-700k sprzedaży. Jeśli w tym roku wyrobią się z COOP sprzedaż dużo większa, jeśli w przyszłym, powinni wynik na luzie tegoroczny przebić. Skuteczność jest miarą prawdy i racji. Długoterminowa stopa zwrotu jest obiektywną miarą wiedzy, doświadczenia i zrozumienia rynku i umiejętności efektywnego ich wykorzystania dla generowania stopy zwrotu. Inwestowanie jest dziedziną umysłową z silnym elementem behawioralnym. Różnimy się tu na forum potencjałem intelektualnym, doświadczeniem, wiedza, Długoterminowa stopa zwrotu jest tego odzwierciedleniem. umiejętności retoryczne, zaawansowane analizy mało znaczą, bez obrazu jaki daje stopa zwrotu. Dziele się swoimi przemyśleniami z pobudek egoistycznych, ale zawsze szczerze, zgodnie z przekonaniami.
Edytowany: 11 kwietnia 2022 08:56
|
|
|
|
67 Dołączył: 2018-05-12 Wpisów: 308
|
|
PREMIUM
1 362 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01 Wpisów: 11 957
Wysłane:
11 kwietnia 2022 10:51:17
przy kursie: 5,55 zł
INCUVO - spojrzenie na wykres Wykres w interwale dziennym. Przez większość czasu kurs akcji spółki poruszał się wnętrzem kanału spadkowego. Mediana kanału praktycznie pokrywa się z długoterminową średnią i dlatego posłuży jako punkt odniesienia. Jak widać, opuszczenie kanału dołem poskutkowało spadkiem równym wysokości kanału. To niejako pozwala nam na określenie długości smyczy. Co za tym idzie - opuszczenie tym razem kanału górą może przyczynić się do rozbudowy zwyżki równej wysokości kanału. W prawym górnym rogu wykresu widać fragment linii, ograniczającej niejako pole manewru notowań. Warto nadmienić, że bez korekty taki manewr nie ma prawa się odbyć.  kliknij, aby powiększyćPowyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
|
|
103 Dołączył: 2020-10-09 Wpisów: 422
Wysłane:
11 kwietnia 2022 15:43:32
przy kursie: 5,55 zł
Załóżmy, że spółka sprzeda do końca 2023 roku 1 mln szt. GH VR, co wydaje się realnym scenariuszem biorąc pod uwagę jeszcze multiplayera. Powinno to dać jak rozumiem ok. 36 zł przychodu z kopii czyli 36 mln zł przychodu. Koszt portowania gry to 2,5 mln zł, czyli załóżmy z marketingiem koszt zysk brutto z projektu na 32 mln zł, netto na po 13 mln zł w 2022 i 2023. Spółka w tej chwili wyceniana jest na 80 mln zł, przy średnim PE dla gamingu w okolicahc z x15 a dla VR zakładam nawet więcej.
To jeśli to przy tej wycenie nie jest okazja, to ja może nie do końca rozumiem co nią jest, jeśli papier tak się słabo zachowuje dzisiaj? Szczególnie, że spółka może mieć ok. 25 mln zł gotówki na koniec przyszłego roku. Może zwiększać bardzo mocno zespół, zbudowała unikalne w branży kompetencje, znajduje się w ramach chyba jednego z lepiej rosnących segmentów w obecnym gamingu i posiada stabilnego właściciela. A dodatkowo dzięki sukcesowi GH VR zyskała świetną rekomendację jako podmiot portujący produkcje VR - w przyszłości poza zleceniami od właściciela, może dostać projekty takie jak GH 2 i Chimera, jak również projekty od zewnętrznych klientów.
To co jest nie tak?
Edytowany: 11 kwietnia 2022 15:44
|
|
PREMIUM
289 Dołączył: 2014-12-15 Wpisów: 1 947
Wysłane:
11 kwietnia 2022 16:02:38
przy kursie: 5,55 zł
Nie bardzo rozumiem :D
Czy ty oczekujesz, że w ciągu jednego czy dwóch dni rynek od razu wyceni spółkę zgodnie z potencjałem fundamentalnym ?
|
|
103 Dołączył: 2020-10-09 Wpisów: 422
Wysłane:
11 kwietnia 2022 16:22:01
przy kursie: 5,55 zł
Nie, ale dysproporcja wyceny w stosunku do danych jakie splywaja jest dosc zaskakujaca. I zaskakujace jest tez dla mnie zachowanie inwestorow. Jeszcze w przypadku innych branz moglbym to zrozumiec, ale gaming od zawsze charakteryzowal sie premia do zainteresowania, wyceny oraz szybkosci reakcji inwestorow w kontekscie potencjalu spolki.
|
|
PREMIUM
922 Dołączył: 2012-08-02 Wpisów: 5 243
Wysłane:
11 kwietnia 2022 16:29:03
przy kursie: 5,55 zł
@aircanada15
konkretna rekomendacja :)
|
|
PREMIUM
131 Dołączył: 2009-09-04 Wpisów: 578
Wysłane:
11 kwietnia 2022 16:34:31
przy kursie: 5,55 zł
Szczęśliwi posiadacze akcji nie mają powodów do niepokoju. Najlepsze co można w tej chwili zrobić to spokojnie poczekać do premiery następnego tytułu. W międzyczasie pojawią się raporty z twardymi danymi i cena akcji będzie tam gdzie powinna czyli sporo wyżej. Ciekawe, że kurs CRJ nawet nie drgnął, a przecież tam też pojawi się całkiem sporo bezkosztowych przychodów.
|
|
|
|
103 Dołączył: 2020-10-09 Wpisów: 422
Wysłane:
11 kwietnia 2022 16:39:39
przy kursie: 5,55 zł
CRJ w tym kontekscie to tez jest zagadka i negatywny fenomen. Na gieldzie spolki, ktore rozwijaja sie regularnie, ale spokojnie, z glowa i racjonalnie traktowane sa jak zlo. Natomiaste na te, ktore zapowiadaja wielkie scenariusze, inwestorzy rzucaja sie bez refleksji, daja kase w emisjach itd. Glupota ludzka jak powiedzial Einstein wydaje sie byc faktycznie nieskonczona.
|
|
PREMIUM
922 Dołączył: 2012-08-02 Wpisów: 5 243
Wysłane:
11 kwietnia 2022 18:35:31
przy kursie: 5,55 zł
To moim zdaniem poniższa informacja jest negatywna dla Incuvo. Zupełnie nie rozumiem biznesowego uzasadnienia i ceny w tej transakcji. Powinni poczekać do premiery MD ze sprzedażą udziałów w Spectral Games. Cytat:Zarząd Render Cube S.A. z siedzibą w Łodzi (Emitent, Spółka) informuje, że w dniu 11 kwietnia 2022 r. Emitent zawarł umowę sprzedaży akcji z Incuvo S.A. z siedzibą w Katowicach, na mocy której wejdzie w posiadanie 2.059.086 akcji serii A Spectral Games S.A. z siedzibą w Katowicach reprezentujących 22,55% kapitału zakładowego i głosów na WZA Spectral Games.
Łączna kwota nabycia akcji wyniosła 597 tys. zł. Umowa sprzedaży zawiera warunek zawieszający, który stanowi, że Incuvo S.A. dokona skutecznej sprzedaży wszystkich pozostałych posiadanych akcji Spectral Games S.A. na rzecz innych podmiotów, niż Emitent, w terminie tygodnia od zawarcia umowy z Emitentem. Łącznie w posiadaniu Incuvo S.A. znajduje się 2.934.286 akcji Spectral Games S.A., w tym 2.059.086 objętych umową z Emitentem. Jeżeli warunek nie zostanie spełniony Incuvo S.A. dokona zwrotu środków na rzecz Emitenta w terminie dwóch tygodni od dnia zawarcia umowy.
Emitent podjął decyzję o zaangażowaniu kapitałowym w Spectral Games S.A. z uwagi na perspektywy rozwoju tego podmiotu, w tym z uwagi na fakt, że Spectral Games S.A. realizuje prace nad stworzeniem gry w technologii VR opartej na grze Medieval Dynasty, której twórcą jest Emitent. Zaangażowanie kapitałowe Emitenta w Spectral Games S.A. pozwoli na pełniejszą współpracę pomiędzy wskazanymi podmiotami w proces produkcji wspominanej gry. Aktualnie nad wersją VR Medieval Dynasty w Spectral Games S.A. pracuje zespół 12 specjalistów. www.stockwatch.pl/komunikaty-s...
|
|
23 Dołączył: 2017-04-29 Wpisów: 165
Wysłane:
11 kwietnia 2022 20:21:08
przy kursie: 5,55 zł
sprzedaż udziałów w Spectral Games przez Incuvo była planowana od dawna: www.stockwatch.pl/komunikaty-s..."Data sporządzenia: 2021-06-01 Skrócona nazwa emitenta INCUVO S.A. Temat Informacja o sprzedaży akcji spółki zależnej Spectral Games S.A. Podstawa prawna Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. Treść raportu: Zarza d spo łki Incuvo S.A. z siedziba w Katowicach ("Emitent") informuje, z e w dniu 28 maja 2021 r. Emitent zawarł umowy sprzedaży 415000 akcji swojej spółki zależnej Spectral Games S.A. z siedziba w Katowicach ("Spectral Games") w wyniku której zmniejszył się procent udziału Emitenta w kapitale zakładowym i glosach Spectral Games do 36.4% w kapitale zakładowym. Na chwilę obecną Emitent posiada 3320000 akcji Spectral Games. Cena sprzedaży akcji Spectral Games została ustalona na 352.750,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych). Zarząd Emitenta nie wyklucza w przyszłości dalszych transakcji na akcjach Spectral Games w wyniku których udział Emitenta w kapitale zakładowym i głosach Spectral Games ulegnie zmniejszeniu. W ocenie Zarządu Emitenta informacja o zawarciu umowy sprzedaży akcji Spectral Games ma charakter informacji poufnej z uwagi na fakt, iż będzie ona miała istotny wpływ na przychody finansowe Emitenta i jego grupy kapitałowej a także, iż może mieć wpływ na strukturę grupy kapitałowej Emitenta." sprzedając ten pakiet Render zarobią ponad 360 tys. zł
|
|
PREMIUM
289 Dołączył: 2014-12-15 Wpisów: 1 947
Wysłane:
11 kwietnia 2022 20:29:16
przy kursie: 5,55 zł
Umowy sprzedaży na warunkach rynkowych to nie przypomina. Być może pozostała (mniejsza) część akcji zostanie przejęta na dużo lepszych dla Incuvo warunkach ? Strzelam ;]
|
|
103 Dołączył: 2020-10-09 Wpisów: 422
Wysłane:
11 kwietnia 2022 21:39:55
przy kursie: 5,55 zł
A moze to kwestia negocjacji udzialow ze sprzedazy wersji VR, na co wplyw miala ilosc oraz cena sprzedawanych akcji.
|
|
PREMIUM
922 Dołączył: 2012-08-02 Wpisów: 5 243
Wysłane:
11 kwietnia 2022 23:08:00
przy kursie: 5,55 zł
Cytat:A moze to kwestia negocjacji udzialow ze sprzedazy wersji VR, na co wplyw miala ilosc oraz cena sprzedawanych akcji. Czy możesz wyjaśnić o co Ci chodzi?
|
|
103 Dołączył: 2020-10-09 Wpisów: 422
Wysłane:
11 kwietnia 2022 23:18:15
przy kursie: 5,55 zł
infostrefa.com/infostrefa/pl/w...To chyba juz wiadomo skad byla ta podaz w ostatnie dwie sesje. Po zejsciu ponizej progu 5% na poczatku miesiaca zostalo mu wtedy jeszcze ok. 500 tys akcji. Przez 2 ostatnie dni przemielilo sie 900 tys. szt wiec albo skonczyl albo zaraz skonczy sypac. Co ciekawe w litopadzie mial jeszcze prawie 1,05 mln szt a na poczatku kwietnia juz 715 tys. szt, wiec to on mogl odpowiadac za ten zjazd na 3 zl.
|
|
103 Dołączył: 2020-10-09 Wpisów: 422
Wysłane:
11 kwietnia 2022 23:25:26
przy kursie: 5,55 zł
1ketjoW napisał(a):Cytat:A moze to kwestia negocjacji udzialow ze sprzedazy wersji VR, na co wplyw miala ilosc oraz cena sprzedawanych akcji. Czy możesz wyjaśnić o co Ci chodzi? Sprzedajemy Wam akcje po nizszej cenie, ale dajecie nam udzial od sprzedazy MD, poniewaz przez dlugi okres bralismy na siebie jako akcjinariusz ryzyko finansowania. Kolejny projekt robicie juz sobie sami i nie chcemy od niego jakikolwiek udzialow. Przy okazji zapraszamy waszych deweloperow do pracu w naszej firmie, bo dzieki sukcesowi GH VR jest ona stabilna finansowo i placi duzo lepiej. Nie sadze zeby ktokolwiek z sentymentu sprzedawal tutaj tanio skore.
|
|
67 Dołączył: 2011-01-02 Wpisów: 1 254
Wysłane:
12 kwietnia 2022 01:15:53
przy kursie: 5,55 zł
yellowshadow napisał(a):Załóżmy, że spółka sprzeda do końca 2023 roku 1 mln szt. GH VR, co wydaje się realnym scenariuszem biorąc pod uwagę jeszcze multiplayera. Powinno to dać jak rozumiem ok. 36 zł przychodu z kopii czyli 36 mln zł przychodu. Koszt portowania gry to 2,5 mln zł, czyli załóżmy z marketingiem koszt zysk brutto z projektu na 32 mln zł, netto na po 13 mln zł w 2022 i 2023. Spółka w tej chwili wyceniana jest na 80 mln zł, przy średnim PE dla gamingu w okolicahc z x15 a dla VR zakładam nawet więcej.
Czegoś w tej kalkulacji nie rozumiem. 13 mln w 2022 + 13 mln w 2023 = 36 mln? Gdzie w tych założeniach ujęty jest podział z CRJ?
|
|
63 Dołączył: 2017-08-01 Wpisów: 914
Wysłane:
12 kwietnia 2022 05:32:46
przy kursie: 5,55 zł
36 zł z kopii to część przypadająca na Incuvo po podziale z CRJ, 36 mln to założony przychód za 2 lata, 13 mln to przybliżony roczny zysk spółki przy założonej sprzedaży 1 mln kopii do końca przyszłego roku. Optymistyczne założenia ale kto wie, rynek VR rozwija się bardzo szybko w ostatnim czasie.
Edytowany: 12 kwietnia 2022 05:40
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.