
Fot. Pexels
Strata operacyjna wyniósł 0,38 mln zł wobec straty 0,15 mln zł rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży i zrównane z nimi sięgnęły 4,48 mln zł wobec 3,93 mln zł rok wcześniej, a przychody ze sprzedaży produktów odpowiednio: 4,47 mln zł wobec 3,59 mln zł.
– W omawianym okresie spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży produktów w wysokości 4 469 tys. zł. Osiągnięte przychody ze sprzedaży produktów były związane ze sprzedażą gry ‚Green Hell VR’ oraz z wynagrodzeniem otrzymywanym od PCF Group S.A. (PCF) za prace nad projektem ‚Bison’. Spółka osiągnęła większe przychody ze sprzedaży niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Było to wynikiem sukcesu sprzedażowego gry ‚Green Hell VR’ po wprowadzeniu trybu kooperacyjnego w grudniu 2024 r. Zwiększenie przychodów uzyskano pomimo spadku wartości projektów realizowanych na rzecz PCF – czytamy w raporcie kwartalnym.
– Jednocześnie w omawianym kwartale spółka wykazała stratę netto na poziomie 286 tys. zł, co było związane z faktem, że po premierze trybu kooperacyjnego do gry ‚Green Hell VR’ koszty związane z tym projektem nie były kapitalizowane, a ujmowane bezpośrednio w wynik okresu – podano.
Incuvo istnieje od 2012 r. Początkowo spółka koncentrowała się na produkcji gier na urządzenia mobilne. Aktualny model biznesowy studia zakłada portowanie i produkcję gier na urządzenia dedykowane wirtualnej rzeczywistości. W grudniu 2021 r. Incuvo dołączyło do Grupy People Can Fly. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w styczniu 2021 r.