PARTNER SERWISU
ucoscdsi
559 560 561 562 563
Space Cowboy
PREMIUM
61
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 292
Wysłane: 6 listopada 2023 09:54:57 przy kursie: 109,60 zł
Nie jestem ekspertem od silników, ale co mi? Wypowiem się.

Otóż one ewoluują i zmieniają się. Cały czas. To nie jest tak, że UE5 za jakiś czas nie będzie lepsza.

Co więcej Redzi po swojej stronie też pewne prace będą wykonywać. I jestem pewny, że ich gra na UE5 będzie wyglądać nieco inaczej niż inne. Jednak własny silnik miałby sens (może) jakby faktycznie kilka (nie 2-3, ale np. 5-6) gier robili równocześnie. Utrzymywanie własnego to byłoby (używając przenośni z Krwi, Potu i Pikseli) jazda pociągiem, kiedy równocześnie ten pociąg się buduje i układa tory. Phantom Liberty pokazało właśnie jak niezwykle droga i nieefektywna to zabawa.

yellowshadow
103
Dołączył: 2020-10-09
Wpisów: 422
Wysłane: 6 listopada 2023 10:32:07 przy kursie: 109,60 zł
Utrzymanie i rozwój silnika w CD Projekt to był ich jeden z największych problemów i punktów zapalnych. Od zawsze. Drugim natomiast był fakt, że zarząd (pomimo faktastycznego czucia marketingu, PR i sposobów kreowania marki) nie znał się na branży gier, nie byli graczami, nie rozumieli od mięsa strony technicznej całego procesu, a bazowali jedynie na opowieściach, opiniach innych ludzi w spółce. Jedyną osobą ze starej gwardii, która to ogarnia jest Iwiński. Zarząd też nie wiedział co to oznacza, że gra jest dobra, miodna, albo że jest skopana, do jakiego stopnia i czy to jest naprawialne, problematyczne czy gracze przełkną - co skutkowało siłowym wypychaniem kaszalota. I o ile jeszcze przy Wiedźminie pracowało tam masę zapaleńców, którzy po nocach i weekendach siedzieli nad rozwojem i testami, to już po tym jak traktowano tam ludzi w trakcie procesu produkcji W3, tego błędu ci zapaleńcy nie powtórzyli i odeszli. I mieliśmy efekty na premierę CP77.

A co do silników. Każdy kolejny silnik CDP był na tyle dużą zmianą, że de facto stanowiło to nowy silnik. I niestety nie jest tak jak piszesz, że ma się kontrolę nad wszystkim i dobudowuje elementy na bieżąco. Niestety tak to działa tylko w idealistycznej, wyobrażonej teorii. A w praktyce, jeśli np. projektanci wymyślą sobie skakanie po budynkach albo nieliniową fabułę, wtedy trzeba to (w mega skrócie) przemyśleć, zaprojektować, wdrożyć do silnika, przetestować, nauczyć deweloperów jak to mają wykorzystywać, później poprawić. A w międzyczasie minął rok, trzeba część kodu od strony dewelopmentu przepisać, ponieważ czegoś się w nowej wersji nie da zrobić, znowu przetestować, a cały projekt w wielu obszarach stoi. A później jest gonienie terminów, opóźnienia w premierze, syf z błędami, bo okazało się, że nowe funkcjonalności są za bardzo obciążające np. dla konsol albo procesorów starej generacji. To jest jak cięcie się tępą żyletką. Ilość pracy, testów, syfu, zmian, konieczności przepisywania kodu, konfliktów, rotacji pracowników, opóźnień itd. jest tak duża, że ciężko to ogarnąć. A jak mijają powiedzmy 2 lata, to okazuje się, że nagle silnik graficznie zaczyna odstawać od bieżących trendów i już nie jesteś w kategorii gry AAA, ale AAA- a zaraz będziesz AA. Więc musisz przyspieszyć itd. znowu modyfikować silnik pod nowe biblioteki graficzne, wdrażać nowe aspekty wizualne itd.

Dlatego CDR podjął 2 jedynie słuszne decyzje. Zrezygnował z własnego silnika, stery działania w spółce przejęli gracze i projektanci gier z doświadczeniem biznesowym. Ale na efekty będzie trzeba czekać i oczywiście są niepewne. A przy dzisiejszej konkurencji w branży gier, wycenie CDP na giełdzie, harmonogramie premier i ogólnie niepewnej przyszłosci, ja nie jestem takim optymistą odnośnie szybkiego zarobku na akcjach spółki z tego poziomu. Bo w długim terminie przy tym doświadczeniu spółka zakładam się dobrze obroni.

MODERATOR
80
Dołączył: 2014-02-12
Wpisów: 211
Wysłane: 6 listopada 2023 11:25:16 przy kursie: 109,60 zł
Jeżeli moderacja usuwa wiadomość, to proszę nie wklejać jej ponownie. O krótkiej sprzedaży i jej wpływie na rynek można dyskutować na wątku dedykowanym albo na tak zwanym wątku ogólnym - LINK


imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 6 listopada 2023 11:39:22 przy kursie: 109,60 zł
MODERATOR napisał(a):
Jeżeli moderacja usuwa wiadomość, to proszę nie wklejać jej ponownie. O krótkiej sprzedaży i jej wpływie na rynek można dyskutować na wątku dedykowanym albo na tak zwanym wątku ogólnym - LINK


ale to chyba CD jest najczęściej shortowaną spółka GPW więc chyba odnosi się to do niej jak nic

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 6 listopada 2023 21:28:54 przy kursie: 109,60 zł
tgolik napisał(a):
@baks
Co do Nowej Sagi Wiedźmińskiej - chciałbym, żeby CDR zrobił to tak, jak Activision robi Call of Duty. Czyli cała trylogia na tym samym silniku (zestawie narzędzi do UE5), z niewielkimi tylko zmianami. Wtedy Plan Sześcioletni mógłby się powieść.

Zgadzam się z Tobą całkowicie.
Z jedną różnicą.
Saga w ciągu 6 lat jak najbardziej. Jednak 6 lat od daty premiery pierwszej części.
Nie ma jednak szans na podobny termin od dziś.
Chyba nie ma wątpliwości, że pierwsza część nie ukaże się wcześniej niż za 3 lata. Tego nie podważa chyba nikt.
3 letni odstęp między częścią 1 i 2 oraz 2 i 3 i tak byłoby niezwykle wymagającym przedsięwzięciem. Ja nadal bardzo się obawiam, że byłoby to zwykłe DLC.
Nie sądzisz, że W1, W2 i W3 to były inne epoki ?
Nie ma szans aby w ciągu 6 lat nie zmienił się silnik. Mam nadzieję, że będzie to UE6 lub UE7. To by zdecydowanie ułatwiło zadanie spółce.
Dużym plusem jest to, że spółce nie powinno zagrażać poważne dysfunkcje silnika bo tym zajmie się Epic. Owszem spółka współpracuje z Epic nad szczególnymi funkcjami silnika jednak to zupełnie inny poziom trudności. Jest szansa, że kolejne gry mają możliwość powstawania bez dużych problemów w ciągle testowanych zmianach w silniku i braku stabilności rdzenia gry.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 6 listopada 2023 21:42:37 przy kursie: 109,60 zł
yellowshadow napisał(a):
Utrzymanie i rozwój silnika w CD Projekt to był ich jeden z największych problemów i punktów zapalnych. Od zawsze. Drugim natomiast był fakt, że zarząd (pomimo faktastycznego czucia marketingu, PR i sposobów kreowania marki) nie znał się na branży gier, nie byli graczami, nie rozumieli od mięsa strony technicznej całego procesu, a bazowali jedynie na opowieściach, opiniach innych ludzi w spółce. Jedyną osobą ze starej gwardii, która to ogarnia jest Iwiński. Zarząd też nie wiedział co to oznacza, że gra jest dobra, miodna, albo że jest skopana, do jakiego stopnia i czy to jest naprawialne, problematyczne czy gracze przełkną - co skutkowało siłowym wypychaniem kaszalota. I o ile jeszcze przy Wiedźminie pracowało tam masę zapaleńców, którzy po nocach i weekendach siedzieli nad rozwojem i testami, to już po tym jak traktowano tam ludzi w trakcie procesu produkcji W3, tego błędu ci zapaleńcy nie powtórzyli i odeszli. I mieliśmy efekty na premierę CP77.

Dlatego CDR podjął 2 jedynie słuszne decyzje. Zrezygnował z własnego silnika, stery działania w spółce przejęli gracze i projektanci gier z doświadczeniem biznesowym. Ale na efekty będzie trzeba czekać i oczywiście są niepewne. A przy dzisiejszej konkurencji w branży gier, wycenie CDP na giełdzie, harmonogramie premier i ogólnie niepewnej przyszłosci, ja nie jestem takim optymistą odnośnie szybkiego zarobku na akcjach spółki z tego poziomu. Bo w długim terminie przy tym doświadczeniu spółka zakładam się dobrze obroni.

Akurat nie znam doświadczenia w grach Zarządu.
Wydaje mi się, że jest nieco inaczej. Sam gram okazyjnie ale potrafię odróżnić grę słabą od dobrej czy bardzo dobrej oraz grę grywalną od niegrywalnej.

Problem leżał gdzieś indziej. Świetny marketing tak to im wyszło ale nawet w marketingu nie byli dobrzy - nasłuchali się bajek o sile marketingu. Nie da się ludzi oszukać, że gra jest świetna a nie działa. Leżeli pod każdym względem.
Nawet słaby gracz może być dobrym menedżerem a tu management leżał.
Nie tylko zarządzanie produkcją leżało w dodatku brakowało szacunku i uznania dla doświadczonych devów..... i to była pięta całej spółki.
Dawno pisałem o zmianach - o zatrudnieniu prawdziwych doświadczonych menedżerów. Nie sądziłem, że odejdą. Może i dobrze ale i tak potrzebni są ludzie świetni w zarządzaniu dużymi projektami - najlepiej ze znajomością branży.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

rychu22
3
Dołączył: 2011-03-21
Wpisów: 120
Wysłane: 6 listopada 2023 22:08:40 przy kursie: 109,60 zł
Co do technicznych tematów , nie wypowiem się bo nie mam na to papierów, natomiast wróciłem do CP po dwóch latach, wcześniej nie kończąc wątku fabularnego znudzony, i powiem z przekonaniem, że to fantastyczna gra jesthello1 . Wiedźmina ograłem dwukrotnie i jedno jest pewne, CD umią w gry. Sprzedaż CD była niesamowita, a mimo to kurs skończył jak widzimy. Puenta jest taka, że rynek kapryśny był, jest i będzie ale CD Projekt najpewniej zrobi znowu giere ze świetną fabuła, świetnymi dialogami, fajnymi postaciami i sprzeda ją świetnie ( w marketing też umią). Kiedy jest tanio? Tego nikt nie wie, branża specyficzna natomiast od strony gracza uważam, że Ci ludzie wiedzą co robią i z pewnością kupię każdą następną grę, którą spłodzą.
Pozdrawiam

bożyczko
14
Dołączył: 2020-08-14
Wpisów: 104
Wysłane: 7 listopada 2023 16:53:33 przy kursie: 109,50 zł
Projekty, projekty, projekty...

kliknij, aby powiększyć
Wyrażane przeze mnie opinie nie stanowią rekomendacji inwestycyjnej w rozumieniu przepisów prawa. Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte przez czytelników.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 8 listopada 2023 11:06:01 przy kursie: 108,25 zł
Wydanie Cyberpunk 2077: Ultimate Edition w wersji fizycznej na konsole, jeśli do niego doszłoby na początku grudnia (jak niosą plotki), mogłoby dać niezły zastrzyk po stronie zysku netto za 2023 (wzrost o 5-15% w stosunku do prognoz). Zakładam 0,5-1 mln nakładu. Myślę, że zdarzenie to nie jest jeszcze wyceniane przez rynek. Możliwe jednak, że publikacja nowego pakietu wiązać się będzie z jakimś poziomem ostatecznych zwrotów wersji premierowej od głównych dystrybutorów.
Edytowany: 8 listopada 2023 11:11

misiekstok
23
Dołączył: 2018-09-05
Wpisów: 69
Wysłane: 10 listopada 2023 11:19:36 przy kursie: 109,20 zł
tgolik napisał(a):
Wydanie Cyberpunk 2077: Ultimate Edition w wersji fizycznej na konsole, jeśli do niego doszłoby na początku grudnia (jak niosą plotki), mogłoby dać niezły zastrzyk po stronie zysku netto za 2023 (wzrost o 5-15% w stosunku do prognoz). Zakładam 0,5-1 mln nakładu. Myślę, że zdarzenie to nie jest jeszcze wyceniane przez rynek. Możliwe jednak, że publikacja nowego pakietu wiązać się będzie z jakimś poziomem ostatecznych zwrotów wersji premierowej od głównych dystrybutorów.


Przecież to grosze, "gra" wokół kursu nie toczy się o najbliższe wyniki. Patrząc na obecną sytuację i dość odległe perspektywy zejście na poziom dwucyfrowy wydaje się nieuniknione.


tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 10 listopada 2023 11:25:17 przy kursie: 109,20 zł
Dla mnie ten dodatkowy zysk ma znaczenie, bo może skutkować np. 2-3 zł dywidendy zamiast 1 zł.
Moderator:
Usunąłem fragment wpisu - wątki spółek nie służą do podawania własnych warunków wejścia czy wyjścia z papieru. Na tego rodzaju zapiski przeznaczony jest dział Indywidualne Kroniki Giełdowe.
Edytowany: 10 listopada 2023 20:36

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 14 listopada 2023 22:21:27 przy kursie: 114,10 zł
@baks
W sumie to Wiedźmin Remake to spora niewiadoma.
Jaki będzie budżet, a raczej w jaką jakość celują Redzi?
Czy oprócz ekipy FT w projekcie uczestniczyć będzie znacząca liczba pracowników CDR, np. graficy, animatorzy.
Czy Redzi zastosują recykling assetów z Polarisa?
Czy powstaną nowe wersje głosowe i w ilu językach,
i generalnie, czy będzie to pełnoprawny tytuł AAA z pełnym wsparciem marketingowym CD Projektu?

A co do Wiedźmina 2, grałem w niego po raz pierwszy 2 lata temu i gra wyglądała bardzo dobrze. Pamiętam, że zdziwiło mnie, czemu sprzedawana jest tak tanio i cieszy się małym zainteresowaniem, mimo, że sprzedało się jej znacznie mniej niż Wiedźmina 3.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 15 listopada 2023 11:32:40 przy kursie: 114,00 zł
tgolik napisał(a):
Marzy mi się, że mamy już 2025 rok, wkrótce pierwsza z zapowiadanych w strategii gier. A za horyzontem kolejne produkcje w takich odstępach czasu, że gra pod premiery, ulubiona ostatnio na GPW przez inwestorów z ADHD, straci sens.

Także bym chciał aby te marzenia się spełniły.
Jednak realia są inne. Nie ma szans aby CP-2 ukazał się szybko. Obawiam się, że miałem rację pisząc o premierach 2028+ jest to mocno prawdopodobne przynajmniej w przypadku CP-2 raczej potwierdza to ta wypowiedź.

Cytat:
CD Projekt ujawnia na jakim etapie są prace nad kontynuacją Cyberpunka 2077
Marcin Jeżewski | 14-11-2023, 23:56 |Źródło: gamingbolt | 0 Komentarzy
Po wydaniu ostatniej dużej aktualizacji i dodatku do Cyberpunka 2077, CD Projekt RED koncentruje się na kontynuacji gry, która nosi nazwę kodową Project Orion. Jaki jest obecnie etap prac?
Project Orion to sequel Cyberpunka 2077 i jeden z kilku projektów rozwijanych w CD Projekt RED. Twórcy do niedawna zajęci byli łataniem CP 2077 i premierą aktualizacji 2.0 oraz DLC Phantom Liberty. Teraz skupią się na drobnych usprawnieniach, natomiast większość ekipy przeniesiono do nowego Cyberpunka. Gra nie posiada nawet ogólnej daty premiery, ponieważ jak podano wciąż jest na etapie projektowania koncepcyjnego. W wywiadzie dla The Neon Arcade główny projektant zadań, Paweł Sasko podzielił się swoimi przemyśleniami na temat pracy z silnikiem Unreal Engine 5, na którym ma działać kontynuacja.
Kontynuacja Cyberpunka 2077 pozostaje na etapie projektowania koncepcyjnego.
ithardware.pl/aktualnosci/cd_p...


Trudno powiedzieć jak długo potrwają prace koncepcyjne. Jak wiadomo rozpoczęły się nie tak dawno a w przypadku CP od ujawnienia materiałów z prac koncepcyjnych do premiery minęło 6 lat .... Mam ogromną nadzieję, że potrwa to znacznie krócej i premiera gry załapie się na 2028 i będzie dużo bardziej udana niż pierwowzór.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 15 listopada 2023 13:01:46 przy kursie: 114,00 zł
Chba każdy chciałby mieć choć część takiego pakietu. Można spekulować ale po tylu latach ludzie mają prawo część sprzedać i kupić sobie coś innego np. działkę nad jeziorem lub jakiś jachcik....

Cytat:
Michał Kiciński sprzedał część akcji CD Projektu
Opublikowano: 13 listopada 2023, 18:00 Daniel Paćkowski
Omawiane walory: CDPROJEKT

Współzałożyciel i drugi największy akcjonariusz CD Projektu sprzedał część akcji i zszedł poniżej progu 10 proc. głosów na WZ.
cdprojekt, michal, kicinski, sprzedal, akcje

Michał Kiciński sprzedał część akcji CD Projektu

W ubiegłym tygodniu Michał Kiciński sprzedał część akcji i zszedł poniżej progu 10 proc. W najnowszym komunikacie spółka poinformowała, że drugi największy akcjonariusz spółki posiada obecnie 9.989.363 akcji, odpowiadających za 9,99 proc. głosów na WZ. Rynkowa wartość pakietu to 1.075 mln zł.
www.stockwatch.pl/wiadomosci/m...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 15 listopada 2023 13:02

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 15 listopada 2023 13:02:53 przy kursie: 114,00 zł
@baks
Z tego, co piszesz wynika, że widzisz szansę na premierę Cyberpunka 2 w 2028 roku. A to oznacza szansę na Wiedźmina 4 w 2026 roku i Wiedźmina Remake w 2027 r. oraz Wiedźmina 5 w 2029 roku.
Według mnie, taki terminarz premier wystarczy w zupełności, żeby bez większego ryzyka zainwestować z horyzontem minimum 5 lat w CDR.thumbright
Co do prac koncepcyjnych nad Cyberpunkiem 2 - jestem pewien, że w czasie tworzenia CP2077 powstał gruby segregator pełen pomysłów, których nie dało się wykorzystać. Saśko pewnie buzuje nowymi pomysłami i nie może się doczekać, żeby zacząć je realizować. Nie mam wątpliwości, że ten etap przygotowania produkcji będzie sto razy łatwiejszy przy Orionie niż było to przy Cyberpunku z 2020 roku.
Edytowany: 15 listopada 2023 13:07

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 15 listopada 2023 23:26:20 przy kursie: 114,00 zł
Kupiłbym taki scenariusz w ciemno. Jednak W4 wydaje mi się zbytnio optymistycznie. Raczej optymistycznie może 2027. Nie zapominajmy, że w produkcji są dwie duże gry i jedna mniejsza. W jednym z wypowiedzi czytałem, że realizują kilka projektów. Być może więcej niż 3. Każe to zakładać spore rozproszenie sił. Warto to brać pod uwagę. Jest to i pozytyw i pewien negatyw.
Dużym pozytywem jest dywersyfikacja ryzyk czego przy CP nie było. Z wypowiedzi pojawia się spory optymizm związany z dobrą sprzedażą CP. To pozwala nieco bardzie optymistycznie patrzeć w przyszłość i wydłużenie dobrej sprzedaży wraz ze wzrostami promocji i zasilanie kasą rozbudowy sił produkcyjnych potrzebnych do równoległych produkcji. Trzeba jednak liczyć się z tym, że jeden projekt będzie wiodący a reszta na pół gwizdka. Tak zresztą jest najrozsądniej i najlepiej wykorzystać potencjał.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 16 listopada 2023 00:41:18 przy kursie: 114,00 zł
@baks

CDR generuje gotówkę. Mimo kosztownej aktualizacji 2.0 CP2077 i bizantyjsko drogiego Phantom Liberty a także pochłaniającego coraz większe środki Wiedźmina 4 spółka będzie miała w styczniu ~ 1,4 mld zł wolnych środków. A chyba tego najbardziej się obawiałeś, że nie będą mieli za co produkować nowych gier.
Co do priorytetów w produkcji, wiele wskazuje na to, że obie główne gry będą traktowane równie poważnie. W końcu Wiedźmin 4 powstaje w Polsce (myślę, że już w przyszłym roku zespół osiągnie zakładane 400 osób) a Cyberpunk w Ameryce Północnej. Już sama ta izolacja przestrzenna sprawi, że zespoły nie powinny sobie przeszkadzać. Choć trzeba pamiętać, że zespół amerykański Cyberpunka będzie wspierany dwoma setkami specjalistów pracujących w Polsce.
Natomiast pozostałe produkty - Sirius powstaje w Bostonie (dev. The Molasses Flood) a Wiedźmin Remake powstaje od roku w firmie zewnętrznej w Polsce (Fool's Theory). Projekty te nie powinny zbytnio odciągać głównych dwóch zespołów CDR od pracy.
Edytowany: 16 listopada 2023 00:44

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 16 listopada 2023 10:52:26 przy kursie: 112,60 zł
Obyś miał rację. Jednak w tym biznesie prawie zawsze jest pod górkę i problemy jeszcze nie raz spółka będzie musiała zaktualizować zamierzenia. Jak na razie nawet nie celują w żaden termin premiery z CP-2. Wydaje mi się, że chyba nie padł publicznie szacowany termin premiery W4 . Jak wiemy wcześniejsze plany sprzed kilku lat dotyczące wydania 2 gier AAA są już dawno nieaktualne tak jak i zyski z CP na lata 2020-2022. Oby teraz poszło wszystko nieco składniej. Zyskała by cała branża. Wcześniej jednak dojdzie do dużej konsolidacji co zmieni także obraz branży.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

MarekPtrl
24
Dołączył: 2016-11-09
Wpisów: 68
Wysłane: 16 listopada 2023 11:29:46 przy kursie: 112,60 zł
@tgolik Rozpoczęcie procesu produkcji Witcher Remake nie oznacza zaangażowania zespołu programistycznego FT, który ma do dokończenia najpierw produkt dla 11BS. Produkcja na takim etapie to szkice, zbieranie pomysłów, prace koncepcyjne, fabuła. Nie oszukujmy się, zobaczymy tę grę najwcześniej za 3 lata. Grudzień 2026 a może 2027. O ile po drodze, nie zostanie zaorana - życie nauczyło mnie nie brać wszystkiego za pewnik.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 21 listopada 2023 14:48:19 przy kursie: 113,20 zł
No i mamy to! Jest pozytywna informacja, jest też uwalenie kursu.
CDR ogłosił, że 5 grudnia premierę będzie miała edycja Ultimate Cyberpunka na wszystkie 3 platformy w wersji fizycznej.
Szacuję pozytywny wpływ na wynik Q4 na 50-70 mln zł (0,5-1 mln kopii dostarczonych dystrybutorom).
Edytowany: 21 listopada 2023 14:49

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość, wojtekc
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




559 560 561 562 563

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,488 sek.

ejbmyzyf
wfhqppzx
gwlvijpb
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
dviomoqf
etsenbfr
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat