PARTNER SERWISU
vpakzrpz
4 5 6 7 8
Lechowicz
0
Dołączył: 2008-09-25
Wpisów: 22
Wysłane: 4 grudnia 2009 15:57:34 przy kursie: 33,36 zł
iktorn napisał(a):
Maciek1981 napisał(a):
Konsorcjum Trakcji ma najkorzystniejszą ofertę na LCS Działdowo za 780,7 mln zł netto

04.12. Warszawa (PAP) - Konsorcjum z udziałem Trakcji Polskiej złożyło najkorzystniejszą
ofertę w przetargu na modernizację LCS Działdowo o wartości 780,7 mln zł - poinformowało w
piątek PKP PLK.


A czy ktoś wie może jaka część tego tortu przypadnie właśnie Trakcji, bo niezorientowany z lekka jestem?



Prawdopodobnie około 390-400 mln czyli będzie miała zagwarantowany poziom br.

pikon7
0
Dołączył: 2008-11-02
Wpisów: 87
Wysłane: 5 grudnia 2009 21:06:33 przy kursie: 33,36 zł
Lechowicz napisał(a):
iktorn napisał(a):
Maciek1981 napisał(a):
Konsorcjum Trakcji ma najkorzystniejszą ofertę na LCS Działdowo za 780,7 mln zł netto

04.12. Warszawa (PAP) - Konsorcjum z udziałem Trakcji Polskiej złożyło najkorzystniejszą
ofertę w przetargu na modernizację LCS Działdowo o wartości 780,7 mln zł - poinformowało w
piątek PKP PLK.


A czy ktoś wie może jaka część tego tortu przypadnie właśnie Trakcji, bo niezorientowany z lekka jestem?



Prawdopodobnie około 390-400 mln czyli będzie miała zagwarantowany poziom br.


Mam pytanko, co oznacza ten zagwarantowany poziom "br." -? Od jakiegoś czasu nie jestem w temacie ze spółką, bo obraziłem się na trakcję jakoś na wiosnę, ale widzę że chyba nadszedł odpowiedni czas na dopisanie spółki do swojego portfela inwestycyjnego. Nareszcie wskaźniki na normalnych poziomach - i o to chodziło.

kichol
0
Dołączył: 2009-08-23
Wpisów: 39
Wysłane: 6 grudnia 2009 17:21:16 przy kursie: 33,36 zł
dokupie sobie w poniedziałek po 4 zł mam nadzieje panowie że mi po tyle sprzedacie binky


mikeb
0
Dołączył: 2009-06-18
Wpisów: 87
Wysłane: 14 grudnia 2009 16:30:39 przy kursie: 33,04 zł
Dzisiejsza informacja:

"Zarząd spółki Trakcja Polska S.A. ("Spółka") informuje, że w dniu 14 grudnia 2009 r. Spółka, zawarła, z KZA Przedsiębiorstwo Automatyki i Telekomunikacji S.A., z siedzibą w Lublinie ("Zleceniodawca") umowę ("Umowa").
Wartości netto Umowy: 37.000.000,00 zł.
Wartość brutto Umowy: 45.140.000,00 zł."

Tuz przed 16:10 ktoś wywalił akcje i zrobiło się czerwono :/ Z technicznego punktu widzenia widzę flagę z najbliższym oporem na 4,40zł. Stop-loss w granicach 4zł po zanegowaniu formacji.


Rych
0
Dołączył: 2009-11-19
Wpisów: 86
Wysłane: 16 grudnia 2009 12:02:00 przy kursie: 34,00 zł
2009.12.16, 11:19
Trakcja Polska liczy na wzrost przychodów w 2010, ale 1 mld zł raczej nie będzie
Trakcja Polska liczy na wzrost przychodów w 2010, ale 1 mld zł raczej nie będzie

16.12. Warszawa (PAP) - Trakcja Polska spodziewa się, że w 2010 roku jej przychody będą
wyższe niż w 2009 roku, ale mimo ożywienia na rynku kolejowym nie spodziewa się
osiągnięcia progu 1 mld zł. Spółka liczy na więcej zamówień w pierwszym półroczu
przyszłego roku, gdyż w przeciwnym razie może pogorszyć się jej rentowność - poinformował
PAP prezes spółki Maciej Radzwiłł.

"Szacuję, że na 1 stycznia 2010 roku nasz portfel zamówień będzie wynosił około 400 mln
zł, nie licząc kontraktu na LCS Działdowo. Z tego część to kontrakty na 2011 rok.
Podpisanych umów mamy ciągle za mało, co zresztą martwi naszych inwestorów już od dawna.
Dopiero LCS Działdowo potraja nasz portfel i daje podstawy, żeby myśleć, że przychody w
2010 roku będą wyższe niż w 2009 roku" - powiedział PAP prezes Radziwiłł.

Radziwiłł spodziewa się, że w 2009 roku przychody Trakcji Polskiej sięgną 730-740 mln zł.

Wcześniej przedstawiciele spółki nie wykluczali, że w 2010 roku jej przychody mogą zbliżyć
się do 1 mld zł, teraz jednak nie są już tak optymistyczni, mimo oznak ożywienia na rynku.

"1 mld zł przychodów w 2010 roku to będzie bardzo trudne do osiągnięcia, raczej
niemożliwe. Aż tak duży wzrost w porównaniu z 2009 rokiem, o ponad 30 proc., nie jest
możliwy" - powiedział Radziwiłł.

Na początku grudnia otwarte zostały oferty na modernizację LCS Działdowo.
Najkorzystniejszą ofertę, za 780,7 mln zł netto, złożyło konsorcjum z Trakcją Polską jako
liderem. Według zapowiedzi przedstawicieli PKP PLK, prace związane z realizacją kontraktu
mają ruszyć wiosną 2010 roku. Prezes Radziwiłł poinformował, że siłami własnymi Trakcja
zrealizuje około połowy wartości tego kontraktu, resztę wykonają inne firmy.

W piątek, 18 grudnia, mija termin składania ofert na modernizację trasy Warszawa Zachodnia
- Skierniewice. Wartość tego kontraktu szacowana jest na 1 mld zł. Swoją ofertę w tym
przetargu złoży też Trakcja Polska.

"Widać pewne ożywienie na rynku. Rusza przetarg na drugą część LCS Ciechanów, są dwa
przetargi koło Poznania po 100 mln zł każdy. Poza kolejnictwem obserwuję, że dość dużo się
dzieje na etapie projektowania" - powiedział Radziwiłł.

Prezes Trakcji Polskiej uważa, że najważniejszym zadaniem dla spółki na najbliższe
miesiące będzie utrzymanie rentowności na obecnym poziomie. Jego zdaniem, spółka ma na
razie za mało kontraktów, by pokryć w całości koszty stałe.

"Wiele zależy, kiedy zaczną się nowe kontrakty, zwłaszcza modernizacja LCS Działdowo.
Jeśli ten kontrakt będzie się opóźniał, to w pierwszym kwartale, a być może także w
drugim, obniży się rentowność, bo będzie sporo niepokrytych kosztów stałych. To jest moje
główne zmartwienie. Pierwszy kwartał to sezonowo dla nas słaby okres, mamy wtedy około 1/7
całorocznych przychodów, ale gdyby nastąpił poślizg z nowymi kontraktami również w drugim
kwartale, to będzie kłopot" - powiedział Radziwiłł. (PAP)

pr/ jtt/

Źródło: PAP


Prezes mistrz PR. Dobrze, że nie pojawiło się słowo "upadłość" :D

JAG
JAG
0
Dołączył: 2008-10-12
Wpisów: 533
Wysłane: 16 grudnia 2009 12:12:41 przy kursie: 34,00 zł
Rychu jaka upadłość???

Jedna z lepiej poukładanych i prowadzonych spółek. Stabilny biznes z dobrymi perspektywami na przyszłość. Jest duża szansa na wygranie modernizacji lini Wa-Wa - Skierniewice. Trakcja wchodzi w energetykę wiatrową plus budownictwo drogowe (tutaj minusem akurat są małe marże). Fajnie jak by zdywersyfikowali się na modernizację linii tramwajowych.

Biorę Trakcję do obserwacji.

Rych
0
Dołączył: 2009-11-19
Wpisów: 86
Wysłane: 16 grudnia 2009 12:59:38 przy kursie: 34,00 zł
No właśnie, że żadna. Śmieję się tylko i ironizuję z daleko idącej ostrożności, popadającej w pesymizm, którą raczy nas prezes.

Tak na marginesie:

134 2009-12-16 125628 4,20 399850 1679370,00

ładnego kloca wymienili

Rych
0
Dołączył: 2009-11-19
Wpisów: 86
Wysłane: 18 grudnia 2009 13:21:05 przy kursie: 33,76 zł
Trakcja przegrała przetarg na modernizację odcinka Warszawa Zachodnia - Skierniewice.

gielda.wp.pl/POD,6,a,1,b,1,c,1...
Edytowany: 18 grudnia 2009 13:22

maciej_k
0
Dołączył: 2009-01-26
Wpisów: 96
Wysłane: 26 lutego 2010 15:16:59 przy kursie: 32,80 zł
podpisanie umowy:

Wartość Umowy netto:
41.563.000,00 zł (czterdzieści jeden milionów pięćset sześćdziesiąt trzy tysiące złotych).hello1

www.gpwinfostrefa.pl/palio/htm...

moze cos tu drgnie.

bulluk
0
Dołączył: 2009-02-07
Wpisów: 89
Wysłane: 19 marca 2010 09:17:26 przy kursie: 34,00 zł
Cytat:

Trakcja Polska miała 70,82 mln zł zysku netto w 2009 r., wzrost o 27,0% r/r
ISB - Biznes
19 Mar 2010, 8:41

Warszawa, 19.03.2010 (ISB) - Trakcja Polska, spółka budowlana wykonująca usługi w zakresie infrastruktury kolejowej, miała 70,82 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 55,75 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 76,65 mln zł wobec 52,92 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody wyniosły 711,62 mln zł wobec 794,71 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym, w 2009 roku spółka miała 32,89 mln zł zysku netto wobec 27,95 mln zł zysku rok wcześniej.


Spolka solidna, wyniki w najblizszym czasie ma zapewnione raczej niezle, ale fajerwerkow zapewne, jesli chodzi o kurs akcji, nie ma sie co spodziewac (chociaz moze sie mile zaskocze ;)


maciej_k
0
Dołączył: 2009-01-26
Wpisów: 96
Wysłane: 19 marca 2010 19:05:46 przy kursie: 34,00 zł
spokojnie, bedzie dobrze, wole 1-2% do gory niz +20 jednego dnia i drugiego -20% (jak na petrolu niektorzy zaliczyli zapewne puke_l )....

spokojnie do góry bedziemy sie toczyc Whistle

pozdrawiam akcjonariat

marecki
0
Dołączył: 2009-11-15
Wpisów: 21
Wysłane: 19 marca 2010 20:32:29 przy kursie: 34,00 zł
akcje Trakcji to długoterminowa inwestycja (mam nadzieję że dobra inwestycja), obserwuję i kupuję od X ub.r., wygląda że powoli będzie rosło i co ważne raczej bez "emocji" jak Petrolinvest

addi
0
Dołączył: 2008-10-03
Wpisów: 1 086
Wysłane: 22 marca 2010 21:55:56 przy kursie: 34,80 zł
Kurs spółki praktycznie bez walki pokonał ważny opór na 4,34

kliknij, aby powiększyć

Następne ważne opory to 4,40 (jutro powinien być szybko zdmuchnięty), następny ... 5,69 a potem to już tylko Sky blackeye

larry_mcc
0
Dołączył: 2010-02-18
Wpisów: 135
Wysłane: 22 marca 2010 23:14:47 przy kursie: 34,80 zł
Popatrzyłem na wyniki roczne. Przyznam się - pobieżnie bo mam przekonanie do AT. I wnioski nie za dobre.

Spółka w ciągu ostatniego roku nie wygenerowała gotówki!!! Działalność operacyjna na minusie!!! - Trakcja nie generuje pieniędzy na core biznesie

Ubyło 120 mln PLN środków pieniężnych + 30 mln krótkoterminowych aktywów finansowych.
Część pieniędzy poszła na sporą redukcję zobowiązań - prawie o 60%!!! brawo bo udział zobowiązań w bilansie był za duży.

Zmniejszenie gotówki i redukcja zobowiązań doprowadziły do spadku sumy bilansowej.
To poprawiło wskaźniki struktury.
Spadł ROE - zła informacja dla akcjonariuszy.
Wskaźniki płynności OK, dużo powyżej wartości bazowych.

Wnioski fundamentalne: Jeżeli się nie generuje gotówki nie ma co marzyć o wzrostach kursu akcji.

Technika: Dzisiaj kurs wybił się z trójkąta, w którym oscylował od ponad roku (dla mnie potwierdzenie że czas na zmiany!)
Edytowany: 22 marca 2010 23:15

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 23 marca 2010 19:37:51 przy kursie: 35,20 zł
larry_mcc napisał(a):
Spadł ROE - zła informacja dla akcjonariuszy.

W którym miejscu? Profit Grupy / Equity Grupy: 2009: 71,6 / 369 = 19,4%; 2008: 54,7 / 312 = 17,5%.

larry_mcc napisał(a):
Jeżeli się nie generuje gotówki nie ma co marzyć o wzrostach kursu akcji.
Trudno wygenerować gotówkę, jak się spłaciło 100 baniek zobowiązań. Z drugiej strony te zobowiązania podbiły ponad miarę cash flow zeszłoroczny. Patrząc długoterminowo masz +40m w 2007 i średnio po ok. +50m w latach 2008 i 2009.

Moje zdanie o fundamentach tej spółki jest zgoła inne. Omówienie za chwilę.

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 23 marca 2010 19:46:52 przy kursie: 35,20 zł
Trakcja Polska ( www.stockwatch.pl/gpw/trakcja,... ) - kolejna spółka, która ogłosiła niedawno wyniki roczne za 2009r. Taka, niby niepozorna spółeczka, a obroty rzędu 0,7 miliarda złotych. Co ciekawe mimo, że spółka stosuje rachunkowość dla kontraktów budowlanych (MSR 11), to przychody wyglądają na „prawdziwe”. Dlaczego tak sądzę, napisałem poniżej. Rok przychodowo słabszy, ale wyniki są dobre i do tego uzyskane bez kombinowania. Wręcz przeciwnie, spółka zrobiła użytek ze spowolnienia.


Rachunek wyników.
Sprzedaż spadła o ca. 10%. Firma prowadzi działalność w kilku segmentach, ale gross przychodów pochodzi z kontraktów budowlanych, reszta to działalność symboliczna. Jak wspomniałem, mimo, że księgowanie takowych opiera się w dużej mierze na obmiarach i szacunkach, uważam, że w przypadku Trakcji przychody są prawdziwe. Świadczą o tym małe salda aktywów i pasywów z tytułu kontraktów w stosunku do przychodów i kosztów. Sytuacja tak oznacza, ze większość szacunków i obmiarów została zaakceptowana przez odbiorców i zafakturowana. Uważam więc, że nie ma przesunięcia w czasie pomiędzy rzeczywiście wykonanymi robotami, rzeczywistymi fakturami wystawionymi klientom (raczej klientowi) – patrz nota 32.

Mimo słabszych przychodów poprawiła się rentowność brutto na sprzedaży . Koszty rodzajowe pokazują, że zaoszczędzono na usługach obcych. Dlatego uważam, że wykorzystano spowolnienie – przyciśnięto dostawców, a w usługach najlepiej to wychodzi. Dzięki tej operacji wynik firmy jest lepszy, niż w zeszłym roku i bazuje na solidnej podstawie, czyli core businessie. Niestety bardzo wzrosły koszty zarządu, trzeba jednak pamiętać, że spółka zaangażowała się w akwizycje, a to zwykle tak się objawia. Pozostałe sekcje rachunku wyników też dobrze wyglądają. Firma ma duże przychody finansowe, z czego połowa pochodzi z odsetek, a reszta z różnic kursowych. Koszty odsetkowe są mniejsze, więc ta linia dokłada się do wyniku.

Bilans.
Generalnie dobry. Wzrosły aktywa trwałe. Firma komunikuje jednak, że zakupy środków trwałych nie będą już tak znaczące w przyszłości. Spadły należności. Spadła jednak gotówka oraz wzrosły aktywa finansowe. To efekt zakupu udziałów w Eco-Wind (35m) zakupów środków trwałych oraz spłaty zobowiązań. Firma ma jednak wciąż ok. 200m gotówki. Przy obrotach rocznych rzędu 700m to sporo.

W pasywach rośnie kapitał własny. Absolutnie zdrowo – z zysku. W ogóle rośnie udział kapitału własnego w finansowaniu(Larry ma rację, w 2008 było rzeczywiście agresywnie), ale z drugiej strony rośnie udział oprocentowanych kredytów w zobowiązaniach. Struktura finansowania polaryzuje się więc.

Teraz trochę negatywów.
Największa wada tej firmy to totalne uzależnienie od PKP PLK - 86% przychodów. Piszą, że następny w kolejności kontrahent przynosi im 1,5% (sic!). A PKP, jak to PKP, plany ma imperialne – 32mld złotych do wydania na lata 2010-2013. Tylko, jak zwykle wszystko jest poopóźniane. Trakcja skarży się na opóźnienia w przetargach, a ja sobie popatrzyłem na mapkę na stronie 10. Oczywiście(tak na oko) najwięcej będzie się budować w ostatnim roku prognozy. Wg mnie to charakterystyczne dla tej instytucji, ale trochę sobie kiedyś polską koleją pojeździłem i mam do PKP wstręt, więc się nie sugerujcie :)

Trakcja chce się od kolei uniezależnić i stawia na drogi i eko-energię. Nie wiem, czy na drogi, to nie jest już za późno, z kolei zielona energetyka jest dla Trakcji zupełnie nową działką. Wejście w Eko- Wind z udziałem poniżej 50% sugeruje też pewne niezdecydowanie w tej kwestii. Nie podoba mi się, że główny akcjonariusz nie wspiera Trakcji poprzez wpuszczanie jej na swoje rynki, choć Zarząd twierdzi, że owszem korzystają i będą korzystać, że hej.

Ciekaw jestem długoterminowej strategii Comsy, bo to kolejny strategiczny inwestor z udziałem ledwie przekraczającym 50%. To bardzo fajna sytuacja, bo korzysta się z dobrodziejstw sprawowania kontroli, a ewentualne błędy / straty zostaną obdzielone po połowie z resztą akcjonariuszy. Łatwo też subsidiary wykonsolidować, wystarczy sprzedać parę akcji. Tymczasem sprzedaż eksportowa Trakcji równa się zero złotych.

Wracając do spraw operacyjnych – firma zabezpiecza się przeciw zmianom kursowym, ale nie stosuje rachunkowości zabezpieczeń. Czemu? Bo występują opóźnienia w przetargach i płatnościach wobec czego trudno o efektywność takich zabezpieczeń. Ponownie – kłania się współpraca z PKP PLK.

Patrząc na wskaźniki – firma zyskuje na ratingu i jest już mocna: www.stockwatch.pl/gpw/trakcja,... Przy takim otoczeniu, to znakomite zarządzanie. Dlatego chylę czoła.


Reasumując:
Bardzo dobra spółka w bardzo niepewnym sektorze. Zarząd regularnie pokazuje, że wie, co robi i zna się na swojej pracy. Z drugiej strony, bez względu na dotychczasowe osiągnięcia, perspektywy przed spółką to wciąż taka sama niewiadoma, którą determinuje zależność od PKP PLK. Kto chce się zaangażować finansowo, powinien zważyć właśnie te dwie kwestie.
Powyższa treść przez 30 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

addi
0
Dołączył: 2008-10-03
Wpisów: 1 086
Wysłane: 25 marca 2010 22:09:02 przy kursie: 37,60 zł
Kurs spółki zgodnie z przewidywaniami pokonał w cuglach następny ważny opór na 4,40:

kliknij, aby powiększyć

Nie zdziwi mnie jutro luka up Shhh
Edytowany: 25 marca 2010 22:10

danek197
0
Dołączył: 2009-02-08
Wpisów: 317
Wysłane: 27 kwietnia 2010 16:48:39 przy kursie: 35,28 zł
Dziennik Gazeta Prawna - 26-04-2010 08:47
Ministerstwo Infrastruktury szykuje nowe wytyczne dotyczące eksploatacji taboru - dowiedział się "Dziennik Gazeta Prawna". W ten sposób chce zmusić przewoźników do wymiany osi i kół w starych wagonach.
Jak czytamy w dziennik resort infrastruktury chce wprowadzić obowiązek wymiany i zniszczenia zestawów kołowych w pociągach, których wiek przekracza 25 lat w przypadku spółek pasażerskich i 30 lat dla towarowych. W praktyce oznacza to, że nasze największe spółki pasażerskie będą musiały odnowić ponad połowę swojego taboru.

Planowana wymiana to wielomilionowe koszty dla przewoźników. Jednak jak czytamy w "DGP", na gigantycznych zamówieniach mogą zarobić europejscy dostawcy i polskie firmy naprawcze.

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 7 / 2010
Data sporządzenia: 2010-04-27
Skrócona nazwa emitenta
TRAKCJA POLSKA S.A.
Temat
Informacja o zawarciu znaczącej umowy
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Treść raportu:
Zarząd spółki Trakcja Polska S.A. ("Spółka") informuje, że w dniu 26 kwietnia 2010 Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. z siedzibą we Wrocławiu, podmiot zależny od Spółki, jako lider KONSORCJUM PRKiI - INFRAKOL ("Konsorcjum") w składzie:


1. Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A.
ul. Kniaziewicza 19, 50-950 Wrocław - Partner nr 1 (Lider Konsorcjum);
2. Jan Paruch zarejestrowany pod numerem 478 w ewidencji działalności gospodarczej Urzędu Gminy Mściwojów,
Zenon Buca zarejestrowany pod numerem 4280 w ewidencji działalności gospodarczej Urzędu Gminy w Jaworze,
Sławomir Paruch zarejestrowany pod numerem 512 w ewidencji działalności gospodarczej Urzędu Gminy Mściwojów,
prowadzacy:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i Inżynieryjnego "INFRAKOL" S.C. (adres: ul. Rapackiego 14, 59-400 Jawor) (Partner nr 2)

(zwani łącznie jako "Wykonawca"),

w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zawarło z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedzibą w Warszawie, w imieniu której wystąpiło Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu ("Zamawiający"), umowę na wykonanie zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych objętych zadaniem pn"Modernizacja linii kolejowej nr 358 na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk z budową łącznicy kolejowej Pomorsko – Przylep omijającej stacje Czerwieńsk – Etap I".

Wartość kontraktu netto: 57.565.711,77 zł

Wartość kontraktu brutto: 70.230.168,36 zł



gpwinfostrefa.pl/palio/html.ru...

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 27 kwietnia 2010 17:03:20 przy kursie: 35,28 zł
Ten news o kołach, to bardziej pasuje do wątku ZNTK.

danek197
0
Dołączył: 2009-02-08
Wpisów: 317
Wysłane: 29 kwietnia 2010 00:34:30 przy kursie: 34,08 zł
Moze ten dziad wkoncu sie odbije do odpowiednich poziomow, na bankrutach wieksze zainteresowanie niz na spolce z solidnymi fundamentami

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE TRAKCJA



4 5 6 7 8

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,385 sek.

wnfigabf
vwjohmmj
yklotqis
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
reqeuqqm
dzsrlubf
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat