Gry komputerowe (i konsolowe) - Branże i sektory - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3 4

Gry komputerowe (i konsolowe)

mathu
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 18 lutego 2011 23:26:12
Wracam do góry tego tematu i powiem wam, na czym w Polsce będzie można zrobić gigantyczną kasę - na MMO dla Polaków. Tak jak Nasza Klasa i Fotka.pl były po prostu kopiami zagranicznych serwisów, sprofilowanymi dla przeciętnego zjadacza chleba w PL. Kto to zrealizuje, ten zarobi miliardy.
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

SteV
Dołączył: 2011-02-02
Wpisów: 302
Wysłane: 18 lutego 2011 23:51:33
A co masz na myśli mówiąc o MMO dla Polaków? Gwoli ścisłości to Polaków masz od uja praktycznie w każdej grze MMO. Ruski i Polacy w grach dominują wszystkie serwery. I nie rozumiem jak może być MMO dla kogoś, jak gra zazwyczaj jest dla wszystkich którzy chcą w nią grać.

siekoo napisał(a):
tak z ciekawosci - mial ktos do czynienia z gra Requiem: Avenging Angel? stara, chyba z 1999, ale niezwykle klimatyczna. moze wydali sequel, tylko nie moge znalezc?


Nie wydali. www.gry-online.pl/S016.asp?ID=...
Jedyną ich produkcją poza Requiem było: Uprising 2: Lead and Destroy
Edytowany: 18 lutego 2011 23:56

v3nom
Dołączył: 2009-03-06
Wpisów: 3 049
Wysłane: 18 lutego 2011 23:58:47
Mrk, ten Dead Island trąci hardcorem. Ale nie wzruszają mnie rodzinne sceny pełne miłości i zeszklone oczy dziecka, skontrastowane z odrąbaniem głowy siekierą. Generalnie temat zombie wzbudza u mnie uśmiech, chociaż kiedyś to lubiłem. Ale ileż można eksploatować temat?

Niech zgadnę. Fabuła jest taka, że kochająca rodzina pojechała na wakacje. Wszystko pięknie jak w bajce, sielanka i te sprawy. Aż pewnego dnia się budzą, a w hotelu nie ma gości. Tylko wszędzie pełno zombie, chcących obeżreć ich do kości Angel No i wyżreć mózgi oczywiście, jak przystało każdemu szanującemu się zombie Angel
Klika się i sprzedaje ;-)


mathu
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 19 lutego 2011 00:15:15
SteV napisał(a):
A co masz na myśli mówiąc o MMO dla Polaków? Gwoli ścisłości to Polaków masz od uja praktycznie w każdej grze MMO. Ruski i Polacy w grach dominują wszystkie serwery. I nie rozumiem jak może być MMO dla kogoś, jak gra zazwyczaj jest dla wszystkich którzy chcą w nią grać.

Chodzi o trafienie do czterdziestoletnich mamusiek siedzących w domu. One nie zarejestrują się w Second Life, bo nie znają języka, nie wiedzą, że coś takiego istnieje i żadna z ich znajomych w to nie gra.

Żeby trafić do takich ludzi trzeba wykorzystać model Naszej Klasy.

- serwis w całości po polsku i przeznaczony wyłącznie dla Polaków
- usługi i obsługa dedykowane dla kompletnych analfabetów komputerowych
- maksymalnie przyjazny świat, sprofilowany dla starszych grup wiekowych, ale pasujący też nastolatkom interesującym się wyłącznie imprezami
- reklamy w prasie nie-komputerowej

Świat powinien być zbudowany na zasadzie Second Life - żadnych elfów i robotów, alternatywne życie, gdzie ekspedientka z masarni może być aktorką i mieszkać w willi.

Nikt nawet nie spróbował zrobić czegoś takiego, a to są potencjalnie gigantyczne pieniądze.
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

SteV
Dołączył: 2011-02-02
Wpisów: 302
Wysłane: 19 lutego 2011 12:03:40
@mathu

No offence ale pomysł jest wg mnie kiepski. To jest tak jak byś na siłę chciał przekonać najstarsze pokolenie do pokochania komputera. Starsi ludzie mają twardszy światopogląd i im starsza osoba tym ciężej przebić się przez ten pancerz.

Poza tym to co przedstawiasz to wersja Simsów offline. Co wniosłoby przeniesienie online? Jedynie chyba to że ludzie zamiast zakładać biznesy i robić pieniądze w realu, zaczną to robić w sieci, doprowadzając się do stopniowej degradacji. Gry MMO muszą bazować na tym czego nie osiągniesz w realu. Stąd świat fantasy czy s-f (Star Wars MMORPG).

Gdybym ja miał obstawiać jakiś projekt, obstawiłbym erę średniowiecza. Po sukcesie Mount&Blade okazało się jak wielu czekało na dobrą produkcję w świecie średniowiecza. MMO w tym klimacie, bez elfów, krasnoludów, magii, mogłoby wytyczyć całkowicie nową ścieżkę w tym typie gier.

daab007
Dołączył: 2010-11-27
Wpisów: 448
Wysłane: 19 lutego 2011 12:32:16
Mathu ma rację jak dla mnie, to nie są SIMS-y offline. Tutaj faktycznie chodzi o to, żeby być online:)

Zobacz, jaką popularność maja demotywatory, a to nic innego jak tylko kopia serwisów zagranicznych. Jedyna różnica jest taka, że jest po polsku; i jednak nasz klimat / poczucie humoru jest nieco inne niż typowego Brytyczyjka:)


A starsi ludzie wbrew pozorom przesiadują przy ekranach komputerów - popatrz na konta choćby na NK właśnie

I never think of the future - it comes soon enough.
A. Einstein
Edytowany: 19 lutego 2011 12:33

siekoo
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 745
Wysłane: 19 lutego 2011 13:18:19
ja z kolei postawilbym na prawdziwe gry, a nie grywadelka o ktorych zapomina sie juz kilka dni po.
gry, w ktorych liczyl sie klimat, ktore mialy to cos. jak wspomniane Requiem, jak Half-Life, jak pikseloza Wolfenstein, pierwsze GTA z rozjezrzanymi Krisznowcami headbang zadne nastepne GTA nie dalo mi tyle frajdy, pomimo 3D, wiekszej ilosci broni itp.
ja chce rock lat 80-tych, a wszyscy sprzedaja juz tylko dode.

gra to gra, a nie symulator zycia. moim zdaniem, trzeba miec cholernie plaska perspektywe swiata, zeby spedzac czas w produkacjach typu second life, czy chocby nasza klasa. nie wspominajac o wydawaniu prawdziwych pieniedzy na wirtualny zraszacz do wirtualnego poletka, zeby wychodowac wiecej wirtualnej kapusty bandhead

co do starszych ludzi - nk, gg, skype, proste gry karciane, kulki, logiczne, ukladanki, puzzle to sie zgadza, ale nie znam ani jednej osoby starszej grajacej np. w Sims, czy cokolwiek rownie skomplikowanego. pomijajac fakt, ze te osoby maja 'nieco' inne spojrzenie na swiat i co innego ich kreci.
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

v3nom
Dołączył: 2009-03-06
Wpisów: 3 049
Wysłane: 19 lutego 2011 13:34:08
To, że starsi ludzie nie korzystają z komputerów i social networking to stereotyp. Kiedyś czytałem artykuł pod tytułem w wolnym tłumaczeniu: "Twoja matka jest na Facebooku". Autor podpierał się statystykami pokazującymi, że o ile liczba kont młodszych userów przyrasta na takich serwisach liniowo, to liczba kont starszych po hiperboli i szybko nadrabiają Angel

Stev, nie żartuj z tym biznesem, to nie jest takie proste założyć i go prowadzić. Niewiele to ma wspólnego z graniem. Kto chce być biznesmenem w realu, ten założy firmę. Jednak niektórzy chcą po prostu sobie pograć i prowadzić alternatywne życie, w którym mogą być kimś innym i się spotykać ze swoimi znajomymi. Weź dla przykładu Farmville z FB. Mnóstwo moich znajomych w to grało, często ze swoimi rodzicami i dziadkami. Można powiedzieć, że szkoda na to tracić czas. Chcesz mieć farmę, kup kilka hektarów ziemi, ciągnik John Deer'a, trochę nawozów z Puław i jazda. To przecież proste. Osobiście mnie to kompletnie nie jara i nie gram już w gry, ale potrafię zrozumieć ludzi, którzy to lubią Angel

Z drugiej strony masz takie telenowele. Ile osób biernie przygląda się tym wykreowanym bohaterom? Nie do końca to rozumiem, ale zdaje sobie sprawę, że są ludzie, którzy chcą w ten sposób marnować czas, tak jak ja marnuje śledząc wykresy i pisząc na SW. Takie Second Life w polskim wydaniu dodałoby do telenoweli interaktywności.

Inna sprawa to popularność, która może odejść tak szybko, jak przyszła. Nasza klasa była hitem, ale przyszedł Facebook i pozamiatał. Teraz NK to platforma biznesowa dla galerianek i ferajny z gimnazjum Angel


PS. Siekoo, te czasy już nie wrócą wave
Klika się i sprzedaje ;-)
Edytowany: 19 lutego 2011 13:36

mathu
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 19 lutego 2011 13:53:45
SteV napisał(a):
No offence ale pomysł jest wg mnie kiepski. To jest tak jak byś na siłę chciał przekonać najstarsze pokolenie do pokochania komputera. Starsi ludzie mają twardszy światopogląd i im starsza osoba tym ciężej przebić się przez ten pancerz.

Starsi ludzie JUŻ korzystają z Naszej Klasy. Nie wchodzą na żadne inne strony, potrafią obsłużyć tylko NK, ale z niej korzystają, bo była targetowana w takich ludzi.

Cytat:
Poza tym to co przedstawiasz to wersja Simsów offline. Co wniosłoby przeniesienie online? Jedynie chyba to że ludzie zamiast zakładać biznesy i robić pieniądze w realu, zaczną to robić w sieci, doprowadzając się do stopniowej degradacji. Gry MMO muszą bazować na tym czego nie osiągniesz w realu. Stąd świat fantasy czy s-f (Star Wars MMORPG).

en.wikipedia.org/wiki/Second_l...
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

majama
majama PREMIUM
Dołączył: 2009-01-12
Wpisów: 1 072
Wysłane: 19 lutego 2011 14:13:46
Zakładanie wirtualnej hodowli kapusty daje ta przyjemnośc że mozna sie skupic na samej uprawie kapusty, a w rzeczywistości to trzeba wiecej czasu poswiecic na chodzenie po urzędach i wypelnianie druczków.
Sama potrzeba wirtualnego życia jest w ludziach bardzo silna, dopiero tam moga byc tacy jacy by chcieli byc na codzień. Zauważam grając w rózne gry, że w wirtualu duzo więcej agresji, złodziejstwo, oszustwa, włamania itp. Jest spora porcja społeczeństwa która czerpie przyjemnośc wyłacznie z tego że zepsuje zabawe innym i to widac w takim przekroju spoleczności z każdej większej gry sieciowej multiplayer. Poza tym czlowiek który nacodzień jest szarym pracownikiem w takiej mocno rozwiniętej grze jak EVE Online moze realizowac sie zakładając i kierując wielka korporacją. Można w grze prowadzic działalnośc charytatywna pomagając slabszym, mozna cos produkować lawirując w skomplikowanych procesach technologicznych, mozna się zainteresowac makroekonomią i kursami towarów uprawiając wszelkie rodzaje handlu i spekulacji. Można tez robic to co mężczyźni bardzo lubia i bez czego pewnie większość gier straciłaby racje bytu; prowadzic wojny i walczyc w duzych zespolach ze swoimi wrogami. Można zdobywac swoje terytoria i stanowic tam prawo. Wsród setek tysięcy innych graczy powstaja miliony osobistych relacji, sympatii i antypatii, powstaja ksiązki na bazie historii w gry, filmy i opowiesci. Jest wybór, można popróbowac wszystkiego, takie więcej zycia w zyciu, chociaz sztucznego. Matrix rośnie.
Skoro świat dochodzi do punktu gdzie coraz mniej ludzi pracuje aby zaspokoic wszystkie potrzeby rynku to ta niezatrudniona reszta może będzie cora bardziej oddawac sie wirtualnym światom, gdzie tez sa rózne rodzaje prac do zrobienia i gdzie moze człowiek byc czasem bardziej potrzebny niż w rzeczywistości.

To jest gra. Zabawa na pieniądze.


mrk
Dołączył: 2008-08-30
Wpisów: 1 863
Wysłane: 19 lutego 2011 17:51:29
v3nom napisał(a):

Niech zgadnę. Fabuła jest taka, że kochająca rodzina pojechała na wakacje. Wszystko pięknie jak w bajce, sielanka i te sprawy. Aż pewnego dnia się budzą, a w hotelu nie ma gości. Tylko wszędzie pełno zombie, chcących obeżreć ich do kości Angel No i wyżreć mózgi oczywiście, jak przystało każdemu szanującemu się zombie Angel


pewnie coś takiegoAngel , ale czego można w grze tego typu oczekiwać. Też nie fascynuje mnie ten gatunek, ale Techland to taka cicha woda wypuszczają gierki od jakiegoś czasu i trend jakościowy jest zwyżkujący. Grałem chyba w 3 ich produkcje. Chrome nie powalał, ale całkiem solidna produkcja na autorskim silniku, natomiast CoJ druga część był już moim zdaniem bardzo dobry.

siekoo napisał(a):
ja z kolei postawilbym na prawdziwe gry, a nie grywadelka o ktorych zapomina sie juz kilka dni po.
gry, w ktorych liczyl sie klimat, ktore mialy to cos. jak wspomniane Requiem, jak Half-Life, jak pikseloza Wolfenstein, pierwsze GTA z rozjezrzanymi Krisznowcami zadne nastepne GTA nie dalo mi tyle frajdy, pomimo 3D, wiekszej ilosci broni itp.
ja chce rock lat 80-tych, a wszyscy sprzedaja juz tylko dode.


dokładnie gta 1 to było cośthumbright . Kiedyś odpaliłem sobie czwórkę i gra ogromna, z wielkim rozmachem, świetne dialogi, grafika, ale to jednak nie to samo. Może poprostu się starzejęThink

siekoo
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 745
Wysłane: 19 lutego 2011 22:27:43
no wlasnie, GTA 4 jest ogromna, trzeba kupowac pizze i inne duperele, zeby nasz czarnuch mial sily, styl itp, tylko co z tego? mozna komus zakosic auto, ale juz prowadzenie owego jest bardziej lub mniej drewniane.
i o to wlasnie mi chodzi - chce sie poczuc jak kierowca rajdowy, siegam po Colin McRae. chce poudawac, ze potrafie prowadzic super auta przy 250km/h w srodku miasta - siegam po NFS, chce odczuc wplyw jednostki na przbieg potyczki - siegam po Battlefield. chce sie po prostu rozerwac i zastrzelic kilku szwabow/innych bad guys- siegam po Call of Duty.
przestalem grac, bo nie bardzo bylo w co. przestalem ogladac filmy, bo ciezko znalezc film wart tych 90 minut. dobrze, ze chociaz dobra muzyke orzy odrobinie wysilku mozna znalezc.
moze np. 11Bit mogloby zaryzykowac jakis niskobudzetowy, za to z jajem projekt, zeby znowu namieszac w swiecie gier, zamiast robis kolejne klony klonow? ehh marzenia.
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

majama
majama PREMIUM
Dołączył: 2009-01-12
Wpisów: 1 072
Wysłane: 20 lutego 2011 11:00:59
Ci co osobiście uzywaja gier pewnie o tym wiedza ale napisze dla poinformowania reszty;
Istnieje przy każdej wiekszej grze czarny rynek usług i towarów witualnych z tych gier. Są rózne firmy zatrudniające tanich pracownikow ktorych zadaniem jest grac i farmić w jakis tam sposob wirtualne majatki, a firma to póxniej sprzedaje na ebayu lub w inny sposób. Obroty tego biznesu sa podobno calkiem duże. Jak dotad żadne banowanie nieprzynosi specjalnych skutków przeciwko "real money trader" graczom. Ktos kiedys mi opowiadal że pozmawial z takich jednym, biedny chlopak siedzi w Chinach i gra 12 godzin na dobe na 7 komputerach, a potem przychodzi jego zmiennik i gra dalej, taka praca.

O tym że mnóstwo ludzi dorabia przy okazji grania każdy może sie przekonac zaglądając na allegro, pomimo że czerpanie zysków za posrednictwem gier jest zwykle zakazane w regulaminach tych gier, handel wirtualnymi dobrami kwitnie w najlepsze.
To jest gra. Zabawa na pieniądze.

SteV
Dołączył: 2011-02-02
Wpisów: 302
Wysłane: 20 lutego 2011 12:18:47
Co do Dead Island Techlandu to podaje linka do zapowiedzi, w której troszke więcej można się dowiedzieć.

www.gry-online.pl/S022.asp?ID=...

daab007
Dołączył: 2010-11-27
Wpisów: 448
Wysłane: 20 lutego 2011 14:32:26
Znalezione na wątku CityInter:




cyclops_ani
I never think of the future - it comes soon enough.
A. Einstein

SteV
Dołączył: 2011-02-02
Wpisów: 302
Wysłane: 21 lutego 2011 20:30:21
Czemu mam wrażenie że ta gra masz szanse z-own-ować konkurencję w tematyce MMO?


daab007
Dołączył: 2010-11-27
Wpisów: 448
Wysłane: 13 marca 2011 22:27:12
Polska branza gier okiem Chmielarza Gopa Hamerlaka i Macha

Cytat:
Gośćmi programu byli Adrian Chmielarz z People Can Fly, Tomasz Gop z CD Projekt RED, Patryk Hamerlak z Nicolas Games i Łukasz Mach z City Interactive. Dyskusję tak jak zwykle prowadził Tomek Kreczmar.
I never think of the future - it comes soon enough.
A. Einstein

krewa
krewa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 5 476
Wysłane: 24 marca 2011 15:20:51
Wodzu, trzymasz w domu te egzemplarze?
dzisiejsza młodzież zaledwie się domyśla co to takiego Atari. a co będzie za -naście lat?

Cytat:
...A w środku gratka dla miłośników polskich magazynów o grach...


Bajtek

WatchDog
WatchDog PREMIUM
Grupa: Bus Driver
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 601
Wysłane: 24 marca 2011 16:03:42
Że co, ja? Mama mi kiedyś oprawiła parę roczników, to i mam.
Ale nie chcesz tego przeglądać. Ochydą aż wali w oko!
Zważywszy, że dla nas był to wówczas szczyt elegancji oraz wyżyny wysublimowania, mogę tylko skonstatować, że trochę żeśmy się wszyscy od tego czasu rozwinęli... binky

Frog
Frog PREMIUM
Dołączył: 2009-08-06
Wpisów: 5 599
Wysłane: 25 marca 2011 18:09:17
Widzieliście to?

Ja dopiero dzisiaj. Masterpiece. Trailer gry Techlandu...

Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum
Edytowany: 25 marca 2011 18:27

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
1 2 3 4

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,356 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d