Gry komputerowe (i konsolowe) - Branże i sektory - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3 4

Gry komputerowe (i konsolowe)

daab007
Dołączył: 2010-11-27
Wpisów: 448
Wysłane: 27 marca 2011 20:37:17
@Frog: Na poprzedniej karcie jest ten link:)

Mnie to zmiażdżyło:
www.ea.com/pl/battlefield3/vid...

Warto zobaczyć inne epizody też..
I never think of the future - it comes soon enough.
A. Einstein

Sinuhe
Dołączył: 2010-11-06
Wpisów: 121
Wysłane: 13 kwietnia 2011 19:29:01
Miażdżący gameplay z Wiedźmina 2 love4
Jeżeli udałoby się zachować chociaż 50% tej jakości przy konwersji na konsole, to wszyskie możliwe nagrody branżowe trafiają do CDP (że o numerze 1 sprzedaży nie wspomnę)

polygamia.pl/Polygamia/1,10716...

Frog
Frog PREMIUM
Dołączył: 2009-08-06
Wpisów: 5 599
Wysłane: 20 kwietnia 2011 08:58:33
biznes.onet.pl/polskie-gry-wid...

Cytat:
Polska staje się potęgą w produkcji gier komputerowych. Największe hity rodzimych producentów sprzedają się w milionach egzemplarzy


Techland, City Interactive, CD Project...
Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum


WatchDog
WatchDog PREMIUM
Grupa: Bus Driver
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 601
Wysłane: 10 października 2011 22:41:53
Pod koniec listopada będzie pierwsza w Polsce konferencja branży.
Sama branża sporo mniejsza niż dawniej, ale dynamiczna jak zawsze.

Programu jeszcze nie ustalono, są za to highlighty.

Cytat:
Game Industry Trends 2011 (GIT 2011 ) organizowana przez NoNoobs to pierwsza edycja nowego cyklu konferencji na polskim rynku. Po raz pierwszy koncentrować się będziemy na biznesowych aspektach prowadzenia działalności związanej grami. W dzisiejszych czasach granie lub używanie mechaniki gier w różnych dziedzinach życia stało się powszechne jak nigdy dotąd. Mechanizmów gamifikacyjnych takich jak Nitro czy Badgeville z powodzeniem używają wydawcy, właściciele sklepów, marketerzy. Potężne gry MMO z milionami graczy, gry na konsole, gry pc, social gaming eksplodujący wraz z sieciami społecznościowymi, gamifikacja, mobile gaming, advergaming czy alternate reality games to zjawiska, które stworzyły nowy typ gracza, uaktywniły tysiące osób, które nigdy wcześniej nie grały. Wydawcy takich tytułów jak World of Warcraft, Farmville, Call of Duty czy rodzimy Snajper to firmy o zasięgu międzynarodowym, których wycena wartości wzbudza zazdrość przedstawicieli innych sektorów rynku mediów, czy rozrywki. Sukcesy Wiedźmina oraz serwisu Gog.com sprzedającego gry na cały świat bez zabezpieczeń DRM, dowodzą że warto inwestować w tego typu projekty i planować ich rozwój nie tylko na rynkach lokalnych.

Jaka jest wartość polskiego rynku gier? Jakie produkty czy usługi przyciągają użytkowników, z jakiego sprzętu korzystają gracze? Co decyduje o sukcesie danej gry, oraz na jakich grach można i warto zarabiać?- to tylko niektóre z zagadnień, które zdominują GIT 2011!


http://www.git2011.pl/
Edytowany: 10 października 2011 22:42

krzysztofk83
krzysztofk83 PREMIUM
Dołączył: 2011-06-29
Wpisów: 29
Wysłane: 19 października 2011 23:58:46
Dla zainteresowanych grą Afterfall: InSanity Nicolas Games przedstawiam filmik jaki został udostępniony z rozrywki jakieś 2 tygodnie temu. Całe szczęście że twórcy zdecydowali na zrobienie tak wielkich zmian od momentu przedstawienia filmiku z zeszłego. Sam prezez Nicolasgames przyznał w wywiadzie w polygamia.pl, że prawie 90% gry zmienimi.

www.youtube.com/watch?v=0xa-u9...

Nie podoba mi się jednak do końca prowadzony mareting Nicolas Games. Cały pomysł z sprzedażą gry za 1 dolar dopiero po sprzedaniu 10 milionów kopii jest naiwny jak i absurdalny. Hity jak Gears of War nie doszły do takich sprzedaży.
Ja zdaję sobie sprawdzę że jest to tak naprawdę sztuczna reklama, która nie została przyjęta zbyt pozytywnie, ale to czego teraz mi brakuje to promocji gry za zwykłą cene.

Mimo to życzę Nico dobrej sprzedaży. Mam nadzieje że całe te zamieszanie sama gra swoją historią jak i rozrywką naprawi.

Poniżej takze filmik promujący Battlefield 3. Pomysł dziwny jak i ciekawy

www.youtube.com/watch?v=nQR49J...


mathu
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 28 października 2011 14:14:32
No i zobaczcie co znalazłem :)))

polygamia.pl/Polygamia/1,99157...
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

v3nom
Dołączył: 2009-03-06
Wpisów: 3 049
Wysłane: 28 października 2011 15:40:22
"Zasnąłeś, okradziono cię". Już przez moment myślałem, że akcja gry toczy się na jednym z dworców PKP Angel

Lubiłem takie klimaty. Tego typu gry strasznie pobudzały wyobraźnię. Garstka pikseli, z których każdy był wielkości pięści ;-) dobranych z palety ośmiu kolorów, najzwyczajniej wystarczało jedynie do jako takiego przedstawienia rzeczywistości.

Grał ktoś z Was w gry typu Arkadia czy ADOM? Arkadia to był tekstowy RPG w trybie multiplier on-line, z dużym naciskiem na klimat. ADOM to z kolei tekstówka w trybie single player.
Klika się i sprzedaje ;-)

mathu
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 28 października 2011 15:47:01
Dodatkowego smaczku dodaje autor tekstów he he.

Grałem trochę w ADOM-a.
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

v3nom
Dołączył: 2009-03-06
Wpisów: 3 049
Wysłane: 29 października 2011 12:46:24
ADOM był cholernie trudny. Wchodząc do jakichkolwiek lochów nigdy nie można było mieć pewności, czy się uda wrócić na powierzchnię żywym. DO tego gra kasowała savy po śmierci Angel


Na Polygami jest wywiad z Gulashem Angel

polygamia.pl/Polygamia/1,96455...
Klika się i sprzedaje ;-)

v3nom
Dołączył: 2009-03-06
Wpisów: 3 049
Wysłane: 30 października 2011 16:51:35
Jeszcze POW z Polygami z Martinezem, a w gratisie trzy scany z pierwszego numeru SS: #1 #2 #3

Angel
Klika się i sprzedaje ;-)


WatchDog
WatchDog PREMIUM
Grupa: Bus Driver
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 601
Wysłane: 26 grudnia 2011 12:54:42
Niestety niefajnie błyszczymy jako twórcy gier w zestawieniach.

Cytat:
Jak zawsze pod koniec roku przychodzi czas na podsumowania, również w branży gier. Jednego z pierwszych dokonał magazyn Wired, który opublikował listę największych rozczarowań anno Domini 2011.

I jest ona naprawdę ciekawa. Zawiera bowiem aż 3 polskie produkcje. Jak się okazuje Dead Island, Hard Reset i Two Worlds 2 nie spełniły pokładanych w nich nadziei i znalazły się na "czarnej liście".

www.benchmark.pl/aktualnosci/P...

Cytat:
8. Dead Island
7. Bulletstorm
6. Hard Reset

segmentnext.com/2011/12/22/top...

Krótko gdzie jest problem: mamy niezłych programistów oraz rewelacyjnych grafików. Za to straszliwie kuleje design, którego po prostu nie było się kiedy i od kogo uczyć. Dopiero bardzo powoli twórcy gier uświadamiają sobie, że jest coś takiego i na czym może polegać.

mathu
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 26 grudnia 2011 13:40:45
Ta lista dotyczy raczej wysoko podniesionej poprzeczki oczekiwań, a nie samej jakości gier jako takiej. Bulletstorm, Two Worlds 2 i Dead Island to porządne tytuły i zostały dobrze przyjęte przez graczy. Taki Rage np. jest krytykowany głównie za brak otwartości leveli i problemy techniczne na PC, ale to nie przeszkadza mu być hitem na konsolach. Pewnie na wielu takich listach znajdzie się też Modern Warfare 3 i Battlefield 3, bo mają za co oberwać, a sprzedają się najlepiej w historii. Tak więc jeśli polskie gry lądują w tym samym worku co Rage czy Dragon Age 2, to ja bym się jakoś specjalnie nie martwił o polski rynek growy. Wielu chciałoby nie błyszczeć razem z Id Software!
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.
Edytowany: 26 grudnia 2011 13:41

WatchDog
WatchDog PREMIUM
Grupa: Bus Driver
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 601
Wysłane: 19 stycznia 2012 16:04:13
Kolega podesłał bardzo cenny link omawiający finanse developerów indie piszących pod AppStore. Dużo zacnych danych i niecodziennych wniosków.

Cytat:
At Ubisoft I used to work on big AAA console games, and I had some figures in mind, but I knew they wouldn’t be relevant for my new life: $20M budgets, teams of 200 hundred people, 3 million sales at $70 per unit... I knew being an indie developer would be completely different, but I had very little information about how different it would be.

Angry Birds had taken off, Plants vs. Zombies was already a model, Doodle Jump was a good example of success, and soon after I started my “indie” life, Cut the Rope was selling a million copies a week. But except for what I call the “jackpots,” there were very few public stories or numbers on the web, and this meant we were a bit in the dark when we started SQUIDS.

I have been tracking figures since then, and I’m writing this article to share what I’ve learned with my fellow indie dev buddies who might be in the same position I was, a year and a half ago.


www.gamasutra.com/view/news/39...

WatchDog
WatchDog PREMIUM
Grupa: Bus Driver
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 601
Wysłane: 29 lutego 2012 14:15:15
Cukierek - sampler Neo Plus, w którym jest kilkadziesiąt stron o firmach z branży, twórcach, trendach i projektach. Plus recenzje. Sklejka z kilku miesięcy, ale większość ciągle aktualna.

http://sampler.neogo.pl/


siekoo
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 745
Wysłane: 14 marca 2012 19:49:09


bynajmniej nie chodzi o fabule, lecz algorytm renderowania.
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

piotrch
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 31 maja 2012 17:43:45
Ciekawe dane dewelopera sprzedającego na Google Play (android). Ciekawe, acz przygnebiające:
Na każde 100 sprzedanych gier piraconych jest 24 tys.

WatchDog
WatchDog PREMIUM
Grupa: Bus Driver
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 601
Wysłane: 12 sierpnia 2012 20:21:33
Adrian opuścił swoją najbardziej udaną firmę - choć od pewnego czasu już nie swoją.
Ponieważ razem z nią ewakuowali się współzałożyciele, obstawiam iż odpalają nowe studio.

Cytat:
"Adrian Chmielarz, Andrzej Poznanski and Michal Kosieradzki have parted ways with People Can Fly and Epic Games in order to pursue other opportunities, which they will announce of their own accord," Epic Games president Mike Capps told Polygon.

www.theverge.com/2012/8/12/323...

Scarry
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 375
Wysłane: 13 sierpnia 2012 08:31:54
@Watchdog.

moze za mocne gdybanie ale Wy się chyba dobrze znacie z Chmielarzem - Grzegorz Miechowski przeciez razem z nim robił Teenagent-a i zakładali razem Metropolis Software. Tak mi się wydaje że jakbyście ściągnęli taka osobę do 11bit to firma mogłaby podejść do naprawdę dużego projektu. (natomiast nie wiem jak współpraca teraz charakterologicznie by się układała...)

wave

(btw: jak ktoś chce sobie zerknąć na jedną z najlepszych polskich przygodówek ever made to na GOGu jest ona w Good Old Games za darmo: www.gog.com/en/gamecard/teenag... - gra z 1995 roku)
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to jest luksus w życiu." J. Walkiewicz
Edytowany: 13 sierpnia 2012 08:36

WatchDog
WatchDog PREMIUM
Grupa: Bus Driver
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 601
Wysłane: 13 sierpnia 2012 09:07:06
Fajny pomysł byłby, ale z powodów charakterologicznych niewykonalny.
Chłopaki są mocno poróżnieni.
Chociaż pewnie ważniejsze jest to, że Adrian chce/chciał robić duże projekty AAA, natomiast 11 bit pozycjonuje się w innym segmencie rynku.
Adrian razem ze wspomnianym Virtem i [zapomniałem ksywkę Michała, damn] stanowią natomiast na tyle silny team, że bez problemu znajdą partnera na Zachodzie na miarę swoich ambicji.

Scarry
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 375
Wysłane: 13 sierpnia 2012 09:15:08
tak coś podejrzewałem ;)

ale życzę im jak najlepiej, potrafią robić duże gry, które się dobrze sprzedają.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to jest luksus w życiu." J. Walkiewicz

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
1 2 3 4

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,687 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d