introverted_investor napisał(a):@Elemis: Masz rację, a infografika nawet mówi że to sprzedaż do 14-go stycznia.
Oszacowania to istotnie nie zmienia, po uwzględnieniu tej powrawki z moich danych na 14-go wychodzi 200k, czyli 200k / 0.8 = ~250k. Różnica jest w granicach błędu (błąd skanowania jest rzędu 10%).
EDIT: Dla TWoM udział spoza Steam może być chyba o kilka % większy: The Long Dark nie było chyb w MacAppStore, a TWoM nieźle się trzyma w Humble Store też.
czlowieku komu ty kity wciskasz ????
Po pierwsze TWOM i Long sa w systemie PlaySteam - jak bys nie wiedzial to jest takie cos, ze jak kupisz gdziekolwiek (pudlo czy humble, oprocz MacAppstore) to musisz zalozyc konto Steam zeby grac
wiec na wstepie manipulujesz danymi zeby ladnie uwiarygodnic dane
steamcharts.com/cmp/282070,305...tools.garry.tv/steamchart/?ran...porownania wyraznie pokazuja ze TWOM zaliczal ewidentnie lepsze miejsca na Steam, jak i ma znaczaco wiecej graczy - 3 razy wiecej graczy jesli zsumuje sie srednia ilosc gracyz w grze do konca grudnia
Po ilosci graczy (wyrazne skoki) i miejscu na Steamie widac ze gra sie sprzedawala glownie na wyprzedazach, przelom listopada i grudnia, czarny piatek i swiateczne przypomne ze wyprzedaze dla Long byly po -50%
do tego Long jest gra typowo dla fanow gatunku, zajawkowiczow konkretnego stylu gry, co widac po ilosci osob w spolecznosci do sprzedanych kopii - a to przelozy sie na dlugie godziny spedzone w grze co jeszcze zwiekszy dysproporcje pomiedzy grami
i Ty sugerujesz, ze TWOM sprzedal sie w 260k egzemplarzy ????