0 Dołączył: 2015-06-06 Wpisów: 650
Wysłane:
20 września 2017 11:52:33
przy kursie: 191,15 zł
Ma mniejsze znaczenie dla obecnej sytuacji finansowej spółki? Cóż zobaczymy jaka ona będzie pod koniec roku. Jeśli będą mieli np poniżej 20 baniek, przy kapitalizacji 400-500 baniek to nie wiem czy będzie to można nazwać komfortem, szczególnie jeśli FP jednak słabo się sprzeda, bo co dalej? Projekt 8 za kolejne 3-4 lata? czyli w 2021 - 2022 ? Jaka wtedy będzie wyglądał ten komfort finansowy? Jedno nie ulega wątpliwości w moim odczuciu to jak prowadzili kampanię reklamową FP mówi mi osobiście jedno, coś mocno się zrypało z ta grą w procesie produkcji, którą starają sie teraz przemodelować i poprawić, a na to niestety potrzeba czasu, podczas gdy konkurencja nie śpi. Oni mogli przespać już najdogodniejszy moment na wyjście z FP vel industrialem, teraz na tapecie powinien już być kolejny ich projekt, np ten projekt 8 , nie mówiąc o grach z LP nawet jeśli to miałaby być jak teraz tylko pixeloza. Jak wspomniałem kiedyś : niewykorzystane sytuacje potrafią się mścić.
|
|
0 Dołączył: 2015-06-06 Wpisów: 650
Wysłane:
20 września 2017 12:01:52
przy kursie: 191,15 zł
andy_dufresne napisał(a):Ja zakładam (może naiwnie), że nie ściemniają. Gdybym uważał inaczej, to by mnie tu nie było. Nie widzę jednak żadnego powodu, dla którego mieliby ukrywać informację o nieukończeniu gry pod względem produkcyjnym. Przecież to w branży niemal standard i nikogo taka informacja nie powinna dziwić, ani nie zaszkodziłaby wizerunkowo. Życia nie znasz? Hellouu przecież oni wiele rzeczy ukrywali w ciągu ostatnich paru latach, z wieloma rzeczami naściemniali w ostatnich paru latach, poczynając od TWoM na konsole, poprzez gry z LP i kalendarz wydawniczy związany z nim, debiut industriala vel FP, Gamesrepublic, dofinansowania z GAMEINN itp itd. Dlaczego nagle teraz miałoby to się zmienić, a dlaczego mieliby to robić? Bo finansowi już są obryci akcjami nie po to wydaja reko po 250 PLN itp z tymi swoimi prognozami , nie po to jest ok 200 PLN za akcje i kapitalizacja powyżej 400 mln PLN, żeby teraz zarząd szczerością nagle bił po oczach mówiąc: DALIŚMY CIAŁA w wielu aspektach rozwoju produktów i samego 11 bit. Jakby to brzmiało ? Chociaż ja bym wolał ,żeby tak było, równocześnie z zapewnieniem mocnej poprawy, bo to by oznaczało ,że wyciągnęli wnioski z tego swojego "luzactwa" ostatnich lat. Inaczej to może się skończyć takim CIG-owaniem.
|
|
0 Dołączył: 2013-08-20 Wpisów: 11
Wysłane:
20 września 2017 12:27:45
przy kursie: 191,15 zł
Ciekawe jak to historia lubi się powtarzać.... www.stockwatch.pl/forum/wpisy-...Cytat:Porównywanie cdp męczące jeden tytuł który się im trafił jak ślepej kurze, do spółek proudukujących gry o ugruntowanej pozycji, które mają ich co najmniej kilka jest zupełnie nietrafione, bo wyniki w odniesieniu do kapitalizacji cdp w oczekiwaniu na ten jedyny tytuł do żenada. Poza tym bardzo wygodne jest roztaczanie pozytywnych wizji, moim zdaniem sygnały od pewnego czasu płynące z "obozu" cdp nie są optymistyczne, i raczej skłaniałbym się do porównań w rodzaju CIGames, przekładania premier i klapy po tychże, niż to rockstar Zachęcam do przejrzenia forum CDP z przed 3 lat (gdy przełożyli premierę W3), dokładnie takiej samej treści komentarze jak teraz mamy na 11b. Można nawet wstawić sobie "11b" zamiast "CDP". Zobaczymy jak to potoczy się dalej...
|
|
|
|
130 Dołączył: 2009-01-29 Wpisów: 998
Wysłane:
20 września 2017 13:29:51
przy kursie: 191,15 zł
@ jurror Rozumiem Twój punkt widzenia, ale mój jest inny. Bardziej niecierpliwię się jako gracz (chętnie odpaliłbym już FP), niż inwestor. Nie jest dla mnie priorytetem sztywne trzymanie się przez spółkę wstępnych założeń i harmonogramów za wszelką cenę. To chyba niemożliwe w tym biznesie. Daję też spółce prawo do błędów/niedociągnięć oraz zmiany strategii, czy stanowiska w jakiejś kwestii. Ale to oczywiście moje subiektywne zapatrywania. Spółka ma u mnie wciąż duży kredyt zaufania. U Ciebie mógł się on oczywiście już wyczerpać. Ja inwestorski rachunek sumienia przeprowadzę po debiucie FP. A do tego czasu mogę nawet uchodzić na forum za fanboja lub KOV-owca ;) Masz rację, że FP mógł być wydany wcześniej, ale zapewne nie byłby to ten sam produkt, co teraz. A jeżeli spółka uważa, że korzystniejszy będzie debiut w kolejnym kwartale, to - jak już pisałem zakładam - że to decyzja przemyślana. A my na pewno nie mamy wszystkich danych do jej oceny. Tymczasem jest wpis na fejsie: Cytat:Frostpunk to be released early 2018! Why did we decide to postpone the release? Listen, the answer is and will always be the same. We create games because we love it. And to share this love and not to exclude anyone from this experience - we want to deliver Frostpunk globally, with 7 languages supported on the release (English, German, French, Russian, Chinese, Spanish and Polish) - and quality localisations take time. Besides that - the plan is not only to release a digital copy of the game - but also ship a glorious retail box edition! And yes, we would love to create some kind of limited collector's editions as well - stay tuned for more info about that! However, all these cool, additional features are quite time-consuming and we hope that you will understand our perspective here. Now please, don't kill us. ;) Ja na razie nie widzę hejtu w komentarzach.
Edytowany: 20 września 2017 13:40
|
|
0 Dołączył: 2015-06-06 Wpisów: 650
Wysłane:
20 września 2017 14:52:22
przy kursie: 191,15 zł
Andy oczywiście tez rozumiem twoje podejście, natomiast każdy ma jakieś swoje priorytety. jako gracz możesz tak podchodzić , jako inwestor to już jest ryzykowne dlaczego? dlatego,że nie jesteś INSAIDEREM , swoja ocenę i decyzje inwestycyjne podejmujesz na podstawie informacji ze spółki a nie z własnych obserwacji rzeczywistości co sie dzieje w studiu, jeśli te wieją ściemnianiem to , ma to wpływ też na "jakość twoich decyzji" inwestycyjnych. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, ty nie bierzesz pensji z 11 bit nie dostajesz bonusów( na koniec roku keszowych czy możliwości objęcia akcji z emisji motywacyjnych itp), dlatego tak ważne moim zdaniem jest w przypadku inwestowania długoterminowego, mieć zaufanie do partnerów, czyli w tym przypadku zarządzających 11 bit. Jasne klarowne i szczere partnerstwo, a nie wodolejstwo.
Co do tych jakości, Beat Cop został praktycznie przez nich przejęty, skoro admin mówił że 70% do nich z dystrybucji BC wpływa, projekt też był przesuwany aby maxymalnie dobrą grę wydać i jak było z tą jakością w debiucie? Jak sprawdzają się słowa o tym ,że potencjał tej gry jest bardzo duży? W kontekście tego ile warty jest 11 bit i co znaczy przy kapitalizacji 400 MLn , duzy potencjał sprzedażowy?.
Życzę 11 bit jak najlepiej, ale jak mówię żal mam do tego jak traktują/traktowali drobnych akcjonariuszy nie insaiderów, fundy więcej wiedziały już w 2015 roku, a oni mamili maluczkich na różne sposoby. Dlatego życzenia życzeniami, ale walenie w bambuuko z tymi najsłabszymi( w akcjonariacie) waleniem w bambuuko i oby karma tu nie zadziałała.
Edytowany: 20 września 2017 14:54
|
|
0 Dołączył: 2015-06-06 Wpisów: 650
Wysłane:
20 września 2017 15:12:03
przy kursie: 191,15 zł
baks, jeśli oglądałeś ten film o wiedźminie zapodany w wątku CDR, to bys wiedział czym różni sie( lub teoretycznie powinien się różnic) 11 bit od CDR z roku np 2004-2006. Po pierwsze tam pracowali w 2/3 świeżaki , bo doświadczonych ludzi nie było dużo w polskim gamedevie, był tylko jakiś 1 programista i paru innych chłopaków na pokładzie itp. Przez 2 lata tłukli coś żeby jakieś demo na kolejne E3 pokazać ale to wszytko było bez ładu i składu. Dopiero od 2006 roku ruszyła większa profeska ,że spinaniem projektu Wiedzmin 1. W niecałe 2 lata ( bo debiut w1 był w 2007 roku) złożyli i zrobili projekt którego budżet wynosił ok 10 mln $, z ludzmi na pokładzie którzy przy tym projekcie dopiero nabywali jakiegokolwiek doświadczenia.
Pierwotnie W1 miał budżet całkowity 1 mln PLN i tak przez jakiś czas to trwało.
Tym właśnie się różni CDR sprzed lat do 11 bit, który powinien mieć o niebo większą profeske kadrową, niż CDR z lat 2004-2007. Już nie wspomnę o możliwościach technologicznych ( kiedyś rendering , graficzne ogarniecie , motion capture itp a teraz).
I właśnie tu 11 bit z 80 ludźmi na pokładzie i bujaniem się 4 lata z FP grą CITY BUILDER( wiec raczej statyczna grą) z budżetem 6 mln PLN, wypada blado na tle tego co CDR dokonał praktycznie od 2006 roku z wiedźminem 1 , z ta swoja grupą ludzi w większości niedoświadczonych przy produkcji gier. To co dzieje sie z FP wygląda mi na podobną historie z W1 z tą "niemocą" brakiem konceptu, umiejętności ,planowania ,koordynacji z początkowych lat tworzenia W1. I to wieje raczej nie profeską, tylko dyletanctwem która po TWoMie ich ogarnęła , nie tylko z reszta w dziedzinie samego FP.
Edytowany: 20 września 2017 15:15
|
|
0 Dołączył: 2015-06-06 Wpisów: 650
Wysłane:
20 września 2017 16:49:23
przy kursie: 191,15 zł
"Z tego co wiemy to w 11bit pracuje być może już blisko 100 osób ale średnio przy grze pracowało w ostatnich 2 latach nie więcej niż 20-35 osób. Biorąc pod uwagę ilość ludzi i koszty 11 bit wypada bardziej efektywnie."
Czyli reszta te np kolejnych 35 -40 osób produkcji co robiła? Pytam bo bije tu po oczach brak pewnej logiki. Co robiło kolejnych kilkadziesiąt osób, zbijali bąki ? , czy w pocie czoła pracowali nad grami z LP za kilkaset K każda których efekty, też są raczej mizerne, jeśli chodzi o kalendarz premierowy jak i sprzedaż BC , który zadebiutował??
P.S radzę obejrzeć ten film o Wiedźminie 1, daje dużo ciekawych newsów jak wyglądał proces produkcji W1, z jednej strony pokazuje gdzie jeszcze 14 lat temu stał polski gamedev, jak bardzo się rozwinęliśmy od tamtego czasu. Z drugiej strony jaszcze większy respekcik mam do CDR, za to że stworzył tak Dużą i świetna grę na tamte czasy jak W1 w tak w sumie krótkim czasie, jeśli chodzi o NAPRAWDĘ POWAŻNE podejście do tematu.
P.S CDR ,techland, może pozwolić sobie teraz na zatrudnianie ludzi z całego świata , koszty są mniej istotne to fakt, ale dla CDR, który i tak i tak CP2077 sprzeda w naprawdę potężnych ilościach, a gog im się też ładnie rozwija.Kurs może spaść oczywiście ale mają takie zasoby gotówkowe , że ich raczej nie dotyka zagrożenie "oszczędzania" w kolejnych produktach i latach.
Co do 11 bit jeśli im się noga podwinie to jak myślisz z tych 26 mln, które mają ile im zostanie do kolejnej premiery , biorąc pod uwagę rosnące koszty zatrudnienia , zwiększenie zatrudnienia, oraz spadek dolca? A ostanie debiuty różnych gier nie wyglądają zachęcająco szczególnie tych małych polskich produkcji, ale i SGW3 też nie zrobił szału.Bo co innego liczyć ile puściło się do sklepów i ile "ludzi zagrało w grę", a co innego generować z tego gotówkę.
|
|
166 Dołączył: 2016-01-17 Wpisów: 1 141
Wysłane:
20 września 2017 17:36:26
przy kursie: 191,15 zł
Chyba źle oglądałeś ten film, bo tam jest mowa, że dwa lata zajęło im na końcu nie zrobienie gry od podstaw, ale posklejanie wszystkiego do kupy. A i tak pod koniec w grze brakowało połowy lokacji zaplanowanych, więc w ekspresowy sposób dokonano zmian w scenariuszu. W1 nie jest chwalebnym rozdziałem. Niemniej wydaje mi się, że Frostpunk też nie jest, ale po owocach poznamy. Na pewno będzie kosztował wiele mniej. Gracze mają zaufanie względem spółki bardzo duże. Zobaczymy produkt końcowy, to przekonamy się czy tyle lat dłubania było uzasadnione. Choć nas tutaj zgromadzonych będzie interesował bardziej wynik sprzedaży :P
|
|
0 Dołączył: 2015-06-06 Wpisów: 650
Wysłane:
21 września 2017 17:25:28
przy kursie: 187,65 zł
Kod:mod: z postu usunięto kłótnie i osobiste przytyki http://pl.cdprojektred.com/http://pl.cdprojektred.com/jobs/po drugie i ważniejsze rekrutują też do GOG.com https://www.gog.com/work kliknij, aby powiększyći co najważniejsze obejrzyj ten filmik, od 15min 30 sek, koleś wyraźnie mówi o mnóstwie ludzi ze stanów i już miedzynarodowej konkurencji w rekrutacji. jedno jest pewne CDR zasysa mocno ludzi z branży chce zwiększyć zespół do 500 ludzi, którzy będą rozlokowani w Wawie i Krakowie, i tak się składa że dla wielu "komputerowców" to CDR jest tym nr 1: gdzie by chcieli pracować.
Edytowany: 22 września 2017 19:50
|
|
PREMIUM
12 Dołączył: 2012-10-10 Wpisów: 486
Wysłane:
22 września 2017 10:15:00
przy kursie: 190,00 zł
Tak tu chętnie dyskutujecie, więc pomyślałem że podrzucę kolejny temat w kontekście długofalowej strategii spółki. W zapowiedzi Frostpunka (sierpień 2016) spółka pisała o planach stworzenia na jej podstawie marki, pozwalającej na zbudowanie całej serii gier. http://ir.11bitstudios.com/?p=878Cytat:Prezes 11 bit studios wyraża nadzieję, że „Frostpunk” będzie kolejnym, po „This War of Mine” kamieniem milowym w rozwoju Spółki. – To marka, której konstrukcja pozwoli nam w przyszłości zbudować całą serię gier – podsumowuje. Na ile jest to realne patrząc na to czego się dowiedzieliśmy przez ten rok na temat gry i świata, w którym jest osadzona? Jak to oceniacie?
|
|
|
|
0 Dołączył: 2009-10-06 Wpisów: 61
Wysłane:
22 września 2017 10:15:19
przy kursie: 190,00 zł
jurror: W kontekście pracy w CDR polecam obejrzenie poniższego filmu. Niby zrobiony na podstawie ocen z Glassdoora, ale wiele nie mija się z prawdą.
|
|
56 Dołączył: 2015-02-21 Wpisów: 738
Wysłane:
22 września 2017 10:46:33
przy kursie: 190,00 zł
Deogracias napisał(a):Tak tu chętnie dyskutujecie, więc pomyślałem że podrzucę kolejny temat w kontekście długofalowej strategii spółki. W zapowiedzi Frostpunka (sierpień 2016) spółka pisała o planach stworzenia na jej podstawie marki, pozwalającej na zbudowanie całej serii gier. http://ir.11bitstudios.com/?p=878Cytat:Prezes 11 bit studios wyraża nadzieję, że „Frostpunk” będzie kolejnym, po „This War of Mine” kamieniem milowym w rozwoju Spółki. – To marka, której konstrukcja pozwoli nam w przyszłości zbudować całą serię gier – podsumowuje. Na ile jest to realne patrząc na to czego się dowiedzieliśmy przez ten rok na temat gry i świata, w którym jest osadzona? Jak to oceniacie? Sprawa jest dość prosta - będzie sukces sprzedażowy powstanie kolejna część FP, przy porażce zapewne zrealizują TWoM2 w multi playerze. Warto pamiętać, że ze względu na swoje antywojenne przesłanie TWoM miał ogromny darmowy marketing - FP będzie bazował na społeczności TWoM - bardzo trudno powiedzieć na jaką sprzedaż to się przełoży. Długość cyklu produkcyjnego to podstawowe ryzyko dla Akcjonariuszy 11bit - kolejna gra w 2020? Co będzie jak FP sprzeda się słabo - a takiego scenariusza przecież wykluczyć nie można. Gry z wydawnictwa to dodatek - choć zawsze jest szansa, że któraś z nich będzie nowym TWoM
|
|
0 Dołączył: 2015-03-13 Wpisów: 127
Wysłane:
22 września 2017 11:13:31
przy kursie: 190,00 zł
@Vach, to wiadomo bylo od dawna, sam prezes Kicinski w jednym z wywiadow stwiedzil, ze skala sukcesu Wiedzmina bylaby zupelnie inna gdyby powstawal w studiu USA (koszty koszty koszty). Takze o ile zatrudniali troche osob z zagranicy, to grom pracy ( i kosztow) przypadal na nasze krajowe warunki i przeklada sie to raczej na dowolna produkcje krajowa gamedev z gatunku AAA i aspirujacych do tego miana (typowe indie u braci ze wschodu wychodzi taniej i liczniej). Odnosnie stworzenia marki - wszystko jest mozliwe. W kontekscie tego co wiemy o FP to duzo powiedziec nie mozna,, bo zbyt wiele nie wiemy  . Ale serię moża stworzyć z czegokolwiek. W kontekscie city builder jest duzy potencjal 'seryjnosci', ale nie koniecznie, najlepiej sprzedajaca sie seria w historii podupadła - SimCity (a nie jak pisał tu któryś ze współforumowiczów - Cities Skylines czy cos), Ceasar tez nie istnieje. Istnieją też precedensy tworzenia gry TPP/FPP na podsatwie innego rodzaju, wiec o ile tu jest szansa, to 11b nie ma doswiadczenia... Z informacji wtórnych - na Steam przed wyprzedaza jesienna zawitaja PLNy - o ile nasz rynek jest taki sobie, to janusze z pudelek moze przeniosa sie na dobra cyfrowe (jezeli staniemy sie druga Norwegia).
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
22 września 2017 13:10:50
przy kursie: 190,00 zł
Info od spółki co do wishlist na steam:
„Wishlista na Steam, dla „Frostpunka” została uruchomiona na przełomie sierpnia i września br. Nie zdradzamy ile osób wyraziło do tej pory gotowość nabycia naszej gry. Możemy jedynie powiedzieć, że wishlista „Frostpunka” jest już 1,5X większa niż wishlista „TWoM” w dniu premiery tej gry. I liczba ta cały czas szybko rośnie. Przypomnę też, budowa wishlisty dla „TWoM” ruszyła 4-5 miesięcy przed premierą.”
Była to odpowiedz na moje pytanie zadane mailowo.
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
22 września 2017 14:33:14
przy kursie: 190,00 zł
jeśli spółka lokuje też środki finansowe w TFI czy nie rozsadniej było by gdyby skupiła swoje akcje? cyt: "...Na koniec czerwca spółka miała na kontach, lokatach oraz w jednostkach uczestnictwa TFI, blisko 28,5 mln zł gotówki..." www.stockwatch.pl/wiadomosci/t...
|
|
45 Dołączył: 2015-01-03 Wpisów: 859
Wysłane:
22 września 2017 14:44:46
przy kursie: 190,00 zł
Deogracias napisał(a):Cytat:Prezes 11 bit studios wyraża nadzieję, że „Frostpunk” będzie kolejnym, po „This War of Mine” kamieniem milowym w rozwoju Spółki. – To marka, której konstrukcja pozwoli nam w przyszłości zbudować całą serię gier – podsumowuje. Na ile jest to realne patrząc na to czego się dowiedzieliśmy przez ten rok na temat gry i świata, w którym jest osadzona? Jak to oceniacie? Skupiając się na aspekcie kontynuacji, czyli rozbudowania serii o kolejne części niezależnie od wyników sprzedażowych to przynajmniej ja widzę ogromny potencjał pod warunkiem, że 11bit dopuszcza zmianę nazwy. Wydaje się, że mottem gry jest próba przetrwania grupki ludzi w trudnym i nieprzyjaznym środowisku, a to można powielać w różnych konfiguracjach: - kolonizacja obcej planety (tu jeszcze można utrzymać nazwę jeśli planeta będzie tą chłodną), problematyka będzie zbliżona - dodać grze cel - np. zbudowanie czegoś - chociażby piramidę w określonym odcinku czasowym, dochodzi tu wątek konieczności wykorzystania ludzi w osiągnięciu celu, nie omieszkam wspomnieć cytatu z pewnego filmu :) Cytat:To nie są niewolnicy! To wysokiej klasy fachowcy zatrudnieni na umowę o dzieło. I nawet dostają jeść! - dodać grze interakcję z wrogim środowiskiem - np. aztekowie próbują zbudować zaczątki osady w samym środku jungli, pełnej węży, agresywnych małp, krokodyli, a może i jakichś diabłów jak będzie trzeba, bo można puścić wodzę fantazji. Nie chodzi mi też o dosłowną zmianę środowiska, a raczej o pokazanie przykładami jak można łatwo wprowadzić modyfikacje gry wprowadzając nowe wątki w kolejnych częściach Mechanika gry wydaje się łatwa do przeniesienia w inne środowisko, sam uważam, że trzymanie się samego wątku "komina" może być nudne i ryzykowne, bo można przecież te aspekty przenieść na zimną planetę z kominem.
Edytowany: 22 września 2017 14:48
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
22 września 2017 14:45:36
przy kursie: 190,00 zł
też o to spytałem:
11 bit studios S.A., co można przeczytać w raporcie półrocznym, ulokowało w I półroczu 2017 roku 2 mln PLN w jednostkach uczestnictwa PKO BP Płynnościowy SFIO – traktujemy tą inwestycję jako ekwiwalent lokaty bankowej, która możemy rozwiązać w dowolnym momencie
|
|
0 Dołączył: 2015-06-06 Wpisów: 650
Wysłane:
22 września 2017 15:30:50
przy kursie: 190,00 zł
Vach napisał(a):jurror: W kontekście pracy w CDR polecam obejrzenie poniższego filmu. Niby zrobiony na podstawie ocen z Glassdoora, ale wiele nie mija się z prawdą. okey tylko ja nie mówię o globalnej konkurencji z EA itp tylko o lokalnej naszej polskiej, gdzie jest 2 dużych graczy i kupa małych i średnich studi robiących gry i zabiegających o pracowników, tez w kontekście 11bit. Ciekawe jak koszty im wzrosną przez drugie półrocze i ile hajsu będą mieli na koniec roku. To może nie mieć znaczenia jeśli FP pięknie odpali, ale może mieć jeśli FP lipowato się sprzeda, wówczas każda złotówka będzie musiała być liczona ,szczególnie jeśli ich cykl produkcyjny flagowców będzie trwał np 3 -4 lata. Jeśli FP nie wypali to ich " łoscędność( jakby to KWICOŁ powiedział) w rozwoju dotychczasowym" , może się odbić czkawką.
Edytowany: 22 września 2017 15:36
|
|
166 Dołączył: 2016-01-17 Wpisów: 1 141
Wysłane:
22 września 2017 20:18:12
przy kursie: 190,00 zł
topfacet napisał(a):Info od spółki co do wishlist na steam:
„Wishlista na Steam, dla „Frostpunka” została uruchomiona na przełomie sierpnia i września br. Nie zdradzamy ile osób wyraziło do tej pory gotowość nabycia naszej gry. Możemy jedynie powiedzieć, że wishlista „Frostpunka” jest już 1,5X większa niż wishlista „TWoM” w dniu premiery tej gry. I liczba ta cały czas szybko rośnie. Przypomnę też, budowa wishlisty dla „TWoM” ruszyła 4-5 miesięcy przed premierą.”
Była to odpowiedz na moje pytanie zadane mailowo.
Zrobiłem wielkie oczy, a potem pojawiły mi się przed nimi $-$ :D I to są dobre wiadomości. Wymierność tego powinna być odpowiednio proporcjonalna do zakupionych egzemplarzy, ale może na razie nie zapeszajmy.
|
|
PREMIUM
289 Dołączył: 2014-12-15 Wpisów: 1 947
Wysłane:
23 września 2017 01:44:42
przy kursie: 190,00 zł
Wishlista ma się nijak do sprzedanych kopii. To zwykłe bicie piany. Mnóstwo osób "interesuje się" grą, nie mając wcale zamiaru jej kupować.
|
|