pixelg
JUJUBEE - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

JUJUBEE [JJB]

AKTUALNY KURS: 5,00 zł (-2,34%) 21-01-2021 16:24
baks
10
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 448
Wysłane: 17 lutego 2017 10:03:47 przy kursie: 27,79 zł
aircanada15 napisał(a):
Tak na oko, to tu 100 tysięcy kopii w 2017 nie będzie. Zaznaczam, że to tylko moja prognoza.

100tyś to byłby mega sukces tej spółki - to dałoby około 3,3mln przychodu brutto. Liczyłem od ceny promocyjnej prowizję Steam i 30% udziału wydawcy. Myślę, że więcej nie zgarniają za wydanie.
Tak więc ponad 3mln przychodu z tej małej gierki za 250-500tyś to byłaby zarypista przebitka.
A po takim wyniku byłyby perspektywy dalszych paru mln w następnych latach. Moim zdaniem zysk powyżej 1 mln za ten rok na tej grze będzie już sukcesem. A raczej są szanse na lepszy wynik bo wydaje mi się, że ten wynik mogą osiągnąć przy sprzedaży 50tyś sztuk a to dość realne.
Można przyjąć, że w ciągu doby sprzedaż powinna być zbliżona do 2 tyś lub więcej patrząc na ilość graczy.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 17 lutego 2017 10:43:22 przy kursie: 27,79 zł
Oczywiście, zdajesz sobie sprawę,że wydawca tez jakieś kupony będzie odcinał? Dlatego ta średnia 3 mln PLN jest moim zdaniem zawyżona, z dwóch powodów: po pierwsze moim zdaniem nie sprzedadzą 100 K kopii w tym roku RP, po drugie nie będą mieli 30 PLN na czysto przychodu z jednej kopii z tej rocznej sprzedaży rocznej. Reasumując ja uważam,że przychód mogą mieć z realpolitiks ok 1-2 mln PLN w tym roku. Biorąc pod uwagę ich kapitalizacje 80 mln +, to chyba nie jest jakiś HI LIFE , żeby liczyć bezkrytycznie ,na jeszcze większy wzrost kapitalizacji.Powiem więcej ten debiut przy takiej kapitalizacji jest raczej mało satysfakcjonujący, pomimo że wielu się nim cieszy. Od strony AT widzę zagrożenie możliwym np RGR gdzie obecnie może być budowane drugie ramię z linia szyi ok 19 PLN. Jeśli spadki nastąpia w okolice 15 PLN wówczas, będzie możliwość budowania drugiego większego RGRa z linia szyi w okolicach właśnie 14-15 pln. Wszytko wówczas może zależeć od debiutu kurska.
P.S na tygodniówce oscylatory są wykupione, a rsi pokazuje dywergencje.
Edytowany: 17 lutego 2017 10:51

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 17 lutego 2017 11:22:16 przy kursie: 27,79 zł
Ponownie 1strona steam !!!!
Everything you know is wrong.........


baks
10
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 448
Wysłane: 17 lutego 2017 11:47:07 przy kursie: 27,79 zł
jurror napisał(a):
Oczywiście, zdajesz sobie sprawę,że wydawca tez jakieś kupony będzie odcinał? Dlatego ta średnia 3 mln PLN jest moim zdaniem zawyżona, z dwóch powodów: po pierwsze moim zdaniem nie sprzedadzą 100 K kopii w tym roku RP, po drugie nie będą mieli 30 PLN na czysto przychodu z jednej kopii z tej rocznej sprzedaży rocznej. Reasumując ja uważam,że przychód mogą mieć z realpolitiks ok 1-2 mln PLN w tym roku. Biorąc pod uwagę ich kapitalizacje 80 mln +, to chyba nie jest jakiś HI LIFE , żeby liczyć bezkrytycznie ,na jeszcze większy wzrost kapitalizacji.Powiem więcej ten debiut przy takiej kapitalizacji jest raczej mało satysfakcjonujący, pomimo że wielu się nim cieszy. Od strony AT widzę zagrożenie możliwym np RGR gdzie obecnie może być budowane drugie ramię z linia szyi ok 19 PLN. Jeśli spadki nastąpia w okolice 15 PLN wówczas, będzie możliwość budowania drugiego większego RGRa z linia szyi w okolicach właśnie 14-15 pln. Wszytko wówczas może zależeć od debiutu kurska.
P.S na tygodniówce oscylatory są wykupione, a rsi pokazuje dywergencje.


Przeczytaj jeszcze raz ... napisałem wyraźnie

100tyś to byłby mega sukces tej spółki - to dałoby około 3,3mln przychodu brutto. Liczyłem od ceny promocyjnej prowizję Steam i 30% udziału wydawcy. Myślę, że więcej nie zgarniają za wydanie.

Wystarczy policzyć 17E - 30% Steam - 30% wydawca mamy = 8,3 E * 4 złote (tylko) to przy 100tyś daje już 3,3 mln brutto
To wszystko mocne przybliżenia ale daje odpowiedź, że te 100tyś to byłoby bardzo dużo dla spółki.
Wydawca włączając się tylko w proces wydania nie zgarnia raczej więcej niż 30% .... na gorszy układ raczej by nie poszli.
Dlatego przypominam, że to nie moja sugestia tylko oceniłem, że 100tyś byłoby dużym sukcesem przy tak taniej grze. Nawet przy 50tyś spółka będzie zadowolona.
A patrząc na liczbę grających to zostało sprzedane już wyraźnie ponad 1000 szt. Nie oceniam ile będzie do poniedziałku ale ilość 50tyś to będzie spoko wszystko powyżej to wielki plus dla spółki.
Wygląda, że do poniedziałku raczej na pewno zwróci im się produkcja a to już sukces.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 17 lutego 2017 11:51

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 17 lutego 2017 12:29:03 przy kursie: 27,79 zł
Przeczytałem i dziwie się ,że 3 mln przychodu z jednej z 2 gier które maja dać przychód konkretniejszy JJb ty uważasz za wielki sukces przy kapitalizacji 80 mln PLN. Z czego wynika ten twój osąd?? że to taki świetny wynik. Może i on byłby świetny jakby spółka miała 20-30 mln kapitalizacji biorąc pod uwagę że kolejna gra w tym roku będzie miała premierę ,ale przy 80 mln-ach??
Edytowany: 17 lutego 2017 12:30

baks
10
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 448
Wysłane: 17 lutego 2017 12:59:54 przy kursie: 27,79 zł
Nie ma co za dużo wymagać to dopiero pierwsza nieco większa gra. Nie od razu Kraków zbudowano. Budowanie mocy produkcyjnych trochę trwa. Kapitalizacja .... trudno o niej dyskutować - często kursy odzwierciedlają rosnący potencjał na przyszłość. Jest wiele spółek z których kapitalizacją się nie zgodziłbym.... ale to zmartwienie aktualnych akcjonariuszy. Porównaj sobie PlayWay lub ArtiAex czy tamci są aż tak dużo lepsi ... ?
Jeśli już miałbym wybrać to aktualnie stawiałbym na Juju choć nie można wykluczyć, że Arti odniesie kiedyś sukces ... ale aktualnie jest mocno przewartościowane. Chyba Juju ma szybciej szanse na sukces. Spółka pokazuje, że rośnie jej potencjał. Choć gra Real mogła by być lepsza ale nie oszukujmy się jaką grą może zrobić kilku ludzi za 200-500tyś ...Angel
Widać jednak, że potrafią robić gry które całkiem przyzwoicie sprzedają się nawet na Steam .... przynajmniej po premierze. Jeśli w dalszym etapie będą mieli większy zespół i kasę to mogą stworzyć całkiem ciekawe gry. Radzą sobie na rynku nawet z mini budżetem a kasę może im dostarczyć już Real..... co chcieć więcej. Potencjał jest i to chyba odzwierciedla kurs a za tym idzie kapitalizacja.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
126
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 429
Wysłane: 17 lutego 2017 13:04:28 przy kursie: 27,79 zł
OJ jurror... Ty próbujesz naganiać na 11B, a dziwisz się, że inni też chcą na innych spółkach z gamedev?

3 mln z tej gry przy kapitalizacji na poziomie 80 mln zł to wcale nie taki zły wynik. W Kursku spółka celuje w sprzedaż na poziomie 200 tys. egzemplarzy, gra pewnie będzie droższa, wydana na steam bez wydawcy. Licząc tylko z samej liczby sztuk mamy potencjalnie wynik lepszy dwukrotnie - razem 9 mln zł. Jeśli co roku taki będą szarpać, to wynik na RP uzasadnia wspominaną kapitalizację. RP robili nieco ponad rok, Kursk ca 2 lata. czyli średnio mamy wynik na poziomie 6 mln zł przy kapitalizacji 80. Moim zdaniem akurat.

Od Ciebie jednak oczekiwałem czegoś w stylu: Nie widzicie jak sukces gry za 0,5 bańki zmienia przyszłość? Ile oni mogą generować gotówki za rok, za dwa lata? Zerknijcie jaką kapitalizację ma dziś ktośtam a przecież kiedyś też zaczynał ;)

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 17 lutego 2017 13:15:51 przy kursie: 27,79 zł
artifax- przychowy za 2 ostatnie lata ok 30 MLn pln zyski operacyjne ok 15 mln pln kapitalizacja 220 mln PLN.

Play way podobnie tylko kapitalizacja 300 mln PLN.

tak sa dużo lepsi, rocznie na obecna chwile, wyliczając nawet twoje przychody, artifax jest kilkukrotnie lepszy niż JJB przy kapitalizacji o ok 60% większej.

co do samego kursu, to rynek często idzie w wycenach spółek od niedowartościowania do przewartościowania, i dlatego inwestowanie wcale nie jest takie łatwe, a każdy inwestor musi sam oceniać sytuacje ryzyka i szansę na przyszłość.

Natomiast chciałem konkretnie dowiedzieć się dlaczego uważasz ,że te twoje wyliczenia to taki świetny wynik ma być, nie dowiedziałem się dlaczego tylko , jakieś niejasne coś ,że nie ma co dużo wymagać , a dlaczego nie ?? Od innych się wymaga a od nich nie?blah5

Anty a podobno nagonka nie jest zgodna z regulaminem. Jak widać są równi i równiejsi, czy dotyczy to spółek czy użytkowników. Życie.thumbright

Kod:
mod: Tzw. naganianie jest niezgodne z regulaminem forum. Jednocześnie moderatorzy tego forum nie widzą w dotychczasowych wpisach znamion tego czynu.
Edytowany: 17 lutego 2017 13:45

sasky
sasky PREMIUM
29
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 632
Wysłane: 17 lutego 2017 13:26:09 przy kursie: 27,79 zł
Nieźle to wygląda, gra jest już w pierwszej siódemce na Steam

kliknij, aby powiększyć

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 17 lutego 2017 14:47:10 przy kursie: 27,79 zł
Od rana gra zyskuje w rankingu- ciekawy weeekend przed nami
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 17 lutego 2017 14:47


jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 17 lutego 2017 14:55:30 przy kursie: 27,79 zł
anty_teresa napisał(a):
OJ jurror... Ty próbujesz naganiać na 11B, a dziwisz się, że inni też chcą na innych spółkach z gamedev?

3 mln z tej gry przy kapitalizacji na poziomie 80 mln zł to wcale nie taki zły wynik. W Kursku spółka celuje w sprzedaż na poziomie 200 tys. egzemplarzy, gra pewnie będzie droższa, wydana na steam bez wydawcy. Licząc tylko z samej liczby sztuk mamy potencjalnie wynik lepszy dwukrotnie - razem 9 mln zł. Jeśli co roku taki będą szarpać, to wynik na RP uzasadnia wspominaną kapitalizację. RP robili nieco ponad rok, Kursk ca 2 lata. czyli średnio mamy wynik na poziomie 6 mln zł przy kapitalizacji 80. Moim zdaniem akurat.

Od Ciebie jednak oczekiwałem czegoś w stylu: Nie widzicie jak sukces gry za 0,5 bańki zmienia przyszłość? Ile oni mogą generować gotówki za rok, za dwa lata? Zerknijcie jaką kapitalizację ma dziś ktośtam a przecież kiedyś też zaczynał ;)


Widocznie mnie źle oceniasz, ja staram się patrzeć pod na rynku na spółki pod względem przewartościowanie niedowartościowanie oczywiście w kontekście również wyników najbliższej przyszłości, lub z większej perspektywy jeśli spółka lub ludzie od reko takie symulacje przeprowadzają.

Jeśli chodzi o JJB te ich założenia i cele są roczne czy w okresie całego życia gry ( załóżmy 2 lata).

symulacja 1 rok czasu od momentu wprowadzenia gier na rynek. Ty twierdzisz,że dla wyceny to jest całkiem ok 9 mln przychodów na lata 2017/2018 z tych dwóch gier: wychodzi 4.5 mln rocznie( średnio wiadomo że w debiutach lepiej się gry sprzedają). na tle kapitalizacji, to jednak biednie wygląda.

symulacja 2 na okres życia całej gry wygląda to jeszcze słabiej.

Teraz mógłbyś zastosować swoje sławetne założenia : Jakich rynek się spodziewa wyników w przyszłości przy takiej kapitalizacji, wiesz o czym mówię te słynne renty 10% w skali roku na zysku. Ale pewnie w tym przypadku nie chce ci się tego zrobić


teraz druga kwestia to czy założenia się sprawdzą, cóż steamspy nam dużo w tym pomoże, również za parę dni w kwestii tego ile w debiucie się sztuk sprzedało, ale parę dni to może tu być duża różnica kursowa, wiec można próbować samemu sobie odpowiedzieć na to pytanie.

Otóż w przypadku TWoM na 1 ocenę sprzedano ok 64 sztuk kopii . W przypadku RP wychodzi na , to iż obecnie sprzedano 3.5 K sztuk .
w przypadku LoF wychodzi to trochę słabiej 1 ocenę dano na 33 sprzedane sztuki stosując ta zależność sprzedali 1800 sztuk.

Ostatnia próbka tym razem z ich podwórka Ultimate General: Civil War ma średnia sprzedaż ok 40 szt na 1 opinię co dawałoby w przypadku RP sprzedaż na poziomie 2200 szt.

Niech każdy sam oceni czy to jest aż tak cudowny debiut, czy ich założenia się sprawdzą przy pewnie coraz gorszej tej sprzedaży w stosunku do samego debiutu,nie mówiąc już o zakładanej średniej cenie 30 PLn za sztukę dla samego dewelopera.

Oczywiście cały czas podkreślam obecna kapitalizacje JJB i pytanie czy spółka jest niedowartościowana czy przewartościowana a może "wyceniana w sam raz"? na chwilę obecną

P.S sasky pozycjonowanie w Polsce ma jednak mniejsze znaczenie, niż to globalne. To tak gwoli twojej wrzutki , bo całkiem bystro piszesz w wielu tematach, a tu jednak o ważnych rzeczach troszkę zapominasz.


pandorinium
41
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 882
Wysłane: 17 lutego 2017 15:17:19 przy kursie: 27,79 zł
20 miejsce na steam o słabej godzinie patrząc na Amerykę. Cóż, możesz dalej pisać, co chcesz. To i tak nei ma znaczenia :)

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 17 lutego 2017 15:29:08 przy kursie: 27,79 zł
Dla mnie np ma znaczenie co pisze, bo zawsze staram się argumentować mój przekaz, dlaczego tak sadzę a nie inaczej w trochę bardziej wyrafinowany sposób niż tylko: nie ma znaczenia co myślę o spółce kursie bo inni i tak decydują o tym za mnie( czytaj : inni pompują lub zwalają kursy i ja mały żuczek nie mam prawa o tym nic sądzić).

P.S steamspy w przyszłym tygodniu pokaże sprzedaż trzeba będzie to pomnożyć przez 23 PLN i taki będzie przychód jjb z tego debiutu.( zakładam ich udział ok 30% w tej sprzedaży tu mogę się mylić)

Śmiesznie będzie( przynajmniej dla mnie) jeśli okaże się ,że do spółki wpadło ok 50 K pln z tego debiutu a kurs zareagował tak ostro ze kapitalizację podniósł o 16 balonów pod ten świetny debiut.blah5
Edytowany: 17 lutego 2017 15:31

pandorinium
41
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 882
Wysłane: 17 lutego 2017 15:33:07 przy kursie: 27,79 zł
Dla Ciebie tylko śmiesznie, dla innych rewelacyjnie, bo zarabiają. :D A gwoli wyjaśnienia to akurat Real ma mniejszy potencjał niż Kursk.

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 17 lutego 2017 15:38:53 przy kursie: 27,79 zł
To się wie, sami zakładają 2 krotnie większy potencjał niż na Realpolitiks. Za jakiś czas , będzie kawa na ławę wyłożona jeśli chodzi o potencjał RP, i później będzie już łatwiej też obserwować potencjał kurska, jego debiutu itp w stosunku do RP.


Daimyo
0
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 94
Wysłane: 17 lutego 2017 15:39:48 przy kursie: 27,79 zł
Moim zdaniem porównując koszt produkcji z pozycjami na steam i max peak, sukces jest niezaprzeczalny.

Wydaje mi się, że spółka nie informowała wcześniej o planach rozwoju tego projektu ale po tym co się wydarzyło można być chyba pewnym kontynuacji, chociaż o kilka DLC a potem może Realpolitiks 2 ? :))
Edytowany: 17 lutego 2017 15:56

pandorinium
41
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 882
Wysłane: 17 lutego 2017 15:56:08 przy kursie: 27,79 zł
DLC byłoby dobre z jednoczesną poprawą pewnych rzeczy. Dla przykładu dla mnie irytujące jest drzewko technologi. Powinno być przewijane w dół, a nie w bok, aby było łatwiej i czytelniej.

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 17 lutego 2017 15:59:08 przy kursie: 27,79 zł
Ja bym tu akurat polemizował.

przykład : Ultimate General: Civil War


kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć


Wiec jeśli RP będzie miał po kwartale debutanckim ok 30 K sprzedanych kopii a to jest całkiem prawdopodobne, to zakładając średnio ok 25 PLn z kopii ich przychód wyniesie 750 K PLN.

oczywiście potem minus tax oraz koszty operacyjne ich zysk nie będzie raczej sporawy( mogą być jakieś wpływy od wydawcy). Biorąc pod uwagę kapitalizacje ponad 80 mln PLN to to moim zdaniem może wyglądać bardzo bladziutko, taki wynik w jednego z dwóch ich flagowców.

Niektórzy porównują Rp do TWoM przypomnę że TWOM dał przychód w 1.5 miesiaca ok 15 mln pln i zysku ok 12 mln a kapitalizacja 11 bit zatrzymała sie na 120-150 mln PLN, podczas gdy JJB obecnie wynosi ok 85 mln PLN.

No ale wiadomo spółka spółce nie równa, niektórzy w wielu spółkach widzą lepsze perspektywy i dają wyższe kupony premiowane , pod przyszłe wyniki. 11 bit na tym tle odstawał od całego peletonu grania pod marzenia o świetlanej przyszłości.thumbright


A i jeszcze jedno, są sporawe obroty na JJB, jak to było z lockupami?? Powyżej 23 PLN mogą sypać?? Coś jakoś mi się zdaje, że mogą to zacząć robić, ale to tylko taka moja spekulacja.
Edytowany: 17 lutego 2017 16:04

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
126
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 429
Wysłane: 17 lutego 2017 16:10:47 przy kursie: 27,79 zł
jurror napisał(a):

Widocznie mnie źle oceniasz, ja staram się patrzeć pod na rynku na spółki pod względem przewartościowanie niedowartościowanie oczywiście w kontekście również wyników najbliższej przyszłości, lub z większej perspektywy jeśli spółka lub ludzie od reko takie symulacje przeprowadzają.

Jeśli chodzi o JJB te ich założenia i cele są roczne czy w okresie całego życia gry ( załóżmy 2 lata).

symulacja 1 rok czasu od momentu wprowadzenia gier na rynek. Ty twierdzisz,że dla wyceny to jest całkiem ok 9 mln przychodów na lata 2017/2018 z tych dwóch gier: wychodzi 4.5 mln rocznie( średnio wiadomo że w debiutach lepiej się gry sprzedają). na tle kapitalizacji, to jednak biednie wygląda.

symulacja 2 na okres życia całej gry wygląda to jeszcze słabiej.
Teraz mógłbyś zastosować swoje sławetne założenia : Jakich rynek się spodziewa wyników w przyszłości przy takiej kapitalizacji, wiesz o czym mówię te słynne renty 10% w skali roku na zysku. Ale pewnie w tym przypadku nie chce ci się tego zrobić

Nie czytasz. A szkoda. Napisałem, że 9 mln wychodzi na 1,5 roku średnio. Czyli powtarzalne średnioroczne jest 6. A to tylko z tych 2 gier. Nie należy zapominać, że spółka realizuje także gry dla Astragona. Moim zdaniem rynek oczekuje od Jujubee 8,6 mln zł średniego powtarzalnego zysku w dość bliskiej przyszłości.

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 17 lutego 2017 16:20:59 przy kursie: 27,79 zł
No własnie 8,6 MLn zysku w najbliższej przyszłości vesus 6 mln przychodów rocznie( jeśli założenia się sprawdzą), przy cenie ok 30 PLN za kopie co już wydaje się fantasmagorią z deczka.

Może uda im się w przeciągu 3 miesięcy sprzedać 30 K kopii z przychodem prawdopodobnie mniejszym niż 1 MLN pln. Potem zobaczymy jak to będzie z Kurskiem. Co do niemców to kokosów na tej współpracy tez nie zbijają. Reasumując póki co rynek wydaje się szarżować z tymi oczekiwaniami ok 9 mln zysku rocznie.Ale to moja opinia.

Lepiej jest kupić tanio dobrą spółkę , niż drogo przeciętną to słowa Warrena Buffetta. Co jest drogie co jest tanie i co dobre a co przeciętne, już każdy sam musi określić. Życzę podejmowania słusznych decyzji.

CIAO.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 2,009 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +154,55% +30 909,35 zł 50 909,35 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d