Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

rayo76

rayo76

Ostatnie 10 wpisów
PBG być może chciało wywrzeć presje pod banki,ale dostało cios w plecy od NCS-u,plus spór Rafako-Alstom.Spory są dowe,trzeba mieć niezły kapitał na takie sprawy a poza tym tu liczą sie godziny a nie dni/miesiące/lata na rozstrzygniecie sporów.Grubymi nicmi to szyte,kto skorzysta na tym bo chyba nie potencjalny bankrut..?Ach jak to pieknie połozyć firmę mimo jej ewidentnych błędów w białych rekawiczkach.

limagraf napisał(a):
TG pominales tak wazny dla nas akcjonariuszy artykul, zeby mi to bylo ostatni raz ;)

http://www.portalspozywczy.pl/mieso/wiadomosci/pkm-duda-zadowolony-z-2010-r-mial-prawie-1-5-mld-zl-przychodow-i-32-3-mln-zysku-netto,49142.html

PKM DUDA wypracował w 2010 r. 32,3 mln zł zysku netto, przy przychodach niemal 1,5 mld zł i osiagnał marżę netto 2,2 proc. oraz marżę EBITDA 6,3 proc. - Podsumowujac ten przełomowy dla nas 2010 rok, Polski Koncern Miesny DUDA SA udowodnił swoją sprawność organizacyjną i operacyjną zdolność do generowania zysków. Wypełnialiśmy konsekwentnie powzięte wobec akcjonariuszy zobowiazania, które znalazły wyraz w osiągniętych wynikach i wzroście kursu akcji - oświadczył prezes Grupy, Maciej Duda.


Pozdr

TG - kiedys zacznie rosnac, moze krotko przed ogloszeniem wynikow Think
salute



To nie wiedziałem że Duda handluje sprzętem w kanale IT.To oczywiście sarkazm ze wzgledu na osiągane marże ale choć może nie jestem specjalistą od chowu/uboju/dytstrybucji tuczników to ten rynek wygląda na bardzo trudny.Non-stop dołki,swinskie górki a koszty produkcji jak pokazał rok poprzedni mogą byc wyzsze o kilkadziesiat procent co wcale sie nie przekłada na cenę w sklepach.

Bardzo ciekawe.Niczym Hiobowe wieści.Niby kazdy wie że nadmierna konsumpcja prowadzi do wzrostu długów i w długim okresie Kowalscy/firmy będa miały problemy ze spłatą zobowiązań ale dynamika wzrostu zadłużenia jest porazajaca wg prognoz.

Właśnie oglądałem Agrobiznes w TVP1.Był krótki reportaż o rynku rybnym,zachowaniach konsumentów i sytuacji firm.Konkluzja była taka,jako naród jesteśmy daleko w tyle ze spożyciem ryb wobec zachodu.Generalnie gustujemy w tanich produktach typu panga.Natomiast polskie firmy są najnowoczesniejsze w Europie bo praktycznie maja cały nowy park maszynowy co na zachodzie juz nie jest tak powszechne.Biznes polega generalnie na tanim imporcie,przetworzeniu i eksporcie więc kursy walut to podstawa.Poza tym branża zatrudnia około 30 tysięcy osób a wsparcie dla firm ma wynieść około 200 milionów euro w najblizszym czasie.Moim zdaniem jeśli coś się nie wydarzy np Unia nie wyda nowych prikazów(tak jak to miało miejsce w branzy drobiarskiej z wymianą klatek) to perspektywy są całkiem fajne.Duże i prężne firmy,rynek będzie rósł,kasa na innowacje jest,co wymagać więcej,może tylko tego żeby konsumenci przeszli na wyższą półkę.

To jest jakaś paranoja.Rozumiem że firma krzak jakich na NC jest całe mnóstwo moze być nieprzewidywalna ale Bomi co by nie mówic notowana na głównym parkiecie od dawna odwaliła taki numer?Panowie prezesi kiedy zaczeło dziac się żle?Wczoraj,tydzien temu,a może Wasze super lokalizacje typu Klif czy jak to sie nazywa chyba Jupiter Centrum na Towarowej w W-wie nie są rentowne od dawien dawna?Po prostu w głowie mi sie nie mieści jak można jawnie okłamywać akcjonariuszy.Piekne plany zysku na przyszłe lata wyliczone co do złotówki,kiedy vat ma byc wyzszy a konkurencja rozwija sie prężnie.Gratuluje poczucia humoru..........

W czasach kryzysu o 71%?Chyba że jest niska baza do takiej wyceny,inaczej jest to niemożliwe mimo nowych domen i rozwijania rynków zbytu poza granicami kraju...

http://www.portalspozywczy.pl/inne/ryby/wiadomosci/wilbo-ograniczylo-produkcje-pod-marki-wlasne-i-zanotowalo-spadek-obrotow,32471.html

Cytat:
W I kw. br. przychpody grupy kapitałowej Wilbo spadły o 2,4 proc. do 46, mln zł. - Przyczyną zmniejszenia obrotów jest pogorszenie sytuacji finansowej w gospodarstwach domowych związanych m.in. że wzrostem bezrobocia - wyjaśnia zarząd. Strategia grupy, a w szczególności spółki dominującej była nastawiona na wzmocnienie marek Neptun i Dal Pesca kosztem tzw. marek własnych dużych sieci handlowych.


[od moderatora: linki bez cytatów są kasowane]

Stockinger napisał(a):
Słyszałem u wulkanizatora jakoby czterech handlowców z Oponeo przeszło do Intercars, żeby rozkręcać detal oponiarski, prawda to czy mrzonka?


W jakim celu coś takiego napisałeś??? Nikogo nie obchodzą na tym porządnym forum takie głupoty nawet gdyby w celu zwiekszenia sprzedaży opon mieli z tym wulkanizatorem założyć szajkę która by te opony przebijała!!Sorry ale nie wytrzymałem.....

koszyk napisał(a):
[quote=rayo76]ok kurs idzie do góry,ale takie przejecie naprawdę tylko może wyjść na dobre firmie Samsung,tanim kosztem przejmuje zakłady a przede wszystkim załogę czyli serce firmy.W takim razie jakie są dalsze plany rozwoju Amici???


Czy tanim i czy w ogóle, dyskusyjne, ale ujęła mnie fraza " załoga - serce firmy"

A klasa robotnicza przewodnią siłą narodu? Angel



Zabrzmiało jak zabrzmiało :)Uważam że w firmie a zwłaszcza produkcyjnej kapitał ludzki jest najważniejszy bo już w takim np call-center niekoniecznie.Ale nurtuje mnie pytanie,co myśli zarząd spółki i jak chce prowadzić dalej biznes.Fajnie że teraz trochę kasy wpadnie ale jaka jest przyszłość przy tak trudnym otoczeniu rynkowym...?

ok kurs idzie do góry,ale takie przejecie naprawdę tylko może wyjść na dobre firmie Samsung,tanim kosztem przejmuje zakłady a przede wszystkim załogę czyli serce firmy.W takim razie jakie są dalsze plany rozwoju Amici???

Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 8 września 2008
Ostatnia wizyta: 13 grudnia 2017 14:34:03
Liczba wpisów: 22
[0,01% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,201 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d