PARTNER SERWISU
lknawfpj
1 2 3

Very Nice Studio

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 16 marca 2012 12:05:08
Chciałbym poinformować o planowanym debiucie na NewConnect spółki, w której dane jest mi być wiceprezesem i akcjonariuszem.

Na niniejszym wątku będę występował jako przedstawiciel Spółki.

Zajmujemy się grami, przede wszystkim komputerowymi, ale nie tylko :)

Spółka akcyjna powstała, aby przestać w końcu pracować na cudze sukcesy (co nasz obecny zespół czynił od lat - dola podwykonawcy), a zacząć na własne.

O szczegóły oferty można pytać naszego Doradcę, spółkę PKF Capital, która wspiera Very Nice Studio w procesie pozyskania kapitału:
vns@pkfcapital.pl


Na część pytań (tak by nie złamać prawa) będę mógł zapewne odpowiedzieć tu, na forum.
Strona spółki: http://www.verynicestudio.com

Frog
13
Dołączył: 2009-08-06
Wpisów: 5 508
Wysłane: 16 marca 2012 12:08:55
OMG co się dzieje. Wszyscy wchodza na New Connect! A już producentów growych robi się zatrzęsienie. Trzebaby stworzyć jakiś subindeks czy cuś.

Oczywiście życze powodzenia.

PS. Kto wymyślał nazwę?
Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum

Kasia Stefanska
4
Dołączył: 2009-05-05
Wpisów: 1 251
Wysłane: 16 marca 2012 12:11:35
Brawo @nocnygracz :) Ja też życzę powodzenia


nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 16 marca 2012 12:19:09
Frog napisał(a):
Kto wymyślał nazwę?


Dziś nikt już nie pamięta, albo nie chce pamiętać :)

Oczywiście chodziło o pewną przekorę (i o jelenia na rykowisku - patrz logo).

Pod tą nazwą działała wcześniej spółka cywilna, tworząc spółkę akcyjną chcieliśmy wprawdzie rewolucji, ale nie aż takiej aby zmieniać nazwę.

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 16 marca 2012 12:28:58
Bravo! I żeby Was spotykało tylko to co dobre. W biznesie i poza nim. salute

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 16 marca 2012 18:51:12
Jesteśmy z Trójmiasta.
Jeśli ktoś z Warszawy lub okolic chciałby nas zobaczyć osobiście, w najbliższy wtorek (20.03) będziemy uczestniczyć w Salonach Inwestycyjnych (Sala NewConnect, Giełda Papierów Wartościowych SA, Warszawa). Udział w salonach jest dla potencjalnych inwestorów bezpłatny, wymagana jest rejestracja. link

majama
1
Dołączył: 2009-01-12
Wpisów: 1 182
Wysłane: 16 marca 2012 19:54:49
ha ha, jaka ładna strona love4 poprawiacz humoru, człowiek musi się uśmiechnąć, jesli tyle wdzieku i zapału wkładacie też w produkty to jestem dobrej myśli, gratuluje i życze powodzenia



PS. strona zawiesza mi sie ona po wejściu w sekcje "about us"
To jest gra. Zabawa na pieniądze.

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 16 marca 2012 21:33:10
Strona jest sympatyczna, ale pochodzi jeszcze z 2008 roku i nie jest najaktualniejsza, szewc bez butów chodzi. Właśnie na szybkiego ją przerabiamy, ostatnia szansa aby sobie na starą popatrzeć bez przełączania na wersję archiwalną, nowa będzie bardziej "standardowa". Trzeba dodać dział "relacje inwestorskie" (na razie dla paru zdań informujących, że można w nas zainwestować), opisać choć trochę nad czym pracujemy i w ogóle.

A w produkty wkładamy sporo więcej zapału niż w stronę www (o wdzięku nic mi nie wiadomo, choć chyba rzeczywiście płeć piękna szczególnie źle się o prezesie nie wypowiada, to mówiłem ja - Jarząbek) wobec czego pozwolę sobie mniemać, że Twoja dobra myśl jest uzasadniona.

sicc
0
Dołączył: 2010-03-31
Wpisów: 550
Wysłane: 17 marca 2012 11:20:46
Jestem żywo zainteresowany. Ile pieniędzy jest potrzebne na minimalną inwestycję ?

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 17 marca 2012 12:00:14
to już wiem do kogo uśmiechać się w sprawie pożyczki akcji. na NC jeszcze nie szorciłem ;)
Nocny, powodzenia


nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 17 marca 2012 15:24:33
sicc napisał(a):
Jestem żywo zainteresowany. Ile pieniędzy jest potrzebne na minimalną inwestycję ?


Nie ustalaliśmy tego jeszcze z naszym Autoryzowanym Doradcą. Jak ustalimy dam znać, nie sądzę jednak, aby standardowe progi były wysokie. Z pewnością nie jest tak, że kierujemy ofertę wyłącznie do "grubasów".

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 17 marca 2012 21:49:00
krewa napisał(a):
to już wiem do kogo uśmiechać się w sprawie pożyczki akcji. na NC jeszcze nie szorciłem ;)


hmm...
W pierwszej chwili Twa propozycja krauzeryzacji Spółki zabrzmiała - nie powiem - uwodzicielsko. Zrobiłem szybką analizę SWOT, oczy wyobraźni już dostrzegły dobre wino wśród palm na prywatnej wyspie o szerokich plażach. Szansa na pozbycie się mojego starego domowego komputera po przyzwoitej cenie, kto powiedział, ze zaprzyjaźniona firma ze Szwajcarii nie może go wycenić na milion i wnieść aportem za nowe akcje (jak to gdzieniegdzie bywa)? Oj poszorcilibyśmy krewa :)

Ale trzeba mieć świadomość zagrożeń płynących z tego scenariusza, a te niestety przeważają na tyle, że zmuszony jestem odrzucić ten nasz wspólny deal. Irfy na wątku i jego demaskatorskie posty. Nieee, tego bym nie zniósł.


Kurcze, dziwnie mi się to pisze jako przedstawicielowi Spółki. Chyba powinienem zacząć się gryźć w klawiaturę.

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 17 marca 2012 22:53:02
ja niestety troche przeinwestowałem na NC
i mam problem z wyjściem z inwestycji w dobrej cenie :-)

Dlatego musiałem podziękować za udział w ofercie.
Niemniej życzę spółce samych sukcesów Angel

buldi
0
Dołączył: 2009-02-21
Wpisów: 5 068
Wysłane: 17 marca 2012 23:01:16
Nocny, mój przyjacielu - walnął byś jakieś love story i opowiedział coś o firmie?
Od kiedy działacie, jak się Firma rozwijała i co robiliście dotąd z jakimi sukcesami.

A po za tym to wielkie, nocne gratki dla kolejnej niebagatelnej postaci z SW na NC. thumbright

Edytowany: 17 marca 2012 23:13

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 18 marca 2012 02:43:53
jak by tu zaczac... jestem strasznie krytyczny odnosnie www (wizytowki, jakby nie patrzec) - tutaj zostalem mile zaskoczony konwencja graficzna. w koncu (sic!) ktos nie sili sie na jakies zbedne bajery, tylko zwyczajnie zastoswal sprawdzone schematy z poczatkow 16-biitowych czasow, czyli bajeczna, pelna w wyrazie grafika komiksowa - jak dla mnie bomba (a w kosciach czuje, ze odosobnionynie jestem). do tego planszowki (wiem, w Polsce z tego sie nie wyzyje).

podpinam sie pod wpis buldiego + pokazcie cos wiecej, niz tylko linki (+ za gierke, ale to nie wystarczy), jaki macie plan podbicia wszechswiata, mocne strony itp (tak, widzialem prezentacje, ale autoreklamy nigdy za wiele).

poza tym trzymam kciuki - do odwaznych swiat nalezy thumbright
drugs, sex and rock'n roll rulez headbang

ale.... na obecna chwile na debiucie waszych akcji bym nie kupil - az tak zauroczony strona nie jestem. to taka przyjazna, konstrultywa krytyka - dajcie wiecej sampli, postarajcie sie jeszcze lepiej sprzedac produkt - zachecic, zapewnic, ze warto kupic akcje waszej spolki, bo chwilowo jestescie fajnym rodzynkiem, ale czy perspektywiczny, to juz inna sprawa. jestescie (bedziecie) jedna z wielu spolek na NC (choc kazda znajduje nabywce - to inna kwestia);

thumbright Dancing love4

Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...
Edytowany: 18 marca 2012 02:45

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 18 marca 2012 19:13:44
buldi napisał(a):
Nocny, mój przyjacielu - walnął byś jakieś love story i opowiedział coś o firmie?
Od kiedy działacie, jak się Firma rozwijała i co robiliście dotąd z jakimi sukcesami.

A po za tym to wielkie, nocne gratki dla kolejnej niebagatelnej postaci z SW na NC. thumbright



LOVE STORY już wkrótce.

A na gratki przyjdzie jeszcze czas, wejście na NC nie jest przecież celem tylko celowi ma służyć.


siekoo napisał(a):

podpinam sie pod wpis buldiego + pokazcie cos wiecej, niz tylko linki (+ za gierke, ale to nie wystarczy), jaki macie plan podbicia wszechswiata, mocne strony itp (tak, widzialem prezentacje, ale autoreklamy nigdy za wiele).

Plan podbicia Wszechświata oczywiście jest, a jednym z jego elementów jest seria UNSCENE, o której niestety pisać tu nie będę (nie mogę nic ujawniać osobom, które wcześniej nie podpisały NDA). W skrócie: wydaje się nam, że znaleźliśmy niszę nie eksplorowaną dotąd przez innych producentów. Oczywiście jak z każdym innowacyjnym projektem i z tym wiąże się wysokie ryzyko. Może się okazać, że na pewną kategorię gier będzie się w przyszłości mówiło UNSCENE tak, jak na buty sportowe mówi się adidasy. Może też z tego niewiele wyjść, żaden deweloper tego przed nami nie robił, nie ma przetartych szlaków, a pionierzy nie zawsze kończą z tarczą.

O pozostałych projektach pisać mogę do woli i wkrótce podzielę się wiedzą na ich temat. W kolejce do opisania jest też oczywiście historia naszego zespołu.


siekoo napisał(a):

ale.... na obecna chwile na debiucie waszych akcji bym nie kupil - az tak zauroczony strona nie jestem

Nie musisz czekać do debiutu, w najbliższym czasie planujemy emisję pierwotną, w której akcje kupisz bezpośrednio u źródła, od Spółki.


Dziękuję wszystkim za sympatyczny odzew.

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 18 marca 2012 23:09:04
mysle, ze teraz zaintrygowales nie tylko mnie - grzecznie acz niecierpliwie czekam na ciag dalszy salute
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 19 marca 2012 11:42:28
W kwartalniku "CZAS FANTASTYKI" ukazał się wywiad z naszą ekipą. Można to potraktować jako wstęp do poznania Spółki. Wywiad dotyczy wprawdzie naszej historii, a nie teraźniejszości, ale to w końcu tylko wstęp:

Wywiad z Very Nice Studio

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 19 marca 2012 12:18:39
Jeszcze gwoli ścisłości: powyższy wywiad ma ponad rok, w prasie drukowanej ukazał się niedawno, ale prasa drukowana już tak miewa. Gdy był udzielany, nie było jeszcze nawet naszej spółki akcyjnej.

To tylko zapis historyczny - ale miała być i historia. Z naszej obecnej perspektywy to wręcz prehistoria, nic już nie jest takie jak wtedy, ale z drugiej strony nie musimy się chyba swojej prehistorii wstydzić.

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 20 marca 2012 05:39:19
Historia i doświadczenie zespołu / firmy Very Nice Studio


Może to przydługie, ale jeśli ktoś jest zainteresowany Spółką - przebrnie. Któż wie jakimi ścieżkami chodzą inwestorskie umysły i co dla nich może okazać się istotne. Opisuję doświadczenie naszego zespołu w miarę szczegółowo, aby każdy mógł samodzielnie ocenić kompetencje Spółki i prawdopodobieństwo podbicia przez nas Wszechświata. Dziś pierwszy odcinek wyczekiwanego serialu LOVE STORY zatytułowany Starożytność, czyli lata 1997 - 2007.

Najdłuższy staż w branży ma nasz prezes, Krzysztof Hrynkiewicz, który w 1997 roku nawiązał współpracę z nieistniejącą już gdańską firmą Nexus CD, dla której napisał scenariusz do gry Tuguli. Wieża Aniołów (przygodowa gra 3D, zdaniem Prezesa - wówczas innowacyjna, niestety nigdy nie wyszła poza fazę demo), a także zrealizował swoją pierwszą grę dla dzieci – Lasy Podpoduszańskie.
W roku 1999 K.H. został zaproszony przez nowo powstałą firmę Aidem Media do współpracy scenariuszowej przy produkcji gry edukacyjnej dla dzieci Koziołek Matołek Idzie Do Szkoły oraz opracował scenariusz ABC z Reksiem, a następnie zaangażował się w produkcję gry 3D Kondotierzy Czasu w ramach firmy Pulsar Interactive. W drugiej połowie 2000 roku powrócił (już na stałe) do Aidem Media aby wspomóc prace nad grą Koziołek Matołek Wynalazca. Za grafikę odpowiedzialny był zatrudniony kilka miesięcy wcześniej Jarosław Lula. Pierwszym ich wspólnym, autorskim projektem był wydany w 2001 roku Wielki Teleturniej Smoka Wawelskiego - rozbudowany zestaw quizów dla dzieci parodiujący popularne wówczas teleturnieje telewizyjne. Kilka cech tej produkcji - charakterystyczna grafika, absurdalne dialogi, czy możliwość konfiguracji turnieju i pisania pytań w specjalnie udostępnionym edytorze - wyróżniały ją na tle wszystkiego co w tamtym czasie było dostępne na "dziecięcych" półkach z multimediami. Od tego momentu, główny scenarzysta Aidem Media - Krzysztof Hrynkiewicz stał się również głównym kierownikiem projektów w firmie.

W drugiej połowie 2001 roku w Aidem Media został zatrudniony na stanowisku grafika Bartłomiej Brosz, który szybko wdrożył się w zespół i już w 2002 roku zostało mu powierzone stworzenie grafiki do pierwszej w historii Aidem Media gry pozbawionej elementów edukacyjnych – Reksio i Skarb Piratów. W duecie z naszym obecnym prezesem stworzyli zabawną i relatywnie trudną grę pseudo-przygodową przeplataną elementami zręcznościowymi i logicznymi, która miała się stać początkiem najbardziej popularnej serii produktów Aidem Media. W latach 2002-2003 powstały kolejne wspólnie realizowane, autorskie produkty przyszłych twórców Very Nice Studio, miedzy innymi: Liczę z Reksiem, Wesołe Przedszkole Reksia, kontynuacja serii przygodowej – Reksio i Ufo, Szkoła Koziołka Matołka, czy Bolek i Lolek: Język Angielski dla Dzieci. Pierwszą produkcją, w którą zaangażowani byli obaj graficy była wydana w 2004 roku trzecia odsłona przygód Reksia pod tytułem Reksio i Czarodzieje, która ze względu na bardzo wysoki poziom skomplikowania fabularnego i scenariuszowego wymagała zaangażowania większego zespołu. W tym samym roku, w trakcie prac nad czwartą odsłoną serii, pojawił się w Aidem Media programista Przemysław Jaskot, który bardzo szybko udowodnił swoją solidność i skrupulatność i został na stałe włączony do zespołu.
Pierwszym programem stworzonym razem przez przyszły zespół Very Nice Studio był Bolek i Lolek - Alfabet i Nauka Czytania z 2005 roku, który okazał się w owym czasie największym sukcesem firmy, a i dziś znajduje się wysoko na listach sprzedaży.
Od roku 2006 Przemysław Jaskot pełnił już rolę jedynego programisty w zespole, który odpowiadał za cały projekt - od założeń wstępnych po prace wykończeniowe. W latach 2006-2008 zespół wyprodukował szereg gier i programów edukacyjnych, a wśród nich wyczekiwaną przez fanów piątą i ostatnia część przygód Reksia pt. Reksio i Kapitan Nemo (ocenianą dziś przez fanów najwyżej ze wszystkich części), zręcznościowy dodatek do serii pod tytułem Reksio i Kretes w Akcji, czy rozbudowany zestaw zabaw malarsko-plastycznych Bolek i Lolek - Moje Pierwsze Studio Plastyczne. W tym samym okresie, członkowie zespołu zaangażowali się w produkcję programów telewizyjnych realizowanych wspólnie przez Aidem Media i Profilm dla Telewizji Polskiej – Królestwo Maciusia i Kodołamacze oraz byli odpowiedzialni za animowaną część wieczorynki Babcia Róża i Gryzelka. W drugiej połowie 2007 roku zespół opracował gry planszowe wydane w koprodukcji z Trefl S.A. – Sylaby, Zaginiona Planeta oraz Reksio i Ufo: Na kury!.
Na przełomie 2007 i 2008 roku Krzysztof Hrynkiewicz, Bartłomiej Brosz, Jarosław Lula i Przemysław Jaskot zdecydowali się odejść z firmy i założyć własną spółkę.

Dalsze przygody czwórki dzielnych przyjaciół opiszę już wkrótce.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


1 2 3

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,390 sek.

pxfghopr
myfbkbwp
hfrucgvt
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
imivlfpr
eymkiaez
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat