0 Dołączył: 2010-07-08 Wpisów: 45
Wysłane:
28 lutego 2013 18:14:28
przy kursie: 10,00 zł
może właśnie to być klucz do sukcesu, bo ktoś zanim kupi grę za 15 dolców najpierw może kupić AWE czy AK, żeby sprawdzić dużo taniej, czy warto. Co do kursu, ciężko się wypowiadać. wiadomo kiedy A2 będzie w sprzedaży?
|
|
0 Dołączył: 2011-10-31 Wpisów: 65
Wysłane:
28 lutego 2013 18:15:52
przy kursie: 10,00 zł
Mysle ze wiekszosc spodziewala sie "Anomaly 2" czyli tower offence + tower defence w klimacie postapokaliptycznym, wiec mi to dzisiejsze wyglada bardziej na realizacje zyskow to skupowali od poniedzialku do srody. Po prostu wybicie nastpilo w minionych 3 dniach, a kto nie chcial trzymac, jakby nie patrzec, nie-plynnych akcji ten sie ich dzis pozbyl (albo sprobowal) :)
Ja jestem ciekaw co teraz bedzie z poziomem 10+
EDIT: W marcu maja byc beta testy, a Ktos w tym watku wspominal ze od bety do wydania nie mija szczegolnie dlugo, wiec teoretycznie III kwartal
Edytowany: 28 lutego 2013 18:17
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
28 lutego 2013 18:23:24
przy kursie: 10,00 zł
III kwartał to zdecydowanie za poźno, gra musi być w II kwartale bo w IV Spółka powinna pokazać kolejny tytuł
|
|
|
|
0 Dołączył: 2011-10-31 Wpisów: 65
Wysłane:
28 lutego 2013 18:36:32
przy kursie: 10,00 zł
Heh no dodalem jedno I za duzo, chodzilo mi o 2 kwartal
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
28 lutego 2013 19:46:39
przy kursie: 10,00 zł
Spółka przecież podała ze będzie to Q2, a beta-multiplayer w marcu. Jest tez już dostępna strona gry: http://www.anomaly2game.com/Widać ze graficznie lepiej niż w I części, i jest tak wyczekiwany przez graczy multiplayer.
Edytowany: 28 lutego 2013 19:53
|
|
0 Dołączył: 2011-01-18 Wpisów: 171
Wysłane:
28 lutego 2013 20:30:40
przy kursie: 10,00 zł
29 grudnia napisałem: Cytat:Wydaje mi się, że ta tajemnicza gra na PC, która ma być ogłoszona w styczniu to dopasione "Anomaly" z multiplayerem, w którym jeden gracz stawia wieżyczki a drugi standardowo prowadzi konwój. Miałem rację! Po opublikowaniu pierwszych materiałów z "sekretnej gry" dopuszczałem też myśl, że to może być coś w stylu "Gorky 17" bo tak jakoś styl graficzny przywodził na myślę tamtą grę. Nic nie szkodzi. 11bit powinno też zrobić kiedyś strategię turową w rodzaju "Gorky 17" i wydać ja nie tylko na PC ale też na tablety bo ekran dotykowy nadaje się właściwie tylko do przgodówek i strategii turowych a tak się składa, że "Gorky 17" to hybryda tych dwóch gatunków. Jeśli chodzi o "Anomaly 2" to mam nadzieję, że będzie dopracowana fizyka. Skoro to i tak mała, niezależna gra która nie ma grafiki jak "Crysis 3" to niech ma przynajmniej maksymalnie dopasioną fizykę. Jak rozwalę jakiegoś robota to niech jego szczątki zostaną na miejscu a nie znikają. Jak oberwie jakaś skała i się rozłupie to też niech zostanie na miejscu a nie znika. Można to zresztą wykorzystać w gameplayu. Rozłupane skały mogą tarasować drogę a z rozwalonych robotów można by pozyskiwać metal (albo energię) jak w "Total Annihilation". Do liczenia fizyki można wykorzystać silnik Bullet, który jest open source a więc może też za darmo http://bulletphysics.org/wordpress/www.youtube.com/watch?v=FIPu9_...www.youtube.com/watch?v=J9HaT2...www.youtube.com/watch?v=OBzBfh..."Anomaly 2" powinno też wyjść na nVidia Shield, Ouya i inne androidowe konsole z gałkami i przyciskami. Nie trzeba by było na nich nawet zmieniać sterowania bo skoro mają wbudowane joypady to tylko ewentualnie przyciąć grafikę jeśli by nie wyrabiały z liczeniem. Można by też było tak zrobić, że wersja na Androida i PC byłaby sprzedawana razem. Wtedy ktoś mógłby grać na PC a potem w pociągu kontynuować grę na nVidia Shield czy innej konsoli. Jeśli wyjdzie Anomaly na PS4 i Vitę mogłoby mieć tę samą funkcjonalność. Co prawda to dwa razy więcej roboty i teoretycznie dwa razy mniej kasy ale jeśli nie będzie wielu gier mających taką cechę to "Anomaly" się będzie wyróżniać i mimo wszystko może zarobić więcej. Za jakiś tydzień albo dwa 11bit powinien też ogłosić, że "Anomaly 2" będzie obsługiwać Oculus Rift. http://www.oculusvr.com/Hełm Oculus Rift to moim zdaniem najważniejszy hardware dla graczy, jaki wyjdzie w tym roku. O wiele ważniejszy niż PlayStation 4 i Xbox 3. Podejrzewam też, ze sprzeda się lepiej w tym roku lepiej niż PS4 i X3. Co prawda w grach strategicznych obsługa hełmu VR nie jest najpotrzebniejszą rzeczą ale nie zaszkodzi, tym bardziej, że "Anomaly 2" nie miałaby na tym polu konkurencji zaś samo dodanie obsługi takiego hełmu to pewnie góra 1 dzień pracy dla 2 osób. Coraz więcej ludzi będzie się interesować tym hełmem i grami na niego. Będą zaglądać na Wikipedię by zobaczyć jakie gry zostały zapowiedziane na Oculus Rift i może w ten sposób dowiedzą się też o "Anomaly 2". Ja np. dowiedziałem się tak o "Blackspace" i "Miner Wars 2081". Oculus Rift ma mieć większą prezentację pod koniec marca więc wypadałoby do tego czasu zaimplementować jego obsługę a może wtedy "Anomaly 2" zostałaby pokazana przy okazji pokazywania Oculusa. Aha. Jak już ta gra wyjdzie to albo powinien być edytor poziomów albo co chwilę powinny wychodzić nowe poziomy od 11bit. A najlepiej jedno i drugie. Poza tym jak już mówiłem 11bit powinno załatwić pozwolenia od Disneya na zrobienie starwarsowego Anomaly a także klasycznego tower defence w którym bronimy Gwiazdy Śmierci. Oczywisty tytuł dla takiej gry to "Death Star Defence". Oczywiście nie dałoby się wygrać bo byłoby to niezgodne z historią SW. Gra zawsze kończyłaby się wybuchem Gwiazdy Śmierci. Celem byłaby jak najdłuższa obrona. Im ktoś dłużej jej bronił tym wyżej znalazłby się w światowym rankingu graczy. Starwarsowe tower offence jak i tower defence byłyby hitami.
Edytowany: 28 lutego 2013 20:35
|
|
152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
1 marca 2013 09:51:21
przy kursie: 9,99 zł
Masz łepetynę ... to mogłoby być coś - byłaby szansa na sprzedanie tego kilka razy więcej niż Anomaly. Myślę, że na świecie jest kilkadziesiąt milionów fanów sagi Wojen Gwiezdnych. Gdyby z tego tylko co piąty kupił to ... Gra mogłaby być niezbyt droga 12-19 $ ale mogłyby być dodawane kolejne strategie czy rodzaje broni aby wydłużyć szanse na długość obrony. Przykład - w standardowej wersji załóżmy byłaby szansa przy dużej wprawie grać np 4 godziny jeden epizod. Po dokupieniu jakiegoś gadżetu np. większa żywotność obrońców lub jeszcze lepiej aby można było dokupować żywotność dla jakiejś określonej grupy obrońców. W ten sposób gracz mógłby dokupować kilka razy dla różnych grup obrońców. Można byłoby dokupować ulepszone wersje mieczy, miotaczy, dział z pociskami, dział laserowych, protonowych, neutronowych i innych rodzajów broni. Zakupy mogłyby być uwarunkowane wcześniejszym zakupem określonych gadżetów. Przykład najlepszą broń można by zakupić po kupieniu kilku innych rodzajów uzbrojenia i wzmocnienia życia dla co najmniej 2 grup obrońców. Szczegóły już ustalaliby autorzy. Myślę, że to mógłby być na prawdę hicior. Dodatki mogły być udostępniane stopniowo z tym, że gracze powinni o tym wiedzieć, że będą kolejne updaty itp. Pozwoliłoby to zagrać w grę za nieduże pieniądze, np. 12$ ale pełna "moc" mogłaby kosztować z wszystkimi dodatkami np 49$. Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
|
|
23 Dołączył: 2011-09-15 Wpisów: 243
Wysłane:
1 marca 2013 09:54:05
przy kursie: 9,99 zł
Trailer bardzo dobrze zrobiony, zachęca do zaoznania się z grą. W kilkudziesięciu sekundach udało się złapać fajny klimat, grafika na sreenach też wygląda solidnie. Wizualnie na tą chwilę trzyma się to kupy, brawa dla zespołu Jedenastobitowców za świetną robotę! Osoby, które zamówiły preordery też nie powinny się czuć zawiedzione.
Po oberzeniu teasera tak jak przedmówca pomyślałem mimowolnie o czymś podobnym do Gorky17 czy Fallout. Choć zdaję sobię sprawę, że wykorzystanie marki Anomaly napewno zwiększa szansę na sukces komercyjny, to po cichu jednak bardzo liczyłem, że tą grą uda się spółce rozpocząć zupełnie nową linię produktową. Taką, którą którą można by w przyszłości ciągnąć równolegle do kolejnych wariacji w środowisku Anomaly. Także z mojego punktu widzenia wczorajsza informacja była hmmn... lekkim zawodem. FS i SJ to udane, ale jednak małe produkcje, a samym Anomaly może być ciężko rozwijać spółkę w zadowalającym tempie.
|
|
0 Dołączył: 2011-10-31 Wpisów: 65
Wysłane:
1 marca 2013 12:21:30
przy kursie: 9,99 zł
Anomaly2 ma duży potencjał, ale wszystko zależy od trybu multiplayer. Moim zdaniem gra będzie udana, bo bitowcy pokazali, że się na tym znają (na grach typu tower off), ale jak tryb multi nie bedzie zbalansowany, dawal duzo mozliwosci ... innymi słowy nie bedzie wciagajacy, to gra bedzie "jedna z wielu" jak tryb multi bedzie dopracowany to bedzie hit. Tak to wyglada w tej chwili, MOIM ZDANIEM :)
|
|
24 Dołączył: 2010-08-20 Wpisów: 530
Wysłane:
1 marca 2013 12:51:15
przy kursie: 9,99 zł
Widzę że z każdym kolejnym postem dochodzi kilogram cukru i słodkości Kod:[mod: No właśnie. Proponuje przedmówcom zająć się bardziej wpływem na kurs oraz finanse wydarzeń w spółce a nie opisywaniem szczegółowych wrażeń z gry/trailera. To nie forum o grach a o rynkach finansowych]
Edytowany: 1 marca 2013 13:11
|
|
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
1 marca 2013 14:55:52
przy kursie: 9,99 zł
Poniewaz A2 to glowny produkt spolki, mysle ze nasz odbior trailera i innych wydarzen zwiazanych z gra, jest jak najbardziej do opisywania na forum.
NIe wiem czy wiecie, ale wrzucaja wiecej filmow z gry i gra ma tez juz osobny profil na FB
|
|
0 Dołączył: 2008-12-14 Wpisów: 52
Wysłane:
1 marca 2013 18:17:23
przy kursie: 9,99 zł
to może tak:
200 tys. kopii Anomaly2 razy średnia cena 10 USD razy 30% rentowność netto = 600 ty. USD zysku netto.
Do tego jakiś zysk netto z ewentualnych innych produktów i spółka może pokazać 2 mln zł. zysku netto za 2013 r. co oznaczałoby 50% wzrost w stosunku do 2012 r.
Marzenia?
Jak rynek wyceniłby taką spółkę tzn. jaki byłby współczynnik Cena/Zysk?
|
|
0 Dołączył: 2013-02-25 Wpisów: 16
Wysłane:
1 marca 2013 18:42:09
przy kursie: 9,99 zł
Czyżby koniec wyprzedaży?
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
1 marca 2013 18:51:30
przy kursie: 9,99 zł
ppp01 napisał(a):to może tak:
200 tys. kopii Anomaly2 razy średnia cena 10 USD razy 30% rentowność netto = 600 ty. USD zysku netto.
Do tego jakiś zysk netto z ewentualnych innych produktów i spółka może pokazać 2 mln zł. zysku netto za 2013 r. co oznaczałoby 50% wzrost w stosunku do 2012 r.
Marzenia?
Jak rynek wyceniłby taką spółkę tzn. jaki byłby współczynnik Cena/Zysk? Prognoza zakłada zysk netto 4,6 MLN PLN, nawet wykonanie na poziomie 80% tak jak w tym roku daje 3,68 MLN PLN. www.bankier.pl/wiadomosc/11BIT...
|
|
0 Dołączył: 2008-12-14 Wpisów: 52
Wysłane:
1 marca 2013 19:57:17
przy kursie: 9,99 zł
znam prognozę ale póki co zastanawiam się nad ewentualnym wpływem Anomaly2 na wyniki a trudno mi zakładać że sprzeda się jej dajmy na to pół miliona kopii.
|
|
0 Dołączył: 2011-01-18 Wpisów: 171
Wysłane:
1 marca 2013 22:39:33
przy kursie: 9,99 zł
Sądzę, że 11bit spokojnie wykona przynajmniej 80% prognozy co do zysków w 2013 roku i co za tym idzie cena akcji 11bit za rok powinna oscylować pomiędzy 20 a 25 zł a nie jak teraz pomiędzy 7 a 10.
Swoje przypuszczenia opieram na następujących przesłankach.
1. Gra będzie co najmniej tak dobra jak jedynka a pewnie nieco lepsza. Obstawiam, że wersja peceteowa na Metacritic będzie miała średnią z 85%.
2. Kontynuacje gier, o ile są dobre, sprzedają się zazwyczaj lepiej niż pierwowzory bo ludzie, którzy grali w jedynkę i im się podobało prawie na pewno kupią dwójkę a do tego dojdą jeszcze ci, którzy słyszeli, że jest coś takiego jak "Anomaly" ale jakoś w nawale innych gier nie mieli okazji kupić i zagrać w jedynkę więc kupią i zagrają w dwójkę.
3. "Anomaly 2" będzie miało multiplayer a multiplayer często zwiększa zainteresowanie grą i tzw. "żywotność" tytułu. Ludzie będą grać dłużej i co za tym idzie dłużej polecać tę grę.
4. Po wyjściu "Anomaly 2" na Androida i androidowe konsole okaże się, że to jedna z niewielu (może ze 20 na kilkanaście tysięcy) tak zaawansowana gra na tę platformę a więc konkurencję będzie miała niewielką.
5. Portowanie gry na inne sprzęty niż PC będzie odbywać się szybciej i sprawniej niż to miało miejsce z jedynką bo zespół już raz to robił i wie co i jak. Zaś przeniesienie gry na PS4 i Xbox 3 będzie dla tak doświadczonych programistów jacy siedzą w 11bit, bajecznie łatwe bo obie konsole przypominają PC i przynajmniej Sony ma być teraz bardzo gościnnie nastawione do małych developerów.
6. W czasie gdy programiści wspomagani przez testerów będą przenosić "Anomaly 2" na inne sprzęta, reszta zespołu może się zajmować robieniem kolejnych gier na przecież już gotowym i dopracowanym silniku. Oprócz "Anomaly 2" ukażą się pewnie jeszcze ze dwie mniejsze gry w 2013 roku.
Edytowany: 1 marca 2013 22:40
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
1 marca 2013 22:59:35
przy kursie: 9,99 zł
Obecnie Anomaly 2 zostala zapowiedziana tylko na PC, MAC i Linux, nie jest wcale przesadzone, ze bedzie portowana na mobilne urzadzenia.
Edytowany: 1 marca 2013 23:00
|
|
0 Dołączył: 2010-11-10 Wpisów: 808
Wysłane:
1 marca 2013 23:26:01
przy kursie: 9,99 zł
lepiejbyćniemoże napisał(a):Czyżby koniec wyprzedaży? Faktem jest, że dzisiejszy dzień zakończył sie ładnym młotem. Szkoda tylko, że stało sie tak dzieki wyciągnieciu kursu za uszy pod koniec sesji. Nie mniej wydźwiek jest pozytywny. Dobrze by było gdyby kurs pokonsolidował sie nieco w rejonie 10-10,60, bo obecne wskaźniki są nieco przegrzane. Co do prezentowanych tu szacunków - jasne, można sobie pogdybac, ale spółka nie rozpieszcza niestety informacjami, np. o liczbie pre orderów. Strzelam, że w pre orderze poszło max. 10 tys. sztuk. Reszta sprzeda sie w full-price za 15 dol., o ile pobranie nastąpi wprost ze strony 11 bit i ok. 12 dol., u pośrednika. Ostatnia kwota ulegnie pewnie stosownemu obniżeniu, jeśli gra bedzie również na nośnikach fizycznych. Mnie natomiast ciekawi kierunek, który pokazuje A2. Wygląda na to, że 11bit idzie w kierunku developera AAA. Rzecz jasna, na tym etapie za wcześnie w ogóle mówic czy myślec o jakiejś produkcji AAA, nie mniej docelowo, za 2-3 może 5 lat widziałbym portfolio 11 bit z jedną produkcją AAA, zdywersyfikowane o kilkudziesiąt mniejszych produkcji. Swoją drogą, jeśli dobrze pamietam "klasyfikacje" zaprezentowaną kiedyś przez CDR to produkcje o potencjale sprzedażowym ok. 500 tys. kopii były klasyfikowane jako AA. Podejrzewam, że podobne załozenie (co do ilości sprzedanych kopii) było poczynione przy A2.
|
|
0 Dołączył: 2011-01-18 Wpisów: 171
Wysłane:
2 marca 2013 01:40:15
przy kursie: 9,99 zł
topfacet napisał(a):Obecnie Anomaly 2 zostala zapowiedziana tylko na PC, MAC i Linux, nie jest wcale przesadzone, ze bedzie portowana na mobilne urzadzenia. Założymy się?
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
2 marca 2013 01:52:15
przy kursie: 9,99 zł
Pisze o faktach, a ty spekulujesz. Zakladanie sie niczego tu nie zmieni.
Pisząc nadal o faktach:
Prognoza zysku netto na 2013r: 4,6 MLN
Liczba akcji: 2,2 MLN
Zysk na akcje 2,1 PLN
I teraz każdy może sobie podstawić właściwe C/Z, biorąc ostrożnie 10 mamy cenę akcji 21 PLN. Przy C/Z 15 mamy ponad 30 PLN za akcje.
Edytowany: 2 marca 2013 01:59
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.