PARTNER SERWISU
mvkyvzze
151 152 153 154 155
cad_man
0
Dołączył: 2011-07-29
Wpisów: 1 159
Wysłane: 16 sierpnia 2013 14:50:57 przy kursie: 8,85 zł
duże obroty przy spadającym kursie znaczą tylko jedno: upychanie dużej ilości akcji na stosunkowo niskim ich spadku - niezależnie od rynku (GPW czy NC). Cieszą się sprzedający i tyle - chyba, że jest coś o czym większość nie wie i trwa skup. Jeśli rozważyć taką sytuację - a może ona mieć miejsce bo spadek wręcz kosmetyczny (~10%) - to popyt na chwilę obecną powinien zbierać na coraz wyższych poziomach i powinna zostać wyrysowana pozytywna świeczka z dużą ilością akcji nabytych w jej górnych okolicach.
Co do samych wyników, a raczej odwołanej prognozy - to nic więcej nie trzeba wiedzieć jeśli chodzi o sprzedaż A2 - prognoza została odwołana i poważnie zredukowana bo sprzedaż A2 nie idzie dobrze, ani nawet średnio. Przypominam, że spółka odwołując prognozy zna sprzedaż z okresu nie ujętego w raporcie za 2Q. Co więcej wg mnie do swojej polityki wytwarzania gier (kolejne wersje Anomaly) zaczynają podchodzić bardziej ostrożnie co może sugerować, że te 3 nowe gry będą raczej pokroju FS czy SJ, a polityka ciągnięcia z jednego pomysłu nie zrobi rewolucji (jeśli chodzi o kurczowe trzymanie się jednej dużej pozycji).
Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku...
Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 16 sierpnia 2013 16:41:36 przy kursie: 8,85 zł
@cad_man
uważam że spółka nie zrobiła najlepiej wydając A2 najpierw na PC, za to A2 na urządzenia mobilne z topową grafiką zbliżoną do jakości z PC, może sporo namieszać i zarobić jednak sporo. SJ i FS powinny doczekać się sequeli, szkoda żeby takie marki się zmarnowały, fajne gierki.

Natomiast już najwyższa pora żeby obok szerokiego projektu Anomaly, który imho należy jednak prowadzić dalej - szczególnie na urządzenia mobilne, to 11bit powinna zaprezentować naprawdę nowy pomysł na serię gier. Jeśli tego nie zrobią w ciągu roku - będzie to dla mnie spory zawód.

ja akurat do marketingu zastrzeżeń nie mam - cudów się nie zdziała przy tak małej firmie i przy tych nakładach finansowych, wbrew temu co niektórzy oczekują, nie przyjdzie żaden cudotwórca robiący ogólnoświatową kampanię reklamową za 100 tysięcy pln. Niech dobrze robią to co firma deklaruje że potrafi - fajne gry.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 16 sierpnia 2013 16:50

cad_man
0
Dołączył: 2011-07-29
Wpisów: 1 159
Wysłane: 16 sierpnia 2013 16:52:42 przy kursie: 8,85 zł
Nie wiem czy się zgodzisz, ale prawdopodobnie nie wszyscy ci co nabywali pierwsze Anomaly na PC nabyli A2. Uważam, że (chociaż na grach się nie znam) był tego jakiś powód - spółka też to brała pod uwagę prowadząc kampanie sprzedaży kota w worku... Dlaczego przy A2 na mobilne ma być inaczej? Jedynym argumentem za tym, że w przypadku A2Mobile sprzeda się więcej niż jedynki na te urządzenia jest o wiele większa baza graczy znających tę pozycję (duże promocje, sprzedaż w paczkach za bezcen w humblebundle czy jakoś tak...). Sprawa wg mnie wygląda tak: mają dużą (nawet bardzo) bazę osób, które na mobile nabyły Anomaly, zapowiadane fajerwerki tej gry na mobile dają jej szanse - ale powiedzmy sobie uczciwe, szeroką bazę graczy miało już Anomaly Korea a wyników rewelacyjnych nie było.
Widać brak odwagi w poczynaniach spółki - kasę mają, ale boją się jej wydać (ja to tak odbieram) bo może boją się surowej oceny przez graczy a potem inwestorów...? Jeśli będą klecić jakieś tam gry i będą nawet przyzwoite lub dobre w porównaniu z grami sprzedawanymi to naturalnym wydaje się, iż miara spółki za pomocą c/z będzie się zaniżać, tzn. nie będzie mowy o wycenie rzędu 20-25 (c/z) bardziej będą się toczyć w przedział ~10. Zmierzam do tego, że postrzeganie spółki przez inwestorów się zmienia...
Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku...
Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj


topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 16 sierpnia 2013 17:03:44 przy kursie: 8,85 zł
Cad_Man nie zgodze sie z Toba, przejrzyj sobie ten watek kilka-kilkanascie stron wstecz, od jakiegos czasu piszac o wynikach finansowych, przyjmowalismy C/Z na poziomie 10. I tak jak pisalem wczesniej, prognozy rynek nigdy nie skonsumowal, nie bylo wielkich wzrostow i gry pod prognoze.

Scarry jesli chodzi o nowy duzy tytul to pelna zgoda, licze ze na targach za tydzien pokaza cos ciekawego, absolutnie odmiennego od swiata Anomaly.

cad_man
0
Dołączył: 2011-07-29
Wpisów: 1 159
Wysłane: 16 sierpnia 2013 17:15:37 przy kursie: 8,85 zł
c/z na poziomie 10? Czy to były wyliczane dla prognoz? Szacunków prognoz inwestorów? Nie o to mi chodziło - chodzi mi o to, że spółka może zacząć być postrzegana w nieco inny sposób, jeśli ktoś to robi za pomocą c/z to będzie zakładał niższy ten wskaźnik dla wejścia w spółkę - oczywiście prognozując sobie samemu zysk...

Czy kieruje Wami chciejstwo? Zróbcie sobie inwestycyjny rachunek sumienia i zaglądnijcie na forum co tam było pisane chociażby o premierze S2. Jedyne co jeszcze odróżnia 11bit od CI to stan gotówki i rozsądne prowadzenie biznesu - rozsądne to cieszy, ale czy w przypadku producenta gier? Bez nuty szaleństwa? Wszak to przecież profesja bardziej artystyczna (rodzaj pewnego rodzaju sztuki gdzie talent jest najważniejszy) niż przemysłowa... A jak talent jest najważniejszy to szczypta szaleństwa jest wskazana...
Nie mam zamiaru nikogo "dołować" ale popatrzcie na 11bit - po raporcie za 2Q i zmianie prognoz - troszkę inaczej, no chyba że sobie śpiewacie przed ekranami: "11bit nic się nie stało, prezesi nic się nie stało..."
Trzymam kciuki bo wszyscy chcemy, żeby każda polska firma - tym bardziej eksportowa - zarabiała jak najwięcej kasy, ku pożytku nas wszystkich salute
Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku...
Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 16 sierpnia 2013 18:01:00 przy kursie: 8,85 zł
Scarry napisał(a):
ja akurat do marketingu zastrzeżeń nie mam


A ja 'na pałę' nie będę się spierał, bo do powiedzenia mam tu tyle, co nic.
Tyle, że skłaniam się ku temu, co napisał Cad_man o tej szczypcie szaleństwa.
Do mnie to akurat przemawia.

Ugonio
0
Dołączył: 2009-07-09
Wpisów: 26
Wysłane: 16 sierpnia 2013 20:16:46 przy kursie: 8,85 zł
Również się zgadzam z sugestią odnośnie do nutki szaleństwa - oczywiście wiąże się to z dodatkowym ryzykiem (i tak już stosunkowo wysokim w branży gier)), jednak moim zdaniem potrzebny jest odważniejszy projekt, który sprawi, że do przymiotników opisujących spółkę będzie można dodać słowa takie jak "wizjonerska" czy "innowacyjna".
Proponowałbym mobilną grę opartą o augmented reality, gdyż jest to moim zdaniem segment, który niebawem zdobędzie sporą popularność, przy jednoczesnym braku na chwilę obecną porządnych gier, uznawanych za coś w rodzaju klasyki gatunku :)

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 16 sierpnia 2013 23:15:06 przy kursie: 8,85 zł
Najlepszą nutką szaleństwa byłoby stworzenie gry takiej jak Anomaly ale w świecie Gwiezdnych Wojen. 11bit powinien umówić się z Disneyem albo Electronic Arts i zrobić taką grę. Nie wiem tylko do kogo powinien uderzyć z propozycją. Disney zaklepał sobie robienie małych gierek na telefony a EA dużych gier na PC i konsole. Anomaly nie jest ani dość małe na Disneya ani dość duże na EA. Anomaly w uniwersum Star Wars sprzedałoby się minimum 10 razy lepiej niż Anomaly a co za tym idzie 11bit zarobiłby ze 3 razy więcej pieniędzy. A rozgrywka bardzo dobrze pasuje do tego uniwersum. Są różnorakie pojazdy kroczące i jeżdżące, są lasery, pola siłowe itd. no i są ludki z supermocami (jedi i sith). Skoro Disney zgodził się na to, by Capcom zrobił DuckTales Remastered a Sega zrobiła Castle of Illusion HD to nie widzę powodu, dla którego Disney nie miałby się zgodzić na zrobienie przez 11bit gry w świecie Star Wars. Oprócz gry takiej jak Anomaly, (mogłaby mieć np. tytuł Attack Squadrons), można też zrobić normalną obronę wieży gdzie wieżą jest Gwiazda Śmierci (Defense of the Death Star) a obrona trwa aż do jej zniszczenia. Im ktoś dłużej jej bronił, tym wyżej jest na liście rankingowej.
Drugą najlepszą nutką szaleństwa byłaby produkcja gry na Oculus Rift, który zrewolucjonizuje gry i rozpocznie istne szaleństwo na punkcie VR. Ci, którzy jako pierwsi zrobią dobre gry wykorzystujące gogle wirtualnej rzeczywistości, zarobią najwięcej i zbudują fundament do jeszcze większych zarobków w przyszłości. A gra na OR wcale nie musi być droga. Można np. zrobić coś takiego jak Fruit Ninja tyle że w 3D. Stoimy sobie w miejscu a ludzie rzucają w nas owocami i musimy je ciachać naszą kataną, którą poruszamy za pomocą kontrolera o nazwie Hydra od firmy Razer.
Można też połączyć obie nutki szaleństwa i zrobić grę w świecie Gwiezdnych Wojen na Oculus Rift. Jesteśmy sobie Sithem jeszcze w czasie szkolenia i naszym mieczem świetlnym ciachamy Ewoki wystrzeliwane z katapulty.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 17 sierpnia 2013 10:31:18 przy kursie: 8,85 zł
Scarry napisał(a):
Vivid Games, Blobber, Farmerzy? - imho jest o nich ciszej nawet niż o 11B.

nie wiem jak Blobber i Farmerzy ale Vivid robi dużo szumu a tupetem i stylem pisanych artykułów dorownuje prawie City - poczytaj ->
www.newconnector.pl/vivid-game...
-> jak wspaniale oceniaja swoje ostatnie wyniki Liar

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 17 sierpnia 2013 10:44:05 przy kursie: 8,85 zł
Janus Corvinus napisał(a):
Najlepszą nutką szaleństwa byłoby stworzenie gry takiej jak Anomaly ale w świecie Gwiezdnych Wojen. 11bit powinien umówić się z Disneyem albo Electronic Arts i zrobić taką grę. Nie wiem tylko do kogo powinien uderzyć z propozycją. Disney zaklepał sobie robienie małych gierek na telefony a EA dużych gier na PC i konsole. Anomaly nie jest ani dość małe na Disneya ani dość duże na EA. Anomaly w uniwersum Star Wars sprzedałoby się minimum 10 razy lepiej niż Anomaly a co za tym idzie 11bit zarobiłby ze 3 razy więcej pieniędzy. A rozgrywka bardzo dobrze pasuje do tego uniwersum. Są różnorakie pojazdy kroczące i jeżdżące, są lasery, pola siłowe itd. no i są ludki z supermocami (jedi i sith). Skoro Disney zgodził się na to, by Capcom zrobił DuckTales Remastered a Sega zrobiła Castle of Illusion HD to nie widzę powodu, dla którego Disney nie miałby się zgodzić na zrobienie przez 11bit gry w świecie Star Wars. Oprócz gry takiej jak Anomaly, (mogłaby mieć np. tytuł Attack Squadrons), można też zrobić normalną obronę wieży gdzie wieżą jest Gwiazda Śmierci (Defense of the Death Star) a obrona trwa aż do jej zniszczenia. Im ktoś dłużej jej bronił, tym wyżej jest na liście rankingowej.
Drugą najlepszą nutką szaleństwa byłaby produkcja gry na Oculus Rift, który zrewolucjonizuje gry i rozpocznie istne szaleństwo na punkcie VR. Ci, którzy jako pierwsi zrobią dobre gry wykorzystujące gogle wirtualnej rzeczywistości, zarobią najwięcej i zbudują fundament do jeszcze większych zarobków w przyszłości. A gra na OR wcale nie musi być droga. Można np. zrobić coś takiego jak Fruit Ninja tyle że w 3D. Stoimy sobie w miejscu a ludzie rzucają w nas owocami i musimy je ciachać naszą kataną, którą poruszamy za pomocą kontrolera o nazwie Hydra od firmy Razer.
Można też połączyć obie nutki szaleństwa i zrobić grę w świecie Gwiezdnych Wojen na Oculus Rift. Jesteśmy sobie Sithem jeszcze w czasie szkolenia i naszym mieczem świetlnym ciachamy Ewoki wystrzeliwane z katapulty.

Janus Corvinus - dobre masz pomysły, mam nadzieje że ktoś ze spółki zaglada na forum i może się nimi zainteresuje


WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 17 sierpnia 2013 12:22:50 przy kursie: 8,85 zł
Od pomysłu do przemysłu jest bardzo długa droga. Proponowałbym zejść na ziemię. Szaleństwo to przede wszystkim ryzyko, które rzadko się kończy tak jak w marzeniach. Częściej jak w koszmarach. Mamy tego przykłady na wyciągnięcie ręki.
Wszystko rozbija się o ograniczenia, które po prostu warto znać, zanim się popłynie z wizjami.

Wg mnie w swoich ocenach za dużą wagę przywiązujecie do kreacji i produkcji, a za małą do rozwoju organizacji i do sprzedaży. Przykład pierwszy z brzegu: PopCap miał hita już w 2000 roku, ale żeby pójść dalej, potrzebował kilku lat. en.wikipedia.org/wiki/PopCap_G...
W sprzedaży jest dużo większa wartość niż w produkcji. Największe światowe firmy to organizacje biznesowe. Coś w tym musi być, jeśli Valve zamiast robić HL3, rozwija Steama.

owner
6
Dołączył: 2008-09-16
Wpisów: 2 876
Wysłane: 17 sierpnia 2013 14:11:25 przy kursie: 8,85 zł
nie mogę się doczekać HL3 pierwsze 2 części to był klimat Angel sry za oftopic
EEX

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 17 sierpnia 2013 14:41:10 przy kursie: 8,85 zł
Przeczytałem właśnie raport i szczerze przyznam, że jestem zaskoczony i rozczarowany. Rozumiem, że robiąc w 2012 r. prognozę dla inwestora instytucjonalnego na rok 2013 to wróżenie z fusow, ale jej obecne odwołanie można chyba interpretować jako odwrócenie się jakiegoś trendu sprzedażowego.

Już wcześniej pisaliśmy tu, na SW, że potencjał marki anomaly (w tej formule - reversed tower defence) się wyczerpuje - teraz niestety mamy twarde potwierdzenie w liczbach. Jest chyba tak, jak pisał ktoryś w kolegów wcześniej - ludzie, którzy kupili AWE już nie koniecznie siegnęli po kolejne odsłony serii. Bo o ile słabość pod kątem zysku można tłumaczyć pracami nad obecnymi projektami i dopieszczaniem A2 mobile, tak strony przychodowej już nic nie tłumaczy.

Dobrą informacją jest to, że spółka potwierdziła, że poza A2 mobile mamy obecnie 3 projekty w toku. W niedawnych wywiadach pojawiała się liczba 2 projektów, z czego wnioskuję, że jeden jest mocno świeży. Obstawiam, że jest to 1 duży projekt oraz 2 małe pokroju SJ/FS.

Jak już wyżej wspomniałem, zaskoczony jestem przede wszystkim stroną przychodową. Staram się obserwować poczyniania spółki i wniosek jest taki, że liczba portali branżowych/kanałów na YT na których pojawiło się A2 idzie w setki. Trudno też twierdzić, że produkt był słaby. Na marketingu się nie znam, ale ewidentnie jest tu jakiś rozdzwięk i zasada, że "dobry produkt obroni się sam" tu nie działa...

Martwi również ta "rewizja" prognozy pod kątem jej realizacji w tym roku. Widać A2 nie znalazło uznania u takiej grupy odbiorców jak pierwotnie planowano. Nie wiem, czy port na mobile może tą tendencję zmienić, skoro asem A2 miał być nowatorski tryb multi, raczej trudny to powszechnego wykorzystywania na mobile. Faktem jest, jak napisał WD, że prognoza zakładająca 4 mln zysku w tym roku nigdy nie była w cenie. Szkoda, że i w tym przypadku rynek miał racje - przed publikacją wyników pisałem, że w mojej ocenie spółka jest obecnie wyceniana na ok. 2,17 mln zysku netto. Nowa prognoza to 2,05 mln a i tak jak widać, część ma wątpliwości co do jej realności, także i reakcja kursu chyba nie dziwi.

Na koniec miałbym pytanie do WD - co chciałeś przekazać pisząc o organizacji i sprzedaży? Jeśli to, że mniej istotne jest to, co sprzedajemy, a bardziej to jak, to czy to właśnie nie jest to, co u 11 bit kuleje? Z drugiej strony kiedyś dyskutowaliśmy na SW plany wejścia/wejście 11 bit w segment dystrybucyjny/wydawniczy. Czy w jakiejś odległej przyszłości widziałbyś tu większy potencjał?
Edytowany: 17 sierpnia 2013 14:42

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 17 sierpnia 2013 14:45:01 przy kursie: 8,85 zł
@WatchDog

a co myślisz o tym żeby 11Bit spróbowało wejścia w gry freemium ? Takie GAMEVIL Inc. ciągnie na tym bardzo mocno.

powstało w 2000, do tej pory ma na koncie 60 gier, z tego 10 nagrodzonych, jest notowana na koreańskim KOSDAQ-u. Po 13tu latach od założenia ma kapitalizację ok. 350 mln USD (1 mld PLN... czyli naprawdę ogromną). Strona o nich z wikipedii.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 17 sierpnia 2013 14:51

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 17 sierpnia 2013 21:15:29 przy kursie: 8,85 zł
piotrch napisał(a):
Na koniec miałbym pytanie do WD - co chciałeś przekazać pisząc o organizacji i sprzedaży? Jeśli to, że mniej istotne jest to, co sprzedajemy, a bardziej to jak, to czy to właśnie nie jest to, co u 11 bit kuleje?

Nie tyle kuleje, co produkcja jako taka jest obarczona większym ryzykiem. I nie chodzi mi tylko o gry. Wszędzie gdzie działają prawa showbusinessu, czyli w filmach, muzyce czy literaturze, żyje się od projektu do projektu, licząc że właśnie tym razem będzie to ten hit, na który wszyscy czekamy. Nie bez powodu w Hollywood czy innych wspomnianych gałęziach rozrywki, rynek trzymają dystrybutorzy, a nie producenci. Kina, telewizja kablowa, VOD, a do niedawna też DVD, to przecież właśnie dystrybucja. Tak tylko teoretyzuję.

Scarry napisał(a):
a co myślisz o tym żeby 11Bit spróbowało wejścia w gry freemium ?

Kompletnie nie znam tego segmentu, więc mogę się wypowiedzieć na zimno, jak analityk.
Taką firmę trzeba by kupić, razem z jej kompetencjami. Lepiej nie uczyć się od zera, bo będzie długo trwało i dużo kosztowało. 11bit w różnych konfiguracjach osobowych robi gry od ponad 15 lat. Jej kompetencje to: własny engine dający niezależność i wieloplatformowość, oraz system produkcji zapewniający zmieszczenie się w harmonogramie i budżecie. To się kształtowało przez wiele lat, zaś z lewarkiem z NewConnect zaczęło przybierać kształty biznesu. Target o którym piszesz wymagałby też dużo większej inwestycji, a na to nasz spekulacyjny (z całym szacunkiem) rynek nie bardzo chce pójść - skoro pozyskanie nawet tak niedużych kwot o jakich tutaj mowa, bywa dużym problemem.
Oczywiście nadal teoretyzuję.

del-24032025
0
Dołączył: 2011-01-14
Wpisów: 183
Wysłane: 18 sierpnia 2013 20:18:22 przy kursie: 8,85 zł
Dorzucę swoje trzy grosze do dyskusji (dłuższy post).

Po pierwsze niedawno skończyłem Anomaly 2, widać w niej próbę rozwoju i szukania kolejnych innowacji, aczkolwiek pierwsza część narzuciła wąskie i trudno rozszerzalne ramy a co za tym idzie pole do popisu było małe. Gra mnie w pewnym momencie niestety zwyczajnie nudziła a z powodu fatalnego systemu save parę razy miałem ochotę wyrzucić klawiaturę przez okno ;) Z moich znajomych grę kupił tylko jeden kolega skuszony tajemniczą promocją i do tej pory nie włączył. A tak to cicho sza, nikt się grą nie podniecał (udzielam się mocno na paru forach związanych z grami). Zaznaczę że jestem wielkim fanem jedynki i starałem się bić różne rekordy, razem z kolegą dość mocno ją zachwalaliśmy. Dwójce czegoś zabrakło plus nie naprawiła błędów jedynki (checkpoint, save).

Co do multiplayer nie wypowiadam się, próbowałem zagrać parę razy ani razu system nie znalazł partnera do rozgrywki :(

To tyle o grze, teraz parę moich obserwacji.

Po pierwsze - promocja Anomaly 2 - preorder tajemniczej gry, Stan Just na Digital Dragons 2013 przyznał, że wyszło to trochę przypadkiem, ponieważ musieli zapowiedzieć grę a nie mieli jeszcze logo, więc przypadkiem zrodził się pomysł tajemniczego preordera. Bold move że tak powiem, na pewno wygenerował trochę szumu, niestety też trochę negatywnego elektoratu (o który bardzo łatwo w dzisiejszej kulturze "hejtu").

Co do multiplayer w Anomaly 2 - firma podjęła ryzyko, nie można jej odmówić, niestety tym razem nie wypaliło. Moim zdaniem multiplayer można wrzucać do tytułów, gdzie naprawdę jest duża baza użytkowników. Nie wiem jaka była baza graczy Anomaly Warzone Earth, ale widać, że niestety się przeliczyli.

Ciekawą sprawą jest rotacja kadr. Na forum pojawiają się ogłoszenia o pracę w 11 bit studios, ale nie wiemy nic o zwolnieniach. Na forum spółki padło stwierdzenie, że osoba odpowiedzialna za system save już nie pracuje w studiu. Ciekawi mnie jak bardzo zwiększyło się zatrudnienie. Może być tak, że nowe posady są w miejsce zwolnionych osób.

Jeśli się spojrzy na napisy końcowe po skończeniu Anomaly 2 można stwierdzić, że dość niewielki team ją robił. To pozwala mi wierzyć w inny większy projekt toczący się równolegle. Ale uwaga, to tylko moja spekulacja, jeśli okaże się, że nie było wzrostu stanu osobowego cała teoria runie.

Z drugiej strony martwią mnie delikatne sugestie w ostatniej misji Anomaly 2 sugerujące kontynuację
serii. Ja na pewno nie kupię, mam już dość tej serii (a mam wszystkie ich gry na wszystkie platformy, nawet kupiłem specjalnie Ipada dla AWE).

Dodam swoją obserwację targetu firmy, czyli gracza hardcore'owego. Patrząc po znajomych którzy należą do takiej kategorii to bardzo trudna publiczność i bardzo wymagająca. Taki gracz nie poświęci swojego czasu grze, która nie jest popularna. Oni uwielbiają się chwalić i popisywać i nie zrobią tego z grą o której mało kto słyszał.

Przestańmy sugerować się nagrodami, wyróżnieniami, recenzjami. One tak naprawdę nic znaczą, po opublikowaniu wyników chyba możecie się ze mną zgodzić. Liczy się hype i grywalność, która pociąga sprzedaż.

Zobaczymy co pokażą na Gamescon, ale weźcie też poprawkę, że mają ogromną konkurencję zagraniczną i krajową (również ze strony giełdowych spółek).

Ogólnie inwestorzy mają zimny prysznic w 2013 jeśli chodzi o branżę grową. Na pewno nie będzie już El Dorado 2010 roku, ja osobiście czekam na dojrzenie branży i pierwsze dywidendy, dobre czasy się skończyły.

Nadal wierzę w spółkę, aczkolwiek kompletnie dla mnie wystygła że tak powiem. Jest to już zdecydowanie kategoria "kupić jak najtaniej i zostawić dzieciom".

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 18 sierpnia 2013 23:05:15 przy kursie: 8,85 zł
mimo słabej sprzedaży na stronie 11bit anomaly 2 dalej po 14.99$ - czy nie rozsadme by było obniżyć cenę? wersja na mobilne ma kosztowac ponoc tylko 4$

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 19 sierpnia 2013 11:11:31 przy kursie: 8,90 zł
Tryb Multi moglby sie dobrze sprawdzic w A2 na mobilne, o ile to technicznie mozliwe.

Ugonio
0
Dołączył: 2009-07-09
Wpisów: 26
Wysłane: 19 sierpnia 2013 20:15:25 przy kursie: 8,90 zł
Stana Justa wrażenia odnośnie do Oculus VR:

gry.gadzetomania.pl/2013/08/19...

elpasko
0
Dołączył: 2013-08-20
Wpisów: 11
Wysłane: 20 sierpnia 2013 11:04:53 przy kursie: 9,45 zł
topfacet napisał(a):
Tryb Multi moglby sie dobrze sprawdzic w A2 na mobilne, o ile to technicznie mozliwe.


Mam nadzieję, że będzie możliwość grania AD-HOC na mobilach - wtedy kupię i paru znajomych również. Swego czasu szukałem czegoś takiego na androida i nie znalazłem. Nie każdy chce łączyć się z serwerami i czekać aż ktoś inny raczy zagrać, gdy ma się znajomego ze smartphonem zaraz obok.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11bit



151 152 153 154 155

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,500 sek.

bppttuux
fuqlafne
sylawdqo
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
tnbzotvx
szrvefgc
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat