PARTNER SERWISU
jbjqtcul
35 36 37 38 39

Portfel pasywnego inwestora - Wojetek's stocks

Wojetek
PREMIUM
503
Wpisów: 7 284
Wysłane: 13 stycznia 2015 22:30:51
Tarantino napisał(a):
Chciałbym wypytać jeszcze o Mercatora ponieważ też tu siedzę, aktualnie ze średnią 13,04 ( kupowałem go jeszcze na debiucie, później powiększałem pozycję). W poprzedniej analizie ( 2 strony temu ) rysowałeś opór na 13,50 stąd też myślałem, że teraz nastąpiło wybicie, choć na małych obrotach, dlaczego teraz narysowałeś opór na 14?

Przyznam, że jestem laikiem w AT, spółka interesuje mnie głównie ze względu na fundamenty, chciałbym dokupić ostatnią część i czekam na dobry techniczny moment.

Na 13,5 też jest opór, wtedy wydawał mi się istotniejszy jednak rynek na niego nie zareagował. Na 14 zł które też jest dawnym szczytem (jak i wsparciem) kurs zareagował (świeca z 12.01) więc zmieniłem oznaczenie na istotniejszy punkt oporu. Faktem jest że ostatnie wydarzenia na kursie zmieniły trochę moje postrzeganie na MRC (po te 12,2 wziąłem mały pakiet zaczepnie nie do końca wierząc w większy ruch) i sam czekam na korektę by powiększyć pozycję.

@flesz
Stosuję:
na miesięcznym: SMA 15 i 45m
na tygodniowym: SMA 30 t
na dziennym SMA 50d i 200d (czasem też 100d)

SMA 200d często jest "zauważana" przez rynek (zwłaszcza w USA), podobnie jak SMA 30t. Generalnie średnich jednak używam do określenia kierunku ruchu i jego obecnej siły niż jako wsparcia/oporu. Na małych spółkach faktycznie dużo się dzieje, prawdopodobnie fundusze działają realizując noworoczne strategie ;). W wolnej chwili wrzucę analizę podanych walorów.

Tarantino
2
Wpisów: 56
Wysłane: 13 stycznia 2015 23:49:39
Rozumiem, czyli skoro nie było reakcji ( jak się domyślam - łatwe pokonanie na niewielkich obrotach ) to w takim razie raczej nie zmieni się we wsparcie stąd spodziewasz się zejścia niżej i tam może być okazja do wejścia?

Wojetek
PREMIUM
503
Wysłane: 14 stycznia 2015 09:21:38
Cytat: