PARTNER SERWISU
rnkhjcvp
35 36 37 38 39
mayamak
0
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 171
Wysłane: 29 stycznia 2015 20:30:55 przy kursie: 9,45 zł
THE FARM 51 GROUP SA Informacja o zmianie stanu posiadania
Cytat:

Raport bieżący 1/2015
Postawa prawna: Art. 70 pkt 1 Ustawy o ofercie - nabycie lub zbycie znacznego pakietu akcji
Zarząd The Farm 51 Group S.A. (dalej: Emitent) informuje, że w dniu 28 stycznia 2015 roku Emitent otrzymał zawiadomienie od VENO S.A. która na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz.U. 2005 nr 1539 z późn. zm.) poinformowała, iż w dniu 22 stycznia 2015 r., w wyniku transakcji zawartej w dniu 22 stycznia 2015, VENO S.A. zbyła 100% akcji FUND2 VENO Spółka Akcyjna SKA.

Przed sprzedażą w/w spółki VENO posiadała wraz z podmiotem zależnym FUND2 VENO Spółka Akcyjna SKA 555.552 akcji Emitenta, stanowiących łącznie 14,78 % kapitału zakładowego i 11,37 % głosów na walnym zgromadzeniu Emitenta. W związku z powyższą transakcją VENO S.A. posiada obecnie 387.552 akcji Emitenta stanowiących łącznie 10,31% kapitału zakładowego i 8,10% głosów na walnym zgromadzeniu Emitenta.

Zawiadamiający informuje, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy nie wyklucza bezpośredniego oraz pośredniego zmniejszenia lub zwiększenia swojego zaangażowania w The Farm 51 Group S.A.


Dr_Manhattan
0
Dołączył: 2015-01-29
Wpisów: 12
Wysłane: 11 lutego 2015 22:15:25 przy kursie: 7,64 zł
Dobry wieczór,

ciekawy artykuł i film na temat projektu Get Even:

www.onlysp.com/get-even-most-a...

Pozdrawiam

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 15 lutego 2015 07:50:36 przy kursie: 8,40 zł
Nikt nic na temat raportu? No chociaż dwa cytaty się należą!

Cytat:
W IV kwartale 2014 r. Spółka koncentrowała się na .... oraz finalizacji prac nad grą Deadfall Adventures: Heart of Atlantis, która zadebiutowała na platformie Playstation 3 w dniu 28 października 2014 r.


Cytat:
W analizowanym okresie Spółce nie udało się osiągnąć satysfakcjonujących wyników z komercjalizacji gry Deadfall Adventures


Czy na PS3 też spółkę oszukał wydawca i raportuje zaniżoną sprzedaż, czy może gra jest po prostu słaba i źle wyceniona?wave



Dr_Manhattan
0
Dołączył: 2015-01-29
Wpisów: 12
Wysłane: 15 lutego 2015 09:04:32 przy kursie: 8,40 zł
Dzień dobry,

z raportu za 4Q na temat GetEven i R51:

Cytat:
gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/com...


Miniony kwartał stał dla nad pod znakiem przyspieszenia prac nad kluczowym dla przyszłości Spółki projektem GET EVEN. Nawiązana w III kwartale 2014 r. strategiczna współpraca z Partnerem projektu, czołowym podmiotem globalnej branży gier komputerowych, w IV kwartale zaowocowała intensyfikacją prac nad kolejnymi etapami tego przedsięwzięcia. Prace te, odbywające się we ścisłej współpracy z Partnerem, przybliżają nas do przełomowego momentu w historii Spółki, jakim będzie wydanie tej bez wątpienia największej, zarówno pod względem tak skali, jak i zainteresowania i potencjału rynkowego gry. Model współpracy z Partnerem, finansującym prace nad GET EVEN, pozwala nam odpowiednio poświęcić się dopracowaniu szczegółów tego wyjątkowego przedsięwzięcia. Jesteśmy przekonani, że finalny efekt naszych prac nie tylko dostarczy naszym Akcjonariuszom finansowej satysfakcji z posiadania akcji Spółki, ale również stanie się fundamentem pod dalszy dynamiczny rozwój The Farm 51 Group.
Olbrzymie zainteresowanie wizualnym realizmem GET EVEN oraz technologią zastosowaną dla jego osiągnięcia, nie tylko ze strony szeroko pojętej branży gier komputerowej, ale i innych obszarów globalnej gospodarki, sprawia, że prace rozwojowe nad technologią, znaną dziś jako Reality51, prowadzone są z myślą uczynienia z niej nowego, niezależnego od branży komputerowej, źródła dochodów Spółki. Wierzymy w rozwój rynku produktów i usług opartych o koncept wirtualnej rzeczywistości i chcemy być w gronie firm odpowiadających na tworzące się zapotrzebowanie rynku. Robocze kontakty z liderami rynku, międzynarodowymi gigantami upatrującymi w tym obszarze przyszłości m.in. branży rozrywkowej, utwierdzają nas w przekonaniu, że dzięki unikalnym kompetencjom w najbliższych latach The Farm 51 Group może w tym segmencie generować istotne, zdecydowanie atrakcyjne marże przy rosnącym strumieniu przychodów.
W minionym kwartale większy niż dotychczas nacisk położyliśmy na budowę relacji z rynkiem kapitałowym. Zmiany w Zarządu Spółki i powołanie w jego skład doświadczonego finansisty i analityka oraz proaktywne działania z obszaru relacji inwestorskich mają na celu przybliżenie Spółki, jej modelu biznesowego oraz potencjału szerszemu gronu inwestorów, w szczególności instytucjonalnych. Dziesiątki odbytych w ostatnich miesiącach spotkań z inwestorami wpłynęły, jak sądzimy, na wzrost zainteresowania Spółką, co nie pozostało bez wpływu na jej rynkową wycenę.

W IV kwartale 2014 r. Spółka koncentrowała się na rozwoju autorskiego projektu, GET EVEN, rozwoju nowego produktu Spółki, swoim zakresem wykraczającego poza branżę gier – Reality 51 oraz finalizacji prac nad grą Deadfall Adventures: Heart of Atlantis, która zadebiutowała na platformie Playstation 3 w dniu 28 października 2014 r.
Prace nad projektem GET EVEN prowadzone są zgodnie z harmonogramem ustalonym w porozumieniu z Partnerem projektu, finansującym, począwszy od III kw. 2014 r. prace nad grą. Osiągnięte tzw. milestones projektu pozwoliły odnotować Spółce znaczące wpływy ze sprzedaży i zrealizować atrakcyjny zysk.

W realizację projektu GET EVEN od strony operacyjnej zaangażowanych zostało szereg międzynarodowych kooperantów wskazanych przez Partnera projektu, w tym scenarzystów mających doświadczenie w pracy zarówno w branży gier jak i przy produkcjach filmowych oraz kompozytorów i dźwiękowców, mających na swoim koncie współpracę przy projektach gier światowej klasy. W ocenie Zarządu Spółki działania te, finansowane przez Partnera projektu, stanowią kolejne potwierdzenie wyjątkowości projektu GET EVEN, uzasadniającego ponoszenie wyższych nakładów na realizację przedsięwzięcia dla maksymalizacji jego potencjału sprzedażowego.

W IV kwartale Spółka prowadziła prace przygotowawcze do oficjalnego debiutu technologii Reality51 na globalnym rynku biznesowym. Prace te będą kontynuowane w I kwartale 2015 r. Intencją Zarządu jest zaprezentowanie technologii w II kwartale 2015 r. Debiutowi technologii towarzyszyć będzie starannie przeprowadzona globalna kampania informacyjna, prowadzona przy wykorzystaniu materiałów wizualnych opracowanych dzięki technologii Reality51. Celem planowanych działań jest osiągnięcie, dla technologii Reality51, globalnej rozpoznawalności i zainteresowania na miarę sukcesu marketingowego pierwszej zapowiedzi GET EVEN z I kw. 2014 r.

W ocenie Zarządu Spółki 2015 r. może okazać się przełomowym dla rozwoju rynku produktów i usług opartych o technologię wirtualnej rzeczywistości. Planowane na 2015 r. debiuty urządzeń takich jak Oculus Rift, Samsung Gear VR, Project Morpheus czy Microsoft HoloLens stanowią szansę na popularyzację tej technologii oraz zwiększenie jej dostępności. W opinii ekspertów, podzielanej przez Zarząd Spółki, technologie wirtualnej rzeczywistości mogą znaleźć zastosowanie nie tylko w szeroko pojętym segmencie rozrywkowym, ale i w szeregu innych obszarach gospodarki, od komunikacji po opiekę zdrowotną. Działania marketingowe Spółki skoncentrowane będą zarówno na promocji Reality51 jako technologii umożliwiającej tworzenie wysokiej klasy produktów z obszaru wirtualnej rzeczywistości jak i promocję samej technologii i tworzenie rynku pod oparte o nią produkty.
Począwszy od IV kw. 2014 r. Spółka prowadzi już rozmowy z potencjalnymi klientami z branży dóbr luksusowych, mody i przemysłu, zainteresowanych współpracą ze Spółką przy stworzeniu rozwiązań wspierających proces komercjalizacji ich produktów.
Między innymi w ramach budowania rynku pod zastosowania technologii Reality51 w IV kw. 2014 r. przedstawiciele Spółki wzięli udział, na zaproszenie polskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych, w Polsko-Amerykańskim Tygodniu Innowacji (PATI). PATI odbył się w Stanach Zjednoczonych, w dniach 17-21 listopada 2014 r.

Podczas wydarzenia przedstawiciele Spółki spotkali się z kilkunastoma przedstawicielami lokalnych funduszy venture capital, lokalnymi brokerami oraz aniołami biznesu. Pokazy technologii Reality51 miały miejsce zarówno podczas spotkań roboczych z inwestorami amerykańskimi, jak i w czasie głównego eventu PATI w San Francisco, gdzie spółka została zaproszona do zaprezentowania się na scenie głównej, jako jedna z pięciu najbardziej innowacyjnych firm prezentujących nowe technologie z Polski. Spółka w czasie pokazów kładła nacisk na komercyjne wykorzystanie technologii Reality51 oraz zaprezentowała nowe jej wykorzystanie w produkowanej przez siebie grze, Get Even. Równie ważnym elementem pokazów była prezentacja technologii Spółki jako kompatybilnej z nowoczesnymi urządzeniami i aplikacjami typu Virtual Reality.
W trakcie Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji Spółka odbyła także spotkania z przedstawicielami podmiotów branżowych, takich jak Nvidia oraz produkcyjnych ramion spółek Apple i Google, prezentując technologię Reality51. W ramach współpracy z firmą NVIDIA spółka już otrzymała bogate wsparcie sprzętowe, m.in. niedostępne na rynku komercyjnym wersje najbardziej zaawansowanych kart graficznych, a w ramach spotkań rozpoczęte zostały działania R&D w zakresie rozwijania technik obliczeniowych i optymalizacyjnych dotyczących wykorzystania skanów 3D w aplikacjach wirtualnej rzeczywistości.
Równolegle do prac nad wymienionymi wyżej projektami Spółka dalej prowadzi prace nad grą typu Shooter MMO. W analizowanym okresie Zarząd Spółki kontynuował rozmowy z podmiotami zagranicznymi, zainteresowanymi zaangażowaniem, w tym zaangażowaniem kapitałowym, w projekt. Zarząd ocenia, że proces kształtowania się finalnej koncepcji samej gry, jak i sposobu jej finansowania oraz komercjalizacji, może potrwać do końca II kwartału 2015 r. Przedstawienie nowego projektu gry Akcjonariuszom nastąpi w chwili, gdy publiczna prezentacja nie będzie niosła ze sobą ryzyka negatywnego wpływu na procesy negocjacyjne.

W IV kwartale 2014 r. The Farm 51 Group kontynuowała, wspólnie z Polsko-Japońską Wyższą Szkołą Technik Komputerowych w Warszawie oraz Instytutem Informatyki Teoretycznej i Stosowanej Polskiej Akademii Nauk z siedzibą w Gliwicach prace badawczo-rozwojowe w obszarze technologii związanych z animacją mimiki twarzy przy użyciu najnowszych technik akwizycji ruchu (motion capture) i tworzenia trójwymiarowych skanów postaci. Projekt stworzenia nowych technologii wysokorozdzielczej akwizycji i animacji mimiki twarzy uzyskał dofinansowanie w ramach programu INNOTECH. W minionym kwartale projekt wkroczył w fazę intensywnego zaangażowania zespołu Spółki w przedsięwzięcie, wiążącego się z wpływami z grantu dla Spółki.


Zapomnijmy o grze DE. Wszyscy na F51 inwestują pod Get Even i R51. Akcje już dały zarobić a to dopiero początek. Pozdrawiam

tomekstan24
0
Dołączył: 2010-03-25
Wpisów: 82
Wysłane: 17 lutego 2015 16:30:26 przy kursie: 7,70 zł
tu widać perspektywy , oprócz produkcji gier firma inwestuje również w inne produkty które uniezależnia od sezonowych wpływów z produkcji gier widać ze ktoś stras się robić bardzo głębokie fundamenty pod przyszły sukces .

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 17 lutego 2015 19:05:41 przy kursie: 7,70 zł
@tomekstan24
albo głęboki dołek na spadek kursu...
Masz jakiekolwiek dowody na kompetencję zarządu?

tomek771234
0
Dołączył: 2014-08-21
Wpisów: 5
Wysłane: 18 lutego 2015 12:50:54 przy kursie: 7,84 zł
Lukasz_Mach_TheFarm51 napisał(a):
marcinn18 napisał(a):
Panie Łukaszu a ja mam pytania trochę z innej beczki

1. Mówił Pan o kampanii na steam greenlight, która była niewątpliwie sukcesem, jednak jaki jest powód, nie podania tak pozytywnej informacji w komunikatach giełdowych?


Witam. Rzeczywiście nie podaliśmy tej informacji w komunikatach. Samo przejście głosowania społeczności na Steam Greenlight od początku było naszym zdaniem formalnością. Get Even to gra, która mocno wystaje poza ramy gier "indie", które w tym głosowaniu zazwyczaj biorą udział. Wiele osób w branży gier było wręcz zdziwionych, że musimy brać udział w takim "zatwierdzeniu" jako producent z wieloletnim doświadczeniem. Wiązało się to jednak z faktem, że samodzielnie nigdy własnej gry na platformie Steam nie wydawaliśmy i musieliśmy przejść tę procedurę bez względu na wszystkie okoliczności.

Sukcesem było zatem nie tyle przejście głosowania, co bardzo dobry styl w jakim tego dokonaliśmy. Mieliśmy bardzo wysoki współczynnik, tzw. "YES votes", a nasza gra została zaakceptowana przez Valve (firmę stojącą za platformą Steam) w niecałe dwa tygodnie.

Był to więc duży sukces PR'owo-branżowy i nagłaśnialiśmy go w polskich mediach growych, ale jednak nie jakiś spektakularny fakt, który np. niósłby za sobą konsekwencje dla ogólnej kondycji spółki czy jej finansów.

Ale Pana uwaga jest dla nas sygnałem, że być może takie wiadomości również warto umieszczać w komunikatach na przyszłość:)

marcinn18 napisał(a):
2. W raporcie za III kwartał jest mowa o dwóch zapowiedziach jakie mają nastąpić do końca tego roku. Jedno o ile się nie mylę to zapowiedz nowej gry/projektu (?) a drugie to chyba technologia reality 51. Teraz mówi Pan o styczniu i lutym. Czy to te same wydarzenia czy może coś o czym jeszcze tutaj nie rozmawiano i czy w tym roku faktycznie jeszcze coś usłyszymy na opisywane w raporcie tematy?


Ma Pan rację, rzeczywiście była mowa o dwóch ogłoszeniach. I postaram się uściślić kilka faktów, żeby byli Państwo dobrze poinformowani.

Pierwszym zapowiedzianym projektem, jak Pan słusznie zauważył, jest Reality 51. Półoficjalnie o projekcie mówimy już od jakiegoś czasu w wywiadach, na facebooku powstała już strona technologii. Pokazywaliśmy się z nim również na wspomnianym przeze mnie evencie organizowanym przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w USA. Wstrzymujemy się z oficjalnym startem komunikacji do stycznia/lutego, by połączyć go z udostępnieniem ciekawych materiałów promocyjnych, nad którymi teraz pracujemy. Mamy też nadzieję, że pierwsze informacje na temat technologii pojawią się na dużym portalu technologicznym. Czyli, podsumowując, lekkie opóźnienie wynika ze względów PR.

Jeśli chodzi o drugi projekt to jednak musimy się jeszcze wstrzymać z ogłoszeniem. Prowadzimy w tej chwili rozmowy, które mamy nadzieję, przyniosą bardzo ciekawe rezultaty z pespektywy tego projektu. Wynik tych rozmów może bardzo uwiarygodnić oficjalne ogłoszenie projektu, stąd opóźnienie. I tutaj nie chciałbym szafować konkretnymi datami, bo jak wiadomo wszelkie negocjacje mają tendencje do rozwlekania się. Dokładamy jednak wszelkich starań, by wszystko działo się jak najszybciej.

pozdrawiam,
Łukasz Mach


Dzień Dobry,
Mam pytanie do Pana Łukasza Macha.
Czy czuje się Pan zobowiązany do dotrzymania własnego słowa. Powyżej cytat z Pana wypowiedzi:
"Wstrzymujemy się z oficjalnym startem komunikacji do stycznia/lutego, by połączyć go z udostępnieniem ciekawych materiałów promocyjnych, nad którymi teraz pracujemy."
Proszę o odpowiedź.

Z poważaniem,
Osoba traktująca Pańskie wypowiedzi jako rzetelne i profesjonalne.

karniszek
0
Dołączył: 2015-02-19
Wpisów: 4
Wysłane: 19 lutego 2015 12:19:30 przy kursie: 8,45 zł
Z tego co słyszałem na mieście, luty jeszcze się nie skończył.

Jak interpretować ten fragment:
"Osiągnięte tzw. milestones projektu pozwoliły odnotować Spółce znaczące wpływy ze sprzedaży i zrealizować atrakcyjny zysk"

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 19 lutego 2015 12:23:01 przy kursie: 8,45 zł
Dr_Manhattan napisał(a):
Dzień dobry,

z raportu za 4Q na temat GetEven i R51:

[quote] [tutaj bezsensownie długi cytat ktory każdy może sam przeczytać pod linkiem]

Zapomnijmy o grze DE. Wszyscy na F51 inwestują pod Get Even i R51. Akcje już dały zarobić a to dopiero początek. Pozdrawiam


Zapomnijmy? Ahaha. Przecież ta gra najlepiej pokazuje jak strasznie mierny zespół piszący gry ma firma (znaczy tą część która nie uciekła do Destructive Creations)

Po czym oceniasz firmę? Po obietnicach czy wykonanych produktach ?

Jesli po obietnicach to lepiej inwestować w spółki Dona albo w Veno. Choć czy Veno czy Farma to w sumie to samo...
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 19 lutego 2015 12:27

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 20 lutego 2015 08:56:28 przy kursie: 8,45 zł
jeszcze jedno bo następuje tu na wątku całkowite przekłamanie nomenklatury: coś co nazywa się Reality 51 nie jest żadną autorską techniką firmy. Nie jest żadną innowacją, ani nie jest żadnym patentem. Jest to podpatrzona u podwykonawcy Farmy i wykorzystana "kurcze to takie proste że sami damy rade", technika fotogrametrii, stosowana dość popularnie juz w grach.

Poza fotogrametrią firma stosuje do pisanej gry licencjonowany silnik 3D a nie swój, jak też mozna z mętnych info wnioskować, więc tu też nie ma mowy o żadnej innowacji. Na dodatek jest to starszy engine Unreal 3 (pewnie kwestia kosztów), kiedy na rynku powstają już gry z Unreal Engine 4 (dostępny od roku dla programistów).

Firma ma 100% sponsoringu przy pisaniu gry, za co przecież przyjdzie partycypować potężnie w grze (a tak narzekali na taki sam model biznesu z Nordic...), i na dodatek korzysta z zewnętrznego engine, który tez za darmo nie jest. Nawet jeśli jakimś cudem gra odniesie sukces to nie jest to tak jak ma CDProjekt czy 11bit - że praktycznie całość kasy zostaje w firmie, tu zostanie raczej parenaście lub parę procent.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 20 lutego 2015 09:04


rustical
1
Dołączył: 2009-09-20
Wpisów: 24
Wysłane: 24 lutego 2015 20:55:18 przy kursie: 9,45 zł
Zauwazam Scarry, ze jestes negatywnie nastawiony do spolki (?).

Musze od razu sprostowac. Nie jest to starszy silnik Unreal, a wlasnie Unreal Engine 4 (jest to w ktoryms z materialow prasowych).

Ile kasy zostanie w spolce z tej gry to tego nikt w tej chwili nie ujawni. Rownie dobrze moze to byc wiekszy procent niz zakladasz. Z tymze tu nie chodzi o sama gre, lecz rowniez zebranie doswiadczen, nawiazanie kontaktow i marketingowy rozglos. Spolka juz ma kolejne pomysly na wykorzystanie przestrzennego skanowania (Reality 51; mysle, ze rowniez kolejne gry - jest w planach owiany tajemnica Shooter MMO).

Dla mnie dosc wazna kwestia to zwiazek Reality 51 z urzadzeniami VR. Jesli potwierdzi sie, ze Oculus to pewnego rodzaju rewolucja, to bedzie ciekawe pole do wykorzystania fotogrametrii. Tylko od razu: ile jest juz na swiecie podmiotow tego typu co Farm 51? Co mogloby Spolke wyroznic?
Edytowany: 24 lutego 2015 20:55

Lukasz_Mach_TheFarm51
0
Dołączył: 2014-04-09
Wpisów: 24
Wysłane: 25 lutego 2015 11:31:15 przy kursie: 9,44 zł
tomek771234 napisał(a):


Dzień Dobry,
Mam pytanie do Pana Łukasza Macha.
Czy czuje się Pan zobowiązany do dotrzymania własnego słowa. Powyżej cytat z Pana wypowiedzi:
"Wstrzymujemy się z oficjalnym startem komunikacji do stycznia/lutego, by połączyć go z udostępnieniem ciekawych materiałów promocyjnych, nad którymi teraz pracujemy."
Proszę o odpowiedź.

Z poważaniem,
Osoba traktująca Pańskie wypowiedzi jako rzetelne i profesjonalne.


Witam serdecznie,

Staram się przekazywać informacje możliwie jak najbardziej aktualne w danym momencie. Jednak "dotrzymanie słowa" to nie kwestia moich dobrych chęci, a wynik wielu różnych czynników, przede wszystkim postępu w pracach produkcyjnych. Te nadal trwają, zarówno od strony technologicznej jak i tworzenia materiałów PR (w tej chwili powstaje m.in. trailer promocyjny dla Reality 51). Staramy się pracować jak najszybciej, by wypełniać założone terminy. Gdyby termin lutowy miał się przesunąć, to na pewno nie bez ważnego powodu. Będziemy na pewno na bieżąco informować o postępach prac i promocji.


Scarry napisał(a):
jeszcze jedno bo następuje tu na wątku całkowite przekłamanie nomenklatury: coś co nazywa się Reality 51 nie jest żadną autorską techniką firmy. Nie jest żadną innowacją, ani nie jest żadnym patentem. Jest to podpatrzona u podwykonawcy Farmy i wykorzystana "kurcze to takie proste że sami damy rade", technika fotogrametrii, stosowana dość popularnie juz w grach.


Napisałem to już w różnej formie kilka razy, mogę powtórzyć jeszcze raz, bo najwyraźniej nie chce Pan/Pani przyjąć faktów do wiadomości:). Fotogrametria to tylko "dziedzina nauki i techniki zajmująca się odtwarzaniem kształtów, rozmiarów i wzajemnego położenia obiektów w terenie na podstawie zdjęć fotogrametrycznych (fotogramów)." (cytat za uproszczoną definicją z Wikipedii, ale znaleźć można i inne, bardziej wyczerpujące).

Jako taka, fotogrametria jest tylko elementem i jednym ze składników technologii Reality 51, która to nie jest ani technologią skanowania, ani technologią robienia zdjęć, a raczej kombajnem technologicznym, który łączy te różne rozwiązania i pozwala przy ich pomocy tworzyć aplikacje wirtualnej rzeczywistości.

A więc, podsumowując, nie ścigamy się z nikim na skany, ani na rozwiązania fotogrametryczne. Używamy tych rozwiązań do znacznie szerszej skali działań biznesowych. I to właśnie ten miks rozwiązań stanowi o niepowtarzalności Reality 51.

pozdrawiam,
Łukasz Mach


Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 25 lutego 2015 13:16:49 przy kursie: 9,44 zł
rustical napisał(a):
Zauwazam Scarry, ze jestes negatywnie nastawiony do spolki (?).

Musze od razu sprostowac. Nie jest to starszy silnik Unreal, a wlasnie Unreal Engine 4 (jest to w ktoryms z materialow prasowych).?


jeśli chcesz cokolwiek prostować to nie przekłamuj rzeczywstości bo linkow piszących o tym że Get Even będzie na starym UE 3 jest mnóstwo. Różowe okulary akcjonariusza nie pomagaja w ocenie sytuacji, co? ;)

jestem negatywnie nastawiony do wszystkich firm robiących mnóstwo faili ale i mnóstwo krzyku że ten fail był już ostatni. I ostatni.. i ostatni... naciąganie inwestorów.

DA na PS3 też mial się sprzedawać dużo lepiej niż wcześniejsze wersje bo mnóstwo poprawek, bo mnóstwo zmian, bo mnóstwo pracy.. wyszedł kolejny ogromny fail. Tak w międzyczasie bo w hałasie o GE ten fail uciekł częsci inwestorów (widać go w ostatnim raporcie, w znikomym wpływach z działalności firmy)

DA dla PS3 na metacritic ma średnią ocenę z serwisów oceniających gry: 43/100. I teraz Ci sami ludzie robią kolejny cud programistyczny pod nazwą Get Even. JASNE.

@Lukasz Mach
Cytat:
wall of tekst z definicjami z wikipedii, chyba dla dzieciaków

... i to ma być miks czegokolwiek? To ma być tekst dla inwestora?

kazdy kto stosuje fotogrametrę w wizualizacjach komputerowych/grach/szkoleniach zamierza używać jej do VR. Macie tak oczywistą technologię że jej oczywistość aż boli. Wszystkich poza marketingiem F51.

Nie macie na to żadnych patentów bo nic nie jest to wyjątkowego ani nie używanego powszechnie przez innych. Już nie mówiąc o tym że ją po prostu podpatrzyliście u swojego podwykonawcy, co mnie zawsze dodatkowo rozbawia king
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 25 lutego 2015 13:32

mayamak
0
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 171
Wysłane: 25 lutego 2015 13:36:06 przy kursie: 9,44 zł
Scarry wszyscy jesteśmy pod wrażeniem Twojej wiedzy o branży gier... a teraz możesz sobie już iść i naskarżyć mamie że Farm urosło o ~200% od momentu od którego zacząłeś trolować ten wątek.
Edytowany: 25 lutego 2015 13:42

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 25 lutego 2015 13:54:45 przy kursie: 9,44 zł
ach... rozumiem jak Veno przed premierą samochodu urosło coś 400 % czy Petrolinvest 100-200% parę razy, to są to spółki godne zainteresowania? No bo przecież tak urosły ? Rozumiem że jak kazdy leszcz liczysz od samiutkiego dołka do samego szczytu górki, bo wiadomo że drobni inwestorzy z bankiera znani są z tego że wszyscy kupują w samym dołku i sprzedają na górce. Jasne jasne.

W skali trzech lat Farma 51 urosła +7%
w skali roku Farma urosła +22%

w tym samym czasie, w skali 3 lat
Vivd Games urósł: + 1400%
11bit: + 550%
CDProjekt: + 190%

3 letni kurs Farmy wygląda tak

kliknij, aby powiększyć




Poza tym wypraszam sobie tekst o trollowaniu, piszę merytoryczne posty na temat.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 25 lutego 2015 14:10

mayamak
0
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 171
Wysłane: 25 lutego 2015 14:00:16 przy kursie: 9,44 zł
Tak i nadal podtrzymuję, że CIG to dobra spółka.

Lukasz_Mach_TheFarm51
0
Dołączył: 2014-04-09
Wpisów: 24
Wysłane: 25 lutego 2015 14:00:20 przy kursie: 9,44 zł
Scarry napisał(a):

kazdy kto stosuje fotogrametrę w wizualizacjach komputerowych/grach/szkoleniach zamierza używać jej do VR. Macie tak oczywistą technologię że jej oczywistość aż boli. Wszystkich poza marketingiem F51.

Nie macie na to żadnych patentów bo nic nie jest to wyjątkowego ani nie używanego powszechnie przez innych. Już nie mówiąc o tym że ją po prostu podpatrzyliście u swojego podwykonawcy, co mnie zawsze dodatkowo rozbawia king


Rozumiem, że od teraz jest Pan/Pani ekspertem nie tylko od The Farm 51, ale również fotogrametrii, skanowania oraz technologii VR :) Gratuluję zapału i wiedzy. My jednak dalej będziemy robić swoje.

Scarry napisał(a):
Poza tym wypraszam sobie tekst o trollowaniu, piszę merytoryczne posty na temat.


:)
Edytowany: 25 lutego 2015 14:01

rustical
1
Dołączył: 2009-09-20
Wpisów: 24
Wysłane: 25 lutego 2015 14:03:10 przy kursie: 9,44 zł
http://www.smartage.pl/the-farm-51/ - link o Unreal 4 chocby tutaj.

Najlepiej niech wypowie sie w tej kwestii przedstawiciel Farm 51, bo to chyba nie tajemnica.

Porownywac Get Even z DA? No nie wiem... Przypomnij sobie jaka byla po tej grze rotacja pracownikow w spolce.

Po co w tym momencie atakowac spolke? Niech wydadza Get Even, Reality 51, po czym kazdy bedzie mial prawo oceniac.

PS. Panie Lukaszu, bo znow nie wiadomo co z Reality 51. Jest w takim razie szansa, ze projekt zostanie upubliczniony jeszcze w tym miesiacu? Pisze Pan, ze "gdyby termin mialby sie przesunac...". Moze trzeba wprost napisac, ze termin ten jest nierealny, jesli nadal trwaja prace na trailerem.
Edytowany: 25 lutego 2015 14:06

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 25 lutego 2015 14:05:51 przy kursie: 9,44 zł
@Łukasz Mach

zrobię zabójczą rzecz wobec marketingowca i pozwole sobie zacytować Pana przemyślenia, tak żeby wyjaśnić kwestię wiarygodności: Pana entuzjastyczne przedstawienie... Snipera 2 w 2010 roku.

Cytat:
Powiem krótko: chcemy by Sniper: Ghost Warrior 2 był lepszy we wszystkich możliwych aspektach produkcji. Odnieśliśmy duży sukces z pierwszą częścią i nie chcemy odcinać kuponów. Walczymy o rynek globalny, a rynek globalny wymaga od nas byśmy tworzyli tylko rzeczy jakościowo najlepsze. I chociaż wiem, że to brzmi może nieco banalnie, to faktem jest że City Interactive gra teraz o najwyższą stawkęjakość naszych kolejnych produktów jest sprawą kluczową jeśli chcemy się liczyć na światowym rynku.


no coś pięknego! Ten Sniper 2 zapowiada się na światowy przebój o poziomie EA czy Ubisoft... Tylko lecieć i kupować akcje!! Jak można było zapowiedzieć pięknie tak mierną gierkę jaką był Sniper 2.... I teraz widzę w pana słowach dokładnie ten sam sztuczny entuzjazm wobec Get Even, który wydaje mi się że będzie dużo słabszym produktem niż S2 był.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 25 lutego 2015 14:08

mayamak
0
Dołączył: 2014-10-30
Wpisów: 171
Wysłane: 25 lutego 2015 14:21:22 przy kursie: 9,44 zł
Scarry jeżeli Twoim wyznacznikiem kupowania akcji jest PR-owy bullshit to życzę powodzenia. Jeżeli nie widzisz potencjału w GetEven to daj sobie i innym użytkownikom tego form święty spokój. Szkoda słów na twoje trole.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE farm51
  • The Farm 51: Gra „Chernobylite 2” w pełnej wersji najpóźniej na początku 2026 roku
    The Farm 51: Gra „Chernobylite 2” w pełnej wersji najpóźniej na początku 2026 roku

    The Farm 51 zakłada, że maksymalnie 10 miesięcy trybu early access pozwoli dopracować grę "Chernobylite 2: Exclusion Zone" do wersji gotowej do pełnej premiery. Studio koncentruje się obecnie na zbieraniu opinii graczy i przygotowaniu dużych aktualizacji zawartości.

  • The Farm 51 otrzyma 2,1 mln zł na projekt symulacyjny dot. dronów
    The Farm 51 otrzyma 2,1 mln zł na projekt symulacyjny dot. dronów

    The Farm 51 Group otrzymał decyzję o przyznaniu dofinansowania w wysokości ponad 2,1 mln zł na realizację projektu badawczo-rozwojowego. Jego celem jest stworzenie zaawansowanego środowiska symulacyjnego dla bezzałogowych statków latających (dronów) działających w warunkach walki radioelektronicznej. Całkowity koszt projektu szacowany jest na ponad 4,3 mln zł.




35 36 37 38 39

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,245 sek.

vspokhfk
evzqjmba
lhldtywz
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
wtdeenxg
tkqzhwsm
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat