PARTNER SERWISU
funbjkar
408 409 410 411 412
vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 12 maja 2016 15:45:19 przy kursie: 69,11 zł
andy_dufresne napisał(a):

A wracając do planszówki - czy ktoś mógłby mi wyjaśnić, dlaczego to 11Bit nie wyłożył tych 40.000 GBP na produkcję? Po co Kickstarter? Przecież wtedy zapewne inaczej mógłby wyglądać podział zysków.


Hmm, ciężko jest prostować każdego posta ale już kilka razy tu pisałem, 11bit nie jest wydawcą gry planszowej, asystuje tylko, tzn panowie wypowiedzieli się czy autorzy poszli w dobrą stronę z pomysłem gry.
W żaden sposób nie finansują tego przedsięwzięcia a jedyny tantiem to licencja w jakiejś formie (jednorazowa lub uzależniona od wielkości sprzedaży).
Jak rozumiem 11bit ten segment w ogóle nie interesuje, tak jak swego czasu temat "koszulki z this war of mine".

Jeśli dobrze pamiętam, to podobną informację podawał też rzecznik na forum spółki.
Edytowany: 12 maja 2016 16:01

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 12 maja 2016 15:59:34 przy kursie: 69,11 zł
@vladinho
Ja to wiem, ale pytam dlaczego. Inwestycja nie jest - jak się okazało po odpaleniu zbiórki - aż tak wysoka.
Jestem na Twitterze

Greenthumb
0
Dołączył: 2014-12-16
Wpisów: 162
Wysłane: 12 maja 2016 20:04:33 przy kursie: 69,11 zł
@andy
Cytat:
Ja to wiem, ale pytam dlaczego.


Tu znajdziesz kilka odpowiedzi na to pytanie:

mambiznes.pl/artykuly/czytaj/i...


mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 12 maja 2016 21:40:40 przy kursie: 69,11 zł
Kickstarter nie jest tylko miejscem zebrania funduszy - to jest również forma bezpłatnej promocji gry i to wśród osób, które będą potem reklamować ten produkt znajomym. Seth Godin określa to terminem sethgodin.typepad.com/seths_bl...">sneezers
Zresztą na planszówki jest obecnie boom - wystarczy popatrzeć ile jest projektów na Kickstarterze.

@rockq
Jeśli w tej chwili na całym świecie działa około 55 TYSIĘCY podmiotów zainteresowanych wydawaniem gier indie to szczerze współczuje większości z nich - jeśli się im uda to może niewiele stracą. Oczywiście każdy ma szanse na zrobienie hita, tylko dla większości z nich jest ona porównywalna do wygranej na loterii. Duża liczba z tych indie deweloperów to jedna czy dwie osoby robiące grę po godzinach w ramach hobby - ale to nie jest żadna konkurencja dla 11b. Ciekaw jestem czy są statystyki ile firm upadło czy przynosi straty.

Spółka ma szanse, żeby na tym boomie zarobić: jako wydawca i właściciel sklepu. Niestety obie gałęzie nie rozwijają się tak dynamicznie jak się tego spodziewałem ale nawet już dziś pewna synergia zachodzi. Pocieszające jest, że sukces w jednej z gałęzi mocno wpłynie na pozostałe.

Ja sobie zadaje pytanie dlaczego insiderzy nie kupowali akcji przed premierą TWOMa?
Edytowany: 12 maja 2016 21:41

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 15 maja 2016 22:38:37 przy kursie: 68,00 zł
Karol Zajączkowski dla Polygamii powiedział:

Cytat:
Moment, w którym jakaś zupełnie obca osoba z drugiego krańca świata podchodzi do ciebie zbić piątkę i powiedzieć „zrobiliście zajebistą grę” to jest coś, czego na targach dla biznesu się nie doświadczy, a jest to jeden z najfajniejszych momentów tej pracy. W przyszłym roku sytuacja może być inna. Mamy duży apetyt związany z Industrialem, więc jeżeli E3 utrzyma swoją pozycje, to pewnie wystawimy się tam z jakimś wypasionym stoiskiem.

polygamia.pl/juz-za-miesiac-ta...

Nie robi się na E3 stoisk z już wydanymi grami co oznacza, że Industrial najwcześniej będzie wydany w drugiej połowie czerwca 2017 roku ale bardziej prawdopodobny jest okres po wakacjach w szczególności wrzesień i październik.

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 15 maja 2016 22:45:16 przy kursie: 68,00 zł
Dlaczego zakładasz że nie bedzie to stoisko z już wydaną grą?

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 15 maja 2016 23:05:05 przy kursie: 68,00 zł
Rekinek napisał(a):
To co Panowie jutro wyniki. Zachowanie kursu nie napawa optymizmem choć może być różnie. Czy zakłada ktoś zysk poniżej 1mln?

Ja nie mam żadnych konkretnych oczekiwań co do zysku. W tym kwartale jakoś nie miałem czasu ani powodu śledzić szczegółowej sprzedaży - bo i źródeł więcej i dane zbyt niepewne. Co zaś do targów to chyba podzielałbym Twoją opinię, że nic nie stoi na przeszkodzie aby premiera była w czasie targów na ten przykład. Wydaje mi się (nie sprawdzałem) ale chyba termin kolejnych E3 chyba nie jest jeszcze znany (choć mogę się mylić). Jak pamiętamy wersja konsolowa byłą wydana jakoś w czasie targów. Więc nie zdziwi mnie gdy spróbują nakręcić rozgłos. Moim zdaniem byłby to majstersztyk. Tylko czy nie będzie jakiejś dużej konkurencji. Co do zysku to oczekiwań chyba nie ma dużych. Każdy zysk będzie dobry. Zastanawia mnie który kwartał może być najsłabszy w tym roku - w ubiegłym się nie sprawdziły prognozy ani zysku ani rozkładu rocznego.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 16 maja 2016 00:51:33 przy kursie: 68,00 zł
Janus Corvinus napisał(a):
Karol Zajączkowski dla Polygamii powiedział:

Cytat:
Moment, w którym jakaś zupełnie obca osoba z drugiego krańca świata podchodzi do ciebie zbić piątkę i powiedzieć „zrobiliście zajebistą grę” to jest coś, czego na targach dla biznesu się nie doświadczy, a jest to jeden z najfajniejszych momentów tej pracy. W przyszłym roku sytuacja może być inna. Mamy duży apetyt związany z Industrialem, więc jeżeli E3 utrzyma swoją pozycje, to pewnie wystawimy się tam z jakimś wypasionym stoiskiem.

polygamia.pl/juz-za-miesiac-ta...

Nie robi się na E3 stoisk z już wydanymi grami co oznacza, że Industrial najwcześniej będzie wydany w drugiej połowie czerwca 2017 roku ale bardziej prawdopodobny jest okres po wakacjach w szczególności wrzesień i październik.


Uwielbiam tę spółkę za to, że wszystkiego co najważniejsze o premierach gier dowiadujemy się z przypadkiem wypowiedzianych słów w wywiadach, albo czytając między wierszami. Ile to już razy się sprawdziło przez ostatnie półtora roku? Dla mnie to istotna nowa informacja, bo wcześniej wiedzieliśmy, że premiera w II kw. 2017 r., czyli równie dobrze mogła być 1 kwietnia. Teraz wygląda na to, że najwcześniej pod sam koniec II kwartału, co oznacza niestety bardzo duże ryzyko obsuwy na III kwartał 2017 r.

Greenthumb
0
Dołączył: 2014-12-16
Wpisów: 162
Wysłane: 16 maja 2016 08:28:10 przy kursie: 68,00 zł
II czy III kwartał, co za różnica? To przecież nie gra już większej roli...
Dla mnie ważniejsze jest to stwierdzenie:

Cytat:
Mamy duży apetyt związany z Industrialem


No i fakt, że rozważają samodzielne stoisko na E3, co przecież tanie nie jest.
11b nie szasta budżetem produkcyjnym i marketingowym, więc to dość odważne z ich strony. Do tego seria trailerów CGI, które też do tanich nie należą. Takie decyzje mogą sugerować, że jednak jest spora wiara w tytuł i jego potencjalny sukces. Bardziej by mnie martwiło gdyby z rezerwą odnosili się do promocji Industriala i budżetu.

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 16 maja 2016 10:56:35 przy kursie: 68,92 zł
@baks, greenthumb, mrJackson
Dzięki za opinie w sprawie Kickstartera. Z punktu widzenia Awaken Realms sprawa jest dla mnie jasna. Natomiast zastanawiałem się po prostu, czy 11B nie mógł wesprzeć tego bardziej np. w zamian za lepszy udział w zyskach. No ale to pewnie kwestia negocjacji i ustaleń między stronami. Może kwestia dofinansowania projektu przez 11B w ogóle nie była rozważana...

@wyniki
Wg mnie wyjątkowo trudno prognozować, bardzo nieprzewidywalny kwartał, bo z jednej strony słabo konsole, z drugiej - przyzwoicie w mobile, z trzeciej - wysychające PC... Strzelam, że będą mniej więcej na poziomie 3Q 2015 (najsłabszy kwartał po premierze TWOM), tj. przychody 3,7 mln zł, zysk 1,5 mln zł.
Jestem na Twitterze


Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 16 maja 2016 11:10:21 przy kursie: 68,92 zł
lelo-pakero napisał(a):


Uwielbiam tę spółkę za to, że wszystkiego co najważniejsze o premierach gier dowiadujemy się z przypadkiem wypowiedzianych słów w wywiadach, albo czytając między wierszami. Ile to już razy się sprawdziło przez ostatnie półtora roku? Dla mnie to istotna nowa informacja, bo wcześniej wiedzieliśmy, że premiera w II kw. 2017 r., czyli równie dobrze mogła być 1 kwietnia. Teraz wygląda na to, że najwcześniej pod sam koniec II kwartału, co oznacza niestety bardzo duże ryzyko obsuwy na III kwartał 2017 r.


Poważnie Watsonie wywnioskowałeś ze słów Prezesa, że premiera odbędzie się po E3?
Pytanie o to już się pojawiło i według spółki:
"Data premiery "Industriala" jest wyznaczona na II kwartał 2017 roku. Nie podajemy jeszcze konkretnego terminu. To, że w tym samym kwartale odbywają się targi E3 nie ma żadnego znaczenia. Zresztą, premiera w dniu targów nie jest chyba najszczęśliwszym terminem bo wówczas media branżowe/growe są zalewane informacjami o wielu tytułach więc "wywalczenie" eksponowanego miejsca na łamach/stronach jest trudne."

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 16 maja 2016 11:52:17 przy kursie: 68,92 zł
andy_dufresne napisał(a):
Może kwestia dofinansowania projektu przez 11B w ogóle nie była rozważana...


@andy, ciężko mi odpowiedzieć coś więcej ponad to co już napisałem (chociaż było to lakoniczne). Mogę poszukać analogii do wersji konsolowej, ale nie dlatego, że dystrybucja gier planszowych wygląda podobnie - raczej dlatego, że 11bit nie podjęło się także dystrybucji konsolowej this war of mine także samemu.
Wg mnie kilka cech będzie wspólnych:
- brak odpowiedniego know-how rynku, przeglądu rynku
- brak znajomości sieci sprzedawców
- brak zatrudnionych osób ze znajomością kanałów dystrybucji, sprzedaży co implikuje też ograniczoną wiedzę odnośnie ryzyk sprzedaży, znajomości na rynku, widoczności na rynku

To wszystko implikuje też trudniejszy start 11bit jako dystrybutora gier planszowych - generalnie tworzenie struktur sprzedażowych pod jeden tytuł nie ma sensu, gdyż koszty "startu" (nie samej gry) zaczną się zwracać potencjalnie dopiero przy którymś następnym.
Czy 11bit mogłoby sfinansować koszty gry planszowej tylko dlatego, że mają pieniądze ?
Wg mnie nie, patrząc jak działa(-ł) launchpad, to oglądają i monitorują każdą grę po kilka razy, pomimo tego, że koszty z ich strony są minimalne w stosunku do aktualnie posiadanej gotówki - nie biorą każdej "byle jakiej" gry pod swe skrzydła.
Stąd nie znając potencjału planszowego this war of mine byłoby to za duże ryzyko, a podejrzewam, że nie chce im się angażować w analizy tego segmentu (własne lub kupione) bo mają obsuwę z industrialem ;).
Ciągle przytaczam casus koszulek - popyt byłby zauważalny, ale nie chciało im się tym zajmować po prostu.

Inną sprawą, że rynek gier planszowych nie jest tak dochodowy jak komputerowych, do danych jednak ciężko dotrzeć - dla zainteresowanych oprócz kickstartera tutaj można poszukać: www.boardgamegeek.com/geeklist...



lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 16 maja 2016 12:38:06 przy kursie: 68,92 zł
Rif napisał(a):
Poważnie Watsonie wywnioskowałeś ze słów Prezesa, że premiera odbędzie się po E3?
Pytanie o to już się pojawiło i według spółki:
"Data premiery "Industriala" jest wyznaczona na II kwartał 2017 roku. Nie podajemy jeszcze konkretnego terminu. To, że w tym samym kwartale odbywają się targi E3 nie ma żadnego znaczenia. Zresztą, premiera w dniu targów nie jest chyba najszczęśliwszym terminem bo wówczas media branżowe/growe są zalewane informacjami o wielu tytułach więc "wywalczenie" eksponowanego miejsca na łamach/stronach jest trudne."


Są takie niereformowalne typy jak ty, na tym forum i innych forach, które za pewnik przyjmują każdą pozytywną dla nich informację płynącą ze spółki i negują każdą negatywną. Doprawdy nie trzeba być Sherlockiem, żeby wiedzieć, że dowolne pytanie, które zadasz na forum spółki, będzie skwitowane PR-ową papką przez rzecznika. Przecież to jasne, że rzecznik nie jest od przekazywania złych wieści, ale od tworzenia pozytywnego wizerunki spółki w oczach inwestorów. Już tyle razy dowiadywaliśmy się z wywiadów o możliwych przesunięciach premiery, które zawsze później znajdowały potwierdzenie w rzeczywistości, że trzeba być naprawdę ślepo zakochanym w spółce żeby tego nie dostrzegać... że tylko przypomnę słynne słowa "slowly starting" na temat Industriala - wypowiedziane przez Marka Ziemaka w listopadzie 2015 r., gdy wszyscy z wypiekami na twarzy wyczekiwali nadchodzącej w 2016 premiery gry:
www.stockwatch.pl/forum/wpis-n...

...i w odpowiedzi na hektolitry łez wylewanych przez zawiedzionych inwestorów na forach internetowych, usłyszeliśmy taką oto PR-ową pocieszająco-uspokajającą papkę od rzecznika:

Dzień dobry
Z uwagą śledzimy dyskusje toczone przez inwestorów na różnych forach, w których żywo komentowany jest ostatni wywiad Marka Ziemaka. Chcąc przeciąć spiskowe teorie wyjaśniamy zatem, że obecnie zdecydowana większość naszego zespołu pracuje nad "Industrialem", który już jakiś czas temu wyszedł z fazy koncepcyjnej i produkcja idzie pełną parą.

foruminvest.11bitstudios.com/v...

Dziś już wiemy, że w listopadzie ubiegłego roku produkcja gry szła tak pełną parą jak rozwój launchpada i gamesrepublic. Więc zamiast silić się na marny sarkazm, po prostu przestań być taki naiwny w kwestii słów rzecznika i zarządu spółki.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 16 maja 2016 12:54:58 przy kursie: 68,92 zł
@lelo-pakero

Produkcja w listopadzie 2015 musiała iść pełną parą skoro w tym samym miejscu pisali w lutym 2016, że gra jest grywalna i przeszła już pierwsze wewnętrzne testy. Uważasz, że doszli do tego etapu w przeciągu dajmy na to miesiąca?

Spółka wiele razy potrafiła "kręcić" jak np. w sprawie wersji konsolowej, ale akurat tutaj wszystko się zgadza. Ja sam daleki jestem od optymizmu, ale w tym przypadku żadnego negatywnego sygnału nie było. Jeśli jestem opisanym przez Ciebie typem, to stosując analogię jesteś typem, który każdą informację odbierze jako negatywną.

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 16 maja 2016 14:54:02 przy kursie: 68,92 zł
vladinho napisał(a):
Czy 11bit mogłoby sfinansować koszty gry planszowej tylko dlatego, że mają pieniądze ?
Wg mnie nie, patrząc jak działa(-ł) launchpad, to oglądają i monitorują każdą grę po kilka razy, pomimo tego, że koszty z ich strony są minimalne w stosunku do aktualnie posiadanej gotówki - nie biorą każdej "byle jakiej" gry pod swe skrzydła.
Stąd nie znając potencjału planszowego this war of mine byłoby to za duże ryzyko, a podejrzewam, że nie chce im się angażować w analizy tego segmentu (własne lub kupione) bo mają obsuwę z industrialem ;).
Ciągle przytaczam casus koszulek - popyt byłby zauważalny, ale nie chciało im się tym zajmować po prostu.


Dzięki za szersze przemyślenia, są dla mnie przekonujące. Ja bym chyba jednak zaryzykował - nie miałem tu na myśli brania całego przedsięwzięcia na swoje barki (tu zgoda co do argumentów), ale chociaż jakiejś części. Ryzyko oczywiście jest, ale marka TWOM sama w sobie jest siłą tego projektu.
A o tych koszulkach też ostatnio myślałem - ciekawe, czy przy Industrialu będzie się im chciało.
Jestem na Twitterze

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 16 maja 2016 15:08:37 przy kursie: 68,92 zł
Nie ma się co "naparzać" na "medialne" argumenty. Jeśli nie są znane właściwe fakty.
Może warto rozważyć jedno.
Produkcja rzeczywista (pełna) Witchera 3 trwała około 3,5-4 lata. Produkcja wstępna zaczęła się już jakiś czas przed premierą W2 (były wspominki w jakimś wywiadzie (bodajże prezesa).
CDR dysponował kilka razy liczniejszą ekipą o większym doświadczeniu zespołu i grę robił około 4 lata - grę która była mocno rozbudowaną kontynuacją.
Tutaj mówimy o nowym brandzie i zespole który cały czas jeszcze nabiera doświadczenia i przy tak dużej produkcji jeszcze nie pracował.
Już kiedyś wyrażałem swoje zdanie, że "produkcja" trwała przed premierą TWOM bo premiera miała być dawno. Jednak wiosną 2015 dość zaawansowaną grę zaczęto niemal od początku w dużo większej skali. Wiosną kilka miesięcy trwały zmiany koncepcyjne i gdzieś latem gra zaczęła być tworzona od początku. Sądzę, że część materiału być może uda się wykorzystać ale pewności nie ma. Czasem lepsze jest zrobienie wszystkiego od początku. Moim zdaniem stąd wynika spory dysonans w wypowiedziach. Na razie spółka nie ujawni tego. Wiele poszlak jednak wskazuje na taki właśnie scenariusz.
Każdy może to widzieć po swojemu - i każdy może mieć mniej lub więcej racji.
Nie da się tego przesądzić w tej chwili. Więc z ocenami warto poczekać. Byli już tacy co krytykowali TWOM jakiś czas przed premierą i jakoś nie posypali głowy po premierze. Ja ani nie twierdzę, że gra musi zarobić ponad 100mln ani nie uważam, że będzie klapą. Nie ma żadnych faktów aby ocenić szansę gry - więc każdy wydający teraz opinię może się narazić na śmieszność. Warto o tym pamiętać.
Pytanie co powiedzą ci co wieszczyli klapę ale też co mega optymiści jeśli gra zarobi tylko 20-30mln ? Snucie ocen teraz to zwykłe bredzenie. Spółka i gra ma szanse ale może ich nie wykorzystać tak jak CIG lub wykorzystać jak CDR - w nieco mniejszej skali. Myślę, że nie ma tutaj ludzi liczących na 200mln zyskud'oh!
Najbardziej prawdopodobny scenariusz jest taki, że gra może zarobić jak TWOM a kontynuacja więcej.
Nawet dla spółki byłoby to najzdrowsze. Zawsze istnieje jednak możliwość rozminięcia się z gustami graczy. Wtedy może nie być zysku 30-40mln. Po Nowym Roku będziemy już coś mogli oceniać na podstawie trailerów.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

c15d
3
Dołączył: 2013-07-17
Wpisów: 163
Wysłane: 16 maja 2016 17:22:22 przy kursie: 68,92 zł
4,6M na plusie... Jest lepiej niż myślałem;)

MX5
MX5
5
Dołączył: 2015-10-02
Wpisów: 89
Wysłane: 16 maja 2016 17:27:54 przy kursie: 68,92 zł
Kolega klaxon z parkiet forum : "Poz. 5.3.5 raportu - 2 mln PLN z terytorium Unii Europejskiej - zapewne większość to kwoty przekazane przez Koch/Deep Silver jako wydawcy konsolowego TWOM: TLO. "

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 16 maja 2016 17:41:37 przy kursie: 68,92 zł
MX5 napisał(a):
Kolega klaxon z parkiet forum : "Poz. 5.3.5 raportu - 2 mln PLN z terytorium Unii Europejskiej - zapewne większość to kwoty przekazane przez Koch/Deep Silver jako wydawcy konsolowego TWOM: TLO. "


Zgadza się, to w większości należności od Koch za TLO. Na str. 27 mamy też należności od Apple Corp. prawdopodobnie za luty i marzec. Wygląda, że wersje konsolowe to 2mln, mobilne około 3 mln, PC - około 2 mln. Ten kwartał będzie słabszy. Pytanie czy TLO na PC i mobilne pozwoli podtrzymać dochody na podobnym poziomie jak w poprzednim roku.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 16 maja 2016 17:50:30 przy kursie: 68,92 zł
mrJackson napisał(a):
MX5 napisał(a):
Kolega klaxon z parkiet forum : "Poz. 5.3.5 raportu - 2 mln PLN z terytorium Unii Europejskiej - zapewne większość to kwoty przekazane przez Koch/Deep Silver jako wydawcy konsolowego TWOM: TLO. "


Zgadza się, to w większości należności od Koch za TLO. Na str. 27 mamy też należności od Apple Corp. prawdopodobnie za luty i marzec. Wygląda, że wersje konsolowe to 2mln, mobilne około 3 mln, PC - około 2 mln. Ten kwartał będzie słabszy. Pytanie czy TLO na PC i mobilne pozwoli podtrzymać dochody na podobnym poziomie jak w poprzednim roku.

DLA chyba nie wygeneruje samo 5 mln na platformy ale licząc łącznie ze sprzedażą gry kto wie.
Przyznam, że wynik na mobilki mocno mnie zaskoczył wersja PC też powyżej oczekiwań. A na konsole to chyba nikt nie liczył na tyle po tym co widzieliśmy w lutym.
Kwartał 2 raczej poniżej połowy tego wyniku. Kwartał 3 wynik może przekroczyć połowę a może i lepiej. Na razie trudno jednak ocenić popyt. Możliwa poprawa wyniku rocznego. DLC zadecyduje czy będzie lepszy czy nie.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



408 409 410 411 412

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,447 sek.

kvmyayue
vimqdsbs
xkfnqahg
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ztmsewjl
afcftaop
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat