0 Dołączył: 2008-09-25 Wpisów: 22
Wysłane:
26 sierpnia 2009 08:51:47
przy kursie: 32,80 zł
Budżet państwa ma dołożyć się w 1/3 do remontów dworców kolejowych. A kto może na tym skorzystać?
|
|
50 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25 Wpisów: 8 588
Wysłane:
31 sierpnia 2009 20:10:14
przy kursie: 32,56 zł
Trakcja pędzi równo przed siebie, ale te niby ponadprogramowe zyski nie są z działalności podstawowej, tylko z przychodów finansowych. Bez nich byłoby normalnie, tak jak spodziewali się analitycy. Mi się rzuca w oczy, że mimo niewielkiego wzrostu przychodów, zaczęły sporo rosnąć koszty ogólnego zarządu. Poza tym osiągnięty zysk nie jest potwierdzony przepływami - wzrosły należności, czyli klienci nie zapłacili za usługi. Spółka może sobie na to pozwolić, bo ma dużą nadpłynność - jednak realizuje program inwestycyjny, więc będzie jej potrzebować - to dlatego zwiększa zadłużenie kredytowe, choć nie ma w danej chwili potrzeb gotówkowych. Dużym plusem jest, że od debiutu konsekwentnie rośnie wartość księgowa, a suma bilansowa utrzymuje równy poziom, podobnie zadłużenie ogólne na poziomie 51%. Trzeba jednak pamiętać, że jest to młoda spółka, która jest krótko na parkiecie i w tej nowej rzeczywistości musi się dopiero wykazać. Osiągane przez nią wyniki wkrótce zaczną być realne i miarodajne. Póki co jest ostrożny optymizm i ciągle widoczna premia rynkowa.
|
|
0 Dołączył: 2009-06-13 Wpisów: 159
Wysłane:
21 września 2009 13:01:14
przy kursie: 31,44 zł
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO Raport bieżący nr 42 / 2009 Data sporządzenia: 2009-09-01 Skrócona nazwa emitenta TRAKCJA POLSKA S.A. Temat Informacja o połączeniu Spółki i podmiotu zależnego Podstawa prawna Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe Treść raportu: Zarząd spółki Trakcja Polska S.A. ("Spółka") informuje, że w dniu 1 września 2009 r. uzyskał informację o rejestracji połączenia Spółki oraz podmiotu zależnego od Spółki Przedsiębiorstwa Robót Komunikacyjnych – 7 S.A. ("PRK – 7") w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy.
Połączenie Spółki oraz PRK – 7 nastąpiło poprzez przeniesienie całego majątku PRK – 7 (spółka przejmowana) na Spółkę (spółka przejmująca) – łączenie się przez przejęcie w rozumieniu art. 492 § 1 pkt 1 Kodeksu Spółek Handlowych ("KSH").
Przedmiotem działalności Trakcji Polskiej S.A. jest między innymi modernizacja linii kolejowych i tramwajowych, budowa i modernizację sieci trakcyjnych oraz systemów ich zasilania, budowa systemów elektroenergetycznych oraz systemów zdalnego sterowania urządzeniami zasilania trakcji elektrycznej.
Przedmiotem działalności PRK-7 jest między innymi budownictwo komunikacyjne oraz budownictwo ogólne obiektów mieszkaniowych, użyteczności publicznej i obiektów przemysłowych.
Datą wpisania połączenia do rejestru właściwego dla spółki przejmującej jest 1 września 2009 r.
nikt nie uaktualnił, to wklejam...
|
|
|
|
0 Dołączył: 2009-06-13 Wpisów: 159
Wysłane:
23 września 2009 11:47:29
przy kursie: 31,68 zł
 kliknij, aby powiększyćOpracowanie:Tomasz Jerzyk Analityk DM BZ WBK
|
|
0 Dołączył: 2009-06-13 Wpisów: 159
Wysłane:
23 września 2009 12:35:44
przy kursie: 31,68 zł
zapomniałem jeszcze wkleić do tego wykresu odpowiedż Pana Tomasza Jerzyka w trakcie czatu: Bieżąca sytuacja na rynku kapitałowym - 21.09.09 DM BZ WBK
makler77: Panie Tomku ktore wedlug Pana spolki wygladaja ciekawie na ktore by pan postawil na najblizsze tygodnie.Pozdrawiam kilof: moze Pan wskazać spółki które maja szanse stac sie hotami jesieni?
Tomasz_Jerzyk: Moim faworytem jest Trakcja. Licze ze papier winien wykonac ciekawy ruch.
|
|
0 Dołączył: 2009-06-05 Wpisów: 469
Wysłane:
28 września 2009 09:34:37
przy kursie: 31,68 zł
"piękne" obroty mamy dzisiaj :)
|
|
0 Dołączył: 2009-03-06 Wpisów: 100
Wysłane:
10 listopada 2009 19:05:45
przy kursie: 31,04 zł
Trakcja od sierpnia przyprawia inwestorów o co najmniej o nerwowe drżenie powiek. Niektórzy zmuszeni byli sięgnąć po "stoperan" a niektórym nie pomogło. Może wreszcie nadeszła pora na odbicie tego chimerycznego papieru. Niebezpiecznie szedł w kierunku wykończenia trójkąta zniżkującego ale jakoś się z niego wygrzebał i buja się w okolicach 3.80-3.90. Od dawna nie było żadnego info aż wreszcie: TRAKCJA POLSKA SA znformacja o zawarciu znaczących umów 10.11. Warszawa (PAP/ESPI) - Raport bieżący 47/2009 Zarząd spółki Trakcja Polska S.A. ("Spółka") informuje, że w dniu 10 listopada 2009 r. Spółka, zawarła, z Zakładami Usług Energetycznych i Komunikacyjnych Grupa ZUE S.A. z siedzibą w Krakowie ("Wykonawca"): 1. Umowę na Dostawę Nr 01 - 02 - 03 - 00007/3 o wartości netto: 15.398.192,43 zł 2. Umowę Podwykonawczą Nr 01 - 02 - 03 - 00007/1 o wartości netto: 21.257.339,02 zł 3. Umowę Współpracy 01 - 02 - 03 - 00007/2 ("Umowa") o wartości netto: 21.425.100,18 zł Łączna wartość Umowy, Umowy Podwykonawczej Nr 01 - 02 - 03 - 00007/1 oraz Umowy na Dostawę Nr 01-02-03-00007/3 netto: 58.080.631,63 zł Wartość wyżej wskazanych umów przekracza 10% kapitałów własnych Trakcji Polskiej S.A. w związku z tym stanowią znaczącą umowę w rozumieniu § 2 ust. 1 pkt. 44 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. źródło: http://www.gpwinfostrefa.pl
|
|
PREMIUM
522 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24 Wpisów: 11 191
Wysłane:
10 listopada 2009 20:57:16
przy kursie: 31,04 zł
Gortal napisał(a):Trakcja od sierpnia przyprawia inwestorów o co najmniej o nerwowe drżenie powiek. Niektórzy zmuszeni byli sięgnąć po "stoperan" a niektórym nie pomogło. Może wreszcie nadeszła pora na odbicie tego chimerycznego papieru. Niebezpiecznie szedł w kierunku wykończenia trójkąta zniżkującego ale jakoś się z niego wygrzebał i buja się w okolicach 3.80-3.90. Od dawna nie było żadnego info aż wreszcie: TRAKCJA POLSKA SA znformacja o zawarciu znaczących umów 10.11. Warszawa (PAP/ESPI) - Raport bieżący 47/2009 Zarząd spółki Trakcja Polska S.A. ("Spółka") informuje, że w dniu 10 listopada 2009 r. Spółka, zawarła, z Zakładami Usług Energetycznych i Komunikacyjnych Grupa ZUE S.A. z siedzibą w Krakowie ("Wykonawca"): 1. Umowę na Dostawę Nr 01 - 02 - 03 - 00007/3 o wartości netto: 15.398.192,43 zł 2. Umowę Podwykonawczą Nr 01 - 02 - 03 - 00007/1 o wartości netto: 21.257.339,02 zł 3. Umowę Współpracy 01 - 02 - 03 - 00007/2 ("Umowa") o wartości netto: 21.425.100,18 zł Łączna wartość Umowy, Umowy Podwykonawczej Nr 01 - 02 - 03 - 00007/1 oraz Umowy na Dostawę Nr 01-02-03-00007/3 netto: 58.080.631,63 zł Wartość wyżej wskazanych umów przekracza 10% kapitałów własnych Trakcji Polskiej S.A. w związku z tym stanowią znaczącą umowę w rozumieniu § 2 ust. 1 pkt. 44 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. źródło: http://www.gpwinfostrefa.pl Być moze się trakcaja ruszy... Umowy są istotne i stanowią około 10% przychodów. Tyko powinny się pojawiać częściej... Taka jednorazowa dużego wpływu mieć nie będzie...
|
|
0 Dołączył: 2009-03-06 Wpisów: 100
Wysłane:
12 listopada 2009 10:32:11
przy kursie: 31,04 zł
Jak napisał tak jest... wpływu żadnego... Po cichu liczyłem choć na 2% up...
|
|
0 Dołączył: 2009-06-09 Wpisów: 12
Wysłane:
16 listopada 2009 22:02:43
przy kursie: 30,72 zł
W końcu raporcik www.pkre.pl/pliki/Raporty%20fi...WatchDog, prosiłbym bardzo o ocenę i o aktualizacje danych :) Gant, Budopol, Sygnity, Zremb, Synthos, Trakcja
|
|
|
|
0 Dołączył: 2009-06-09 Wpisów: 12
Wysłane:
17 listopada 2009 20:04:09
przy kursie: 31,04 zł
www.bankier.pl/wiadomosc/Trakc...TRAKCJA POLSKA SA informacja o zawarciu umowy 17.11. Warszawa (PAP/ESPI) - Raport bieżący 48/2009 Zarząd spółki Trakcja Polska S.A. ("Spółka") informuje, że w dniu 17 listopada 2009 r. Spółka, zawarła, z Przedsiębiorstwem Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie ("Wykonawca"): 1. Umowę Podwykonawczą ("Umowa") o wartości netto: 9.413.983,20 zł Przedmiot Umowy: Na podstawie Umowy Spółka wykona branżowe roboty specjalistyczne, określone w Umowie, na rzecz Wykonawcy. Warunki płatności: Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktur wystawionych przez Spółkę, na jej rachunek bankowy wymieniony w fakturach. Datą zapłaty faktur będzie dzień uznania rachunku Spółki. Podstawa prawna: art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzenia instrumentów finansowych do zorganizowanego obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz.U. nr 184 poz. 1539 z późn. zm.). Gant, Budopol, Sygnity, Zremb, Synthos, Trakcja
|
|
4 Dołączył: 2009-05-05 Wpisów: 1 251
Wysłane:
18 listopada 2009 21:17:08
przy kursie: 30,72 zł
Witam witam  , a może być ode mnie? Jeśli byłoby mało, to proszę dać znać! Przychody ze sprzedaży spadły w porównaniu do poprzedniego kwartały o 15% ale utrzymała się ich rentowność na poziomie zysku brutto 15%. Natomiast w porównaniu do 3q2008 jest spadek o 11% ale nastąpiła poprawa rentowności z 10%. Wzrost rentowności spółka tłumaczy głównie spadkiem kosztów usług podwykonawców oraz zwiększeniem udziału usług wykonywanych we własnym zakresie. W tym zawarta jest strata z działalności zaniechanej jakieś 150 kafli. Niestety sprawozdanie nie zawiera dokładnego wyjaśnienia, o co chodzi. Może to wynikać z dokonanego połączenia spółek ale tu wolę nie spekulować. W Polsce mamy monopol w zakresie firmy obsługującej tory kolejowe. Właścicielem infrastruktury są PKP PLK, które w związku z tym są głównym odbiorcą usług o zasięgu krajowym. Do tego dochodzą jeszcze poszczególne miasta, gdzie za stan torów odpowiadają miasta. Pozostałe usługi, jak energetyka i budownictwo są póki co w mniejszości. Czyli na dzień dzisiejszy główni klienci to jednostki publiczne lub z takowymi związane. Wśród nich najważniejszym jest właśnie PKP PLK. A uzależnienie od jednego głównego odbiorcy stanowi istotne ryzyko dla działalności spółki. Jego decyzje w sprawie budżetu, cen i wyboru dostawców usług mogą stanowić o być albo nie być spółki. Z drugiej strony sektor działania jest bardzo przyszłościowy. Cały czas przecież gada się o inwestycjach w infrastrukturę, szczególnie w związku z Euro 2012. Założenia są takie, że wszystko ma być gotowe. Więc najbliższe 3 lata powinny stanowić dla spółki świetne żniwa. Co prawda kryzys spowodował ograniczenie finansowania dla dużych projektów inwestycyjnych. Tu jednak klienci mają wsparcie Skarbu Państwa, więc ilość projektów nie powinna zostać ograniczona. Szybka analiza bilansu. W aktywach trwałych w porównaniu do 31.12.2008 widać przede wszystkim wzrost wartości rzeczowych aktywów trwałych i inwestycji w jednostkach stowarzyszonych. W aktywach obrotowych za to rzuca się w oczy istotny spadek wartości gotówki. Wpływ miały na to przede wszystkim bardzo niskie przepływy z działalności operacyjnej. Jednak w 3q2009 te są już dodatnie i pozwoliły na pokrycie wypłaconej dywidendy. Zobowiązania handlowe wykazały istotny spadek. Pozytywna informacja to niższe zobowiązania z tytułu kontraktów budowlanych. Oznacza to, że negatywna marża rozpoznana na realizacji niektórych powoli się zmniejsza.
|
|
PREMIUM
522 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24 Wpisów: 11 191
Wysłane:
18 listopada 2009 22:04:03
przy kursie: 30,72 zł
Kasia Stefanska napisał(a):Witam witam  , a może być ode mnie? Jeśli byłoby mało, to proszę dać znać! W Polsce mamy monopol w zakresie firmy obsługującej tory kolejowe. Właścicielem infrastruktury są PKP PLK, które w związku z tym są głównym odbiorcą usług o zasięgu krajowym. Do tego dochodzą jeszcze poszczególne miasta, gdzie za stan torów odpowiadają miasta. Pozostałe usługi, jak energetyka i budownictwo są póki co w mniejszości. Czyli na dzień dzisiejszy główni klienci to jednostki publiczne lub z takowymi związane. Wśród nich najważniejszym jest właśnie PKP PLK. A uzależnienie od jednego głównego odbiorcy stanowi istotne ryzyko dla działalności spółki. Jego decyzje w sprawie budżetu, cen i wyboru dostawców usług mogą stanowić o być albo nie być spółki. Z drugiej strony sektor działania jest bardzo przyszłościowy. Cały czas przecież gada się o inwestycjach w infrastrukturę, szczególnie w związku z Euro 2012. Założenia są takie, że wszystko ma być gotowe. Więc najbliższe 3 lata powinny stanowić dla spółki świetne żniwa. Co prawda kryzys spowodował ograniczenie finansowania dla dużych projektów inwestycyjnych. Tu jednak klienci mają wsparcie Skarbu Państwa, więc ilość projektów nie powinna zostać ograniczona. Szybka analiza bilansu. W aktywach trwałych w porównaniu do 31.12.2008 widać przede wszystkim wzrost wartości rzeczowych aktywów trwałych i inwestycji w jednostkach stowarzyszonych. W aktywach obrotowych za to rzuca się w oczy istotny spadek wartości gotówki. Wpływ miały na to przede wszystkim bardzo niskie przepływy z działalności operacyjnej. Jednak w 3q2009 te są już dodatnie i pozwoliły na pokrycie wypłaconej dywidendy. Zobowiązania handlowe wykazały istotny spadek. Pozytywna informacja to niższe zobowiązania z tytułu kontraktów budowlanych. Oznacza to, że negatywna marża rozpoznana na realizacji niektórych powoli się zmniejsza. Ja nieco przyhamowałem swój optymizm do spółki. Oczywiście tort będzie spory, czeka wiele przetargów do ogłoszenia, ale do jego podziału jest coraz więcej chętnych... Polimex już od dawna konkuruje ze Trakcją. Przy dużej konkurencji w drogownictwie i rosnącej w energetyce PXM może chcieć więcej wyrwać z tego tortu. Jakiś czas temu Budimex wspominał iż chce się bardziej otworzyć na kolejnictwo, a to też bardzo duży podmiot. Tak jak można się spodziewać spadku marż przy kolejnych przetargach drogowych tak sądzę że konkurencja w kolejnictwie także się zaostrzy.
|
|
0 Dołączył: 2009-06-09 Wpisów: 12
Wysłane:
23 listopada 2009 19:23:34
przy kursie: 31,60 zł
Ktoś wie skąd ten run?? Gant, Budopol, Sygnity, Zremb, Synthos, Trakcja
|
|
0 Dołączył: 2009-08-23 Wpisów: 39
Wysłane:
4 grudnia 2009 12:20:35
przy kursie: 33,36 zł
czy ktoś widział to co teraz poszło dlaczego komuś zależało na kupnie po 3,99
|
|
0 Dołączył: 2009-06-05 Wpisów: 469
Wysłane:
4 grudnia 2009 13:15:36
przy kursie: 33,36 zł
Konsorcjum Trakcji ma najkorzystniejszą ofertę na LCS Działdowo za 780,7 mln zł netto
04.12. Warszawa (PAP) - Konsorcjum z udziałem Trakcji Polskiej złożyło najkorzystniejszą ofertę w przetargu na modernizację LCS Działdowo o wartości 780,7 mln zł - poinformowało w piątek PKP PLK.
W przetargu na modernizację LCS Działdowo startowało pięć konsorcjów, w skład jednego z nich wchodził giełdowy Erbud.
PKP PLK przewidywał, że na modernizację LCS Działdowo wyda 1,252 mld zł.
Zaproponowana cena jest jedynym kryterium przy wyborze oferty.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, realizacja kontraktu ma się rozpocząć wiosną 2010 roku i zakończyć przed piłkarskimi Mistrzostwami Europy w 2012 roku. (PAP)
jru/ pr/ ana/
|
|
0 Dołączył: 2009-08-23 Wpisów: 39
Wysłane:
4 grudnia 2009 13:18:51
przy kursie: 33,36 zł
wzmożone obroty jak na tą spółke 1.4 mln obrotu to sporo co to może znaczyć ?
|
|
0 Dołączył: 2008-12-30 Wpisów: 3 427
Wysłane:
4 grudnia 2009 13:40:25
przy kursie: 33,36 zł
KONKRET: Konsorcjum Trakcji ma najkorzystniejszą ofertę na LCS Działdowo za 780,7 mln zł netto PAP - Biznes 4 Gru 2009, 13:21 04.12. Warszawa (PAP) - Konsorcjum z udziałem Trakcji Polskiej złożyło najkorzystniejszą ofertę w przetargu na modernizację LCS Działdowo o wartości 780,7 mln zł - poinformowało w piątek PKP PLK. W przetargu na modernizację LCS Działdowo startowało pięć konsorcjów, w skład jednego z nich wchodził giełdowy Erbud. PKP PLK przewidywał, że na modernizację LCS Działdowo wyda 1,252 mld zł. Zaproponowana cena jest jedynym kryterium przy wyborze oferty. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, realizacja kontraktu ma się rozpocząć wiosną 2010 roku i zakończyć przed piłkarskimi Mistrzostwami Europy w 2012 roku
|
|
0 Dołączył: 2008-11-08 Wpisów: 477
Wysłane:
4 grudnia 2009 13:58:22
przy kursie: 33,36 zł
Tia... My tu gadu-gadu ;) a ciekawe rzeczy się ze spółką właśnie dzieją - od strony analizy technicznej jej wykresu. Otóż dzisiaj został pokonany, moim zdaniem, bardzo istotny opór (czerwona pionowa kreska na wykresie to świeca z dzisiaj). Niestety, nie mamy tu typowego trójkąta, więc w praktyce nic nie można powiedzieć o zasięgu tego ruchu - możliwy jest też powrót do linii przełamanego właśnie trendu. Niemniej spółka robi się ciekawa, moim zdaniem obserwować to mało - jakieś ostrożne wejście ze stopem na poziomie nieco ponad 3,70 jest rozsądnym pomysłem.  kliknij, aby powiększyć
|
|
0 Dołączył: 2009-04-02 Wpisów: 687
Wysłane:
4 grudnia 2009 14:31:42
przy kursie: 33,36 zł
Maciek1981 napisał(a):Konsorcjum Trakcji ma najkorzystniejszą ofertę na LCS Działdowo za 780,7 mln zł netto
04.12. Warszawa (PAP) - Konsorcjum z udziałem Trakcji Polskiej złożyło najkorzystniejszą ofertę w przetargu na modernizację LCS Działdowo o wartości 780,7 mln zł - poinformowało w piątek PKP PLK.
A czy ktoś wie może jaka część tego tortu przypadnie właśnie Trakcji, bo niezorientowany z lekka jestem? Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu.
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.