CDPROJEKT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

CDPROJEKT [CDR]

AKTUALNY KURS: 223,00 zł (+1,55%) 19-07-2019 17:02
aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 803
Wysłane: 2 września 2018 18:55:45 przy kursie: 206,00 zł
Mój poprzedni post był sarkazmem.
Gra zostanie wydana gdy będzie gotowa, a nie by dopasować się do jakiejś fanowskiej symboliki.

Blaze
Blaze PREMIUM
Dołączył: 2018-09-02
Wpisów: 20
Wysłane: 2 września 2018 20:22:04 przy kursie: 206,00 zł
Masz racje, jeśli nie będzie gotowa przed 20.7.7 to najpewnie jej nie wypuszczą. Ale patrząc na gameplay i jak długo już nad nią siedzą, to wydaje mi się, że dadzą radę.

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 803
Wysłane: 2 września 2018 23:05:34 przy kursie: 206,00 zł
Ciekawa sprawa: Patrząc na listę tytułów z najlepszym ratio like/ dislike (minimum 7 mln oglądnięć) w historii Youtube, wychodzi na to, że Cyberpunk w tej chwili byłby numerem 1.


Masa
Dołączył: 2010-09-05
Wpisów: 720
Wysłane: 3 września 2018 06:35:23 przy kursie: 206,00 zł
Blaze napisał(a):
Premiera Cyberpunk 2077 będzie 7 lipca 2020 roku, czyli 20.7.7.

witam na forum wave


Witaj Blaze na forum.
Widzisz jezeli podajesz informację i nie masz jej podpartej żadnym linkiem ani cytatem to wybacz ale uważam tą wiadomość jako wyssaną z palca. Jako pobożne życzenie.
To forum w odróżnieniu od innych charakteryzuje się tym że podaje sie konkretne informacje.
Twój post jest równoznaczny z wypowiedziami o końcu świata. Też miał być już niejednokrotnie a jednak jeszcze go nie mamy :)
Oczywiście możesz sobie pisać co chcesz ale w tym celu proponuję założyć kronikę. Tam jest możliwość pisania o wszystkim :)
Cytat:
Business and business every day :)

Blaze
Blaze PREMIUM
Dołączył: 2018-09-02
Wpisów: 20
Wysłane: 3 września 2018 10:51:37 przy kursie: 201,80 zł
Data 20.7.7. nie jest dla mnie pobożnym życzeniem, oczywiście wolałbym żeby gra wyszła w 2019 przed Świętami - ale sądzę, że data 2020 jest najbardziej prawdopodobna ze względu na skrupulatność CDPR i symbolike 2020. Do tego początek lipca dość dobrze się zgrywa z odstępem czasowym gameplay'u, początkiem wakacji i symboliką liczbową.

Zwrócenie uwagi na ten fakt myślę, że jest dość przydatne dla potencjalnych i obecnych inwestorów CDPR, ze względu na dobranie odpowiedniego horyzontu inwestycyjnego.

Tak czy owak, data premiery zostanie najpewniej ogłoszona początkiem 2019, wtedy się rozliczymy salute

Masa
Dołączył: 2010-09-05
Wpisów: 720
Wysłane: 3 września 2018 11:10:09 przy kursie: 201,80 zł
Widzisz kolego popatrz sam na swoją wypowiedź.
Początek wakacji....symbolika liczbowa....
To nadal wróżenie z fusów :) Oczywiście może się trafić że akurat data premiery pokryje się z Twoimi przewidywaniami i wtedy powiesz:
"- a nie mówiłem ?"
ale równie dobrze może to być każda inna data. Najlepiej poczekać jak będziemy mieli info z pierwszej ręki
wtedy będziemy pewni :)
Cytat:
Business and business every day :)

gordongekko
Dołączył: 2010-10-27
Wpisów: 11
Wysłane: 3 września 2018 18:38:50 przy kursie: 201,80 zł
Przetrzepali towarzystwo na pozostałych spółkach, utrzymując tutaj kurs dość wysoko, fajnie wygląda zestawienie na mniejszych interwałach, gdy tam leciało to tu zaczynał się wzrost wolumenu, ale nie ceny, wolumen nie był proporcjonalnie większy w związku z odbiciem kursu pod koniec sesji, jako zebranie akcji (ten wystrzał), ale już na niższym wolumenie, czyli w mojej ocenie krótka piłka, zwabienie much tylko, że lep już się zapełnił dość pokaźnie.

Mamy też wrzesień, czyli rozliczenie FCDRU18, ogromny spread od rolowania poprzedniej serii, czyli armagedonu w mojej ocenie tutaj nie będzie, no chyba, że znajdzie się większy grubas, a to nigdy nie wiadmo.
Edytowany: 3 września 2018 18:40

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 803
Wysłane: 4 września 2018 00:53:36 przy kursie: 201,80 zł
O FCDR nie ma co wspominać, bo to tylko zabawka dla ulicy. Za mało towaru dla grubszych.

gordongekko
Dołączył: 2010-10-27
Wpisów: 11
Wysłane: 4 września 2018 08:33:24 przy kursie: 201,80 zł
Jednak zwróć uwagę, że pozostałe spółki nie mają "ogona" czyli kontraktów i tam jest zawsze większa fluktuacja wahań, na CDR kontrakty przyczyniają się do zmniejszenia wahań, no i mamy też spółkę z portfelii większych funduszy, czyli bardziej zachowuje się koszykowo.

krewa
krewa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 5 405
Wysłane: 4 września 2018 20:39:38 przy kursie: 194,50 zł
CD PROJEKT - analiza techniczna na życzenie


Najpierw proponuję spojrzeć na wykres w interwale tygodniowym. Knoty świec nie pozostawiają wątpliwości - przewaga realizujących zyski skutecznie tłamsi popyt, uniemożliwiając kontynuację trendu wzrostowego. W tej sytuacji korekty nie da się uniknąć. Na chwilę obecną długoterminowa tendencja nie jest zagrożona, martwić się można będzie w przypadku zejścia kursu akcji poniżej EMA40.

kliknij, aby powiększyć


Przejdźmy na wykres w ujęciu dziennym. W miarę zbliżania się notowań do poziomu 220 zł impet wzrostów słabnął, co nie umknęło uwadze oscylatorów. Kurs akcji opuścił obszar kanału wzrostowego i w cenach zamknięcia przełamał wsparcie wynikające z sierpniowego dołka. Kolejne wsparcie plasuje się na poziomie 172 zł, lecz wątpię, by spełniło ono swoją rolę - mielibyśmy bowiem do czynienia ze spadkiem poniżej chmury Ichimoku, co niewątpliwie przyczyni się do rozbudowy korekty. A więc zamknięcie poniżej poziomu 180 zł będzie poważnym ostrzeżeniem, sygnalizującym kontynuację spadków.
Wskaźniki techniczne niebezpiecznie zbliżają się do poziomów, przekroczenie których wygeneruje dodatkowe zalecenia sprzedaży - poziom równowagi w przypadku MACD i 40 pkt w przypadku RSI.


kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.


dulan
dulan PREMIUM
Dołączył: 2011-12-29
Wpisów: 1
Wysłane: 4 września 2018 21:35:47 przy kursie: 194,50 zł
Mogę prosić o analizę ACREBIT z rynku newconnect

Moderator:
Ok, ale na przyszłość proszę wrzucać prośby na wątku spółki, o analizę której wnioskujesz - wątek Acrebitu jest tutaj - www.stockwatch.pl/forum/wpis-n...
Edytowany: 4 września 2018 21:53

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 676
Wysłane: 6 września 2018 14:49:54 przy kursie: 182,40 zł
CD Rockstar – omówienie sprawozdania i sytuacji fundamentalnej CD Projektu po II kw. 2018 r.


Jak zwykle zacznę od omówienia wyników, choć w tym wpisie nie będzie to jednak najważniejsze. Proponuję od razu przejść do rachunku segmentowego.

CD Projekt RED
Przychody segmentu CD Projekt RED (dalej RED) wyniosły w II kw. br. 56,6 mln zł i były o 48 proc. niższe r/r i o 9 proc. wyższe kw/kw. W tym miejscu należy się jednak wyjaśnienie, że porównanie w stosunku do analogicznego okres roku poprzedniego jest zaburzone przez wewnętrzną akwizycję w drugim segmencie, które miało miejsce na koniec października zeszłego roku i które spowodowało zwiększenie przychodów ze sprzedaży detalicznej segmentu GOG.com na korzyść segmentu RED. Jednak w związku z tym, że nie są to duże wartości zmiana nie wpływa mocno na wyniki segmentu RED.

Spadek przychodów r/r związany jest z uruchomieniem publicznej bety w okresie porównawczym i naturalną erozją sprzedaży Wiedźmina 3. Poziom sprzedaży jest zbliżony do kwartałów, w których nie było quasi premier z pominięciem oczywiście najlepszego dla branży IV kw. Za to wzrost w ujęciu kw/kw wynika najprawdopodobniej przede wszystkim z osłabienia złotego do pozostałych walut w minionym okresie sprawozdawczym.

Warto też dodać, że spadają przychody ze sprzedaży towarów i materiałów, gdzie spółka prawdopodobnie pokazuje sprzedaż figurek, koszulek itp. To naturalne skoro prawdziwa promocja Gwinta i przede wszystkim Cyberpunka się nie rozpoczęła, natomiast Wiedźmin jest już projektem bardzo wiekowym. Ta aktywność nie buduje, nie budowała i nie będzie budowała dla spółki wyniku, ale wzmacnia przywiązanie fanów do franczyz rozwijanych przez spółkę.


kliknij, aby powiększyć


Koszty pisania Wiedźmina zostały dawno już rozliczone, natomiast koszty Gwinta wciąż nie zaczęły być rozliczne, w efekcie czego marża brutto na sprzedaży jest bardzo wysoka i praktycznie wynik na najwyższym poziomie rachunku zysków i strat jest równy przychodowi.


kliknij, aby powiększyć


Koszty zarządu spółka trzyma pod kontrolą. W ujęciu r/r mamy spadek o 234 tys. zł, mimo wzrostu zatrudnienia w działach pozaprodukcyjnych. To w dużej mierze zasługa odpowiedniego modelowania wyników przez spółkę i zawiązywania rezerw w zeszłym roku, które są obecnie wykorzystywane.
Za to koszty sprzedaży spadły o 8,8 mln zł, głównie za sprawą niższych nakładów marketingowych. W okresie porównawczym startowała otwarta beta, co wiązało się z relatywnie wysokimi kosztami promocji.


kliknij, aby powiększyć


Finalnie segment RED pokazał 33,4 mln zł zysku operacyjnego w porównaniu do 77,2 mln zł przed rokiem i 28,4 mln zł w poprzednim kwartale. W segmencie nie ma większych zaskoczeń.

GOG
Pewne niespodzianki za to pokazują się w segmencie GOG, lecz w tym miejscu trzeba wrócić znów do połączenia GOG Polska i GOG Ltd. Transakcja wewnątrzgrupowa skutkuje nieporównywalnością wyników. O ile Gwint nie jest na razie projektem istotnym dla REDa, to już dla GOGa i owszem. Z tego powodu do porównań mamy w zasadzie tylko I kw. br.

Przychody wyniosły 38,8 mln zł i były wyższe o 13 mln zł (50 proc.) w stosunku do pierwszego kwartału roku. Dynamika w pierwszej chwili może robić wrażenie, ale jest to efekt czysto sezonowy. Szacunkowy wzrost sprzedaży w katalogu obcym pomiędzy I i II kw. wyniósł 66 proc. w 2017 r. i 68 proc. w 2016 r.

To co najbardziej powinno interesować akcjonariuszy, to sprzedaż Gwinta. Nie znamy dokładnej wartości ze względu na brak znajomości udziału GOGa w konsorcjum, ale sama sprzedaż produktów w II kw. wyniosła tylko 861 tys. zł i była o 58 proc. mniejsza kw/kw – to pierwsza niespodzianka. Wygląda na to, że Gwint generował w raportowanym okresie znacznie mniejsze wpływy z mikrotransakcji. Możliwe, że miało to związek z ogłoszeniem projektu Homecomeing, czyli gruntowną przebudową gry. Spółka wróciła do 2 rzędów w rozgrywce, co jak się wydaje jest powodem problemów z umieszczeniem całego pola gry na urządzenia mobilne. Choć zarząd oficjalnie nie potwierdził premiery i prac nad wersją mobilną, to oczywistym jest, że takowa wersja powstanie.


kliknij, aby powiększyć


Drugą niespodzianką jest rentowność segmentu GOG. Marża brutto na sprzedaży pierwszy raz w historii spadła poniżej 30 proc. i wyniosła zaledwie 27 proc., w porównaniu do 37 proc. kwartał wcześniej. I znów trzeba dodać, że Gwint nie jest jeszcze amortyzowany, więc nie obciąża kosztów własnych. Okazuje się, że spadek marży to kolejny efekt połączenia GOG Polska z GOG Ltd. Od chwili mariażu mamy drobną zmianę księgowości. W tej chwili spółka przelicza na PLN każdą transakcję sprzedaży na koniec dnia, natomiast koszty należnych tantiem raz na koniec miesiąca. Jeśli kurs zamknięcia miesiąca jest wyższy od średniego kursu USD/PLN w okresie to mamy niejako zawyżanie kosztów w PLN i odwrotnie w przeciwnym wypadku i właśnie przez ten fakt mocno pogorszyła się rentowność GOGa.


kliknij, aby powiększyć


Mimo, że koszty sprzedaży i w związku z tym koszty operacyjne spadły (brak quasi premier i wysokich obciążeń marketingowych), to przez utratę marży wynik segmentu ląduje „pod wodą”.


kliknij, aby powiększyć


Wiedźmin 3x2
Jasnym jest, że wyniki na poziomie skonsolidowanym nie mają obecnie większego znaczenia dla wyceny spółki. Tak naprawdę w sprawozdaniu liczy się tylko rozwój monetyzacji Gwinta i nakłady na nowe gry, które odkładają się na niezakończonych pracach rozwojowych. Skapitalizowane koszty pisania gier wyniosły na koniec półrocza 197 mln zł. Sama kwota niewiele mówi, ale warto ją odnieść do Wiedźmina III, który kosztował ok. 100 mln zł. Jak widać na dziś dzień spółka mogłaby wydać dwie gry wielkości swojego największego hitu. Biorąc pod uwagę słowa prezesa z konferencji wynikowej można (nad CP2077 pracuje 3 razy więcej ludzi niż nad Gwintem) można zakładać, że ok. 25-30 proc. skapitalizowanych kosztów przypada na Gwinta natomiast reszta na CP2077, co dawałoby kwotę ok. 140-150 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


W ostatnim kwartale spółka skapitalizowała 31,6 mln zł kosztów i jest to historycznie największa kwota. Kwartał wcześniej mieliśmy 22,7 mln zł, a przed rokiem 17,9 mln zł. Biorąc pod uwagę, że od startu kampanii Wiedźmina III (czerwiec 2013 E3) do momentu wydania minęły prawie 2 lata, to można się spodziewać, że mamy przed sobą jeszcze minimum 6 kwartałów produkcji. Przy takim poziomie nakładów jak obecnie (szacunkowo 22 mln zł kwartalnie) dostaniemy budżet CP2077 na poziomie 270-280 zł, a pewnie raczej nawet ponad 300 mln zł biorąc pod uwagę, że zespół rośnie, a przed premierą nakłady są największe. To pokazuje skalę, w jaką mierzy zarząd CD Projektu.

Sięgaj gdzie wzrok nie sięga
Skoro Wiedźmin znalazł 6 mln nabywców w ciągu ok. kwartału, to biorąc pod uwagę wzrost budżetów można mniemać, że spółka celuje w sprzedaż przekraczającą 15 mln kopii. Potencjalny (hit sprzedażowy potwierdza zachowanie partnerów biznesowych jak choćby Microsoftu, który uczynił z Cyberpunka gwóźdź programu na swoich targach. W rekomendacjach analitycy idą jeszcze dalej – przykładowo w dostępnym powszechnie skrócie rekomendacji DM Vestor mamy oczekiwanie na 19 mln sztuk.

W tym miejscu wchodzimy na pozycje zajmowane przez najlepsze studia i gry na świecie. Dla porównania TakeTwo na produkcję GTA 5 na konsole X360 i PS3 wydało 115 mln USD (bez uwzględniania inflacji to porównywalny budżet!) i kolejne 150 mln USD na promocję. W ciągu miesiąca od premiery sprzedaż do sklepów 29 mln sztuk, a w kwartale premierowym wykazała 1 mld USD przychodów. Vestor zakłada w 5 letnim cyklu 62 mln sprzedanych kopii (GTA sprzedało do sklepów przez 2 lata 54 mln sztuk już na wszystkie platformy).

A zatem analitycy w swoich prognozach wyników i wycenach uwzględniają już sukces Cybrepunka zbliżony do sukcesu najlepiej sprzedających się gier na świecie… I niby w ten obraz wpisuje się kapitalizacja spółki, która wynosiła ostatnio 20 mld zł w porównaniu do 53 mld Take Two (właściciel studia Rokstar i 2K na 53 mld zł). Problem w tym, że IP T2 jest znacznie szersze – spółka posiada oprócz GTA w portfelu: Red Dead Redemption (część druga jest zapowiedziana i spodziewana jest tutaj także wielomilionowa sprzedaż), Max Payne, XCOM, Mafia, Bioshock i całą serię sportówek. Trzeba jednak uczciwie powiedzieć, że żadna inna gra nie zbliża się poziomem do GTA.

Ale T2 ma coś, czego nie ma CD Projekt – produktu w trybie multiplayer – GTA online, który generuje stały dochód. Z medialnych przekazów można szacować, że tryb ten wygenerował 500 mln USD przychodów w ciągu dwóch lat. 500 mln na dwa lata nie robi może wrażenia w porównaniu do 1 mld w kwartale premiery, ale biorąc pod uwagę cykl produkcyjny jest to bardzo istotna część dochodów T2. Oczywiście, w CD Projekcie jest Gwint, o którym na razie niestety niewiele wiadomo, poza tym, że przyniósł ok. 20 mln zł przychodów za milestony w Chinach. Nieco się pewnie wyjaśni po globalnej premierze gry, ale na obecny moment ciężko oczekiwać, żeby zbliżył się do wyników GTA online.

Powyższe porównanie pokazuje, że sam sukces CP2077 nie wystarczy dla takiej (20 mld zł) wyceny spółki na rynku. Analitycy w rekomendacjach zakładają poza CP2077 znaczące skrócenie cyklu produkcyjnego (zarząd wielokrotnie zapowiadał wzrost liczby zespołów), duży sukces Gwinta (więcej niż 100 mln przychodów rocznie), ale także dodatkowo, że CD Projekt pójdzie śladem Rockstara i zrobi tryb multiplayer do Cyberpunka, co wcale takie oczywiste nie jest – z trybem online CD Projekt ma na razie negatywne doświadczenia, a jest dopiero w przededniu „sprawdzam” dla Gwinta. Warto zatem pamiętać, że w cenie są już nie tylko duże sukcesy zapowiedzianych produktów, ale także sukcesy tych jeszcze niezapowiedzianych.

Nie oznacza to, że kapitalizacja jeszcze istotnie nie urośnie. Cyberpunk faktycznie zapowiada się na hit, a w takim przypadku prognozowanie czegokolwiek jest obarczone baaaaardzo dużym błędem. Teoretycznie możliwe jest pobicie rekordu GTA i ponad 1 mld USD w kwartale premiery – to branża rozrywkowa i nic nie można przyjąć za pewne. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że CD Projekt być może przyjmie podobną koncepcje monetyzacji gry co Rockstar przy wprowadzaniu GTA. Oficjalnie gra trafi na obecnie dostępne konsole (to oczywiste – głęboka penetracja rynku), ale dodatkowo wyda wersję dedykowaną pod konsole nowej generacji. Tak czy owak wycena spółki sięga już dość daleko w przyszłość i zakłada sukcesy na poziomie światowym, a w takich warunkach kapitalizacja jest „wrażliwa” na sentyment i nikogo nie powinny dziwić ostatnie spadki.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 7 września 2018 08:58

bankrucik
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 3 788
Wysłane: 6 września 2018 21:26:43 przy kursie: 182,40 zł
jeśli autor artykułu się nie pomylił w analizie założeń programu to założenia programu motywacyjnego są jakieś absurdalne... akcje warte 1 miliard dla pracowników gdy spółka zarobi w sumie 1,1 mld zysku przez.... 6 lat.... komuś chyba się pomieszało w głowieShame on you Shame on you puke_l puke_l , czyli właściwie pracownicy skonsumują cały zysk netto spółki osiągnięty w ciągu 6 lat puke_l puke_l
Pogromca bajkopisarzy giełdowych:-)))

teraz również na twitter.com
Edytowany: 6 września 2018 21:31

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 676
Wysłane: 6 września 2018 21:47:39 przy kursie: 182,40 zł
@bankrucik
Program motywacyjny był uchwalony na walnym w połowie 2016 r. przy cenie ok. 25 zł akcje:
Osoby uprawnione mogą według tego programu objąć 6 mln akcji po cenie nie niższej niż 22,5 przy realizacji określonych celów wynikowych i kursowych. To, że akcje CDP urosły prawie 10 razy od tamtej pory rzutuje na wycenę programu, ale czy to wina Kicińskich? Cena objęcia nie odbiegała mocno od rynkowej przecież.


kliknij, aby powiększyć



aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 803
Wysłane: 6 września 2018 22:51:06 przy kursie: 182,40 zł
anty_teresa: przydarzył Ci się mały chochlik drukarski. Od kilku lat w firmie jest tylko jeden Kiciński: Adam.
Michała w to nie mieszajmy, chyba, że Iwińskiego.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 676
Wysłane: 6 września 2018 23:06:08 przy kursie: 182,40 zł
Tak wiem, ale jakoś nie mogę sobie z obrazu spółki wymazać braci na Grzybowskiej ;) BTW to była wylęgarnia firm. Prawdziwy amerykański sen. No... Ale to nie ten wątek. Zostawmy
Edytowany: 6 września 2018 23:06

Zet_jacek
Zet_jacek PREMIUM
Dołączył: 2016-05-05
Wpisów: 8
Wysłane: 7 września 2018 08:48:02 przy kursie: 182,40 zł
@Anty

Uwzględniłeś w swojej analizie zapewnienia firmy o dodatkowej grze AAA, poza CP2077 do 2021? Jakoś nie mogę tego znaleść...Think

dzięki za komentarz.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 676
Wysłane: 7 września 2018 09:07:59 przy kursie: 173,50 zł
Bezpośrednio tego nie napisałem, ale uwzględniłem - tym czymś ma być wspomniana gra z trybem multiplayer i wynika to niejako z faktu premiery co 2 lata :)

Zet_jacek
Zet_jacek PREMIUM
Dołączył: 2016-05-05
Wpisów: 8
Wysłane: 7 września 2018 09:15:42 przy kursie: 173,50 zł
Ok, dziękuję i pozdrawiam

sasky
sasky PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 445
Wysłane: 18 września 2018 14:11:04 przy kursie: 189,50 zł
Zgodnie z sierpniowymi zapowiedziami

Cytat:
Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści w wersji na komputery PC zadebiutuje 23 października na platformie GOG. Wersje na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One będą miały swoją premierę 4 grudnia.


wiadomosci.stockwatch.pl/cd-pr...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,667 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d