PARTNER SERWISU
vpakzrpz
26 27 28 29 30
aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 30 maja 2020 14:54:40 przy kursie: 728,00 zł
Zrobienie porządnego portu Green Hell na NS jest znacznie trudniejsze niż w przypadku PS i Xboxa. Nie na darmo robota wykonana przez Saber Interactive przy W3 wzbudziła zachwyt branży. Ograniczenia sprzętowe robią swoje.
FOR przez ostatnie kilkanaście miesięcy pracował nad wieloma projektami, dlatego odczuwam sporą niepewność co do jakości wykonania ich portu. Wydaje mi się jednak, że Creepy nie pozwoli sobie na wypuszczenie czegoś minimum solidnego.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 1 czerwca 2020 11:41:27 przy kursie: 748,00 zł
Bardzo ciekawy wywiad z Prezesem. Można np. przeczytać, że po premierze koopa gra najlepiej sprzedaje się w USA, Niemczech, a dopiero później w Chinach, gdzie najlepiej (jak przypuszczaliśmy) najlepiej sprzedawała się w Q1.

Wersja NS na ukończeniu. Premiera za 2-3 miesiące.
Wersja PS4/X1 najpewniej wydana własnym sumptem (bo mają na to hajs) Q4'20/Q1'21.

Dodruku akcji z racji przypływu gotówki nie planują za 18 miesięcy.

Debiut na GPW niewykluczony w tym roku.

Chimera (kodowa nazwa nowej gr) w pre-produkcji, a planują przy niej dłubać 2,5 roku z budżetem 10 mln.

akcjonariat.pl/news/show/10303...
Edytowany: 1 czerwca 2020 11:47

trudno100
6
Dołączył: 2018-07-07
Wpisów: 89
Wysłane: 1 czerwca 2020 12:23:55 przy kursie: 748,00 zł
Czyli niewielkie obsuwy terminów, zgodnie z przypuszczeniami, stają się faktem. Ale to nie ma większego znaczenia.
Do tego, co wymienił Rif, z ważnych rzeczy będzie lada moment projekt PM.


Leszekmr
18
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 97
Wysłane: 1 czerwca 2020 12:31:22 przy kursie: 748,00 zł
No i wywiad potwierdza wiele rzeczy o których pisałem odpowiadając na nieprawdziwe informacje podawane tu przez niektórych.
1.Nowy projekt w pre-produkcji a nie w fazie koncepcyjnej. Licząc 2,5 roku od początku mamy debiut w przedziale 4 kw. 2021- 2 kw. 2022 roku
2.Konsole najpewniej wydadzą sami a o debiucie w IV kwartale czy I kw. 21 zdecydują względy marketingowe.
3.Gra w trybie Co-op najlepiej sprzedaje się w USA, potem Niemcy czyli Euro, w tym przypadku cena sprzedaży w pełnej wersji to 96 zł i 92 zł, powinno to wpłynąć na wyższą średnią cenę od sprzedanej sztuki.
4.Nintendo już blisko, a te 2-3 miesiace znacząco zwiększają szansę na tryb co-op od debiutu.
5.Tryb Story w co-op potwierdzają na czerwiec.
6.W tym miesiącu program motywacyjny.
Bedzie ciekawie Boo hoo!

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 1 czerwca 2020 13:00:34 przy kursie: 748,00 zł
Zakładają 1 mln kopii brutto w najbliższych tygodniach, czyli 600k kopii od premiery co-op. Zapewne to właśnie będzie kolejne info dotyczące poziomu sprzedaży - okrągły 1 mln kopii. Ciekawe jakie szacunki przyjęli wewnętrznie co do wpływu co-op story i letniej wyprzedaży na te wyniki... Ciekawostką jest też tak dobra sprzedaż w USA, bo jednak w rankingu zwyczajowo obsuwa się zaczyna gdy USA zaczynają zakupy. Wytłumaczeniem może być to, że Niemcy są co prawda nr 2, ale skumulowana sprzedaż w Europie może już dawać zdecydowanie nr 1. Jeśli konsole w I kw. 2021, a debiut na głównym parkiecie w tym roku by się ziścił to fundy dostaną szansę na załapanie się na atrakcyjny temat do rozegrania. Tak na marginesie, przyjemnie się czyta ten wywiad z prezesem. Mnóstwo szczegółowych informacji, bez owijania w bawełnę. Znamy już na tak wczesnym etapie sporo informacji o nowym projekcie - budżet o ok. 50% wyższy niż GH, gatunek i tematyka, premiera najpewniej II połowa 2022 r.

Leszekmr
18
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 97
Wysłane: 1 czerwca 2020 13:13:43 przy kursie: 748,00 zł
Odnośnie analityków, mogą spokojnie przyjmować w swoich estymacjach 500 tyś sztuk sprzedaży Chimery na PC w 1 kwartale debiutu gry, która będzie od razu z trybem co-op i od twórców Green Hell, który ma już swoją mocną rozpoznawalność.
Jeżeli gra wyjdzie od razu na konsole można dołożyć jeszcze 300 tyś kopii.
Pozycja wyjściowa Chimery będzie zdecydowanie lepsza, to tak jak na 11 BIT, czy CD Projekt, każda kolejna gra to jeszcze większy sukces marketingowy i finansowy..

kmsc2
12
Dołączył: 2014-02-16
Wpisów: 295
Wysłane: 1 czerwca 2020 18:26:00 przy kursie: 748,00 zł
"Odnośnie analityków, mogą spokojnie przyjmować w swoich estymacjach 500 tyś sztuk sprzedaży Chimery na PC w 1 kwartale debiutu gry, która będzie od razu z trybem co-op i od twórców Green Hell, który ma już swoją mocną rozpoznawalność.
Jeżeli gra wyjdzie od razu na konsole można dołożyć jeszcze 300 tyś kopii.
Pozycja wyjściowa Chimery będzie zdecydowanie lepsza, to tak jak na 11 BIT, czy CD Projekt, każda kolejna gra to jeszcze większy sukces marketingowy i finansowy.."

500tys na PC?
Green Hell z trybem co-op może sprzedać się ponad 600tys sztuk w pierwszym kwartale od premiery co-op.
A Chimera? Gra większa, bardziej rozpoznawalna marka, co-op dla ośmiu a nie czterech graczy i szacujesz mniejszą sprzedaż o 100tys w pierwszym kwartale od premiery?
Konsole 300tys? Skąd taki marny wynik? Przecież gra będzie idealna do trybu konsolowego identycznie jak Green Hell.

kholat
23
Dołączył: 2017-04-29
Wpisów: 165
Wysłane: 3 czerwca 2020 12:00:40 przy kursie: 698,00 zł
Skąd pewność, że Chimera będzie sukcesem? A może zrobią crapa typu Scum jak Devolver Digital po doskonałym Talosie? Think
Edytowany: 3 czerwca 2020 12:00

grzesiekg
0
Dołączył: 2016-03-22
Wpisów: 8
Wysłane: 3 czerwca 2020 12:07:10 przy kursie: 698,00 zł
Wszystko jest możliwe. Jednak rynek będzie zakładał scenariusz pozytywny, tak jak jest to w przypadku Cyberpunka czy każdej innej gry. Jak będzie w rzeczywistości tego nie będziemy wiedzieć póki nie nastąpi premiera i gra nie trafi w ręce graczy.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 3 czerwca 2020 12:30:39 przy kursie: 698,00 zł
kholat napisał(a):
Skąd pewność, że Chimera będzie sukcesem? A może zrobią crapa typu Scum jak Devolver Digital po doskonałym Talosie? Think


Gdybyś napisał to na forum spółki, której żadna gra nie odniosła sukcesu, to może byłoby zrozumiałe. Przy czym rynek na każdym z tych wydmuszek zachowuje się tak, że potrafi zakładać, że każdy kolejny tytuł, to w końcu będzie perła, ale tak już jest ze spekulacyjnymi zagrywkami.
Natomiast piszesz to w miejscu, gdzie odniesiono pewien sukces i podajesz jakiś niezrozumiały wyjątek, który ma poddać w wątpliwości czy jeszcze CRJ wypuści równie dobrą grę. Przy czym co ma Talos do Devolver Digital, które nie jest tego producentem do SCUM (które nota bene sprzedało się podobnie, jeśli nie lepiej niż Talos)?

Przyjmijmy, że CRJ posiada już know-how (tak od strony programistycznej jak i marketingowej), które odniosło sukces. Na kolejną produkcję zakłada większy budżet. Możemy się oczywiście mylić, ale prawdopodobieństwo, że przy powyższych założeniach CRJ wyprodukuje jeszcze lepszą grę jest znacznie wyższe, niż, że kiedykolwiek finansowy sukces odniesie gra wyprodukowana przez: F51, JJB, CIG, Bloober i wiele innych.


Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 3 czerwca 2020 15:35:47 przy kursie: 698,00 zł
kmsc2 napisał(a):
500tys na PC?
Green Hell z trybem co-op może sprzedać się ponad 600tys sztuk w pierwszym kwartale od premiery co-op.
A Chimera? Gra większa, bardziej rozpoznawalna marka, co-op dla ośmiu a nie czterech graczy i szacujesz mniejszą sprzedaż o 100tys w pierwszym kwartale od premiery?


Te 600tys to bedzie sprzedaż brutto, netto to wyjdzie ponad pół miliona. Poza tym nie wszyscy kupują gry w early access - sporo graczy z zasady czeka na full release, więc 500.000 to chyba dość rozsądne założenie.
Co do ewentualnej sprzedaży Chimery na konsole to może lepiej poczekajmy na to jak tam wypadnie Green Hell zanim będziemy rzucać jakimikolwiek liczbami. Póki co bardziej interesujące jest jaki będzie sprzedażowy efekt trybu story, bo tuż tuż.

Leszekmr
18
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 97
Wysłane: 4 czerwca 2020 10:49:05 przy kursie: 700,00 zł
Jak analitycy wyceniający spółki gamenigowe?
W przypadku kolejnych produkcji dewelopera, rozpoznawalność studia daje bardzo dużo na premierze kolejnego tytułu co potwierdzają dane sprzedażowe.
Warto obejrzeć poniższy webinar, w 2 godzinie i 55 minucie mowa o gatunku w jakim wychodzi dana gra w tym mowa o Green Hell, widać, że analitycy temat Creepy Jar mają już rozłożony na czynniki pierwsze..
m.facebook.com/strictminds/vid...

Leszekmr
18
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 97
Wysłane: 4 czerwca 2020 11:26:02 przy kursie: 700,00 zł
Analitycy potwierdzają, że przy wycenach spółek gameingowych przyjmują C/Z ok 30.
Kluczowy jest okres czasu za jaki go przyjmują.
Jeżeli oceniać potencjał sprzedażowy Green Hell i możliwe promocje jakie go czekają to wszystko co najlepsze dopiero przed nami co pokazują statystyki.
Duża waga przy wycenie to metoda DCF i wolne przepływy pieniężne i tu Creepy Jar przy swoich niskich kosztach powinien brylować.
Po I kwartale 2020 spółka miala blisko 7 mln zł gotówki na kontach więc praktycznie większość budżetu na produkcję Chimery było zapewnione jeszcze przed Co-opem.
Po obejrzeniu webinaru i wszystkich danych, wykresów, kluczowe dla Chimery jest jedynie..dowiezienie jakości o co można być spokojnym..

resor
25
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 402
Wysłane: 4 czerwca 2020 16:49:52 przy kursie: 700,00 zł
ciekawe kiedy jakieś szczegóły o wersji switch. konwersja nie zawsze sie udaje, jak chociażby w outer worlds


kliknij, aby powiększyć

pandorinium
52
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 982
Wysłane: 4 czerwca 2020 20:03:53 przy kursie: 700,00 zł
Chyba nie grasz zbyt dużo w gry, prawda? :D

resor
25
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 402
Wysłane: 4 czerwca 2020 20:10:56 przy kursie: 700,00 zł
wrecz przeciwnie, po czym wnosisz?

pandorinium
52
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 982
Wysłane: 4 czerwca 2020 20:15:19 przy kursie: 700,00 zł
po tym stwierdzeniu, że ta konwersja jest nieudana.

resor
25
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 402
Wysłane: 4 czerwca 2020 21:53:24 przy kursie: 700,00 zł
czytam recenzje i mowia wprost ze grafika jest "horrible". spojrzałeś na grafike? grales kiedys w jakas gre?

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 4 czerwca 2020 22:24:45 przy kursie: 700,00 zł
@resor

na konsoli jak Switch grafika ma drugorzędne znaczenie, fajnie jak w tytułach flagowych zbliża się do jakości PS4/X-a, ale mnóstwo gier ma słabszą grafikę wyraźnie a gry sprzedają się świetnie bo na małym ekranie (wiem że można i na duży rzucać) to nie wadzi, a miodność przede wszystkim. Na Switchu ludzie szukają rozgrywki i jakości mniej więcej w połowie między smartfonem/tabletem a konsolą stacjonarną.

Nawet topowa flagowa Zelda: Breath of the Wild ma niby taką super grafikę? Też jest dopasowana do słabszego semi-mobilnego układu konsoli.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 4 czerwca 2020 22:27

Leszekmr
18
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 97
Wysłane: 4 czerwca 2020 22:35:06 przy kursie: 700,00 zł
Na Steam wydawcy aż się zadeptują aby zdążyć przed Summer Sale.
Po 11 BIT, wyskoczyła wyprzedaż Electronic Arts o ich starych hitów, plus jeszcze Playway z Publisher Week bo robią wyprzedaż chwilę po zakończeniu..poprzedniej.
Nasz "bidulek" Green Hell trzyma się ok 60-tego miejsca bez banneru, przeceny i wsparcia i...to jest PiękneSick

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CREEPYJAR



26 27 28 29 30

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,344 sek.

wnfigabf
vwjohmmj
yklotqis
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
reqeuqqm
dzsrlubf
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat