jqalaeer
Advertisement
PARTNER SERWISU
qjdkvkun
18 19 20 21 22
Elemis
86
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 334
Wysłane: 15 listopada 2020 11:30:07 przy kursie: 114,00 zł
Christof_martin napisał(a):
WAtchDog - patron, angel..to i zasady korporacyjne SI wysokie... tak 3mać


Oj, tak!Angel

kholat napisał(a):

@Elemis

8 lat studiowałeś na magisterskich?


Tak po prawdzie to siedem. Pracę obroniłem w styczniu. Ale wciąż nieszczególnie uważam się za eksperta w dziedzinie historii. Jest to tak fascynująca i rozległa dziedzina wiedzy, że najchętniej spędziłbym na zajęciach kolejną szczęśliwą 7 mkę. Zresztą w czasie tych 7 lat były 2 urlopy dziekańskie. Firma, dla której zacząłem pracować w UK była ze mnie zadowolona - dostałem zatem propozycję pracy, z której ciężko mi było zrezygnować. Łączenie dwóch rzeczy na raz do najprostszych nie należy.

Ponieważ to jednak wątek spółki Starward Industries, a nie mój prywatny - pozwól, że na kolejne ewentualne pytania odnośnie mojej osoby odpowiem w informacji prywatnej. Nie chciałbym robić tu bałaganuwave


A dla wszystkich inwestorów oraz osób zainteresowanych spółką - mały update moich tabelek - jako że już półtora miesiąca od mojego poprzedniego wpisu minęłowave

Po pierwsze:  nasza grupa wciąż rośnie. Pomimo braku większych ofensyw marketingowych - od 28 września udało nam się pozyskać 550 nowych członków. Aktualna liczba na około 9 rano - to 3 552 osoby salute

Po drugie: wynikiem tego, oraz kolejnych debiutów tytułów będących przed nami w rankingu - nasze miejsce na wish liście steam systematycznie spada. Na godzinę 7 rano - okupowaliśmy lokatę 287. Nasz historyczny peak to już 284 miejsce thumbright   W zaistniałej sytuacji uprawdopodabnia się scenariusz, że przed początkiem jakiejkolwiek poważniejszej kampanii marketingowej, bazując na samych screenshotach z gry i fragmencie ścieżki dźwiękowej - uda nam się wdrapać do pierwszej 250 tki. Wydaję mi się, że nastąpi to jeszcze w tym roku Angel

Po trzecie: W wywiadzie cytowanym niedawno przez @Voxa - pan prezes powiedział:
"Jako jeden z kilku projektów na całej liście pokazaliśmy na razie tylko screenshoty z gry. Zainteresowanie buduje się w naszej branży głównie na podstawie filmów, trailerów - my pokazaliśmy kilka obrazków"

Ponieważ kontrola najwyższą formą zaufania - pozwoliłem sobie przysiąść nieco do tematu celem weryfikacji angel4

Efekty mojej pracy są takie. Na chwilę obecną na WL Steam znajduje się przed nami w rankingu 7 tytułów, które nie umieściły żadnego "cinematica". Samo w sobie brzmi już fajnie - ale ja zdecydowałem się w analizie pójść nieco dalej:
1. SCP: Recontainment - gameplay poza Steam
2. BOOK OF HOURS -- trailer outside the Steam
3. Coral Island - gameplay hula na Youtube
4. Primitive Builder - aktualnie 15 miejsc nad nami na liście - pierwsze wzmianki o utworzonej stronie na Steam znalazłem niemal 2 lata temu.
5. Football Manager 2021 - tak jakby nie cinematic robi tutaj robotę
6. Crime Scene Cleaner - na Steamie od prawie 2 lat
7. Distant Kingdoms - 77 miejsce - fenomen pokazujący bodaj tylko 5 obrazków. Sprawa staje się jednak łatwiejszą do zrozumienia, gdy spojrzy się na wydawcę projektu.

Z trailerami ( ale bez gameplaya ) nad nami projektów naliczyłem 18 ( w tym oczywiście wyżej wymienioną 7 mkę ).

Wobec powyższych nie dziwi fakt, że reveal projektu " The Invincible " spotkał się z uznaniem w branży:

"Kampania ogłaszająca grę The Invincible przeprowadzona przez agencję Outrageous PR dla Starward Industries została w dniu 22 października nagrodzona w kategorii "Najlepsza Kampania dla Nowego Przedsięwzięcia" w konkursie European Agency Awards 2020, wyróżniając szeroki zasięg oraz silny odzew."
europeanagencyawards.com/2020-...





anti
28
Dołączył: 2020-08-22
Wpisów: 51
Wysłane: 15 listopada 2020 14:38:43 przy kursie: 114,00 zł
@Elemis - gratuluję wejścia do rady nadzorczej. Cieszę się że zarówno spółka jak i Ty jesteście otwarci na komunikację z akcjonariuszami. Natomiast od członków organu nadzoru oczekiwałbym wyważonego i krytycznego podejścia w ocenie działań spółki i ich efektów. To tylko taka sugestia ode mnie - bez obrazy.

Elemis
86
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 334
Wysłane: 15 listopada 2020 22:17:09 przy kursie: 114,00 zł
Dzięki @anti

Po pierwsze za miłe słowo

Po drugie za Twoją radę.

Daleko mi bardzo do obrażania się. Zidentyfikowałem już zagrożenie o jakim piszesz. Buty w jakie dałem się ubrać mogą chwilami być niewygodne. No bo skoro będzie mi dane współpracować z pewnymi ludźmi i poznać ich lepiej. Przy okazji start - upu ( a ja kocham start upy love4 ). Do tego przy projekcie, w który sam zainwestowałem swoje środki - może nie być mi łatwo o obiektywizm

Z drugiej jednak strony osobom, które udzieliły mi poparcia. Swojemu portfelowi. A także zarządowi i pozostałym członkom RN ( bo przecież zgadzanie się na wszystko i próba patrzenia na świat wyłącznie przez różowe okulary to żadna wartość dodana do czegokolwiek ) jestem winny krytyczne i chłodne spojrzenie. Dla wspólnego dobra nas wszystkich.

Rzeczy, które przytoczyłem w poprzednim poście to fakty. Nie opinie, bądź interpretacje. Skłaniają mnie one do przypuszczenia, że NA RAZIE idzie całkiem dobrze. Nie jest to jednak póki co nic więcej jak używając przenośni ładna dla oka gra do 10 minuty meczu piłkarskiego. Strzelenie bramki. O tym czy będą to złego miłe początki - czy początek pięknej historii - przyjdzie nam się przekonać w miesiąc od debiutu gry. Pamiętajmy tylko, że wtedy przed spółką pojawią się kolejne ryzyka. Na laurach nie wolno spocząć nigdy, a ktoś już tu kiedyś napisał: "Gdyby Marek miał plan zrobić jedną grę, to nie tyle że z takim story nie miałby czego szukać na giełdzie, ale nie miałoby żadnego sensu uruchamiać tak dużej machiny organizacyjnej, angażować tak wiele ludzi z różnych lokalizacji geograficznych, i poświęcać czas na cokolwiek poza produkcją i marketingiem."

Zatem nieustannie pracując dajmy sobie i chwilę by z pewną dozą nieśmiałości spojrzeć z dumą na to, czego już się udało dokonać.

Ciebie natomiast chciałbym poprosić - żebyś zaglądał tu częściej. Miałem przyjemność czytania Twoich postów na wątkach innych spółek. Krytyka jakiej udzielasz jest w moim rozumieniu konstruktywna i trafna. Posty wyważone i merytoryczne. Byłbym bardzo wdzięczny, gdybyś i tu zechciał przysiąść i pomóc mi/ nam w identyfikacji ryzyk. Podpowiedział, co można zrobić lepiej. Udzielił inwestorskiego feedbacku. Mojego maila znasz thumbright






lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 15 listopada 2020 22:30:56 przy kursie: 114,00 zł
@Elemis
Aktualizowanie twoich tabelek wygląda komicznie. Spółka ma 210 mln kapitalizacji i wzrost grupy o kilkuset członków na przestrzeni 1,5 miesiąca, w tym przypadku absolutnie nie jest daną wartą jakiegokolwiek komentarza. Obecne przyrosty grupy tj. średnio kilka osób dziennie są na poziomie niskobudżetowych symulatorów czegokolwiek. Być może nie zdajesz sobie sprawy z tego, że rynek już w obecnej kapitalizacji oczekuje, że bliżej premiery grupa sięgnie poziomów bliższych 40 tys. graczy. Wystarczy spojrzeć na Pyramid, który ma w portfolio m.in. trzy gry z grupami odpowiednio 26 tys., 8 tys. i 6 tys. i jest wyceniany przez rynek na 94 mln zł. Jak SI ruszy mocniej z marketingiem, pokażą pierwszy trailer, to zobaczymy w jakim są miejscu.

Elemis
86
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 334
Wysłane: 15 listopada 2020 22:47:26 przy kursie: 114,00 zł
Cześć @lelo

lelo-pakero napisał(a):

Jak SI ruszy mocniej z marketingiem, pokażą pierwszy trailer, to zobaczymy w jakim są miejscu.


Jasne. Spółka jest dopiero przed początkiem jakichkolwiek poważniejszych działań. Tak jak pisałem - na WL Steam jest w zasadzie garstka tytułów bez jakichkolwiek filmów. Z tego po uwzględnieniu filtrów 4 przed nami.

lelo-pakero napisał(a):

wzrost grupy o kilkuset członków na przestrzeni 1,5 miesiąca, w tym przypadku absolutnie nie jest daną wartą jakiegokolwiek komentarza


Tu do końca bym się nie zgodził. Oczywiste jest, że społeczność buduje się skokami ( reveal, teaser, trailer, gameplay itd.), ale to co dzieje się pomiędzy nimi nie jest dla mnie kompletnie nieistotne. Zdecydowanie bardziej mi odpowiada, kiedy grupa przyrasta o 12 osób dziennie, niż 1 bądź 2. Na przestrzeni roku w tak niezauważalny sposób dodajemy 3.5 tysiąca osób do społeczności ( czyli zapewne kilanaście tysięcy osób do WL). Osobiście wolę je mieć niż nie. A Ty?Think

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 16 listopada 2020 11:21:02 przy kursie: 116,52 zł
Lelo-pakero już mnie uprzedził, bo to nawet nie jest śmieszne wskazywanie takich danych.
Te dane to katastrofa, a pisanie, że wynikają z paru zdjęć i jednej muzyczki, to jeszcze większy dramat.
To nadal kot w worku i nikt nawet nie wie czy przypadkiem nie zdechł, bo marketing tej gry niby wystartował, a wydaje się, że go nie ma. Taki kot schrodingera gamedevu.
Rozumiałbym, gdybyś dostawał w ramach objęcia nowej funkcji jakieś wynagrodzenie, ale tak, to robisz krzywdę aktualnym inwestorom. Lepiej byś napisał czy ma się coś zadziać w najbliższych miesiącach, na jakim etapie są prace nad grą itp. wartościowe informacje.

Christof_martin
40
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 327
Wysłane: 16 listopada 2020 11:35:28 przy kursie: 116,52 zł
i juz sie pojawiły niesnaski i krytyka .....Elemis - powodzenia !

Spin
14
Dołączył: 2010-07-21
Wpisów: 364
Wysłane: 16 listopada 2020 13:25:20 przy kursie: 116,52 zł
Prosta walka między entuzjastami, a tymi co chłodno stapają po ziemi, bądź mają duże 'ale ' co do kapitalizacji STA(bo Piramid, DUST ma nizsza kapitalizacje, aniby ten sam potencjał itd).

Dla mnie te dane odnosnie WL to surowe podusmowanie, które warto wiedzieć. Zobaczymy jaki przyrost będzie po obpulikowaniu materiałów z gry. Dla Elemisa, każdy nowy członek grupy społecznościowej to radość, dla Riff'a info o 500+ nowych userach grupy społeściowej to katastrofa, chociaż nie wiem czemu, skoro to suche/nudne dane. Dwie skrajności...

Osobniście czekam na to jak rynek pierw zaregujage na nowe materiały, jak i na reakcje na akcje, które będą dopuszczone do obrotu w przyszłym roku.
Edytowany: 16 listopada 2020 13:44

myton
23
Dołączył: 2011-06-14
Wpisów: 139
Wysłane: 16 listopada 2020 13:36:36 przy kursie: 116,52 zł
mnie natomiast bardziej interesuje kiedy te materiały będą :) bo jakie będą to raczej nie mam wątpliwości . Rozumiem sceptyków , inwestowanie w "Start Up" odbywa się trochę na zasadzie wierzę - nie wierzę :) Kupując akcję w IPO tak właśnie do tego podszedłem ..... i cieszę się ,że mamy swojego przedstawiciela w radzie nadzorczej. Czekam na rozwój sytuacji .. Gratulacje Elemis! pozdrawiam

Elemis
86
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 334
Wysłane: 16 listopada 2020 22:19:21 przy kursie: 116,52 zł
Rif napisał(a):

Te dane to katastrofa, a pisanie, że wynikają z paru zdjęć i jednej muzyczki, to jeszcze większy dramat.
To nadal kot w worku i nikt nawet nie wie czy przypadkiem nie zdechł, bo marketing tej gry niby wystartował, a wydaje się, że go nie ma.


Cześć @Rif

Fajnie, że piszesz. Sporo postów się przewinęło a Ty milczałeś. Wiem, że mocno interesujesz się spółką - bałem się zatem, czy wszystko u Ciebie w pożądkuwave

Zapewniam Cię, że Twój ulubiony kot ma się bardzo dobrze. Jego silne pazury w odpowiednim czasie rozerwą też nikczemny worek. Zgodzimy się chyba jednak, że aktualny okres w roku, jest najgorszym możliwym na zaczęcie jakichkolwiek większych działań marketingowych. O ile się nie jest Cyberpunkiem albo PUBG to ofensyw się raczej nie rozpoczyna

Niestety nie potrafię się zgodzić ze stwierdzeniem, że przytoczone przeze mnie suche dane liczbowe to katastrofa. Mnie one nie usypiają w pewności siebie, dają jednak pewne wskazówki. Spółka potrafi w jakimś stopniu budować community bez dokładania marketingowego contentu. Od momentu w którym porevealowy szał ustał ( ja odliczyłem tydzień czasu ) nasza grupa zwiększyła się o około 25%. Że nie jest to takie oczywiste świadczy choćby przykład gry "Dog Trainer" od Moonlita. Kiedy zacząłem prowadzić swoje notatki - The Invincible zajmował miejsce 380 na Wishliście. Ciekawie zapowiadająca się gra o pieskach ( skoro lubisz zwierzęta z pewnością śledzisz i ten tytuł ) była 303.  Niecałe 2 miesiące potem my jesteśmy 288 a treserzy okupują miejsce 300. "Jaka piękna katastrofa"Angel

Christof_martin napisał(a):
i juz sie pojawiły niesnaski i krytyka .....Elemis - powodzenia !

Po raz kolejny dzięki Chris! Wpadaj na wątek - dziel się z nami feedbackiem3some
Za niesnaskami nie przepadam. Krytykę zawsze jednak cenie. Po prawdzie najbardziej tę konstruktywną. Co do Rifa - na zawsze zachowam w sercu, że był pierwszą osobą, która wspomniała, bym za swą funkcję pobierał wynagrodzeniethumbright.

Spin napisał(a):

Dla mnie te dane odnosnie WL to surowe podusmowanie, które warto wiedzieć. Zobaczymy jaki przyrost będzie po obpulikowaniu materiałów z gry.


Ależ ja także je tak traktuję! Jako miły dodatek. Przyrost, który lepiej mieć niż nie mieć, ale który absolutnie niczego nie przesądza. O wiele, wiele bardziej ucieszyła mnie reakcja na reveal gry. O wiele, wiele ważniejsza będzie reakcja na kolejne wydarzenie marketingowe.

myton napisał(a):

mnie natomiast bardziej interesuje kiedy te materiały będą :) bo jakie będą to raczej nie mam wątpliwości . Rozumiem sceptyków , inwestowanie w "Start Up" odbywa się trochę na zasadzie wierzę - nie wierzę :) Kupując akcję w IPO tak właśnie do tego podszedłem ..... i cieszę się ,że mamy swojego przedstawiciela w radzie nadzorczej. Czekam na rozwój sytuacji .. Gratulacje Elemis! pozdrawiam

Hej @myton!

Fajnie, że jesteś z nami! Giełdowym abecadłem jest zrozumienie tego, że inwestycja wiąże się z ryzykiem. Podobnie jest i tutaj. Naszym inwestycyjnym zadaniem jest oszacowanie tego ryzyka i zminimalizowanie go.

Nie sądzę, żeby komukolwiek w studio przyszła do głowy większa ofensywa marketingowa w końcówce roku. Osobiście na pewno będę przeciw. Wbrew woli kilku kolegów - jestem jednak za tym, by próbować maksymalnie wyciskać te nieliczne materiały, które już dziś krążą w sieci. Mozolnie budować community.

Chyba jednak nie do końca możesz przewidzieć, jakie materiały zostaną w odpowiednim czasie opublikowane. Dobry marketing - to także niespodzianki. Mnie udało się zaskoczyć blackeye


lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 17 listopada 2020 15:35:31 przy kursie: 116,52 zł
Cytat:
Od momentu w którym porevealowy szał ustał ( ja odliczyłem tydzień czasu ) nasza grupa zwiększyła się o około 25%. Że nie jest to takie oczywiste świadczy choćby przykład gry "Dog Trainer" od Moonlita. Kiedy zacząłem prowadzić swoje notatki - The Invincible zajmował miejsce 380 na Wishliście. Ciekawie zapowiadająca się gra o pieskach ( skoro lubisz zwierzęta z pewnością śledzisz i ten tytuł ) była 303. Niecałe 2 miesiące potem my jesteśmy 288 a treserzy okupują miejsce 300. "Jaka piękna katastrofa"

Członek rady nadzorczej Starward Industries, spółki wycenianej na 210 mln zł, porównuje osiągane parametry ich nachodzącego dzieła – gry The Invincible – do prostego symulatora psiego trenera w grze Dog Trainer, tworzonej przez spółkę Moonlit, wycenianej na raptem 30 mln zł. To powinien opisać Parkiet, albo Puls Biznesu. Czego ma dowieść mierzenie się z wyraźnie słabszym od siebie? Może jakieś porównanie do budowania zainteresowania nowym IP przez spółki wielokrotnie większe?

Elemis
86
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 334
Wysłane: 17 listopada 2020 20:41:05 przy kursie: 116,52 zł
Uszanowanie Lelo!

lelo-pakero napisał(a):

Członek rady nadzorczej Starward Industries, spółki wycenianej na 210 mln zł, porównuje osiągane parametry ich nachodzącego dzieła – gry The Invincible – do prostego symulatora psiego trenera w grze Dog Trainer, tworzonej przez spółkę Moonlit


Członek RN Starward Industries w odpowiedzi na stwierdzenie użytkownika @lelo-pakero
lelo-pakero napisał(a):

Obecne przyrosty grupy tj. średnio kilka osób dziennie są na poziomie niskobudżetowych symulatorów czegokolwiek

wykazuje przywołując przykład - że użytkownik nie do końca bazuje na faktach.

Członek rady nadzorczej mając ponadto na względzie aktualny numer 3 na globalnej Wishliście Steam - zdaje sobie doskonale sprawę, że nie tylko ambitne produkcje z głęboką fabułą, mają szanse na duży, komercyjny sukces. Branża gier jest jak armia Napoleona. Każdy żołnierz nosi w plecaku buławę.

lelo-pakero napisał(a):

Może jakieś porównanie do budowania zainteresowania nowym IP przez spółki wielokrotnie większe?


Służę: IP Green Hell Studia Creepy Jar

Jeśli utrzymamy trend wzrostowy przyrostów w grupie, do momentu, w którym spółka zdecyduje się pokazać trailer ( zakładam, że nie będzie to w tym roku) nasza społeczność przed jego publikacją będzie równie duża, jak społeczność GH po ( pierwszy trailer wraz z gameplayem - 15 maj 2018 )

Nie jest to jednak miarodajne porównanie. Zarówno fantastyczny GH, jak i chociażby hitowy Frostpunk od 11 Bit Studios - to tytuły, którym nie udało się w momencie debiutu wyjść multiplatformowo.

Przypominam, że właśnie taki ambitny cel postawił przed sobą Starward Industries
Edytowany: 17 listopada 2020 20:50

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 17 listopada 2020 23:11:23 przy kursie: 116,52 zł
@Elemis
Społeczność GH w dniu premiery wyłącznie w wersji singleplayer w formule EA wyniosła ok. 31 tys. osób, a kapitalizacja 95 mln zł. Pyramid z trzema grami o grupach 26k, 8k, i 6k - kapitalizacja 94 mln zł. Starward z jedną grą z grupą 3k+ ma kapitalizację 210 mln zł. Ochłoń trochę od tego naganiania i spróbuj oszacować jaką grupę w okolicach premiery The Invincible rynek już dzisiaj dyskontuje. Jak już to przekalkulujesz to może łatwiej ci będzie zrozumieć bezsensowność ekscytowania się średnim dziennym przyrostem z ostatniego miesiąca na poziomie ok. 8 osób dziennie czy też ściganiem się na popularność z symulatorem piesków.

Elemis
86
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 334
Wysłane: 18 listopada 2020 08:29:41 przy kursie: 116,52 zł
Dobre rano Lelo
lelo-pakero napisał(a):

Społeczność GH w dniu premiery wyłącznie w wersji singleplayer w formule EA wyniosła ok. 31 tys. osób, a kapitalizacja 95 mln


Niestety. Mogę spróbować się podjąć porównania jedynie porównywalnych do siebie rzeczy. Stąd bazując na faktach, jestem w stanie stwierdzić, jak radzimy sobie na liście jako tytuł bez zamieszczonych żadnych materiałów filmowych. W jakim tempie zmienia się nasza pozycja na liście względem konkurencji. Jak na podobnym etapie rozwoju marketingu IP radziły sobie inne tytuły. Niestety - nie jestem w stanie porównać grupy gry The Invincible w przededniu premiery do grupy np. Green Hell z analogicznego okresu. Z prostej przyczyny - nie znam przyszłości.

Kapitalizację spółek branży porównywałbym także w podobnym okienku czasowym. Jako osoba mająca duże pojęcie o sektorze gier z pewnością wiesz, że wyceny wszystkich spółek z sektora od połowy maja 2018 roku zdecydowanie wzrosły.

lelo-pakero napisał(a):

może łatwiej ci będzie zrozumieć bezsensowność ekscytowania się średnim dziennym przyrostem z ostatniego miesiąca na poziomie ok. 8 osób dziennie czy też ściganiem się na popularność z symulatorem piesków.


Taka już chyba moja dola. Pamiętam czasy, kiedy znaczna część forum ( łącznie ze mną ) z uwagą śledziła wyścig pewnej prze ambitnej gry z symulatorem kozy.

Do ekscytacji mi daleko. Jak wspominałem, to z czym mamy do czynienia w tym momencie to nic więcej niż tylko udany początek. Przed spółką jeszcze ogrom pracy i ryzyk.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 27 grudnia 2020 04:34:13 przy kursie: 105,00 zł
Nie wiem czy było ale chyba nie więc zamieszczam linka do nowych materiałów:
store.steampowered.com/news/ap...


kliknij, aby powiększyć


oraz link do prezentacji Spółki na GPWInnovationDay

Edytowany: 27 grudnia 2020 15:31

kmsc2
12
Dołączył: 2014-02-16
Wpisów: 295
Wysłane: 27 grudnia 2020 21:16:17 przy kursie: 105,00 zł
Społeczność nie sięga 4tys
Wishlist 12. strona
Koszty gry w okolicach 10 mln zł
Kapitalizacja 194 mln zł.....

Inwestuje się po to by zarabiać. Pytam: przy tak wysokiej cenie akcji o jakim zarobku mowa? Ciężko będzie wyjść na plus przy tak gigantycznych kosztach gry i słabej wishliście.

Taki Polyslash z cap 6x mniejszą ma dwie gry na lepszych pozycjach wishlist i o kosztach nieporównywalnie mniejszych.

StarWards ma lepszy skład? To może porównajmy składy osobowe i doświadczenie z Duality za 32mln zł, które już jest rentowne w porównaniu do StarWards.

Jako inwestor nie widzę tutaj niczego co miałoby mnie przyciągnąć i nie rozumiem sensu w kółko promowania tej spółki przez stockwatch.
Edytowany: 27 grudnia 2020 21:17

Elemis
86
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 334
Wysłane: 27 grudnia 2020 22:50:00 przy kursie: 105,00 zł
@Graf78

Faktycznie. Ulubionemu forumowemu kotu udało się oswobodzić z worka i niemal wybiec z jaskini. Moim zdaniem to dobrze, że pokazał znaki życia. Zarówno gracze jak i inwestorzy chcą być informowani o postępie prac. Na Facebooku i Twitterze spółki pojawił się zresztą niedawno kolejny gif.

Co do prezentacji: IMHO warta obejrzenia. Zwłaszcza dla ludzi, którzy niedawno zainteresowali się spółką i szukają pewnej syntezy. Dla stałych bywalców naszego wątku godnymi wynotowania rzeczami są:

1. Gra wzbudziła duże zainteresowanie w Rosji / Turcji / Brazylii
O ile pierwszy z krajów jest zrozumiały przez wzgląd na mistrza Lema, a Turcji można było się domyślać śledząc wątki The Invincible na Steam - fenomen Brazylii pozostaje dla mnie nieodgadniony

2. Na kampanię marketingową promującą grę spółka wydała 8 tysięcy ( osiem tysięcy ) dolarów amerykańskich.
Roboczo zakładam że "efekt revealu" działał przez tydzień od publikacji materiałów. Kiedy on upłynął wskazówka członków społeczności zatrzymała się na liczbie około 2 700. Chciałbym w przyszłości zachować podobny przelicznik dolara do przyrostu grupy

Od siebie mogę dodać, że Starward niedoszacował trochę zasięgów swojego podkładu muzycznego. 60 tysięcy odsłuchów odbyło się tylko poprzez oficjalny kanał spółki. Kolejne 12 tysięcy to XboxViewTV

Cieszy mnie także nieśmiała deklaracja prezesa o nie zaprzestywaniu budowania zainteresowania grą do czasu kolejnej ofensywy marketingowej. W pełni podzielam jego pogląd o większej istotności "kamieni milowych" marketingu. Gorąco wierzę w to, że On także podziela moje zdanie ( a właściwie innego pana - Pawła Miechowskiego, z którym ja akurat w 100% się zgadzam ) o tym, że "marketing zaczyna się w momencie pierwszej myśli o stworzeniu gry a kończy na długo po jej zakończeniu". I że jest to proces.


@kmsc2

Cieszę się, że święta najwidoczniej upłynęły Ci w atmosferze beztroski pozwalającej zapomnieć o całym świecie.

Pozwól jednak, że przypomnę, iż:

Wątek spółki na jakim piszemy to Starward
Właściwa kampania marketingowa gry The Invincible właściwie jeszcze się nie zaczęła
Od czasu prezentacji wiemy, że na aktualne  około 3 700 osób w grupie studio wydało około 8 tysięcy dolarów ( 2700 osób zainteresowanych dzięki revealowi oraz już ponad 1000 osób dodanych do grupy społeczności codziennym budowaniem zainteresowania grą )
Z tego co mi wiadomo - Stockwatch w żaden sposób nie promuje spółki - jeśli się mylę, proszę wyprowadź mnie z błędu w jaki sposób się to dzieje?





Edytowany: 27 grudnia 2020 23:04

niewiernytomasz
PREMIUM
8
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-10-19
Wpisów: 38
Wysłane: 27 grudnia 2020 23:24:57 przy kursie: 105,00 zł
Ja mam jedno marzenie. Aby spółka się nie spieszyła z premierą na 100 lecie urodzin Lema, gdy jednak gra nie będzie gotowa na wszystkie platformy. Jakaś deklaracja byłaby też uspokajająca, choc wiadomo też, że inwestorzy nie bardzo lubią opóźnień. Oczywiście pewna, znana spółka też się zarzekała, że wydadzą produkt w pełni skończony i wiadomo co wyszło. Mimo wszystko oni mają wielką społeczność i łatają, a w tym wypadku mogłoby się to skończyć niewesoło.

X43-Y12
0
Dołączył: 2021-01-13
Wpisów: 1
Wysłane: 13 stycznia 2021 13:17:16 przy kursie: 128,00 zł
A ja tu przychodzę się tylko dowiedzieć, kiedy wreszcie będzie dematerializacja?
Może jakiś Elemis odpowie?

Jeśli mnie pamięć nie myli, miała być w grudniu. Jest połowa stycznia. Lock-upy dobiegają końca niedługo i fajnie byłoby mieć możliwość ruchu.

Elemis
86
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 334
Wysłane: 13 stycznia 2021 14:34:06 przy kursie: 128,00 zł
Cześć @X43-Y12

Mogę Cię zapewnić, że spółka nie zapomniała o dematerializacji akcji i niebawem dopełni wszystkich obowiązków jakie spoczywaja na jej barkach, by ją przeprowadzić.

Kiedy finalnie zostanie ona jednak przeprowadzona - to będzie zależało także od GPW i KDPW, więc nie jestem w stanie podać Ci dokładnej daty zakończenia procesu.


Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE STARWARD



18 19 20 21 22

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,374 sek.

muyeznvz
aqnqikpl
ctdhkhgz
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ustghvkk
eekjrorm
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat