PARTNER SERWISU
ggviejkq
1 2 3
Annonim
11
Dołączył: 2020-07-20
Wpisów: 45
Wysłane: 12 stycznia 2021 20:14:29
Cześć juz jutro drugi debiut na NewConnect w tym roku w postaci Incuvo , firmy zajmującej się portem oraz produkcją gier VR. Firma w tym roku ma wypuścić Green Hell w wersji VR. Ciekawe jest to ze gra w komunikatach na fb itp. często oznaczana jest #esport, czyżby taki był kierunek rozwoju VR? Oprócz Green Hell, pieniądze z emisji przeprowadzonej przez INC mają iść na nowy tytuł na podstawie znanego IP co w przyszłości może przełożyć się na wybicie kursu (patrz case Carbon Studio). Moim zdaniem in minus wysoka kapitalizacja początkowa wynoszącą ponad 40mln.

Annonim
11
Dołączył: 2020-07-20
Wpisów: 45
Wysłane: 12 stycznia 2021 20:38:53
Pardon wycena to 30mln + 1,4mln zysku netto w Q1-3 2020

dr_wook
2
Dołączył: 2020-08-18
Wpisów: 17
Wysłane: 12 stycznia 2021 22:28:29
Z tego co kojarzę to 27 mln. Ładny masz rozstrzał chłopie 40mln, a może 30 mln...Wycena jest niska, okazyjna.


Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 13 stycznia 2021 11:42:09 przy kursie: 4,52 zł
Ładny debiut. 6 miesięcy czekania dla akcjonariuszy i 70%.
dminc.pl/portfolio/incuvo-s-a/...
Hossa gamedev ma się dobrze.

Ursu the Stoic
0
Dołączył: 2020-08-13
Wpisów: 7
Wysłane: 10 kwietnia 2021 10:17:11 przy kursie: 6,10 zł
Informacja o uzyskaniu informacji z NCBiR o rekomendacji dofinansowania projektu dot. opracowania technologii wspierającej przekształcenia i dostosowania nowych i istniejących gier do możliwości wirtualnej rzeczywistości

biznes.pap.pl/pl/news/listings...(6-2021)-informacja-o-uzyskaniu-informacji-z-ncbir-o-rekomendacji-dofinansowania-projektu-dotyczacego-opracowania-technologii-wspierajacej-p

Spółka w ciekawej branży. Robią produkt z potencjałem (Green Hell VR), otrzymają dofinansowanie z NCBiR.
Pytanie jaki jest potencjał rynku VR i co można określić sukcesem sprzedażowym?

yellowshadow
103
Dołączył: 2020-10-09
Wpisów: 422
Wysłane: 13 grudnia 2021 19:48:06 przy kursie: 5,498 zł
PCF kupił "50% + 1 głos" w Incuvo za maksymalnie 4,42 zł/akcje jeśli dobrze policzyłem:

infostrefa.com/infostrefa/pl/w...
Edytowany: 13 grudnia 2021 19:48

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 13 grudnia 2021 20:00:45 przy kursie: 5,498 zł
Tyle to wychodzi maksymalnie licząc z ewentualną dodatkową płatnością, te 20 mln które na razie płacą daje 2,8 zł za akcję.

yellowshadow
103
Dołączył: 2020-10-09
Wpisów: 422
Wysłane: 13 grudnia 2021 20:09:32 przy kursie: 5,498 zł
Ale chyba nikt nie spodziewa się, że Green Hell VR nie będzie sukcesem biorąc pod uwagę zachowanie na WL oraz jakość tego portu i jego unikalność?

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 13 grudnia 2021 20:45:00 przy kursie: 5,498 zł
Babieny nie informowały o przekroczeniu progu 50% w akcjonariacie, więc trochę zagadkowe te 50-53% podane w komunikacie.
W sumie z akcjami prywatnymi mieli 52.04% wszystkich akcji.

del-20112023
5
Dołączył: 2019-11-29
Wpisów: 115
Wysłane: 23 stycznia 2022 12:14:52 przy kursie: 4,90 zł
steamdb.info/app/1782330/graph...
Zaskakująco wysokie miejsce GH VR. 400miejsce to około 30-40k wishlisty na ten czas, niby nieduzo, ale to VR i tylko steam czyli nie więcej 20% rynku dla tytułu na dzień premiery. premiery równoczesne lub prawie równocześnie w na Steam/oculus licząc po ocenach pokazują, że Steam to może być nawet do 10% versus 90% oculus już na start, zazwyczaj dysproporcja na korzysc oculus buduje się później.

ponizej przykład, wersja steam po miesiącu 18 ocen:
store.steampowered.com/app/178...
Ale już wersja oculus ponad 400ocen, różnica premiery tylko 2 miesiace:
www.oculus.com/experiences/que...

Gra wygląda przeciętnie, nie liga GH a nawet Warhammer, sumeryczna sprzedaż na poziomie około 40k w uśrednione dwa miesiace (mnożnik dla vr około x100 na steam i x80 na oculus) przy grubym ogonie sprzedaży na Vr, daje perspektywę na 150k w rok, dzięki quest, przeciętnej gry.


Idąc dalej, biorąc steam jako papierek lakmusowy dla oculus, ciekawie wyglada Carbon z Warhammerem, premiera na steam w podobnym okresie przedświątecznym co tytuł powyżej, ale 120 ocen (tam 18) na steam co w proporcji jak wspomniany tytuł x10 steam/oculus, pokazuje potencjał tytułu na oculus. X10 pewnie bedzie trudno, ale x5 już daje 600 ocen i sprzedaż na poziomie 50k tylko w 2 pierwsze miesiace. To co boli to oceny, głównym atutem Vr i oculus jest ogromny przyrost urządzeń i długi gruby ogon sprzedaży, przy słabych ocenach będzie z tym problem. Niemniej główna premiera gry, czyli oculus, przed nimi. Z tej perspektywy wycena 50mln wcale nie musi być skrajnie zawyżona, bo warhammer jeśli quest będzie poprawiony idzie na lekko 200k+ w pierwszym roku sprzedaży, ale liczony od premiery oculus.

Jeszcze lepiej wyglada Cooking symulator Vr od bigcheese, 650 ocen i około 65k sprzedaży na steam (mnożnik x100 zgodny z tym czym chwalili się przy IPo) w pol roku, przykładając x5 quest wychodzimy na lekko 300k+ sprzedaży quest, a to tylko pierwszy rok. Planują na przełom marca i kwietnia premierę, maja tu 50% udziału czyli partycypują na około 5mln netto z Vr z czego większość w przyszłym roku, raczej nie uwzględnione w modelach. Ale to nie ekspozycja na rynek Vr, wynik wpadnie w mnożniki deweloperów płaskich, plus ryzyka grypy PLW, i ryzyko ze gameboom od PLW który robił VR będzie szedł na giełdę, wiec 50/50 może się zniekształcić na potrzeby podrasowana wyniku przed IPO, ale i tak spółka wydaje się tania.

Najciekawiej wyglada Green Hell VR, nie dziwi decyzja PCF, brak podobnego tytułu na oculus, wishlista buduje się na ten moment x3 x4 to co miał Carbon na warhammer, na dzień premiery może być zbliżona do After The fall który był poniżej 200miejsca na wishlisted Steam (co daje 80k+ wishlista) Na ten moment After The fall zgromadził 2300ocen na steam i oculus, czyli sprzedał się 200k+ w półtora miesiąca, mimo słabych ocen jak na standardy oceniania VR, czyli idzie na 500-800k sprzedaży w rok. Tu rozkład ocen steam/oculus podobnie , ale ogon oculus dopiero będzie się budował i dysproporcja między platformami będzie rosła.

Potencjał dla ambitnej dobrze ocenionej gry na oculus pokazuje Resident Evil 4 VR, czyli dobra adaptacja starej gry z 2014, która sprzedała się na PC dokładnie tak jak GH (31k ocen).
www.oculus.com/experiences/que...
6,5k ocen w 3 miesiace od premiery tylko na Quest, czyli 500k+ sprzedaży, tu lekko 1M w rok na samum quest. Zreszta top10 tytułów Oculus, to jest przyrost około 10k ocen przez rok, czyli około 1mln sprzedaży, wszystkie te tytuły w zasięgu GHVR.
A mamy jeszcze steam, nowy PSVR i Pico.


Skuteczność jest miarą prawdy i racji. Długoterminowa stopa zwrotu jest obiektywną miarą wiedzy, doświadczenia i zrozumienia rynku i umiejętności efektywnego ich wykorzystania dla generowania stopy zwrotu. Inwestowanie jest dziedziną umysłową z silnym elementem behawioralnym. Różnimy się tu na forum potencjałem intelektualnym, doświadczeniem, wiedza, Długoterminowa stopa zwrotu jest tego odzwierciedleniem. umiejętności retoryczne, zaawansowane analizy mało znaczą, bez obrazu jaki daje stopa zwrotu.
Dziele się swoimi przemyśleniami z pobudek egoistycznych, ale zawsze szczerze, zgodnie z przekonaniami.
Edytowany: 23 stycznia 2022 12:19


del-20112023
5
Dołączył: 2019-11-29
Wpisów: 115
Wysłane: 2 lutego 2022 00:19:26 przy kursie: 4,844 zł
To co się dzieje na Oculus store ale tez na steam to jest wyjątkowa szansa dla spółek robiących małe projekty, ogromna widoczność, coś na co nie maja szans w grach płaskich.
Kolejny przykład, mały projekt, małego studia, gra Zenith, ten projekt w świecie gier płaskich by zginął :
www.oculus.com/experiences/que...
store.steampowered.com/app/140...

5tys. komentarzy na steam i oculus razem, co daje przy mnoznikach ocen dla VR, sprzedaż 400k+ w 5dni od premiery, małego projektu! To są wyniki zarezerwowane dla AAA w grach płaskich i to nie odosobniony wynik, zaraz po świetnej premierze na Oculus portu Resident Evil 4 , portu który sprzedaje się znacznie lepiej niż podstawka! Green Hell VR może sprzedawać się lepiej niż podstawka, to już nie fantastyka.
Skuteczność jest miarą prawdy i racji. Długoterminowa stopa zwrotu jest obiektywną miarą wiedzy, doświadczenia i zrozumienia rynku i umiejętności efektywnego ich wykorzystania dla generowania stopy zwrotu. Inwestowanie jest dziedziną umysłową z silnym elementem behawioralnym. Różnimy się tu na forum potencjałem intelektualnym, doświadczeniem, wiedza, Długoterminowa stopa zwrotu jest tego odzwierciedleniem. umiejętności retoryczne, zaawansowane analizy mało znaczą, bez obrazu jaki daje stopa zwrotu.
Dziele się swoimi przemyśleniami z pobudek egoistycznych, ale zawsze szczerze, zgodnie z przekonaniami.
Edytowany: 2 lutego 2022 00:20

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 2 lutego 2022 17:35:18 przy kursie: 4,6435 zł
Kilka drobnych uwag ode mnie:
- 385 miejsce wishlisty GH VR to 28-32 tys. zapisów na podstawie danych porównawczych.
- Cooking VR w dzień premiery był na 216 miejscu Global Wishlist. Sprzedaż Steam po ostatnim Winter Sale przebiła już 70 tys. kopii
- "ryzyko ze gameboom od PLW który robił VR będzie szedł na giełdę, wiec 50/50 może się zniekształcić na potrzeby podrasowana wyniku przed IPO, ale i tak spółka wydaje się tania." Warunki umowy 50/50 mogą się zniekształcić pod IPO ? Bez takich żartów.
- "Potencjał dla ambitnej dobrze ocenionej gry na oculus pokazuje Resident Evil 4 VR, czyli dobra adaptacja starej gry z 2014, która sprzedała się na PC dokładnie tak jak GH (31k ocen). " - Patrząc na liczbę ocen, to zgoda. W rzeczywistości RE 4 mógł jednak sprzedać nawet 40-50% więcej kopii od Green Hell. Wynika to z prostego faktu, że średni współczynik "liczba kopii/komentarz" dla premier 2018' znacznie różni się od takowego dla premier sprzed 2017.

del-20112023
5
Dołączył: 2019-11-29
Wpisów: 115
Wysłane: 2 lutego 2022 23:27:09 przy kursie: 4,6435 zł
385miejsce to dokładnie 33-37k na dzień dzisiejszy.
Resident evil 4 na PC sprzedał się do 21’ na poziomie 1,7mln, informowali o tym. Współczynniki się nie zmieniały istotnie w tym czasie. Z PC mieli dużo mniejsze przychody niż GH bo wynik zrobiony na dużych promocjach, stara gra. Jedyne co to rzeczywiscie gra dobrze sprzedała się na konsolach. Ale wyglada na to ze oculus i Vr jest największym sukcesem dla tej starej gry, a była na wszystkich konsolach jako nowość.
A co do big cheese pewnie masz rację,ale zobaczymy jak PLW będzie sprawował się jako właściciel w nowych, trudnych czasach, bez finansowania z zewnątrz swoich spółek.
Skuteczność jest miarą prawdy i racji. Długoterminowa stopa zwrotu jest obiektywną miarą wiedzy, doświadczenia i zrozumienia rynku i umiejętności efektywnego ich wykorzystania dla generowania stopy zwrotu. Inwestowanie jest dziedziną umysłową z silnym elementem behawioralnym. Różnimy się tu na forum potencjałem intelektualnym, doświadczeniem, wiedza, Długoterminowa stopa zwrotu jest tego odzwierciedleniem. umiejętności retoryczne, zaawansowane analizy mało znaczą, bez obrazu jaki daje stopa zwrotu.
Dziele się swoimi przemyśleniami z pobudek egoistycznych, ale zawsze szczerze, zgodnie z przekonaniami.
Edytowany: 2 lutego 2022 23:28

del-20112023
5
Dołączył: 2019-11-29
Wpisów: 115
Wysłane: 2 lutego 2022 23:43:35 przy kursie: 4,6435 zł
aircanada15 napisał(a):

- Cooking VR w dzień premiery był na 216 miejscu Global Wishlist. Sprzedaż Steam po ostatnim Winter Sale przebiła już 70 tys. kopii

To bardzo wysoko biorąc pod uwagę ze płaski CS miał tylko 50k wishlisty według słów CEO, ale jest to możliwe.A miejsce jak najbardziej w zasięgu GH VR, ”zachęta” ze strony Creepy do graczy powinna potężnie zbustowac WL zaraz przed premiera, wszak sprzedaż GH na PC około x4 to co CS w dniu premiery wersji VR.
Skuteczność jest miarą prawdy i racji. Długoterminowa stopa zwrotu jest obiektywną miarą wiedzy, doświadczenia i zrozumienia rynku i umiejętności efektywnego ich wykorzystania dla generowania stopy zwrotu. Inwestowanie jest dziedziną umysłową z silnym elementem behawioralnym. Różnimy się tu na forum potencjałem intelektualnym, doświadczeniem, wiedza, Długoterminowa stopa zwrotu jest tego odzwierciedleniem. umiejętności retoryczne, zaawansowane analizy mało znaczą, bez obrazu jaki daje stopa zwrotu.
Dziele się swoimi przemyśleniami z pobudek egoistycznych, ale zawsze szczerze, zgodnie z przekonaniami.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 4 kwietnia 2022 16:17:12 przy kursie: 4,252 zł
Za 3 dni premiera na Oculus Quest. Cena 29,99$, promocja -10% dla preorders. Dziś Green Hell wskoczyło na 47 miejsce Top Sellers.

del-20112023
5
Dołączył: 2019-11-29
Wpisów: 115
Wysłane: 8 kwietnia 2022 07:23:12 przy kursie: 4,15 zł
200 ocen w 12h to jest jedna z najlepszych premier na oculus ever. Dziś zaktualizują listę bestsellerow , aktualizują chyba dwa razy dziennie, obstawiam top 5 , a może top 3. Cieszą oceny, gra nie miała dużego marketingu wiec tu nie powinno być picku, będzie to long seller. Co do sprzedaży 200 ocen to normalnie pod 20k szt sprzedaży na oculus , tu widać ze było trochę darmowych kluczy wiec obstawiam mniej, ale długoterminowo mnożnik x80-x100 powinien być Ok. Mocny Long seller w przypadku Vr to jest inna specyfika co pokazuje Superhot z 2016r czy BeatSaber z 2017 i kilka innych tytułów na mniejsza skale. Ze względu na małą konkurencje. Super hot od 2017r. Pokazuje od kilkunastu do kilkadzisieciu mln pln zysku rocznie na jednej grze bez przerwy. To wierzchołek góry lodowej ale jest cały drugi rząd gier, kilkanaście tytułów, słabszych IP niż GH i słabszymi premierami z ilością ocen 5-10k w dość krótkim czasie, czyli sprzedażą w przedziale0,5mln- 1mln szt. w kilka lub kilkanaście miesięcy. Resident Evil 4 jest dobrym porownaniem dla GH, bardzo dobrze oceniany port płaskiej gry, której zreszta sprzedaż na PC jest słabsza niż GH,na oculus podobna premiera do GH i 8k ocen w kilka miesięcy. Płaska mocna sprzedaż, około 500-700k przez niespełna 6 miesięcy tylko na oculus i tytuł będzie się jeszcze sprzedawał, zapewne VR będzie najlepiej sprzedająca się platformą dla tego IP. Biorąc pod uwagę ze Incuvo obiecuje graczom coop i prace nad tytułem, można się spodziewać dołączenia do czołówki najlepiej sprzedających się gier, czyli do końca roku 500k tylko na oculus to robi się wariant bazowy.
Skuteczność jest miarą prawdy i racji. Długoterminowa stopa zwrotu jest obiektywną miarą wiedzy, doświadczenia i zrozumienia rynku i umiejętności efektywnego ich wykorzystania dla generowania stopy zwrotu. Inwestowanie jest dziedziną umysłową z silnym elementem behawioralnym. Różnimy się tu na forum potencjałem intelektualnym, doświadczeniem, wiedza, Długoterminowa stopa zwrotu jest tego odzwierciedleniem. umiejętności retoryczne, zaawansowane analizy mało znaczą, bez obrazu jaki daje stopa zwrotu.
Dziele się swoimi przemyśleniami z pobudek egoistycznych, ale zawsze szczerze, zgodnie z przekonaniami.

Ursu the Stoic
0
Dołączył: 2020-08-13
Wpisów: 7
Wysłane: 8 kwietnia 2022 08:47:20 przy kursie: 4,15 zł
Następujące pytania, które się nasuwają:
1) Jaki był całkowity koszt produkcji GH na questa
2) Ile kopii musi się sprzedać, żeby uzasadnić obecną wycenę.

del-20112023
5
Dołączył: 2019-11-29
Wpisów: 115
Wysłane: 8 kwietnia 2022 08:57:11 przy kursie: 4,15 zł
Problem taki, ze nie ma spółek publicznych game dev vr, w Szwecji jest jedna z 8mln przychodu i pod 300mln pln wyceny. To wszystko, plus Carbon i Incuvo. Nie można tego przykładać do game dev i tych mnożników bo dynamika rynku, etap, konkurencja , brak ekspozycjidla inwestorów itp zupełnie inne.może mnożnik x50 będzie Ok, a może x100. Przy braku ekspozycji inwestycyjnej na świecie, pierwszy duży będzie beneficjentem na poziomie mnożnika.
Z transakcji niepublicznych poszło Vertigo półtora roku temu chyba do Kocha za około 300mln pln po udanej premierze Arizona Sunshine. Ale Arizona miała gorsza premiere niż GH VR jak dotąd.
Skuteczność jest miarą prawdy i racji. Długoterminowa stopa zwrotu jest obiektywną miarą wiedzy, doświadczenia i zrozumienia rynku i umiejętności efektywnego ich wykorzystania dla generowania stopy zwrotu. Inwestowanie jest dziedziną umysłową z silnym elementem behawioralnym. Różnimy się tu na forum potencjałem intelektualnym, doświadczeniem, wiedza, Długoterminowa stopa zwrotu jest tego odzwierciedleniem. umiejętności retoryczne, zaawansowane analizy mało znaczą, bez obrazu jaki daje stopa zwrotu.
Dziele się swoimi przemyśleniami z pobudek egoistycznych, ale zawsze szczerze, zgodnie z przekonaniami.
Edytowany: 8 kwietnia 2022 09:00

del-20112023
5
Dołączył: 2019-11-29
Wpisów: 115
Wysłane: 8 kwietnia 2022 12:14:16 przy kursie: 6,07 zł
Zakładam ze jeśli do końca weekendu będą mieli 450-500 ocen to przy wyplaszczonej sprzedaży na oculus liczba ocen do końca roku około 6-8k czyli daje 25-35% około dyskonta do dynamiki sprzedazy Resident evil 4, chociaż nie ma uzasadnienia dla takiego dyskonta patrząc na oceny i sprzedaż na start. Wtedy sprzedaż z samego oculusa 500-700k. Zakładając 500k to wychodzi 80x500k to jest 40mln przychodu który przez nich przejdzie, dostają polowe z tego czyli 20mln. Patrząc na wishliste na PC dobrym benchmarkiem jest bigcheese czyli sprzedaż 60-100k do końca roku, wydaje się konserwatywna. Wychodzi z tego 12-15netto +. Są opcje na więcej, pytanie o projekt z PCF i COOP, nowe gogle PS. Liczby wydają się duże ale dobre projekty w single player na VR moga sprzedawać się lepiej niż płaskie wersje , czego wspomniany Resident evil jest przykładem.
350-400 ocen do końca weekendu 5-6k ocen do końca roku i 300-400k sprzedaży na oculus.
Właściwie GH VR w 17h zarobil tyle patrząc na oceny, co Dark Times Carbonu w prawie rok.a Carbon podał ładne liczby.
Tylko cała specyfika polega na tym ze wyniki sprzedażowe w kolejnych latach mogą być nie dużo gorsze przy tym przyroście urządzeń i konkurencji.
Skuteczność jest miarą prawdy i racji. Długoterminowa stopa zwrotu jest obiektywną miarą wiedzy, doświadczenia i zrozumienia rynku i umiejętności efektywnego ich wykorzystania dla generowania stopy zwrotu. Inwestowanie jest dziedziną umysłową z silnym elementem behawioralnym. Różnimy się tu na forum potencjałem intelektualnym, doświadczeniem, wiedza, Długoterminowa stopa zwrotu jest tego odzwierciedleniem. umiejętności retoryczne, zaawansowane analizy mało znaczą, bez obrazu jaki daje stopa zwrotu.
Dziele się swoimi przemyśleniami z pobudek egoistycznych, ale zawsze szczerze, zgodnie z przekonaniami.
Edytowany: 8 kwietnia 2022 12:18

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 8 kwietnia 2022 12:35:05 przy kursie: 6,07 zł
Ursu the Stoic napisał(a):
Następujące pytania, które się nasuwają:
1) Jaki był całkowity koszt produkcji GH na questa
2) Ile kopii musi się sprzedać, żeby uzasadnić obecną wycenę.


Ad. 1) Myślę, że około 5,2 mln zł.
Ad. 2) Na to pytanie nie znam odpowiedzi. Zależy od założeń.

Dziś ciekawy dzień, ale póki co gra jest na 10 miejscu na liście bestsellerów.



Edytowany: 8 kwietnia 2022 12:39

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE INCUVO



1 2 3

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,334 sek.

iuuuurwq
gymhxoxr
xzafvdjs
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
vmwwhzqi
vquqvowd
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat