pixelg
STARWARD - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

STARWARD [STA]

AKTUALNY KURS: 72,40 zł (+4,93%) 17-06-2021 14:24
jqn
jqn PREMIUM
32
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 471
Wysłane: 9 kwietnia 2021 17:41:00 przy kursie: 89,20 zł
Cytat:
Brakuje mi jednak w obecnie najważniejszej informacji - jakie jest zainteresowanie graczy grą.


308 miejsce na Steam Global Top Wishlist, czyli około 30 tys. osób na Wishlist. Łatwo to zestawić z innymi tytułami giełdowych podmiotów, które są na tej liście i jednocześnie porównać CAP spółek.
To be a rock and not to roll

1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
115
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 1 592
Wysłane: 9 kwietnia 2021 17:48:53 przy kursie: 89,20 zł
Cytat:
308 miejsce na Steam Global Top Wishlist, czyli około 30 tys. osób na Wishlist. Łatwo to zestawić z innymi tytułami giełdowych podmiotów, które są na tej liście i jednocześnie porównać CAP spółek.


Gdyby to było takie proste. Ehh

jqn
jqn PREMIUM
32
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 471
Wysłane: 9 kwietnia 2021 17:50:44 przy kursie: 89,20 zł
To fakt, ale czy znasz inne, bardziej wiarygodne źródło informacji nt. potencjalnych graczy danego tytułu? binky Dodam jeszcze, że liczba społeczności (followers) to niecałe 4.200 osób.
To be a rock and not to roll

>> Ponad 160% zysku od początku 2017 r. – sprawdź ofertę portfela wzorcowego Cztery Fazy Rynku w StockWatch.pl


Rif
46
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 924
Wysłane: 9 kwietnia 2021 17:57:03 przy kursie: 89,20 zł
W zasadzie wystarczy napisać, że zainteresowanie grą jest marginalne, aby nie być brutalnym pisząc, że żadne. Trudno wykazywać zainteresowanie samym tytułem i niewiele mówiącymi obrazkami.
Porównywanie, że tą grą osiągnie się poziom kapitalizacji 11bit po premierze Frostpunka, to jakieś mrzonki. Na etapie premiery FP 11bit było znane z dużego hitu, a ponadto mogło się pochwalić raczkującym programem wydawniczym.

1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
115
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 1 592
Wysłane: 9 kwietnia 2021 18:01:36 przy kursie: 89,20 zł
jqn napisał(a):
To fakt, ale czy znasz inne, bardziej wiarygodne źródło informacji nt. potencjalnych graczy danego tytułu? binky Dodam jeszcze, że liczba społeczności (followers) to niecałe 4.200 osób.


Na jaki mój wpis odpowiedziałeś i o co pytasz? Trochę się zgubiłem.

Te informacje na tym etapie niewiele mówią.

jqn
jqn PREMIUM
32
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 471
Wysłane: 9 kwietnia 2021 18:10:56 przy kursie: 89,20 zł
@1ketjoW, odpisywałem Ci na ten post:
Cytat:
Gdyby to było takie proste. Ehh
To be a rock and not to roll

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 9 kwietnia 2021 19:17:33 przy kursie: 89,20 zł
Jak już wspominałem, od paru miesięcy los spółki nie jest mi obojętny przez zaangażowanie kapitałowe (bardzo skromne, ale jednak). Mimo wszystko wydaje mi się, że jestem w stanie obiektywnie i krytycznie spojrzeć na sprawy.

1. Czy emisja była zaskoczeniem? Tak
2. Czy zmiana terminu premiery jest zaskoczeniem? Mimo wszystko tak.
3. Czy spółka jest wyceniana tanio? Na pewno nie
4. Czy projekt jest ryzykowny? Bez wątpienia
5. Czy poziom obecnego zainteresowania jest wysoki? Nie.

Jak się zerknie tylko na te odpowiedzi to sprawy wyglądają źle, spółka jest mocno przewartościowana i nie ma o czym gadać. Ale jeśli się nad tym dłużej zastanowić to już niekoniecznie, choć pewne wpadki po drodze były.

Od początku investment story opiera się na doświadczeniu zespołu i jego potencjale. Tutaj nic się nie zmieniło. Ale nawet biorąc pod uwagę doświadczenie, talent i umiejętności nigdy nie ma gwarancji sukcesu. Nie było jej 2 lata temu, nie ma i dziś. Mimo wszystko w trakcie życia projektu mamy spadki ryzyka, albo potencjalnej premii. To nie dotyczy tylko inwestorów, ale także twórców i zarządu.

Markuszwski od początku zapowiadał gdzie mierzy - premiera na wielu platformach, sprzedaż w wysokich setkach tysięcy. To diametralnie różny obraz od tego który wyłania się z choćby takich spółek jakie miały u nas ostatnio czaty. Dla Draw Distance czy Image Power 100 tys. sztuk to duży sukces. Oczywiście można w te zapowiedzi wierzyć lub nie. Jak wiemy każdy projekt można położyć i każdy może odnieść niespodziewany sukces, który zarząd spółki może w dość ograniczonym stopniu kontrolować. Są jednak przesłanki żeby uwierzyć w takie liczby - jest stylistyka dość nowatorska, jest wymagający świat Lema, jest miejsce do tworzenia czegoś więcej niż rozrywka. Ale to tylko były podwaliny. Oczywiście dowożenie kolejnych etapów zmniejsza ryzyko, choć oczywiście nie jakoś znacząco. Pierwsze sprawdzam to zapowiedź czyli reveal.

I tutaj nie wiem, czy nie było pierwszego błędu. Czy odbiór gry został prawidłowo rynkowi przez zarząd przedstawiony? Wiadomo, że po takich zdarzeniach dochodzi do kontaktów z partnerami biznesowymi, że można oceniać odbiór przez media. Wygląda na to, że efekty tej zapowiedzi były lepsze niż się w spółce spodziewano - > spadło ryzyko. Wydaje się, że odpowiedzią na spadek tego ryzyka była chęć zwiększenia potencjału i oczywiście kosztem ponownego wzrostu ryzyka. I stąd mamy emisję i teraz przesunięcie premiery. Ale taki scenariusz uprawdopodobnił się dla mnie dopiero dzisiaj, po konferencji. Może przegapiłem materiały, a może zarząd położył na ten aspekt wcześniej zbyt mały nacisk.

Na pozór z tym sukcesem revealu nie idzie w parze zainteresowanie, w szczególności graczy. Niezwyciężony ma niskie miejsce na Stam Global Wishlist i grupę Steam podobną do gier podmiotów wycenianych na niskie kilkadziesiąt milionów złotych. I jest to było nie było pewien dysonans. Ale... kampania marketingowa tego tytułu się jeszcze nie zaczęła, a co więcej, projekt ten wydaje się kłaść znaczący nacisk na konsole, znacznie większy niż w większości wypadków spółek o kapitalizacji poniżej 100 mln zł. Tam podstawą jest PC, najczęściej ze względu na typ gry. Jak pokazuje historia strategie (TWOM, Frostpunk), czy symulatory sprzedają się na konsolach gorzej. W przypadku gry fabularnej odbiorca konsolowy wydaje się równie, jeśli nie bardziej atrakcyjny. Poziomu zainteresowania graczy konsolowych oczywiście nie znamy, ale nie ma powodów sądzić aby było ono większe w tej chwili niż dla PC. Moim zdaniem to jeszcze nie czas na maksymalizowanie atencji graczy i budowę wishlisty, bo to dopiero przyjedzie wraz z realizacją planu marketingowego.

Spółka przy prostym porównaniu kapitalizacji wydaje się wyceniona bardzo wysoko, ale jeśli wziąć pod uwagę nawet nie tyle doświadczenie, co cele sprzedażowe to już ta optyka się zmienia. Jeśli spółki z kapitalizacją na poziomie 20-50 mln zł mierzą w sukcesy na poziomie 100 tys. egzemplarzy, mają po parę takich projektów (dajmy na to 2 z takim poziomem) to Starward z celem na poziomie 0,8 mln może być wyceniany 4 razy wyżej czyli na 40 - 200 mln zł. Oczywiście to też bardzo duże uproszczenie.

W przypadku tej spółki mamy znaczące ryzyko, gdzie :sprawdzam" znów się oddaliło w czasie, gdzie rośnie budżet, więc i ryzyko wpadki. Nie dziwi zatem odpływ części inwestorów, dla których to za dużo. Z drugiej strony można liczyć, że to przesuniecie premiery spowoduje wzrost potencjału gry. Czy na tyle duży, aby pokazać w kapitalizacji nie mam pewności, w szczególności do momentu kiedy rynek nie zobaczy pierwszych materiałów z gry. To one pokażą nam jak się po ich publikacji zwiększa grupa na Steam, jaką liczbę odtworzeń będą miały zwiastuny, czy gameplaye. Do tego czasu z kapitalizacją może dziać się wiele, zależnie od sentymentu graczy. Z pewnością Starward nie jest spółką dla wszystkich.

andy_dufresne
55
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 909
Wysłane: 9 kwietnia 2021 19:31:40 przy kursie: 89,20 zł
Lukasz Konopko napisał(a):
Nie moderujemy pytań, nie decydujemy za spółkę jak i na które pytania ma odpowiedzieć. Czasami coś podpowiadamy, ale to zarząd firmy podejmuje ostateczną decyzję. Oferujemy spółkom platformę do komunikacji z inwestorami, jedne wykorzystują ją lepiej, inne gorzej.


Szkoda, prawdę mówiąc myślałem że jest inaczej. Przydałby się moim zdaniem wstępny odsiew pytań. Spora część potencjału tego czatu została zmarnowana, bo na początku padały pytania w kwestiach poruszonych w trakcie prezentacji albo wręcz w komunikacie o przesunięciu premiery. Pomijam to, że wiele pytań pochodziło od tych samych uczestników pod rząd i zapewne wiele innych pytań się już nie zmieściło.

Co do meritum: można spierać się o to, czy przełożenie premiery jest dobrym posunięciem, czy złym (choć sądziłem, że po grudniu 2020 inwestorzy będą mieli bardziej zniuansowane podejście ;) , ale nie można spółce zarzucić, że nie wyjaśniła swoich motywów, ani planów na przyszłość. Są one zrozumiałe i korespondują z tym, o czym była mowa przy okazji ostatniej emisji. Może i szkoda Roku Lema, ale jeżeli miałby się w nim zmieścić np. początek właściwej kampanii marketingowej to wielkiej tragedii nie ma co robić.

Na tym etapie projektu trudno chyba też oczekiwać wysokich wishlist i community. Na to jeszcze przyjdzie czas. I na lepsze skalibrowanie oczekiwań sprzedażowych również.

Mnie osobiście od początku intrygowały porównania do świetnego "Firewatcha" (który sprzedał milion egzemplarzy w pierwszym roku, łącznie ok. 2,5 mln), a wygląda na to, że "Niezwyciężony" będzie bardziej rozbudowanym i ciekawszym projektem (wyrazisty styl graficzny, twarze postaci, animacje, pojazdy, wiele zakończeń itd.).
Jestem na Twitterze

Lukasz Konopko
9
Grupa: Bus Driver, SubskrybentP1, Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-06-22
Wpisów: 577
Wysłane: 9 kwietnia 2021 21:21:55 przy kursie: 89,20 zł
Cytat:
Szkoda, prawdę mówiąc myślałem że jest inaczej. Przydałby się moim zdaniem wstępny odsiew pytań. Spora część potencjału tego czatu została zmarnowana, bo na początku padały pytania w kwestiach poruszonych w trakcie prezentacji albo wręcz w komunikacie o przesunięciu premiery. Pomijam to, że wiele pytań pochodziło od tych samych uczestników pod rząd i zapewne wiele innych pytań się już nie zmieściło.


Jeżeli mamy być obiektywni, to nie możemy decydować o tym które pytania są lepsze, a które gorsze. Od tego spółki mają doradców i agencje PRowe. Te często w czatach uczestniczą i z opcji moderacji korzystają.

Serio, to nie jest też problem, pytań nie jest aż tak dużo. Uczestnicy czatów czytają wszystkie, na koniec informują, że to co zostało w panelu powtarza się, nie mogą lub nie chcą odpowiedzieć.

Że powtarzają się informacje z prezentacji i sesji Q&A? Ktoś nie oglądał godzinnego wystąpienia, zapytał, a spółka uznała, że zasługuje na odpowiedź. Jeżeli żadne inne pytania z tego powodu nie zostały pominięte, to wszystko jest ok.


1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
115
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 1 592
Wysłane: 9 kwietnia 2021 22:00:20 przy kursie: 89,20 zł
jqn napisał(a):
@1ketjoW, odpisywałem Ci na ten post:
Cytat:
Gdyby to było takie proste. Ehh


Dalej nie wiem jakie jest potencjalne zainteresowanie graczy. Steam na tym etapie nie mówi nic IMO.


andy_dufresne
55
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 909
Wysłane: 10 kwietnia 2021 00:45:40 przy kursie: 89,20 zł
Lukasz Konopko napisał(a):

Że powtarzają się informacje z prezentacji i sesji Q&A? Ktoś nie oglądał godzinnego wystąpienia, zapytał, a spółka uznała, że zasługuje na odpowiedź. Jeżeli żadne inne pytania z tego powodu nie zostały pominięte, to wszystko jest ok.

Dziękuję za wyjaśnienia. Co do obiektywizmu pełna zgoda, nie zależy nam na PR-owych laurkach dla spółek, jak bywa na innych portalach.

Natomiast na bank nie wszystkie pytania padły, w tym np. moje o obecnie zakładany budżet gry lub elementy rozszerzające grę. Nie sądzę, żebym był jedyny.
Jestem na Twitterze

andy_dufresne
55
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 909
Wysłane: 10 kwietnia 2021 00:54:05 przy kursie: 89,20 zł
1ketjoW napisał(a):
Dalej nie wiem jakie jest potencjalne zainteresowanie graczy. Steam na tym etapie nie mówi nic IMO.

Ale jak chciałbyś się tego dowiedzieć rok (założenie) przed premierą? Możemy tylko oceniać szum w mediach po revealu i czekać na kolejne materiały.
Jestem na Twitterze

GRAF78
45
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 243
Wysłane: 10 kwietnia 2021 01:55:16 przy kursie: 89,20 zł
1ketjoW napisał(a):

Dalej nie wiem jakie jest potencjalne zainteresowanie graczy. Steam na tym etapie nie mówi nic IMO.


Tak naprawdę dowiesz się o tym dopiero po premierze, olbrzymie zainteresowanie CP2077 nie przełożyło się na sukces bo gra była słaba, tak samo jak zerowe zainteresowanie nie przeszkodziło odnieść sukcesu This War of Mine.

Kupowanie akcji pod wielkość WL i liczebność grupy społecznej skończyć się może tragicznie (pozdrawiam wiszących na haku 400+ na CDR)
Edytowany: 10 kwietnia 2021 01:57

Space Cowboy
Space Cowboy PREMIUM
31
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 174
Wysłane: 10 kwietnia 2021 08:42:32 przy kursie: 89,20 zł
To są tezy z którymi bardzo trudno się zgodzić.

C2077 zawiódł, ale hype przełożył się na imponujący wynik preorderów i rekordy pierwszych dni choćby pod względem liczby graczy na Steam (jak na grę solo). Nie wchodząc w długą dyskusję, gdyby jakość była dowieziona to oczywiście wynik gry byłby inny, ale gdyby nie ogromne zainteresowanie przed premierą tego wyniku nie byłoby w ogóle.

O This War Mine najważniejsze media growe pisały z zainteresowaniem i fascynacją przynajmniej na rok przed premierą a chyba nawet wcześniej. Są na tym forum specjaliści od 11 Bit, myślę że potwierdzą. Inwestycyjnie to moja największa porażka ever. Widziałem, że temat tej gry się pojawia w tych mediach i nic... nie zrobiłem. Nie zrozumialem tego potencjału a miałem to podane na tacy. Jasne, gdyby tutaj jakość była słaba, gdyby gra nie była oryginalna to nie byłoby sprawy - ale zainteresowanie ważnych mediów było mocne.

Rif
46
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 924
Wysłane: 10 kwietnia 2021 08:43:20 przy kursie: 89,20 zł
99% wydawców chcialoby zarobić tyle co CDP po porażce CP77, bo to jest mimo wszystko miarą sukcesu w biznesie, a pisanie, że TWOM miało zerowe zainteresowanie przed premierą kolejny raz świadczy o totalnym braku wiedzy o branży.

1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
115
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 1 592
Wysłane: 10 kwietnia 2021 09:56:30 przy kursie: 89,20 zł
andy_dufresne napisał(a):
1ketjoW napisał(a):
Dalej nie wiem jakie jest potencjalne zainteresowanie graczy. Steam na tym etapie nie mówi nic IMO.

Ale jak chciałbyś się tego dowiedzieć rok (założenie) przed premierą? Możemy tylko oceniać szum w mediach po revealu i czekać na kolejne materiały.


Moją intencją od początku było zwrócenie uwagi że nie mogę tego teraz oceniać tj potencjału gry poza subiektywną oceną na bazie feeling u. Dlatego ryzyko jest duże. Dla mnie za duże przy tej wycenie. To jakie spółka ma targety rynkowe nic nie zmienia IMHO. Wszyscy wiecie jakie są terminy wygasania lock up ów. Podaż akcji też dołoży swoje. Tak było w lutym i tak będzie w niedługiej przyszłości a przełożenie terminu premiery uzasadnia to twierdzenie. Dochodzi do tego istotne ryzyko rynku akcji skoro premiera została przesunięta na 2022 r. itd.


Edytowany: 10 kwietnia 2021 09:57

andy_dufresne
55
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 909
Wysłane: 10 kwietnia 2021 10:40:34 przy kursie: 89,20 zł
Space Cowboy napisał(a):
O This War Mine najważniejsze media growe pisały z zainteresowaniem i fascynacją przynajmniej na rok przed premierą a chyba nawet wcześniej. Są na tym forum specjaliści od 11 Bit, myślę że potwierdzą.

Nie żebym się czuł specjalistą, a i pamięć zawodna, ale wydaje mi się, że o TWoM głośniej zaczęło być dopiero wiosną (w marcu teaser + targi GDC), czyli osiem miesięcy przed premierą. Ale też nie bylo tak, że sukces był oczywisty. To teraz tak wygląda. Pamiętam dyskusje na forum, że byłoby super, gdyby gra okazała się longsellerem i sprzedała 200.000 egz.

Wracając do Niezwyciężonego - IMO nie jesteśmy jeszcze na tym etapie, żeby móc sensownie oceniać zainteresowanie graczy. Ale prawda też taka, że im więcej pojawi się twardych przesłanek i ryzyka zaczną maleć (a przynajmniej będziemy mogli się tak łudzić;), to wycena również się odpowiednio do tego dostosuje.
Jestem na Twitterze

krishic
20
Dołączył: 2009-10-05
Wpisów: 557
Wysłane: 10 kwietnia 2021 11:17:22 przy kursie: 89,20 zł
Odgrzebalem zalozenia dot pierwszej gry (z okresu przed debiutem gieldowym):

"Koszty produkcji gry zostały oszacowane na 7,1 mln zł. Dodatkowo planowane koszty przeprowadzenia kampanii marketingowej mają wynieść ok. 2 mln zł. Spółka z kilku przeprowadzonych emisji akcji zdobyła na ten cel potrzebne fundusze. W sumie Starward Industries pozyskał 9,1 mln zł, co ma wystarczyć w pełni na dokończenie produkcji i wydanie gry. Pod koniec ostatniego zaraportowanego kwartału, czyli na koniec marca 2020 r., spółka posiadała ok. 5,5 mln zł w gotówce."

To co sie zmienilo od tego momentu, to fakt ze spolka pozyskala dodatkowe 2,7 mln z niedawnej emisji, a
srodki w kasie na koniec 2020r spadly do poziomu ok 3,7 mln
Na wczorajszym czacie padla informacja, ze "w tym momencie miesieczne koszty funkcjonowania firmy to ok 250 tys. zl"
Jesli planowany budzet marketingowy (ok 2 mln pln) i obecne koszty funkcjonowania nie ulegna zmianie, to pieniadze skoncza sie mniej wiecej za 14 mscy. Czyli albo premiera gry bedzie miala miejsce w pierwszej polowie 2022r, albo czeka nas dodatkowa/ratunkowa emisja akcji.

PS. Poprawcie mnie jesli zle licze.
Edytowany: 10 kwietnia 2021 11:23

Vox
134
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 6 637
Wysłane: 10 kwietnia 2021 14:01:17 przy kursie: 89,20 zł
Disclaimer: to co piszę to moje przypuszczenia i domysly - nie mam żadnych informacji ze spolki. Nie jestem radnym, jedynie mam trochę akcji. Ale to co niżej wydaje mi się to bardzo prawdopodobne:

krishic napisał(a):
Czyli albo premiera gry bedzie miala miejsce w pierwszej polowie 2022r, albo czeka nas dodatkowa/ratunkowa emisja akcji.


Taka ratunkowa emisja miala właśnie miejsce kilka tygodni temu. Fundusz z pewnością wiedział na co pójdzie emisja i że gra jest przełożona... Wycenił spółkę na 97zł i to jest fair value na dzień dzisiejszy.

Co do terminu premiery, będzie to z pewnością pierwsza polowa 2022, 100% zgody. Opóźnienie produkcyjne jest umiarkowane, spółka raportowała w raporcie rocznym znaczny postęp prac (milestony).

Niezmiennie trzymam kciuki za dobrą grę i wielki sukces sprzedażowy. Nie podoba mi się przełożenie terminu premiery, ale takie sytuacje się zdarzaja (CDPROJEKT x3 przekladal Cyberpunka, PCF przelozyl Outriders o 3 miesiące, Techland opoznil Dying Light 2 prawie o rok) takie jest życie w gamedev, a pandemia i praca zdalna wbrew pozorom dokłada swoją cegiełkę.
Edytowany: 10 kwietnia 2021 14:02

andy_dufresne
55
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 909
Wysłane: 10 kwietnia 2021 18:45:27 przy kursie: 89,20 zł
Pytanie o przesunięcie, budżet i ewentualną emisję padło podczas dzisiejszej sesji pytań na Konferencji KS9. Odpowiedź poniżej (od 5:52:13 - skopiowałem link z czasem, ale nie wiem, czy zadziała):

Polecam całość. Dużo żywsza interakcja niż tradycyjny czat. W połączeniu z wczorajszym wystąpieniem na StockWatch mamy dużo materiału do analizy i wyrobienia sobie opinii.
Jestem na Twitterze

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,714 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,00% +33 599,33 zł 53 599,33 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło