pixelg
BLOOBER - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

BLOOBER [BLO]

AKTUALNY KURS: 147,80 zł (+8,20%) 03-06-2020 17:00
Janus Corvinus
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 20 stycznia 2016 21:20:24 przy kursie: 32,20 zł
Nie wiem jak gra ale okładka zasługuje na 10/10.


kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 20 stycznia 2016 21:21

rockq
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 25 stycznia 2016 13:43:49 przy kursie: 36,00 zł
rustical napisał(a):
Wydawca LoF zostal Aspyr (http://www.aspyr.com/games). Co sadzicie o tym wydawcy?


To dość dziwny wybór? Aspyr to wydawca wyspecjalizowany w rynku Maców, z praktycznie zerowym doświadczeniem na rynku konsolowym i okienkowym. Najwyraźniej Aspyr zamierza rozszerzyć zakres swojej działalności, ale nie wiem czy same ambicje i pieniądze wystarczą do zasypania luki kompetencji. Bardzo zdziwił mnie wybór akurat tego wydawcy.


rustical napisał(a):
Jaka moze byc sprzedaz tego typu gry? Nie jest to gra akcji i nie ma w niej zadnej rywalizacji. Kluczowa jest sama atmosfera. Tylko czy znajdzie ona wielu wielbicieli...


To jest pytanie które nurtuje chyba wszystkich. Z jednej strony mamy do czynienia z naprawdę dobrą grą, ze świetnymi recenzjami, która teoretycznie powinna zawojować rynek. Z drugiej mamy twarde dane pokazujące że w kilka miesięcy sprzedało się zaledwie około 50-60 tys. kopii gry, plus xx tys. na Xboxie (ale chyba też nie za dużo, bo spółka, przy swoim zamiłowaniu do produkowania komunikatów, pewnie już dawno by się tym pochwaliła).


Pojawia się pytanie, dlaczego jest tak słabo, skoro jest tak dobrze? Osobiście obstawiam, że:

1) Po pierwsze gra stała się ofiarą rosnącej fali gier zalewającej rynek. Portfele, czas i uwaga graczy nie są z gumy, co przy tak dużej liczbie premier skutkuje spadkiem sprzedaży nawet bardzo dobrych tytułów. Ten proces było widać na Steamie przez cały rok 2015 – gry które kilka lat temu sprzedałyby się w nakładach liczonych w setkach tysięcy kopii, teraz za sukces mogą uznać sprzedaż 50-70 tys. kopii w kilka miesięcy po premierze. Rynek robi się naprawdę ciężki, i nie widać perspektywy poprawy, bo liczba nowych premier nadal rośnie.

2) Po drugie sprzedaż może cierpieć z powodu youtubowych filmów Let’s Play. LoF jest grą dość liniową, niespecjalnie interaktywną, w której gracz jest głównie obserwatorem. To może sprawiać, że wielu potencjalnym klientom wystarcza samo obejrzenie rozgrywki na YouTube.

3) Po trzecie wydaje mi się, że moda na horrory mogła już przeminąć i większość graczy znudziła się tym gatunkiem. Czy może raczej przerzuciła się na bardziej interaktywne survival horrory w stylu DayZ, The Forest, Long Dark, etc.

O tym że moda na gatunek mogła już przeminąć może świadczyć sprzedaż ostatniej gry Frictional Games. Wypuszczona przez nich kilka lat temu Amnesia w pierwszym roku sprzedała się w nakładzie ponad 400 tys. kopii, a do dziś na samym Steamie sprzedało się ponad 3mln kopii tej gry. Przy takiej bazie klientów mogłoby się wydawać, że ich nowy tytuł SOMA będzie z miejsca wielkim hitem. Gra jest pod każdym względem najlepszą grą wypuszczoną przez studio, zebrała masę pozytywnych recenzji, a mimo to od swojej jesiennej premiery sprzedała się w nakładzie zaledwie 120-130 tysięcy kopii. Na razie chyba nawet nie odzyskali nakładów poniesionych na jej produkcję... Wyraźnie widać, że w królestwie horrorów dzieje się coś niedobrego i warto zachować ostrożność przy szacowaniu potencjału sprzedaży LoF.


rockq
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 25 stycznia 2016 20:14:12 przy kursie: 36,00 zł
Wygląda na to, że te moje przemyślenia podziela też Quercus ;)

Cytat:

Raport bieżący nr 1 / 2016
Data sporządzenia: 2016-01-25
Skrócona nazwa emitenta
BLOOBER TEAM S.A.
Temat
Zmniejszenie stanu posiadania akcji
Podstawa prawna
Art. 70 pkt 1 Ustawy o ofercie - nabycie lub zbycie znacznego pakietu akcji

Treść raportu:
Na podstawie art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz. U. nr 184, poz. 1539 ze zm.), Zarząd Bloober Team S.A.("Spółka") informuje o otrzymaniu zawiadomienia od akcjonariusza Spółki.

W wykonaniu obowiązku wynikającego z art. 69 ust. 1 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych, Quercus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. działając w imieniu zarządzanych funduszy inwestycyjnych- Quercus Absolute Return FIZ oraz Acer Aggressive FIZ ("Fundusze"), zawiadomił Spółkę o zmniejszeniu przez Fundusze wspólnie udziału w ogólnej liczbie głosów w spółce Bloober Team S.A. poniżej progu 5% ogólnej liczby głosów.

Zejście przez Fundusze poniżej progu 5% ogólnej liczby głosów w Spółce nastąpiło w wyniku transakcji na rynku regulowanym w dniu 22 stycznia 2016 r.

Przed zmianą udziału Fundusze łącznie posiadały 90 317 akcji Spółki, co stanowiło 5,11% kapitału zakładowego Spółki. Posiadane akcje dawały 90 317 głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki, co stanowiło 5,11% ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu.

Na dzień 22 stycznia 2016 r. Fundusze łącznie posiadały 85 669 akcji Spółki, co stanowiło 4,85% kapitału zakładowego Spółki. Posiadane akcje dawały 85 669 głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki, co stanowiło 4,85% ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu.


awatarji
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 30
Wysłane: 26 stycznia 2016 17:10:10 przy kursie: 35,50 zł
Layers of Fear jest na 2 stronie wśród najpopularniejszych gier tygodnia dla Xbox One

store.xbox.com/pl-PL/Xbox-One?...

oraz posiada 2968 opinie

(TWoM TLO - strona 9, 1124 opinii)

SOMA:

Cytat:
SOMA dała już Frictional Games dwa lata spokoju


polygamia.pl/Polygamia/1,10716...
The Spice Must Flow

rockq
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 26 stycznia 2016 17:59:00 przy kursie: 35,50 zł
@awatarji:

LoF zyskał większość recenzji po tym jak udostępnili grę za darmo. Gdyby ta pozycja w sklepie Xboxa miała przełożenie na dużą sprzedaż, to podejrzewam że spółka już dawno by o tym poinformowała, bo jest jedną z tych spółek giełdowych które wypuszczają komunikaty o każdej duperelce.



Co do SOMY, to break even point dla tej gry to 300 tys. sprzedanych kopii, więc jeszcze długa droga przed nimi.

www.eurogamer.net/articles/201...

Cytat:

"This doesn't mean that we've come close to recouping all our costs," the developer said of its 100k one month goal. "We need to sell almost three times that amount to do that."

awatarji
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 30
Wysłane: 27 stycznia 2016 17:58:15 przy kursie: 37,00 zł
Soma:

Przed premierą 6k sprzedanych, po premierze 90k (steamspy.com)

Lof:

Przed premierą 50k sprzedanych ...

oraz

Cytat:
100 tysięcy osób włożyło grę do swej listy życzeń


ir.blooberteam.com/pl/bloober-...

Ciekawe ile tego sukcesu jest w obecnej kapitalizacji - 60 mln ? (3 lub 4 mln zysku?)
The Spice Must Flow

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 085
Wysłane: 27 stycznia 2016 18:19:55 przy kursie: 37,00 zł
To zależy ile spółka jest w stanie zarobić na pozostałych produkcjach. Jeśli wypali LOF, a pozostałe okażą się klapą, ale się zwrócą to przy założeniu powtarzalności sukcesu (jedna podobna sprzedażowo gra rocznie) LOF będzie to ca 6-7 mln zł. Jeśli założymy, że podobny potencjał ma Scophobia i spółka jest w stanie wydawać takie 2 gry rocznie, to w kapitalizacji jest ca 3-3,5 mln zysku. Tak licząc oczywiście na piechotę bez większego wnikania w szczegóły
Edytowany: 27 stycznia 2016 18:20

rockq
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 27 stycznia 2016 20:08:40 przy kursie: 37,00 zł
@awatarji:

Kreujesz sobie rzeczywistość :) SOMA nigdy nie była dostępna w Early Access, więc skąd to porównanie? I skąd wytrzasnąłeś 6k sprzedanych preorderów, skoro nigdzie ta liczba nie pada? Do tego trzeba brać pod uwagę, że LoF zawdzięcza większość swojej sprzedaży filmikom pewdiepaw - później sprzedaż mocno przysiadła.

Cytat:
100 tysięcy osób włożyło grę do swej listy życzeń


No i super. Tylko realia są takie, że większość z nich kupi grę jak już będzie na wyprzedaży z przynajmniej 50% zniżką ;)

Serio, nie chcę tutaj nikogo zniechęcać. Sam mam nadzieję że ta spółka w tym roku przebije 100 mln kapitalizacji (w końcu zrobili naprawdę dobrą grę!), ale rynek na horrory zrobił się dość dziwny. Jak zespół z ponad 5 milionami sprzedanych gier, nazywany przez wielu królem horrorów, w pół roku sprzedał tylko nieco ponad 150k kopii swojego najnowszego hitu, to dla mnie sygnał że rynek horrorów zrobił się mocno niszowy i trzeba mieć się na baczności przy szacowaniu potencjału sprzedażowego gier/ gry.

rockq
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 27 stycznia 2016 20:12:42 przy kursie: 37,00 zł
Druga sprawa. Osobiście zakładam, że jutro Bloober może pokazać wyniki które bardzo pozytywnie zaskoczą rynek, ale nie będą one zrobione realną sprzedażą gry, tylko zaliczką od Aspyra, o której wspomnieli w raporcie z 20 stycznia.

Cytat:
Na mocy umowy Emitent otrzyma wynagrodzenie gwarantowane, oraz w postaci tantiem, których wartość przekracza poziom zwyczajowo przyjęty na rynku.


Podejrzewam, że głównym motywem podpisania umowy z Aspyrem mogła być wysoka zaliczka, która została zaksięgowana w końcówce grudnia by podrasować wyniki IV kwartału. Jeżeli moja teoria jest prawdziwa, to jutro w raporcie powinniśmy zobaczyć dużą kwotę w należnościach. Jeżeli tak się stanie, to trzeba będzie mieć się na baczności przed raportem za I kwartał 2016. Wysoka zaliczka = wysoki target sprzedażowy, którego nieosiągnięcie może oznaczać dla spółki zerowe wpływy z tantiem w I kwartale.

Sądzę że Bloober zagrał va banque by poprawić wyniki IV kwartału i szybko pozyskać większe środki na dokończenie pozostałych produkcji. Raport za I kwartał będzie dopiero w maju, gdy zacznie się „grzanie” pod inne premiery, więc zarząd może zakładać że ewentualne wypłynięcie „śmieci” spod dywanu niespecjalnie zaszkodzi kursowi. Czy mam rację, przekonamy się jutro :)

rockq
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 27 stycznia 2016 21:19:27 przy kursie: 37,00 zł
Widzę że Bloober zamierza wysoko zajechać na fali zainteresowania spółkami gamedevowymi na giełdzie :)

Cytat:

BLOOBER TEAM SA Podjęcie decyzji w sprawie przekształcenia iFun4all sp. z o.o. oraz dopuszczenia akcji przekształconej spółki do obrotu na rynku NewConnect.
Raport Bieżący nr 9/2016

Zarząd Bloober Team S.A. ("Emitent", „Spółka”) informuje, że w dniu 27 października 2016 r. Emitent – jako jedyny wspólnik spółki pod firmą iFun4all sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ("iFun4all")– podjał decyzję w sprawie przekształcenia iFun4all ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną oraz przeprowadzenia procesu zmierzającego do dopuszczenia akcji tak powstałej spółki do obrotu na rynku NewConnect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. (łącznie "IPO"). W najbliższym czasie Spółka podejmie wszelkie czynności prawne oraz faktyczne w celu realizacji zasygnalizowanych zamierzeń, w szczególności ustali precyzyjne warunki oraz zasady IPO, a także zainicjuje na poziomie iFun4all właściwe działania korporacyjne dające formalne podstawy do przeprowadzenia IPO oraz rozpocznie proces opracowania niezbędnych dokumentów informacyjnych.

W momencie ustalenia szczegółowych warunków IPO Emitent przekaże we właściwym trybie odpowiednie informacje do publicznej wiadomości.

Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"


anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 085
Wysłane: 28 stycznia 2016 08:29:42 przy kursie: 37,00 zł
rockq napisał(a):
Druga sprawa. Osobiście zakładam, że jutro Bloober może pokazać wyniki które bardzo pozytywnie zaskoczą rynek, ale nie będą one zrobione realną sprzedażą gry, tylko zaliczką od Aspyra, o której wspomnieli w raporcie z 20 stycznia.

Strzał w 10:

Cytat:
Przedstawiany wynik pochodzi więc wyłącznie z różnych kanałów dystrybucji na platformy PC i MAC oraz z płatności części stałej od wydawcy gry - firmy Aspyr.

lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 614
Wysłane: 28 stycznia 2016 11:41:13 przy kursie: 38,51 zł
rockq napisał(a):
Druga sprawa. Osobiście zakładam, że jutro Bloober może pokazać wyniki które bardzo pozytywnie zaskoczą rynek, ale nie będą one zrobione realną sprzedażą gry, tylko zaliczką od Aspyra, o której wspomnieli w raporcie z 20 stycznia.

Cytat:
Na mocy umowy Emitent otrzyma wynagrodzenie gwarantowane, oraz w postaci tantiem, których wartość przekracza poziom zwyczajowo przyjęty na rynku.


Podejrzewam, że głównym motywem podpisania umowy z Aspyrem mogła być wysoka zaliczka, która została zaksięgowana w końcówce grudnia by podrasować wyniki IV kwartału. Jeżeli moja teoria jest prawdziwa, to jutro w raporcie powinniśmy zobaczyć dużą kwotę w należnościach. Jeżeli tak się stanie, to trzeba będzie mieć się na baczności przed raportem za I kwartał 2016. Wysoka zaliczka = wysoki target sprzedażowy, którego nieosiągnięcie może oznaczać dla spółki zerowe wpływy z tantiem w I kwartale.

Sądzę że Bloober zagrał va banque by poprawić wyniki IV kwartału i szybko pozyskać większe środki na dokończenie pozostałych produkcji. Raport za I kwartał będzie dopiero w maju, gdy zacznie się „grzanie” pod inne premiery, więc zarząd może zakładać że ewentualne wypłynięcie „śmieci” spod dywanu niespecjalnie zaszkodzi kursowi. Czy mam rację, przekonamy się jutro :)


Muszę Ci przyznać, że przejrzałeś ich na wylot thumbright

Jak zobaczyłem te 3,6 mln zł zysku to od razu wiedziałem, że coś jest nie tak, bo jaka sprzedaż jest na Steamie to każdy widzi... Na stronie 26 w pozycji 2c.Inne widać wzrost należności z 200 tys. zł na blisko 2,7 mln zł w IV kw. - czyli o ok. 2,5 mln zł. Nie jestem biegły w raportach, ale chyba tu jest Aspyro. Bez tego wynik roczny byłby na poziomie ok. 1,5 mln zysku netto.

Ponadto nie mam pojęcia dlaczego napisali, że poprzedni rok zamknęli zyskiem na poziomie 1,2 mln zł skoro wykazali stratę na poziomie 0,6 mln zł (po dokonaniu odpisu aktualizującego). Zapomnieli już?

lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 614
Wysłane: 28 stycznia 2016 20:24:48 przy kursie: 38,51 zł
anty_teresa napisał(a):
To zależy ile spółka jest w stanie zarobić na pozostałych produkcjach. Jeśli wypali LOF, a pozostałe okażą się klapą, ale się zwrócą to przy założeniu powtarzalności sukcesu (jedna podobna sprzedażowo gra rocznie) LOF będzie to ca 6-7 mln zł. Jeśli założymy, że podobny potencjał ma Scophobia i spółka jest w stanie wydawać takie 2 gry rocznie, to w kapitalizacji jest ca 3-3,5 mln zysku. Tak licząc oczywiście na piechotę bez większego wnikania w szczegóły


Ta opcja z wydawaniem dwóch gier rocznie to na razie czyste sci-fiction. Tzn. być może w tym roku wyjątkowo wydadzą dwie - Layers i Scopophobie, ale tylko dlatego, że mają ogromną obsuwę na drugim tytule. Na początku 2015 r. było założenie, że Scopphobia wyjdzie uwaga... w II kw. 2015 r.(!!). Obecnie planują na przełomie II i III kw. 2016 r. co w ich języku oznacza najwcześniej w IV kw. 2016 r. W całym 2015 r. nie udało im się wydać żadnej pełnej wersji gry, która miałaby choćby obiecujący potencjał sprzedażowy.

gentleman
Dołączył: 2015-06-05
Wpisów: 106
Wysłane: 28 stycznia 2016 23:00:18 przy kursie: 38,51 zł
niezależnie od tego jak LoF zostanie sprzedany to na uwagę zasługuje fakt, iż BT w końcu zaczął robić przyzwoite gry oraz to, że LoF może stać się światowym hitem w swoim gatunku a to oznacza, że BT wchodzi w inną (wyższą) ligę producentów gier i to jest wartość, którą powinniśmy obecnie zacząć wyceniać.
Wall Street to jedyne miejsce, do którego jedni przyjeżdżają rolls royce'ami, aby zasięgać porad u tych, którzy podróżują metrem.
Warren Buffett

sasky
sasky PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 533
Wysłane: 29 stycznia 2016 08:33:38 przy kursie: 38,51 zł
Layers of report – analiza techniczna Bloober Team w porannym Wykresie dnia.



kliknij, aby powiększyć


Szczegółowe omówienie sytuacji w serwisie Wiadomości SW:
wiadomosci.stockwatch.pl/layer...

vladinho
vladinho PREMIUM
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 713
Wysłane: 31 stycznia 2016 14:06:09 przy kursie: 44,00 zł
w piątkowej podłodze jest artykuł nt. Bloobera i fragmenty rozmowy z prezesem.
Kilka istotnych informacji, jednak ewidentnie prezes trochę mocno zaokrąglił niektóre liczby.

- Koszt "Layers of Fear" to ok. 2mln zł
- Na zasadzie wczesnego dostępu sprzedało się 100 tyś sztuk
- Koszty produkcji zwróciły się przed premierą gry
- Bloober pozostanie więszościowym udziałowcem iFun4all pozostawiając do sprzedaży w ramach IPO ok 15-20% akcji z czego chce pozyskać ok 1,5 mln zł

Mój komentarz:
100 tyś sztuk to duże zaokrąglenie - steamspy pokazuje 65tyś, a gra sprzedawana jest tylko na steamie.
Przychody ze steam to za mało by pokryć pełny koszt LoF, może chodziło o pokrycie kosztów wersji PC, lub pokrycie nastąpiło po uwzględnieniu otrzymanych należności od Aspyr [podobny problem z precyzją wypowiedzi jak przy 11bit].
Dość wysoka wycena iFun4all - 10 mln zł. Chyba liczą na popularność spółek growych na giełdzie. Ich ostatni tytuł Red game without a great name sprzedał się prawie niezauważalnie na mobilnych - zaledwie kilka dni w topgrossing 1500, a na steam to już generalnie tragedia. Wątpię czy koszty się zwróciły.

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 94
Wysłane: 31 stycznia 2016 16:09:26 przy kursie: 44,00 zł
Cytat:
a gra sprzedawana jest tylko na steamie.


jak coś piszesz o spółce to wypadałoby wiedzieć coś więcej, gra sprzedawana jest również na Xbox w usłudze Game Previev, ma ponad 3000 opinii

http://http://store.xbox.com/pl-PL/Xbox-One?page=2&sortby=SevenDaysPurchaseCount

vladinho
vladinho PREMIUM
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 713
Wysłane: 31 stycznia 2016 17:46:51 przy kursie: 44,00 zł
Przyznaję się, że przegapiłem dostęp Game Preview - inna sprawa, że gdybym nic nie napisał to nie skonfrontowałbym poziomu (braku) wiedzy w tym temacie salute.
Na słabą obronę mogę dodać, że w podłodze nic nie wspomnieli o innym dostępie jak poprzez Steam.
Edytowany: 31 stycznia 2016 17:50

rockq
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 31 stycznia 2016 22:42:38 przy kursie: 44,00 zł
vladinho napisał(a):
w piątkowej podłodze jest artykuł nt. Bloobera...

- Bloober pozostanie więszościowym udziałowcem iFun4all pozostawiając do sprzedaży w ramach IPO ok 15-20% akcji z czego chce pozyskać ok 1,5 mln zł



Dziesięć milionów kapitalizacji dla spółki zatrudniającej 3 osoby? Słodkie :) Widzę że wyceny cebulek tulipanów ostro pną się w górę blah5
Edytowany: 31 stycznia 2016 22:43

rockq
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 31 stycznia 2016 22:52:50 przy kursie: 44,00 zł
Cytat:

- Na zasadzie wczesnego dostępu sprzedało się 100 tyś sztuk


A to jest akurat ciekawa cyferka, bo przy uwzględnieniu wskazań SteamSpy, wychodziłoby że na Xboxie sprzedało się około 30-40 tysięcy kopii gry.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,895 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +105,37% +21 073,50 zł 41 073,50 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d