GRAF78 napisał(a):pytania:
- jaki typ gier Spółka ma zamiar produkować przyszłości aby spełnić prognozy dotyczące zysków?
- ile premier ma być w tym roku a ile w 2013r (chodzi mi o realne liczby z dużym
prawdopodobieństwem wykonania a nie chęci)
- jeśli emisja by sie nie powiodła i uzyskano by tylko część potrzebnego kapitału jak to wpłynie na rozwój vivid i jak odbije sie to na prognozach dotyczących zyskow, liczby premier gier itd
i jeszcze jedno pytane
- w jakim celu otwierane sa studia w USA i UK? płace tam sa znacznie większe niż w Polsce i podniesie to niepotrzebnie koszt produkcji gier
Spółka będzie produkować gry, które z największym powodzeniem trafiać będą w jak największą ilość odbiorców (mass market). Gry będą zróżnicowane, zarówno ze względu na typ jak i model biznesowy - będą to zarówno gry premium, jak i freemium. Tam gdzie możliwe, będą wykorzystywać licencję. W roku 2012 przewidziane jest wyprodukowanie 13 gier na różne platformy sprzętowe - w tym pracę trwają (na różnym etapie), lub zostały już ukończone nad 8 z nich.
Prognozy dotyczące zysków i premier gier są skonstruowane w konserwatywny sposób i zamierzamy uzyskać wyniki zgodne lub przewyższające prognozy.
W UK i USA nie otwieramy studiów produkcyjnych, lecz biura handlowe - które zajmować się będą relacjami biznesowymi oraz sprzedażą i promocją, całość produkty - właśnie ze względu na koszty odbywa się w Polsce.