pixelg
CREEPYJAR - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93

CREEPYJAR [CRJ]

AKTUALNY KURS: 823,00 zł (+0,49%) 24-06-2021 17:01
Lexsander
2
Dołączył: 2012-12-19
Wpisów: 42
Wysłane: 25 marca 2021 14:15:29 przy kursie: 996,00 zł
można to zrozumieć poprzez pryzmat kasy. MS nie chce dać tyle ile creepyjar sobie życzy.
Coś mi się wydaje, że na evencie pochwalą się 2 milionową sprzedażą GH.

Scarry
184
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 920
Wysłane: 25 marca 2021 14:18:02 przy kursie: 996,00 zł
@kojo
firma negocjuje wydanie gry jako produkt exclusive, tylko i wyłącznie dla jednej serii konsol z wyłączeniem drugiej marki. Dostaje za to bardzo dużą premię na start ale kosztem ograniczenia rynku sprzedaży. Jak dostaną warunki satysfakcjonujące to możliwe że gra wyjdzie tylko na jeden zestaw platform, jeśli nie dostaną to wychodzi na wszystko.

Pojawienie się wcześniej wersji na NSwitch psuje rozmowy o ekskluzywności produktu, nawet mimo tego że tamta wersja jest mocno wykastrowana graficznie.

Moja opinia o tym: chłopaki są bardzo ogarnięte, widać że nie mają ciśnienia typowego dla firm z ograniczonym finansowaniem i świetnie to rozgrywają. Życzę każdej firmie w game-dev żeby miałą taki luksus negocjowania i elastycznego przygotowywania sprzedaży.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 25 marca 2021 14:23

Christof_martin
34
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 291
Wysłane: 25 marca 2021 14:26:54 przy kursie: 996,00 zł
Ad vocem dyskusji jak bardzo dobrze sprzedaje się GH po SoA 1

plus zapowiedz GH 2



"W momencie wydania pierwszej z trzech części 'Spirits of Amazonia' sprzedaż dzienna była tylko troszkę gorsza niż zaraz po wydaniu trybu kooperacji, było to kilkadziesiąt tys. sztuk na dobę. To więcej niż się spodziewaliśmy. Pierwsze tygodnie nowego dodatku to oczywiście szczyt sprzedaży, następnie ona spada, ale w przypadku 'Green Hell' nawet w okresie bez dodatków ani promocji, sprzedaż jest bardzo dobra i wynosi kilkadziesiąt tys. sztuk miesięcznie" - powiedział.

"Wyprzedaże pomogą bardzo istotnie zwiększyć sprzedaż - przy rabacie 25 proc. jest ona w stanie wzrosnąć nawet 10-krotnie" - dodał.

Zespół Creepy Jar koncentruje się na pracach nad "Spirits of Amazona" i nie myśli jeszcze nad planami rozwoju "Green Hell" w przyszłym roku. Jak ocenił prezes, w tym roku gra będzie jeszcze dobrze zarabiała - wskazuje na to, jego zdaniem, sprzedaż starszych tytułów z tego samego gatunku (tzw. survival), takich jak "Raft" czy "The Forest".

"Póki co, pierwsza część ma jednak jeszcze przed sobą rok, dwa, a może trzy lata życia. Nie ma tego jeszcze na desce kreślarskiej, ale myślimy o czym mogłaby być druga część 'Green Hella'. Szkoda byłoby zostawić takie IP" - dodał.

www.bankier.pl/wiadomosc/Creep...

>> Ponad 160% zysku od początku 2017 r. – sprawdź ofertę portfela wzorcowego Cztery Fazy Rynku w StockWatch.pl


baks
28
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 592
Wysłane: 25 marca 2021 14:30:34 przy kursie: 996,00 zł
kojo napisał(a):
Na strefie inwestorów z kolei, można wyczytać, że nie jest pewne, czy GH trafi na Xboksa.

nie wiem jak to rozumieć.

EDIT: link: strefainwestorow.pl/wiadomosci...


Wydaje mi się, że MS mimo wszystko będzie chciał mieć coś czego nie ma Sony - kolejna cegiełka. Być może kupią do MS Store tak jak Outriders - za dużo niższą kasę ale nie wykluczone.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

trudno100
4
Dołączył: 2018-07-07
Wpisów: 79
Wysłane: 25 marca 2021 18:00:54 przy kursie: 996,00 zł
Ewentualny pomysł z wydaniem gry tylko na jedną konsolę jest na tym etapie trochę bez sensu - firma od dłuższego czasu sygnalizuje niecierpliwym graczom, że dostaną wersję na PS4 / Xbox, a teraz ma im pokazać środkowy palec? Mają kasę (ze sporym naddatkiem) na Chimerę i dalszy rozwój Green Hella, więc nawet kosztem jakiejś atrakcyjnej z finansowego punktu widzenia oferty powinni być konsekwentni. W perspektywie długoterminowej to się opłaci.

yellowshadow
42
Dołączył: 2020-10-09
Wpisów: 154
Wysłane: 25 marca 2021 20:11:13 przy kursie: 996,00 zł
Mi osobiście pomysł wyłączności się mocno nie podoba, choć jestem fanem i akcjonariuszem spółki. Jednak przy pierwszej produkcji poszerzanie publiki byłoby tutaj wskazane, gdyż takie działanie może zaprocentować w przyszłości przy wydawaniu kolejnych produkcji. Wybranie natomiast jednej platformy zamyka drogę do 5. generacji na obu środowiskach, gdyż gra wyjdzie tam samo u producenta exclusiva.

To miałoby sens, gdyby dostali ze 100 mln zł front fee za wyłączność plus zacny procent od sprzedaży. A czegoś takiego się nie spodziewam. Chyba, że nastawiają się już na Chimerę i tam liczą na sukces. Jednak czasem lepszy wróbel w garści niż ten mityczny gołąb - mam tutaj na myśli lepszą maksymalną monetyzację Green Hella, gdy nie wiadomo czy Chimera załapie.
Edytowany: 25 marca 2021 20:12

Utnapisztim
32
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 777
Wysłane: 25 marca 2021 20:21:36 przy kursie: 996,00 zł
Pomysł z exclusivem cokolwiek bez sensu, GH powinien trafić do regularnej sprzedaży na obu konsolach właśnie po to żeby zdobyć wiedzę jak taka gra będzie się tam sprzedawać. I wtedy przy Chimerze można zdecydować.
Edytowany: 25 marca 2021 20:22

1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
115
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 1 599
Wysłane: 25 marca 2021 21:20:04 przy kursie: 996,00 zł
CRJ jest za młodą firma aby ograniczać rynki sprzedaży. Tu break even decyzji na tak mogą być założenia do programu motywacyjnego. Jeżeli dostaną dość kasy i warunki PM będą mieli spełnione to pewno zgodzą się na ograniczenie rynku sprzedaży. Dlugoterminowo będzie to błąd. GH super promuje firmę. Druga gra będzie na tym korzystać.
Edytowany: 25 marca 2021 21:20

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
149
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 549
Wysłane: 25 marca 2021 23:58:14 przy kursie: 996,00 zł
1ketjoW: program motywacyjny ma takie założenia, by spokojnie zostały osiągnięte nawet ze słabą sprzedażą konsolową.

P.S. premiera na PS4 i Xbox One ogłoszona na czerwiec.

mackopl
mackopl PREMIUM
41
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 082
Wysłane: 26 marca 2021 00:29:46 przy kursie: 996,00 zł
Na ćwierkaczu potwierdzony czerwcowy termin premiery na konsolach.


1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
115
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 1 599
Wysłane: 26 marca 2021 08:18:27 przy kursie: 996,00 zł
aircanada15 napisał(a):
1ketjoW: program motywacyjny ma takie założenia, by spokojnie zostały osiągnięte nawet ze słabą sprzedażą konsolową.

P.S. premiera na PS4 i Xbox One ogłoszona na czerwiec.


W tym roku pewno masz rację. Przyszły rok jest mniej pewny. Pewne ryzyko moim zdaniem istnieje. To wystarczy.

Christof_martin
34
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 291
Wysłane: 26 marca 2021 21:00:29 przy kursie: 986,00 zł
a jednak .....both of them

"Creepy Jar w trakcie wczorajszego Future Games Show zapowiedział premierę Green Hell na PlayStation 4 oraz Xbox One. Produkcja trafi w ręce konsolowych graczy pod koniec I połowy 2021."

finansowy_laik
3
Dołączył: 2020-05-25
Wpisów: 12
Wysłane: 26 marca 2021 22:01:38 przy kursie: 986,00 zł
Odbiegnę od tematu konsol i pozwolę sobie wrócić jeszcze do ost. wywiadów, moją uwagę zwróciło info o tych 3 developerach "przejętych" z FWG. W moim odczuciu to b. fajne info, ukazujące kontynuację strategii personalnej, czyli nie ilość a jakość.
Dobry timing pod kątem nowej gry. A doceniam tym bardziej w obecnych czasach, gdzie ciężko o dev'a z doświadczeniem, a tu mają "gotowy mini zespół" zapewne zgranych ze sobą i ogarniętych ludzi, którzy umiejo w gry, z potencjalnie niskim czasem potrzebnym do wejścia w temat.


resor
23
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 395
Wysłane: 27 marca 2021 11:48:42 przy kursie: 986,00 zł
zebralem kilka informacji z wywiadu w liste, moze sie komus przyda:
- soa2 na przelomie wiosny i lata
-gh na ps4/xbone czerwiec, bez soa ktore zostanie dodane wkrotce
- ghvr mial byc czerwiec ale oculus moze spowodować przesunięcie
- brak info o switchu czy trafi tam coop lub soa
- nad gh pracuje 5 osob
- nad chimera pracuje ok 30, koncza temat generatora swiata.
- soa 3 na jesien/zima
- w planach wersja gh na nextgeny

w grudniu było 1.5mln sprzedanych kopii. z wywiadu wynika ze spodziewają sie 2mln w momencie premiery konsol tj. czerwiec.
z powyzszego i zalozenia ze na konsole sprzedaż bedzie 30% pc wynika z grubsza planowana sprzedaż na 2021 kolp 1.2 mln sztuk.
mala dygresja - przy 50% bedzie to 1. 3mln, przy 100% 1.5mln
to bez switch i vr

w maju trafia rust na konsole co tez bedzie mialo znaczenie.

w teorii jest pod co grac choc wszystko wskazuje na to ze ten rok bedzie dosc przewidywalny jeśli chodzi o sprzedaż. nie kojarze czy jest juz data debiutu na gpw ale nie spodziewam się fajerwerków z tej okazji
Edytowany: 27 marca 2021 12:04

Christof_martin
34
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 291
Wysłane: 29 marca 2021 09:11:17 przy kursie: 984,00 zł
RUSZA PRODUKCJA NOWEJ GRY

Kwiatek podał, że przy "Green Hell" pracuje obecnie pięć osób z 30-osobowego zespołu Creepy Jar. Reszta pracowników została przesunięta do prac nad nową grą - osadzonym w konwencji science-fiction projektem o roboczym tytule "Chimera".

Nowa produkcja ma mieć większy rozmach od poprzednika. Zakładany obecnie budżet produkcyjny "Chimery" to kilkanaście mln zł. Do końca 2020 roku nakłady wyniosły ok. 1 mln zł.

"Powstają systemy, na które nie mogliśmy sobie pozwolić przy 'Green Hell'. Pracujemy m.in. nad generatorem własnych światów - ułatwi to produkcję gry, ponieważ nie trzeba będzie już np. stawiać pojedynczych obiektów ręcznie. To ważne, ponieważ - jak wstępnie myślimy - świat 'Chimery' będzie około cztery razy większy niż mapa w 'Green Hell'" - powiedział Kwiatek.

"Zespół nam się zwiększa i stąd te koszty nieco rosną, a zespół jest większy, ponieważ widzimy, że potrzeba będzie nieco więcej pracy, by ta gra robiła wrażenie za 2-3 lata" - powiedział prezes.

Tworzenie nowego tytułu wchodzi obecnie w etap produkcyjny.

"Wyszliśmy z fazy pre-produkcji, mamy wewnętrzne demo, w którym testujemy podstawowe mechaniki gry i wchodzimy w produkcję. Mamy 30 osób, jest to większy projekt niż 'Green Hell', więc trochę trudniej jest to zorganizować, ale pracujemy nad tym, wszystko idzie do przodu" - podał Kwiatek.

Prezes podał, że cykl produkcyjny ma trwać 2-3 lata, ale priorytetem jest to, by studio opuścił produkt jak najwyższej jakości. Spółka nie zdecydowała jeszcze, czy gra zostanie udostępniona w formule wczesnego dostępu, podobnie jak "Green Hell" czy "Satisfactory", tytuł do którego "Chimera" ma być podobna.

"Być może byłby to EA jednocześnie na PC i konsole - obecnie nie ma takiej możliwości na PlayStation 4 i Xbox one, ale z naszych rozmów wynika, że na konsolach nowej generacji będzie to możliwe. Przećwiczyliśmy już 'wczesny dostęp' i wyszło to bardzo dobrze. Nie wykluczamy jednak, że zdecydujemy się na jedną, dużą premierę pełnej wersji gry" - powiedział, dodając, że studio nie skłania się obecnie bardziej ku jednej z możliwości.

Pytany o to, ile osób ma docelowo pracować nad nowym tytułem, prezes odpowiedział: "Nie mamy w głowie konkretnej liczby osób, która będzie nam potrzebna do prac nad 'Chimerą'. Kończyliśmy 'Green Hell' w 15 osób i zakładaliśmy wtedy, że jeszcze pięć osób i to będzie koniec. Teraz jest nas 30 i myślimy o tym, że jeszcze ktoś by się przydał".

Kwiatek podał, że pozyskiwanie doświadczonych pracowników w branży gier nie jest obecnie proste, ale Creepy Jar udaje się powiększać zespół.

"Do pewnego momentu nie mieliśmy z tym problemów, kontaktowaliśmy się głównie ze starymi znajomymi z branży, a teraz udało nam się m.in. pozyskać trzech programistów korzystając z zawirowań w Flying Wild Hog. To pewien znak czasów - wydaje się, że w Polsce jest obecnie dobrze otoczenie dla takich firm jak nasza, czyli mniejszych organizacji, ale z dużym doświadczeniem na pokładzie i możliwością konkurowania z największymi studiami" - powiedział.

"Płacimy specjalistom lepiej niż w większych firmach, gdzie wcale nie zarabia się tak dobrze - atutem jest tam raczej praca przy wielkich projektach, budowanie portfolio. Ludzie przychodzą do nas również ze względu na inną kulturę pracy, większy wpływ na kształt projektu" - dodał.

biznes.pap.pl/pl/news/all/info...(wywiad)?fbclid=IwAR23jLZo-ZzJ36AYVefThIrY-tQ0fR1fjxuiACTs18Bk4lkGcCDuCKO8rX8



1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
115
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 1 599
Wysłane: 29 marca 2021 19:49:06 przy kursie: 984,00 zł
CRJ szuka pracowników. Ładnie prezes się zareklamował jako pracodawca. Więcej płacimy, kultura pracy i wpływ na tworzenie produktu.

resor
23
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 395
Wysłane: 29 marca 2021 20:27:59 przy kursie: 984,00 zł
ten tydzien zapowiada sie ciekawie

kliknij, aby powiększyć


rynek konsol jest jakieś 40% większy od pc, szkoda jednak ze konsole zaczna bez soa i dopiero w połowie roku. niewiadoma tez jest druga część soa. raczej jestem umiarkowanym optymistą

Lexsander
2
Dołączył: 2012-12-19
Wpisów: 42
Wysłane: 29 marca 2021 22:54:36 przy kursie: 984,00 zł
1ketjoW napisał(a):
CRJ szuka pracowników. Ładnie prezes się zareklamował jako pracodawca. Więcej płacimy, kultura pracy i wpływ na tworzenie produktu.

Prezes pewnie dowiedział się, że pracujący przy CP2077 zarabiali po 500$ i pewnie chciałby mieć takich pracowników u siebie.

Mr Szarawek
Mr Szarawek PREMIUM
5
Dołączył: 2020-08-12
Wpisów: 68
Wysłane: 30 marca 2021 00:24:30 przy kursie: 984,00 zł
Niezwykłe, sam to wymyśliłeś ?

Lexsander
2
Dołączył: 2012-12-19
Wpisów: 42
Wysłane: 30 marca 2021 00:38:17 przy kursie: 984,00 zł
Generalnie to informacje od pracowników:
"So can I now share that i earned $430 monthly for full time work on facial animations on That Great Game 3 in That Great Company That Totally Treats Their Passionately Crunching Employees Fairly"
www.gamezone.com/news/cd-proje...
Takich informacji jest więcej. O pracowników w branży jest trudno, więc podkupywanie niezadowolonych z innych firm jest całkiem normalne.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,683 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,55% +33 710,63 zł 53 710,63 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło