pixelg
CREEPYJAR - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92

CREEPYJAR [CRJ]

AKTUALNY KURS: 823,00 zł (+0,49%) 24-06-2021 17:01
Rif
48
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 927
Wysłane: 19 marca 2021 11:35:17 przy kursie: 1 010,00 zł
Z tym na dzień projektu, to ciekawe czy zostało faktycznie zaktualizowane. Raczej chodzi o zeszły rok, bo nie sądzę, aby nic się od tamtej pory nie zmieniło.

trudno100
4
Dołączył: 2018-07-07
Wpisów: 79
Wysłane: 19 marca 2021 11:46:03 przy kursie: 1 010,00 zł
Może rzeczywiście tak być, że tego nie uaktualnili, będzie okazja podpytać o to na czacie za 10 dni.

Christof_martin
34
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 291
Wysłane: 19 marca 2021 14:08:44 przy kursie: 1 010,00 zł
@ koledzy, w prospekcie info co do statusu prac nad P2 Chimera jest aktualne chyba na moment wniosku do KNF.

pozdrawiam

>> Ponad 160% zysku od początku 2017 r. – sprawdź ofertę portfela wzorcowego Cztery Fazy Rynku w StockWatch.pl


pandorinium
46
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 910
Wysłane: 19 marca 2021 14:15:02 przy kursie: 1 010,00 zł
Jest też informacja, że wydano milion do końca 2020 to nie ma się co spodziewać, że prace są jakoś bardziej zaawansowane.

Lexsander
2
Dołączył: 2012-12-19
Wpisów: 42
Wysłane: 19 marca 2021 14:20:18 przy kursie: 1 010,00 zł
Nie patrzyłbym na te niskie wydatki jako coś niedobrego. W ostatnim raporcie podano, że Creepyjar ma zatrudnionych tylko 30 pracowników i to na kontrakty. To chyba dobra wiadomość, że z pracownikami rozliczają się po osiągnięciu przez grę sukcesu.

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
149
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 549
Wysłane: 19 marca 2021 16:16:13 przy kursie: 1 010,00 zł
Lexsander: oni płacą pensje na bieżąco. Twój tok myślenia jest dla mnie dość zagadkowy ;p

Lexsander
2
Dołączył: 2012-12-19
Wpisów: 42
Wysłane: 19 marca 2021 16:53:16 przy kursie: 1 010,00 zł
Skrót myślowy. Czy pensje podstawowe nie są ustalane na niskim poziomie, a znaczna część wypłaty nie jest premią zależną od sukcesu gry - stąd niskie koszty operacyjne?

baks
28
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 592
Wysłane: 20 marca 2021 00:09:02 przy kursie: 1 010,00 zł
trudno100 napisał(a):
Hej, z najistotniejszych informacji, które udało mi się wyłowić z pobieżnej lektury prospektu:

- na dzień prospektu chimera jest w fazie preprodukcji,
- w ciągu dwóch lat zespół produkcyjny ma być rozbudowany do 30 osób,
- strategia zakłada wypuszczanie na rynek własnej gry raz na dwa/trzy lata.

Reszta informacji dla tych, co śledzą spółkę (GH na konsole w pierwszym półroczu itd.), raczej dobrze znana.

No to chyba nie ucieszyłeś akcjonariuszy. 30 osób to słabo rokuje wielkość lub termin produkcji. Przy tak małym zespole wydano TWOM a już przy FP zespół był większy.
Być może spółka nie chwali się a postępy przy Chimerze są większe niż podają.
Ale 30 docelowych ludzi to za mało moim zdaniem.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Scarry
184
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 920
Wysłane: 20 marca 2021 01:05:11 przy kursie: 1 010,00 zł
@baks

czasem myśle że ty specjalnie piszesz takie posty żeby powkurzać ludzi ich absurdalnością

Po wydaniu TWOM nad Frostpunkiem pracowało 10-15 osób. Dopiero potem team został powiększony

LINK

Cytat:
Currently the studio is around 40 people, with between 10 and 15 people working on that new game. This War of Mine is currently being ported to Android and iOS, so there are people on that, and there are also people working on Anomaly and the 11 bit launchpad platform that helps indie developers on Steam.


jeszcze jakieś głupoty tu nam popiszesz?
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

Vox
134
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 6 641
Wysłane: 20 marca 2021 01:16:26 przy kursie: 1 010,00 zł
Bo liczy się jakość a nie ilość wave


baks
28
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 592
Wysłane: 20 marca 2021 01:27:29 przy kursie: 1 010,00 zł
Scarry napisał(a):
@baks

czasem myśle że ty specjalnie piszesz takie posty żeby powkurzać ludzi ich absurdalnością

Po wydaniu TWOM nad Frostpunkiem pracowało 10-15 osób. Dopiero potem team został powiększony

LINK

Cytat:
Currently the studio is around 40 people, with between 10 and 15 people working on that new game. This War of Mine is currently being ported to Android and iOS, so there are people on that, and there are also people working on Anomaly and the 11 bit launchpad platform that helps indie developers on Steam.


jeszcze jakieś głupoty tu nam popiszesz?

Tak masz rację mój błąd. Pamięć czasem zawodzi.
W tym czasie cała ekipa liczyła blisko 40 osób ..... nieco mi wstyd. Jednak mówi się o tym, że będzie 30 osób za jakiś czas a nie wszyscy będą pracować przy Chimerze. Nie jest to powiedziane wprost, że chodzi o ten projekt - choć chyba zapoznam się z dokumentem bo mogę się mylić.
Te 30 osób ma być za 2 lata. Sugeruje to, że pełna moc produkcyjną osiągną za 2 lata.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 20 marca 2021 01:30

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
149
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 549
Wysłane: 20 marca 2021 01:54:29 przy kursie: 1 010,00 zł
30 osób oficjalnie pracowało dla Creepy już według raportu za ostatni kwartał 2020.
Jaki jest sens omawiania nieaktualnych już danych z prospektu o zatrudnieniu, pre-produkcji itp. ?
A ty baks też się niepotrzebnie martwisz. W gamedevie kilkuosobowe ekipy stały już za większymi sukcesami niż TWOM, Frostpunk, czy Green Hell.
Grunt to wiedzieć, co chce się zrobić, mieć dostęp do odpowiednich specjalistów i środki na ich opłacenie.

darektomczyk
4
Dołączył: 2013-12-06
Wpisów: 85
Wysłane: 20 marca 2021 06:11:52 przy kursie: 1 010,00 zł
Scarry napisał(a):
[b]@baks
jeszcze jakieś głupoty tu nam popiszesz?


Nic go nie zniechęciło od 10 lat, wiec zakładam, że niestety tak

trudno100
4
Dołączył: 2018-07-07
Wpisów: 79
Wysłane: 20 marca 2021 11:10:11 przy kursie: 1 010,00 zł
aircanada15 napisał(a):
30 osób oficjalnie pracowało dla Creepy już według raportu za ostatni kwartał 2020.
Jaki jest sens omawiania nieaktualnych już danych z prospektu o zatrudnieniu, pre-produkcji itp. ?
A ty baks też się niepotrzebnie martwisz. W gamedevie kilkuosobowe ekipy stały już za większymi sukcesami niż TWOM, Frostpunk, czy Green Hell.
Grunt to wiedzieć, co chce się zrobić, mieć dostęp do odpowiednich specjalistów i środki na ich opłacenie.


Akurat prospekt pod wieloma względami jest w miarę aktualny, są też dane o zatrudnieniu na koniec 2020 roku. Jak rozumiem, chodzi o zwiększenie samego zespołu produkcyjnego, a nie ludzi pracujących dla spółki. To są oczywiście detale. I absolutnie się zgadzam, że nie ma tu żadnych powodów do niepokoju, nad takimi hitami jak Subnautica, Raft czy The Forest początkowo pracowało dosłownie kilku ludzi.

1ketjoW
1ketjoW PREMIUM
115
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 1 599
Wysłane: 20 marca 2021 11:23:09 przy kursie: 1 010,00 zł
Ja wiem że CRJ umie robić gry. To ile osób pracuje nad projektem Chimera jest wtórne, bo CRJ dba o jakość nie o terminy. Zdaje się że podział zespołu był pół na pół w zeszłym roku. Chimera wyjdzie do końca programu motywacyjnego na bank.

kunoj
13
Dołączył: 2015-02-14
Wpisów: 187
Wysłane: 20 marca 2021 13:40:36 przy kursie: 1 010,00 zł
Moderator:
usunięto fragment wpisu


@all
Te przykłady The Forest czy Subnautica to jeszcze nic. Valheim zrobiło 5 ludzi, aż ciężko uwierzyć
portaltechnologiczny.pl/2021/0...
Edytowany: 24 marca 2021 19:11

resor
23
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 395
Wysłane: 20 marca 2021 13:46:03 przy kursie: 1 010,00 zł
11b zwiększyło zatrudnienie a potem robota poszlo do kosza. Valheim natomiast o ile dobrze pamiętam zrobilo studio nastoosobowe. serio baks, najwięcej wnosisz do dyskusji nie udzielając sie

Rif
48
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 927
Wysłane: 24 marca 2021 14:29:09 przy kursie: 992,00 zł
Aby już zamknąć wątki obyczajowe, wrzucę merytorycznie przypomnienie, że jutro odbędzie się o 22.45 jedno z ważniejszych wydarzeń gierkowych, na którym zaprezentowanych zostanie 40 gier, w tym obecność swoją potwierdziło CRJ.

Spekulując obstawiam, że będą chcieli zaprezentować GH na konsole i najpewniej też poznamy datę premiery tejże edycji.

Śledzić wydarzenie będzie można m.in. na kanale Gamesradar

Scarry
184
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 920
Wysłane: 25 marca 2021 13:50:01 przy kursie: 996,00 zł
Cytat:

Kwiatek podał, że przy "Green Hell" pracuje obecnie pięć osób z 30-osobowego zespołu Creepy Jar. Reszta pracowników została przesunięta do prac nad nową grą - osadzonym w konwencji science-fiction projektem o roboczym tytule "Chimera".

Nowa produkcja ma mieć większy rozmach od poprzednika. Zakładany obecnie budżet produkcyjny "Chimery" to kilkanaście mln zł. Do końca 2020 roku nakłady wyniosły ok. 1 mln zł.

"Powstają systemy, na które nie mogliśmy sobie pozwolić przy 'Green Hell'. Pracujemy m.in. nad generatorem własnych światów - ułatwi to produkcję gry, ponieważ nie trzeba będzie już np. stawiać pojedynczych obiektów ręcznie. To ważne, ponieważ - jak wstępnie myślimy - świat 'Chimery' będzie około cztery razy większy niż mapa w 'Green Hell'" - powiedział Kwiatek.

LINK

jest też sporo o konsolach, potwierdzenie daty wydania w pierwszej połowie roku na X-a i PS4 i wydaniu osobnym na next-geny pod koniec roku.

abstrahując od tego że baks jak zwykle mylił sie, to to są bardzo dobre informacje.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 25 marca 2021 13:52

kojo
kojo PREMIUM
20
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 153
Wysłane: 25 marca 2021 14:01:14 przy kursie: 996,00 zł
Na strefie inwestorów z kolei, można wyczytać, że nie jest pewne, czy GH trafi na Xboksa.

Cytat:
Nie jest wykluczone, że gra trafi tylko na jedną z dużych konsol.

"Rozmawiamy cały czas z producentami konsol, zobaczymy jak bardzo atrakcyjne będą oferty i czy się pojawią. Wydaliśmy już jednak wersję na Nintendo Switch, a to czasami waży na tych rozmowach - np. Microsoft patrzy na to nieprzychylnie" - powiedział prezes.


A kilka akapitów dalej:

Cytat:
Firma liczy na to, że jeszcze w tym roku pojawi się specjalna wersja "Green Hell" na konsole nowej generacji, czyli PlayStation 5 i Xbox Series S/X, które zadebiutowały pod koniec 2020 roku.


nie wiem jak to rozumieć.

EDIT: link: strefainwestorow.pl/wiadomosci...
Edytowany: 25 marca 2021 14:01

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,849 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,55% +33 710,63 zł 53 710,63 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło