PARTNER SERWISU
qydzllwu
4 5 6 7 8
GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 17 listopada 2012 13:32:34 przy kursie: 0,84 zł
Spółka podała że gra nie działa na ipod 4 i nie należy jej ściagać:

" * PLEASE NOTE*
Real Boxing does not support 4th Generation iPod Touch (Introduced September 2010). We recommend that anyone with this model of iPod Touch does not download the game. We apologise for any inconvenience."

niektórzy widać nie czytają do końca informacji

a tym czasem gra w USA awansowała z miejsca 98 na 83, może nie jest to na dziś nie wiadomo jaki sukces ale ważne że gra pnie się w górę, oby tak dalej
na liście gier płatnych na iphona obecnie 53 miejsce, na ipada 29 miejsce,
- w games/sports w usa na ipada na 3 miejscu juz
- na iphonie 6 miejsce

Edytowany: 17 listopada 2012 13:51

frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 17 listopada 2012 18:53:19 przy kursie: 0,84 zł
Think

w opisie "requirements" czytamy:

?Compatible with iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPod touch (4th generation), iPod touch (5th generation), iPad 2 Wi-Fi, iPad 2 Wi-Fi + 3G, iPad (3rd generation), iPad Wi-Fi + 4G, iPad (4th generation), iPad Wi-Fi + Cellular (4th generation), iPad mini and iPad mini Wi-Fi + Cellular. Requires iOS 4.0 or later. This app is optimized for iPhone 5."

itunes.apple.com/us/app/real-b...



GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 17 listopada 2012 19:37:38 przy kursie: 0,84 zł
moje info zaczerpnąłem stąd: www.topappcharts.com/534473264...

tę nieścisłość Spółka powinna wyprostować jak najszybciej


VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 18 listopada 2012 12:07:55 przy kursie: 0,84 zł
iPod 4th generation nie jest wspierany (zbyt małe osiągi techniczne) i niestety technicznie nie jest możliwe wyłączenie go ze sprzedaży.

Update 1.0.1 jest już w drodze na AppStore. Likwiduje on sporo drobnych błędów. Większy update 1.1, w którym m.in. rozszerzona i usprawniona zostanie obsługa iPhone 4S, jak również iPod 4th gen dostępny będzie jeszcze w tym roku.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 18 listopada 2012 13:06:10 przy kursie: 0,84 zł
@VividGames pewnie nie możecie albo nie chcecie podać wyników sprzedaży, ale fajnie by było napisać parę słów czy Spółka jest zadowolona ze wielkości sprzedaży
Edytowany: 18 listopada 2012 13:06

Zayks
0
Dołączył: 2010-08-03
Wpisów: 32
Wysłane: 18 listopada 2012 20:12:29 przy kursie: 0,84 zł
Dorzucam się do pytania o wyniki sprzedaży, tak wysokie miejsca w appstore na pewno napawają optymizmem...

VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 20 listopada 2012 09:28:48 przy kursie: 0,69 zł
Po weekendzie otwarcia jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży! Jeszcze w tym tygodniu ukaże się informacja prasowa na temat sprzedaży, ocen itp.

W między czasie, prócz wielu zagranicznych recenzji (byliśmy m.in w największej gazecie w UK - The Guardian), pokazała się kolejna polska recenzja:

gamezilla.komputerswiat.pl/rec...

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 20 listopada 2012 10:03:50 przy kursie: 0,69 zł
Jest planowana kolejna większa gra? (chodzi mi o debiuty w 2Q i 3Q 2013) czy na razie Spółka koncentruje się tylko na rozwoju marki Real Boxing?

VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 21 listopada 2012 08:45:31 przy kursie: 0,69 zł
Marka Real Boxing będzie rozwijana w kolejnych kwartałach, zarówno przez aktualizacje wersji bazowej, jak i kolejne platformy sprzętowe.

Jeteśmy również w fazie ewaluacji kilku projektów.

Całościowe plany na przyszły rok zostaną ogłoszone wkrótce.

Gerda
24
Dołączył: 2010-08-20
Wpisów: 530
Wysłane: 21 listopada 2012 09:22:03 przy kursie: 0,65 zł
VividGames napisał(a):
iPod 4th generation nie jest wspierany (zbyt małe osiągi techniczne) i niestety technicznie nie jest możliwe wyłączenie go ze sprzedaży.

Update 1.0.1 jest już w drodze na AppStore. Likwiduje on sporo drobnych błędów. Większy update 1.1, w którym m.in. rozszerzona i usprawniona zostanie obsługa iPhone 4S, jak również iPod 4th gen dostępny będzie jeszcze w tym roku.


Dlaczego taka sytuacja ma w ogóle miejsce? 15 listopada wypuszczacie grę na rynek a 21 informujecie o tym, że w błędy zostaną poprawione na dniach. Czy naprawdę nie testujecie gry przed wydaniem na wszystkich możliwych platformach sprzedażowych?


frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 21 listopada 2012 20:03:19 przy kursie: 0,65 zł
Pomimo wpadki z wieszaniem sie gry na niektóre iphony/ipady, co niestety zaniża średnią ocenę i wpływa na decyzję o zakupie gry, ta sprzedaje się wg mnie bardzo dobrze

17 listopada mieliśmy liczbę ocen 400, obecnie zliczyłem z największych krajów itunes + PL około 800.

800 opinii oznacza wg moich wyliczeń liczbę downloadów w okolicach 50-100 tys. A dopiero minęło 6 dni od premiery.

Gra nadal plasuje się wysoko w liczbie popularności w dużych krajach

pełne zestawienie jest tutaj:

www.appannie.com/app/ios/real-...

Najbardziej "chodliwe" kraje

USA: od tygodnia w I dziesiątce w kat. sports, w games utrzymuje się stabilnie w I 70-tce

UK: Cały czas nie spada z II miejsca w kat. sports, w games stabilnie na 13-14 pozycji

Niemcy: podobnie jak w UK, nie spada z dwójki w sports, w games stabilnie w okolicach 25 miejsca.

Jeśli ktoś jest zainteresowany pełną historią rankingów, klikamy tutaj (trzeba założyć darmowe konto)

www.appannie.com/app/ios/real-...

Brawa należą się za świetną promocję, wystarczy spojrzeć tutaj:

www.appannie.com/app/ios/real-...

w 127 krajach na main bannerze...hello1

Shame on you za wpadkę z chyba niezbyt profesjonalnym przetestowaniem gry na różne modele iphonów - ja wiem, że jest napisane, że gra dopasowana do 5 generacji, ale ludzie patrzą na lewo w itunes, a tam wyraźnie stoi, że praktycznie można ściągać od czwórki w górę w iphonach i od trójki w ipadach!!!Not talking

Gdyby nie to, mielibyśmy pełen sukces - a tak jest sukces połowiczny. Chyba, że VVD szybko wpuści aktualizacje i jeszcze raz pociągnie promocję.

Pozdrawiam

Frogger


GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 21 listopada 2012 20:54:22 przy kursie: 0,65 zł
Błędy w grze moim zdaniem wynikły głównie z pośpiechu, IVQ się kończy a Zarząd chciał zrealizować prognozy więc zaczeli sprzedawać nie sprawdzona w 100% produkt - pytanie co lepsze czy drobne błedy czy przesuniecie sprzedaży o 1-2tygodnie - moim zdaniem jest dobrze, aktualizacja 1.01 już chyba została wydana, problem był z tylko z ipodem 4 ale nad tym Vivid pracuje i powinien ta sprawę jakoś załatwić.

@Frogger 100tys pobrań zwróciło by koszt wytworzenia gry, więc jeśli tyle już zeszło to jest naprawde nieźle thumbright a wszystko ponad to zapewni zysk, gra trzyma twardo się w statystykach w porównaniu np do Funky Smugglers by 11Bit (którego niestety nie docenili gracze) więc może jest szansa na sprzedaż 300tys w ciągu kilku miesięcy jak zapowiadał Prezes.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 22 listopada 2012 08:24:35 przy kursie: 0,65 zł
@GRAF78

ale porównywać FS do Boxu to eeee.... FS to malutka gra casualowa za 3,- zł. Jej cykl sprzedaży jest inny niż dużych produktów.

Box Vividów, jest grą levelową, zabierającą sporo czasu, to raczej trzeba by porównać do Anomaly niż FS.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

tuscer
0
Dołączył: 2011-06-09
Wpisów: 8
Wysłane: 22 listopada 2012 09:32:05 przy kursie: 0,64 zł
DGP pisze dzisiaj że przyszłośc gier to gry na mobile i zastanawia się nad tym nawet CDR. Przejęcie?:). A jeśli chodzi o RB to piszą że powinno być już 50 tys pobran w 6 dni. Piekny wynik. Pogratulowac

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 22 listopada 2012 11:33:03 przy kursie: 0,64 zł
Scarry napisał(a):
@GRAF78

ale porównywać FS do Boxu to eeee.... FS to malutka gra casualowa za 3,- zł. Jej cykl sprzedaży jest inny niż dużych produktów.

Box Vividów, jest grą levelową, zabierającą sporo czasu, to raczej trzeba by porównać do Anomaly niż FS.

ja porownywałem tylko czas utrzymania się na listach sprzedaży, np takie Fruit Ninja trzyma się cały czas - osobiście mi szkoda Funky nie wiem co zawiodło że nie stała się bardziej popularna podejrzewam że słaba promocja, może lepiej jak by wyszła też w wersji free + mikro płatności ?

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 22 listopada 2012 12:41:15 przy kursie: 0,64 zł
to nie to, taka gra wymaga czasu.

przy premierze fruit ninja rynek był mniej nasycony takimi produktami, no i gra (FS) po prostu musi przebić się do świadomości graczy, takiej masowej świadomości. Można zrobić to na skróty bardzo kosztownym marketingiem, albo dać jej czas. To nie jest premiera w stylu wiedźmina, że oczekiwana od 3 lat... ludzie rzucają się na półki i przez parę tygodni szał zakupów. Gra musi niejako "rozprowadzić" się społecznie na forach, stronach, FB itd, zaistnieć masowo... to nie stanie się w tydzień czy miesiąc.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 22 listopada 2012 12:41

frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 23 listopada 2012 18:25:06 przy kursie: 0,65 zł
uaktualniam dane o opiniach:

17-lis 400
18-lis 530
19-lis 660
20-lis 741
21-lis 840
22-lis 1022

premiera była 15.11 - nie wiem, o której godzinie, załóżmy że cały dzień była gra dostępna (oczywiście może afektować na daną strefę czasową).

Przez 15/16 listopada zdobywała po ok. 100-150 komentarzy dziennie - obecnie, choć mamy tydzień od premiery, zmiana dzienna nie maleje. Można więc z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić, że gra nie traci na popularności.

Co mnie zaskoczyło, to fakt, że druga pod względem ilość komentarzy należy do... itunes russia wave (190 komentarzy, USA ok. 200).

1022 komentarze wg moich wyliczeń oznaczają ilość downloadów zbliżającą się już do 100.000

Pozdrawiam

Frogger
Edytowany: 23 listopada 2012 18:37

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 24 listopada 2012 02:44:53 przy kursie: 0,65 zł
@frogger - dzięki za analizę, jeśli jest trafna to gra się prawie zwróciła

Zayks
0
Dołączył: 2010-08-03
Wpisów: 32
Wysłane: 24 listopada 2012 16:53:41 przy kursie: 0,65 zł
W tygodniu miał być komunikat a tu nici....

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 28 listopada 2012 09:47:57 przy kursie: 0,50 zł
20% spadku na obrocie 4000 zł... dla spółki z tak dobrym produktem na rynku jak Real Boxing.. ech.. banan w całej krasie Angel

[nie mam akcji Vivid, ale obserwuje jej kurs z ogromną ciekawością specyfiki rynku na NewConnect]
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 28 listopada 2012 10:02

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE VIVID



4 5 6 7 8

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,186 sek.

tkccevbu
hprxpgnc
yzpigpmd
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ydftktja
hmjtedvy
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat