PARTNER SERWISU
xmywkubq
574 575 576 577 578
andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 18 maja 2018 16:15:25 przy kursie: 481,00 zł
@Frey
Jak widzę bacznie śledzisz to, co się dzieje wokół Moonligtera. Jak oceniasz jego potencjał sprzedażowy? Jesteśmy pewnie zgodni, że sprzeda się najlepiej z dotychczasowych gier z wydawnictwa, ale jaka skala sprzedaży będzie sukcesem?

Pytam oczywiście raczej w kontekście długofalowego rozwoju spółki, niż krótkoterminowych spekulacji na kursie ;) Generalnie gry z wydawnictwa powinny coraz mocniej wspierać wyniki spółki, dotychczasowym się to na razie nie udało. Osobiście liczę na to, że kwestią czasu jest wyprodukowanie przez wydawnictwo Bitów hitu na miarę TWOM.
Jestem na Twitterze
Edytowany: 18 maja 2018 16:17

daro_1975
1
Dołączył: 2014-12-31
Wpisów: 187
Wysłane: 18 maja 2018 16:20:06 przy kursie: 481,00 zł
aircanada15 napisał(a):
daro_1975 napisał(a):
a czy ktoś wie czy steam w przychodach rozróżnia cenowe zróżnicowanie na poszczególnych rynkach(np. niższe ceny w Rosji i Chinach) czy jest to tylko podawane dla rynku amerykańskiego?


Pytanie: dlaczego miałby nie uwzględniać ?
Nie obraź sie, ale szukasz dziury w całym.


pytam bo nie wiem i jezeli jest prawdą to co piszesz to bardzo dobra informacja- jakiś czas temu kilka osób zwracało uwagę na duży udział sprzedaży na tych rynkach,ale skoro steam to uwzględnia to tamte argumenty są nietrafione

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 18 maja 2018 16:21:34 przy kursie: 481,00 zł
Tematy sprzedaży mamy raczej rozpoznane.
Nie byłem na bieżąco ze sprzedażą BC ale w okresie gdy jeszcze steamspy działał oscylowało jakoś powyżej 100tyś. Inna sprawa po jakich cenach. Mówiło się o paczkowaniu w Bundlu itp.
Jak wcześniej dyskutowaliśmy to na samych konsolach Switch była sugestia o jakiś 100tyś.
Moim zdaniem można ostrożnie przyjąć założenie oczekiwanej sprzedaży 300tyś na wszystkie platformy.
Poniżej 200tyś na wszystko byłoby poniżej oczekiwań.

Sprzedaż na samym PC Steam liczyłbym na 150 tyś w 1 Q sprzedaży. Wynik na Steam najłatwiej będzie rozpoznać przynajmniej w przybliżeniu.. Pozostałe dopiero po raportach lub jakiś komunikatach. Liczę na to, że zespół z Chiszpanii sam się pochwali jeśli wyniki będą dobre
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 18 maja 2018 16:24


Greenthumb
0
Dołączył: 2014-12-16
Wpisów: 162
Wysłane: 18 maja 2018 16:21:53 przy kursie: 481,00 zł
Analityk Trigona widzi 11b w wig40 w czerwcowej rewizji.

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 18 maja 2018 16:31:36 przy kursie: 481,00 zł
Podrzucam jeszcze ciekawą lekturę - nowy felieton Trystero z bloga Bossy:
Hossa producentów gier nie skończyła się szybko

Cytat:
Po pierwsze, nie każdy przypływ hossy podnosi notowania wszystkich spółek. Trudno zaprzeczyć istnieniu hossy w branży deweloperów gier i entuzjazmowi z jakim inwestorzy traktują ten segment. Mimo to wyraźnie widać w nim liderów i maruderów.

Cytat:
Wielu inwestorów, zwłaszcza tych, którzy relatywnie późno dołączają do hossy na jakimś rynku ma tendencję do pomijania liderów wzrostów i inwestowania w spółki, które pozostały w tyle.

Cytat:
(...) inwestorzy zdecydowanie nie doszacowują zasięgu ruchów na rynku. Co więcej, dotyczy to także inwestorów, którzy poprawnie prognozują kierunek ruchu. Każdy rok obecności na rynku przynosi kolejne przykłady wzrostów lub spadków, których skala zdecydowanie wymyka się początkowym wyobrażeniom i oczekiwaniom inwestorów. W 2018 roku takimi przykładami są akcje 11 Bit Studios i Getback. W obydwu przypadkach wielu inwestorów zostało zaskoczonych zasięgiem rynkowego ruchu.
Jestem na Twitterze
Edytowany: 18 maja 2018 16:32

del-29072020
1
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 190
Wysłane: 18 maja 2018 17:17:40 przy kursie: 481,00 zł
Piękna sesja na zakończenie tygodnia, sprzedaż nic nie spada, przy tylu promocjach i nowościach cały czas czołówka, a Far Cry 5 już na drugiej stronie.

Pochi
6
Dołączył: 2009-05-12
Wpisów: 97
Wysłane: 18 maja 2018 17:23:13 przy kursie: 481,00 zł
do bieżącej sytuacji pasuje idealnie

Cytat:
W obydwu przypadkach wielu inwestorów zostało zaskoczonych zasięgiem rynkowego ruchu.
W przypadku rynku akcyjnego negatywną konsekwencją przedstawionej wyżej tendencji jest zbyt szybkie zamykanie zyskownych pozycji w portfelu. Inwestorzy pozbawiają się w ten sposób możliwości pełnego skorzystania z obecności rynkowych super-zwycięzców w ich portfelach inwestycyjnych.
Edytowany: 18 maja 2018 22:33

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 18 maja 2018 20:14:34 przy kursie: 481,00 zł
Trwało to prawie tydzień dłużej niż sadziłem ale w końcu wedle moich szacunków zysk 11bit z samego Frostpunka przebił największy roczny zysk jaki osiągnęła ta firma i na chwilę obecną wynosi około 12 985 576 zł.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 18 maja 2018 21:02:01 przy kursie: 481,00 zł
Zysk mają już dużo wyższy, jak to wyliczyleś?

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 18 maja 2018 21:48:53 przy kursie: 481,00 zł
andy_dufresne napisał(a):
@Frey
Jak widzę bacznie śledzisz to, co się dzieje wokół Moonligtera. Jak oceniasz jego potencjał sprzedażowy? Jesteśmy pewnie zgodni, że sprzeda się najlepiej z dotychczasowych gier z wydawnictwa, ale jaka skala sprzedaży będzie sukcesem?

Pytam oczywiście raczej w kontekście długofalowego rozwoju spółki, niż krótkoterminowych spekulacji na kursie ;) Generalnie gry z wydawnictwa powinny coraz mocniej wspierać wyniki spółki, dotychczasowym się to na razie nie udało. Osobiście liczę na to, że kwestią czasu jest wyprodukowanie przez wydawnictwo Bitów hitu na miarę TWOM.


Myślę, że ML ma spory potencjał sprzedażowy. Generalnie ta gra się bardzo podoba wszystkim, którzy w nią grali. Jest ciekawa i dość trudna. Ma fajną oprawę dźwiękową i piękną oprawę wizualną. Wielu streamerów podkreśla, że grali w tę grę dłużej niż zamierzali, bo ich po prostu wciągnęła. Gra ma parę bugów - ale streamerzy je raportują do twórców i myślę, że uda je się usunąć przed premierą. Co do potencjału - na pewno wyższy niż beat cop i to dużo wyższy. ML jest po prostu ciekawszy i ładniej wygląda - choć beat cop też nie wygląda źle, ale nie ma w nim co robić. Co do określenia skali sprzedaży ML - ciężko powiedzieć. Potencjał ma - ale czy zaskoczy i jak mocno? To show bussines - nie wiadomo. Uważam, że gra będzie się najlepiej sprzedawała na nintendo switch. Większość komentujących na twitch czy youtube wspomina, że kupi ją na tę konsolę. Ciężko też określić potencjał sprzedażowy na "wiodącej chińskiej platformie". Jest tyle niewiadomych - w szczególności switch oraz chińska platforma, że wolę nie prorokować, tym bardziej, że to pierwsza gra wydawana przez 11 Bit na switch, pierwsza z wydawnictwa wydawana na pozostałe konsole oraz pierwsza z wydawnictwa wydawana na chińską platformę.
Trzeba się bacznie przyglądać tej premierze - wiele się będzie można nauczyć.


Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 18 maja 2018 22:31:04 przy kursie: 481,00 zł
Rif napisał(a):
Zysk mają już dużo wyższy, jak to wyliczyleś?

((Suma recenzji ze Steam i GOG) * 62,1735886595374 - 250000) * 30 zł = 12985576 zł

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 18 maja 2018 22:46:44 przy kursie: 481,00 zł
Czemu - 250k, skoro 10 mln będą amortyzowac przez wiele kwartałów, a 2 mln marketingu już w zasadzie znalazło się w kosztach poprzednich?

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 18 maja 2018 23:39:48 przy kursie: 481,00 zł
Rif napisał(a):
Czemu - 250k, skoro 10 mln będą amortyzowac przez wiele kwartałów, a 2 mln marketingu już w zasadzie znalazło się w kosztach poprzednich?

A co za różnica przez ile kwartałów będą amortyzować koszty? Koszt wytworzenia to koszt wytworzenia i wcześniej czy później rozliczą całość. Marketing już rozliczyli ale to był marketing Frostpunka a mnie interesuje ile zdołają wyjąć z tej inwestycji. Jak będą robić dużo bezpłatnych dodatków to do kosztów wytworzenia będzie trzeba doliczyć jeszcze z milion albo dwa.

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 19 maja 2018 00:18:32 przy kursie: 481,00 zł
Janus Corvinus napisał(a):
Jak będą robić dużo bezpłatnych dodatków to do kosztów wytworzenia będzie trzeba doliczyć jeszcze z milion albo dwa.

darmowe dodatki o koszcie równym 20% kosztu całości ?
Skąd taki szacunek ? Ani na podstawie TWOM, ani Anomaly.
Spółka nie ma skłonności do zachłystywania się sukcesem, w stosunku do graczy są ok, ale nie sądzę, żeby koszty darmowych i płatnych dlc przekroczyły milion.
Patrząc od strony technicznej na FP, to największe koszty pochłonęły prace związane z graficznym interfejsem a nie sam mechanizm rozgrywki.
Spodziewasz się zmiany szaty graficznej w ramach dodatków ?
Edytowany: 19 maja 2018 00:19

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 19 maja 2018 12:27:46 przy kursie: 481,00 zł
Nie mam pojęcia jak dużo zrobią darmowych dodatków i ulepszeń gry. Ja na ich miejscu zrobiłbym bardzo dużo i dlatego podałem taką kwotę. Frostpunk ma być ziarenkiem, z którego wyrośnie mnóstwo innych gier w różnych gatunkach. W tym świecie można zrobić bardzo klimatycznego FPS, rozbudowanego RPG, klasyczną przygodówkę, klasyczną grę survivalowo-eksploracyjną itd. Dlatego robiłbym mnóstwo bardzo dobrych dodatków by ugruntować markę Frostpunk i 11bit tak, by wszyscy gracze podawali 11bit jako przykład firmy najlepiej dbającej o klienta a Frostpunk jako wzorzec tego jak należy rozwijać grę. Takie działanie zmniejszyłoby oczywiści krótkoterminowe zyski ale w długim okresie przyniosłyby olbrzymie korzyści. Kupiłem akcje 11bit wierząc, że zrobią kiedyś hit na miarę Angry Birds, Minecraft czy GTA IV więc nie martwi mnie zmniejszenie zysków w krótkim terminie jeśli dzięki temu będzie budowana marka 11bit i Frostpunk. Jako gracz i fan hard SF chciałbym, żeby dogadali się z Jackiem Dukajem by mogli rozbudowywać uniwersum Frostpunka o pomysły zawarte w jego "Lodzie". Kiedyś już z nim współpracowali przy produkcji "They".
Edytowany: 19 maja 2018 12:28

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 19 maja 2018 23:01:23 przy kursie: 481,00 zł
vladinho napisał(a):
Janus Corvinus napisał(a):
Jak będą robić dużo bezpłatnych dodatków to do kosztów wytworzenia będzie trzeba doliczyć jeszcze z milion albo dwa.

darmowe dodatki o koszcie równym 20% kosztu całości ?
Skąd taki szacunek ? Ani na podstawie TWOM, ani Anomaly.
Spółka nie ma skłonności do zachłystywania się sukcesem, w stosunku do graczy są ok, ale nie sądzę, żeby koszty darmowych i płatnych dlc przekroczyły milion.
Patrząc od strony technicznej na FP, to największe koszty pochłonęły prace związane z graficznym interfejsem a nie sam mechanizm rozgrywki.
Spodziewasz się zmiany szaty graficznej w ramach dodatków ?

@Janus trochę się zapędził z tymi 2 mln za bezpłatne dodatki. Te które mają się ukazać w tym roku już w większości są ukończone lub na ukończeniu . Pracują nad nimi równolegle z grą - oficjalnie od września ub.r a zapewne wcześniej. Tak więc większość kosztów zostało już wliczonych. Przy TWOM wszystkie DLC wraz z konsolami mogły zbliżyć się do ceny gry która została podana na początku.
Teraz przy FP jest znacznie więcej możliwości rozbudowy. Więc nie ulega wątpliwości, że DLC będzie znacznie więcej i częściej niż przy TWOM.
Przed końcem roku ukaże się kilka 2-3 DLC darmowe. Być może ukaże się jakiś płatny - choć sam stawiałbym, że raczej będzie to po Nowym Roku.
Koszty DLC darmowych oceniam na 500tyś w tym roku. Wszystkie DLC w ciągu najbliższych 4 lat mogą przekroczyć nawet 4mln. Moim zdaniem w tym czasie ukaże się około 10 dodatków. Koszty zależą oczywiście od wielkości i zawartości.
Okres wspierania FP oceniam na około 5 lat. Opieram to na długości wsparcia dla TWOM które już wynosi 3,5 roku a kolejne DLC jeszcze się ukażą.
Tak więc o radość graczy nie trzeba się martwić. Marka będzie rosła wraz z ilością sprzedanych DLC i rosnącym zadowoleniem graczy. To wszystko zaś powinno przełożyć się na sukces kolejnej większej gry i kolejnych części sagi FP.
Dodatki do TWOM kosztowały "małe setki tyś" - można spodziewać się, że do FP będzie to x2.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 20 maja 2018 17:44:11 przy kursie: 481,00 zł
W tym tygodniu mam być mapa drogowa dla FP, info ze steam :)

groldominika
2
Dołączył: 2018-05-18
Wpisów: 19
Wysłane: 20 maja 2018 18:13:39 przy kursie: 481,00 zł
Już było o tym wiadomo w piątek :p

jarek1111
0
Dołączył: 2009-06-28
Wpisów: 93
Wysłane: 20 maja 2018 18:36:32 przy kursie: 481,00 zł
cyt :
śr maja 16, 2018 12:44 pm

Dzień dobry

Mapa drogowa dla "Frostpunka", tak jak zapowiedzieliśmy na niedawnej Konferencji Inwestorskiej, zostanie zaprezentowana w maju. I tego terminu się trzymamy :) .

Pozdrawiamy.

czyli albo w najblizszym tygodniu albo w kolejnym . jesli na steam podaja ze w najblizszym to jeszcze lepiej .

jarek1111
0
Dołączył: 2009-06-28
Wpisów: 93
Wysłane: 20 maja 2018 18:52:33 przy kursie: 481,00 zł


ogolnie rzecz biorac czekamy na content plan dla Frostpunka .

cyt – W maju ujawnimy content plan, co dalej będziemy dodawać we Frostpunku. Na konkrety jeszcze chwilę trzeba poczekać, ale mogę obiecać, że będzie się jeszcze dużo działo we Frostpunku. (…) Chcemy by ‚Frostpunk’ przez lata dostarczał nowe emocje. Będzie się dużo działo. – powiedział zarząd podczas konferencji.

www.stockwatch.pl/wiadomosci/1...

patcha juz dodali w piatek a do konca maja lub w najblizszym tygodniu dodaja road mape :)
oprocz tego na koniec maja jest premiera gry Moonlighter oraz z tego co pamietam w maju maja wejsc nowe scenariusze ktore moga gre rozruszac .Frost na steam caly czas w okolicach pierwszej dziesiatki wiec jest bardzo dobrze biorac pod uwage premiery innych gier (obnizki) oraz to ze w czwartek zamykamy pelny miesiac sprzedazowy .pozdr
.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



574 575 576 577 578

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,152 sek.

lpjgpgik
wljczeez
aggvdiho
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
aawpqmnv
ticslilb
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat