PARTNER SERWISU
xyomspci
1 2
Szymon Milka
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-12-07
Wpisów: 33
Wysłane: 15 czerwca 2012 14:11:15
Jeszcze w czerwcu na NewConnect zadebiutuje spółka Your Image - zajmująca się public relations i reklamą w internecie.

Cytat:

Your Image w czerwcu wchodzi na NewConnect

Już w połowie czerwca na małym parkiecie pojawią się akcje Your Image S.A. Planowana emisja akcji ma pozwolić na dalsze przyspieszenie rozwoju młodej firmy. A plany Zarząd ma ambitne: w toku jest rozwój sieci franczyzowej, pozyskiwani są kolejni ważni klienci, finalizowane długoterminowe kampanie marketingowe.

Debiut Your Image jest dowodem rodzących się na naszym rynku tendencji: pojawia się coraz więcej dużych firm oferujących realizacje z zakresu PR i e-PR. Dla najlepiej funkcjonujących Giełda wydaje się naturalnym etapem rozwoju. Jeśli zaś chodzi o przetarcie szlaku – dla Zarządu parkiet nie jest niczym nowym – spółka wyrosła spod skrzydeł firmy szkoleniowo-doradczej Lauren Peso Polska S.A (od kwietnia 2010 roku notowanej na NewConnect). Broni się też oferta przedsiębiorstwa. Zakres usług interesujący: od przygotowania kampanii promocyjnych w tradycyjnych mediach, poprzez usługi z zakresu opracowania strategii komunikacyjnych, aż po eksperckie rozwiązania w zakresie technologii informatycznych. Ponadto firma proponuje pakiety usług PR dla małych i średnich przedsiębiorstw, dopasowane w zależności od potrzeb i możliwości finansowych do klientów. Dotychczasowe realizacje wskazują, że Your Image posuwa się dobrym kursem.

Cele emisyjne Spółki zakładają między innymi stworzenie i organizację działu handlowego Spółki w Centrali oraz Centrum Operacyjnym mieszczącym się na Śląsku, opracowanie i promocję systemu franczyzowego firmy oraz przeprowadzenie intensywnej kampanii promocyjnej.

„Rynek PR w Polsce wciąż się rozwija, coraz więcej przedsiębiorców zaczyna dostrzegać znaczenie przejrzystej komunikacji z rynkiem i klientami. Pojawiają się wciąż nowe możliwość interakcji. Zebraliśmy zespół specjalistów, który potrafi te możliwości wykorzystywać. To świetnie zorganizowana grupa ludzi, z zapałem podchodząca do swojej pracy. Co więcej - z ich działań powstaje wymierny efekt.” – mówi o młodej spółce Prezes Zarządu Your Image S.A. Kamil Kita, będący jednocześnie Szefem Zarządu Lauren Peso Polska.

Jeśli utrzymają się obecne trendy, Your Image już niedługo może stać się jedną ze znaczących sieci oferujących usługi PR na krajowym rynku. Badania wskazują, że poważni klienci coraz rzadziej decydują się na wyrywkowe realizacje, oferowane przez małych przedsiębiorców. Kluczowe segmenty rynku są w rękach największych wykonawców, łączących z profesjonalizmem sporą szybkość działania. Debiut ma pomóc Spółce na ustabilizowanie swojej pozycji w tym szeregu.


Dokładną datę debiutu Spółka opublikuje po otrzymaniu informacji z GPW.
Edytowany: 14 marca 2019 12:04

Szymon Milka
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-12-07
Wpisów: 33
Wysłane: 19 czerwca 2012 13:49:04
Data debiutu oficjalnie wyznaczona na 20 czerwca.

Cytat:
Uchwała Nr 573/2012
Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
z dnia 19 czerwca 2012 r.


w sprawie wyznaczenia pierwszego dnia notowania w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii B, C i D spółki YOUR IMAGE S.A.

§ 1

Na podstawie § 7 ust. 1 i 5 Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu, Zarząd Giełdy postanawia:
1) określić dzień 20 czerwca 2012 r. jako dzień pierwszego notowania w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect następujących akcji zwykłych na okaziciela spółki YOUR IMAGE S.A. o wartości nominalnej 0,10 zł (dziesięć groszy) każda, oznaczonych przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych S.A. kodem „PLYORIM00019”:
a) 604.800 (sześciuset czterech tysięcy ośmiuset) akcji serii B,
b) 700.000 (siedmiuset tysięcy) akcji serii C,
c) 770.000 (siedmiuset siedemdziesięciu tysięcy) akcji serii D;
2) notować akcje, o których mowa w pkt 1), na rynku kierowanym zleceniami w systemie notowań ciągłych pod nazwą skróconą „YOURIMAGE” i oznaczeniem „YOU”.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

źródło: newconnect.pl/?page=1061&p...

Daimyo
2
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 95
Wysłane: 30 lipca 2016 11:19:36 przy kursie: 1,12 zł
wgłębiał się ktoś z forumowiczów w tę spółkę ostatnio ? bardzo pokaźne wzrosty przez ostatnich kilka sesji, napewno ma to związek ze zmianami w statusie spółki:

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie postanawia zmienić Statut Spółki w następujący sposób:
Firma Spółki brzmi: „Varsav VR Spółka Akcyjna”.

58.21.Z. działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych,
58.29 Z. działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania,
62.01.Z. działalność związana z oprogramowaniem,



źródło

Czyżby nowa spółka growa na NC zajmująca się tylko VR ?


lukasz_91
0
Dołączył: 2016-12-06
Wpisów: 19
Wysłane: 14 grudnia 2016 20:19:10 przy kursie: 1,13 zł
Nowe infoe - obiecana zmiana statutu spółki, może coś w końcu zacznie się dziać.

biznes.pap.pl/pl/news/listings...(26-2016)-rejestracja-przez-sad-zmian-statutu-emitenta
Edytowany: 14 grudnia 2016 20:20

lukasz_91
0
Dołączył: 2016-12-06
Wpisów: 19
Wysłane: 16 grudnia 2016 00:30:37 przy kursie: 1,15 zł
Dostali dofinansoweanie w ramach projektu GAMMEINN. Powoli zaczyna się coś dziać Dancing
Spóka zależna Ovid Works dostała dofinansowanie na realizację Projektu pn. „Living Small Ethos in a Live Big Mythos. Kwota ta to953 719,99 zł/

orzech
98
Dołączył: 2009-11-11
Wpisów: 915
Wysłane: 20 października 2018 14:27:47 przy kursie: 3,49 zł
Dawno nikogo tutaj nie było, a w międzyczasie zadziało się sporo.
Spółka zmieniła właścicieli i obecnie zajmuje się produkcją gier komputerowych.
Pierwsza gra która już została pokazana na targach to BEE SIMULATOR.
Premiera została przesunięta na wiosnę 2019, jak wyjaśnia spółka jest to spowodowane rozbudowaniem gry, tak aby prócz maluchów mogli zabawić się też dorośli.
Trudno mi ocenić jak została przyjęta gra, Trailer doczekał się już chyba kilku milionów wyświetleń.
Ciekawie od jakiegoś czasu zachowują się notowania, w pażdzierniku wyrażnie wzrosły obroty na akcjach spółki i znacząco wzrosła ich wartość.


krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 14 marca 2019 12:36:13 przy kursie: 2,75 zł
VARSAV - analiza techniczna na życzenie


Walor nie należy do demonów płynności - dzisiaj do południa gracze i animator dokonali raptem 14 transakcji. Średnia wartość transakcji z ostatniego miesiąca ledwo przekracza 1 tys zł, w związku z powyższym analizę techniczną należy ograniczyć do kilku podstawowych technik.
Wykres historyczny w ujęciu tygodniowym, okres notowań spółki pod obecną nazwą zaznaczyłem niebieskim cieniem. Kurs akcji balansuje na wsparciu utrata którego otworzyłaby drogę w kierunku strefy groszówek. Niemniej, dopóki notowania znajdują się powyżej długoterminowej średniej ( w konkretnym przypadku to 40-okresowa), dopóty nie ma zagrożenia głębszą przeceną.


kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

tomekstan24
0
Dołączył: 2010-03-25
Wpisów: 82
Wysłane: 19 września 2019 22:07:46 przy kursie: 4,47 zł
i co jak oceniamy potencjał sprzedażowy beep symulator ? kiedyś podon=bna gra sprzedałą sie w ilości miliona w 2011 roku .

gandalfp
9
Dołączył: 2017-01-02
Wpisów: 283
Wysłane: 20 września 2019 09:32:27 przy kursie: 4,32 zł
We wtorek wchodzi do obrotu 12mln akcji - seria E i H, także może pojawić się chęć realizacja zysków.

biznes.pap.pl/pl/news/all/info...:-wyznaczenie-pierwszego-dnia-notowania-na-rynku-newconnect-akcji-serii-e-i-h-spolki-varsav-game-studios
Edytowany: 20 września 2019 09:34

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 20 września 2019 09:36:07 przy kursie: 4,32 zł
tomekstan24 napisał(a):
i co jak oceniamy potencjał sprzedażowy beep symulator ? kiedyś podon=bna gra sprzedałą sie w ilości miliona w 2011 roku .


Beep symulator to chyba bardziej CD Projekt ?


Bidzos
1
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 131
Wysłane: 17 października 2019 08:39:00 przy kursie: 4,37 zł
Cześć Aircanada,
miło cię widzieć również na forum Varsav.
Ja również czekam na premierę, już grubo ponad rok, pierwotnie licząc na wiosenny debiut Bee Simulator.
W odniesieniu do twoje wpisu, masz jakieś swoje prognozy?
Mnie bardzo ciekawi sprzedaż preorderów, napisałem do spółki, ale oczywiście nie podadzą nawet czy są zadowleni z zamówień.
Co dziwna, zapytałem czy chcą się podzielić info nt temat sprzedaż preoredrów przed premierą to powiedzieli, że sama odpowiedź na moje pytanie ma wpływ na kurs i nie odpowiedzą na nie.
Edytowany: 17 października 2019 08:42

Bidzos
1
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 131
Wysłane: 17 października 2019 08:44:13 przy kursie: 4,37 zł
Dorzucam również wywiad z viceprezesem,
ciekawy i odpowiada na kilka pytań
www.youtube.com/watch?v=K9xtbZ...

Bidzos
1
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 131
Wysłane: 17 października 2019 08:46:47 przy kursie: 4,37 zł
Wrzucam moją analizę, która nie wiedzieć czemu się tutaj nie zamieściła :(
raczej trafna na tamten czas
charts.stockwatch.pl/chart/22y...
PS czy może ktoś pomóc dlaczego ją tak ucięło? Robiłem to pierwszy raz na StockWatch
Edytowany: 17 października 2019 08:47

Bidzos
1
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 131
Wysłane: 17 października 2019 11:05:32 przy kursie: 4,28 zł
Varsav na dziennych
https://invst.ly/kzp4q

i na tygodniowych

https://invst.ly/kzojf
widać, że jest wsparcie na 4,20, choć na dziennych może zejść do linii krótkoterminowego trendu wzrostowego. Po mocnych wzrostach, aż prosił się o korektę i takowa nasątpiła. Widać zejście świecy na dziennych do mocniejszego wsparcia w okolicach 3,80 i szybką reakcję kupujących, co świadczy o tym, że papier mimo spekulacyjnego charakteru trzyma się mocno. Schłodzenie RSI świadczy o dużym prawdopodobieństwie wybicia w niedługim czasie, co zbiega się z premierą Bee Simulator (jedyna gra w tym roku z debiutem na wszystkie platformy równocześnie). Mocniejszy ruch w jedną bądź drugą stronę potwierdza również trójkąt. Zatem albo odbije się od krótkoterminowego wsparcia 4,20, albo zejdzie do linii trendu.
Moim zdaniem biorąc pod uwagę premierę i technikę 70/30 na wzrosty.
Edytowany: 17 października 2019 11:06

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 17 października 2019 17:12:15 przy kursie: 4,28 zł
Witam, ja tu tylko zażartowałem z "Beep".
Spółka mnie nie interesuje jako inwestycja.
Edytowany: 17 października 2019 17:12

Bidzos
1
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 131
Wysłane: 17 października 2019 17:12:57 przy kursie: 4,28 zł
Edytowany: 17 października 2019 18:39

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 22 listopada 2019 16:45:36 przy kursie: 2,48 zł
Pszczółką byłam, ale utyłam – krótkie omówienie sprawozdania finansowego Varsav Game Studios po III kw. 2019 r.

Spółka (jeszcze pod nazwą Your Image) zmieniła w 2016 r. profil działalności i zamiast działalności inwestycyjnej i działalności w ramach rynku PR postanowiła zaangażować się na rynku gier. W III kw. 2016 r. nabyto udziały w spółce Ovid Works. W marcu 2017 r. dokonano podwyższenia kapitału w tym podmiocie, natomiast w czerwcu kolejnego. W wyniku emisji udział Varsav wzrósł najpierw do 34,1 proc., a następnie 42 proc. (obecnie wynosi 36,2 proc.) W marcu 2017 r. zapowiedziano grę Bee Life Simulator VR, następnie w listopadzie 2017 r. zapowiedziano grę AR Kicker. W II kw. 2017 r. zmieniono nazwę pierwszej gry i przeprowadzono reorganizację planowanych premier. Na pierwszy ogień miała pójść wersja PC. W III kw. 2018 r. spółka postanowiła rozszerzyć działalność o segment wydawniczy (tak, tak, nie mając osobiście jeszcze żadnego doświadczenia) i pozyskała grę Giants Uprising.

Do momentu publikacji sprawozdania za III kw. Varsav nie wydał jeszcze żadnej gry, ale nie oznacza to, że nie miał w związku z tym przychodów. Spółka okresowo realizuje prace dla podmiotów trzecich, choć są to w tej chwili marginalne przychody (III kw. 2018 r. – 210 tys. zł). Na początku obecnego roku Varsav pozyskał dla Bee Simulator wydawcę (Bigben Interactive). Od tego momentu mamy raportowane całkiem nie małe przychody – w pierwszym i drugim kwartale po ok. 1,3 mln zł, natomiast w ostatnim 216 tys. zł. – razem 2,8 mln zł. Co ciekawe, choć spółka posiada rachunek wyników w układzie porównawczym, to nie kapitalizuje kosztów pisania gier, więc nie ma w nim zmiany stanu produktów, co w zasadzie jest sprzeczne z podstawową zasadą rachunkowości. Biegły nie ma na to wpływu, bo formalnie wiele zależy w tym aspekcie od dobrej woli zarządu.

Ciekawe rzeczy dzieją się także w kosztach. W rachunku kosztów widzimy dość stabilną amortyzację, ale amortyzację pochodzącą przede wszystkim z WNIP, a dokładniej rozpoznanej wartości firmy. Wartość ta powstała w wyniku emisji aportowej serii E. W 2016 r. spółka nabyła podmiot doradczy Insignis Capital Łukasz Rosiński, w zamian za co wyemitowała akcje. Przy wycenie nowego podmiotu ustalono, że wartość przekazanych akcji jest większa niż wartość nabytego i wycenionego majątku w związku z czym rozpoznano wartość firmy. To efekt stosowania UOR i jego zapisów. Amortyzację można w tym przypadku uznać za koszt naprawdę niegotówkowy i niepowtarzalny.

Normalnym jest, że jeśli zaczyna się działalność to muszą rosnąć koszty zatrudnienia. W przypadku Varsav Game Studios (dalej VGS) kompletowanie zespołów zakończyło się w III kw. 2018 r. i od tamtej pory Varsav zatrudnia około 30 deweloperów. Co ciekawe jednak koszty wynagrodzeń dość mocno rosną. Średnie miesięczne wynagrodzenie wyniosło w III kw. 2018 r. 5.517 zł, natomiast obecnie już 8.638 zł. Taki przyrost średniej pensji jest znacząco wyższy niż średnia rynkowa, ale trzeba dodać, że pensja nadal pozostaje na poziomie nieoderwanym od rzeczywistości.


kliknij, aby powiększyć


Oczywiście rosną też koszty usług obcych. To zupełnie zrozumiałe, że ich udział się zwiększa tym bardziej im bliżej do premiery, wszak potrzebna jest lokalizacja i promocja, choć w tym drugim przypadku to bardziej zadanie dla wydawcy niż dewelopera. W przypadku VGS doszły jeszcze koszty portu, za które odpowiedzialne były studia zewnętrzne.
W ciągu ostatniego 1,5 roku, kiedy to trwają prace na Bee Simulator spółka poniosła koszty operacyjne bez amortyzacji łącznie w kwocie prawie 6 mln zł, a to jeszcze przecież nie koniec, bo do momentu premiery symulatora minęło 0,5 kwartału. Do zakończenia III kw. projekty (mniemam, że promowano także powstanie gigantów) kosztowały więc netto ok. 3,2 mln zł. Biorąc pod uwagę, że w kwartale premiery powinien się pojawić jakiś milestone od wydawcy baza kosztowa do osiągnięcia rentowności nie będzie duża, choć mimo wszystko znacząca. Przy milestonie na poziomie dwóch pierwszych kwartałów spółka musiałaby wygenerować dodatkowe 2 mln zł przychodów aby pokryć koszty.

Warto się zastanowić czy to kwota mała, czy może jednak wcale nie. Nie znamy niestety zapisów umowy wydawniczej, więc trzeba coś założyć. Zakładam, że w związku z finansowaniem produkcji wydawca ma 50 proc. udział w przychodach i to po pokryciu kosztów własnych, do których należy nie tylko projekt, ale także marketing. Skoro na projekt wydatki wyniosły ok. 4 mln zł, to marketing powinien wynieść minimum 1,5 mln zł. Łącznie daje to próg sprzedaży przed podziałem zysków na poziomie 5,5 mln zł. Gra jest stosunkowo droga - kosztuje 40 USD. Na PC marża dystrybutora wyniesie 12 proc., natomiast na konsolach 30 proc. więc można policzyć, że aby pokryć koszty gra ze średnim upustem na poziomie 10 proc. musiałby się sprzedać w liczbie 66 tys. kopii. Aby pokryć koszty spółki niepokryte przez wydawcę poza milestonem w IV kw. przy takich założeniach potrzebna byłaby sprzedaż na poziomie około 110 tys. kopii – tutaj mniej więcej jest break even projektu.

Kapitalizacja spółki to około 50 mln zł obecnie, co dla mnie oznacza oczekiwania na powtarzalny zysk netto w okolicy 3-4 mln zł. Żeby taki wygenerować na Bee Simulator sprzedaż musiałaby przy przyjętych założeniach (które nie wiem czy są poprawne) wynieść około 180 – 200 tys. egzemplarzy. Wolumeny niby nie są niskie, ale cena wydaje się wysoka i może mocno zniechęcić graczy, wszak mają dotyczenia z dość niszowym symulatorem i w dodatku z nieznanego studia. Dodatkowo, czego nie wyraziłem wprost, założyłem, że podobne projekty spółka będzie w stanie wydawać co roku, a jak wiemy prace nad grą trwały co najmniej 2,5 roku. Mamy co prawda w odwodzie jeszcze nogę wydawniczą, ale nie są znane nam warunki umowy. Przy założeniu powtarzalności wyniku co dwa lata oczekiwany wolumen rośnie. Zakładając dyskonto w drugim roku znacznie większe na cenę (50 proc. zamiast 10 proc.) mamy sprzedaż kolejnych 100 tys. egzemplarzy. Swoje pewnie dorzuci tez noga wydawnicza, ale oczekiwania sprzedaży w wycenie spółki można szacować na 250+ tys. Powyższe rozważania to zgrubne szacunki, a w grze jest jeszcze ewentualna minimalna gwarancja od Epic Games, który przez rok ma wyłączność.

Jak wspomniałem pewną barierą dla wolumenu jest cena, a barierę tę podnoszą oceny. Metascore dla PS4 to dramatyczne 46 pkt. Dla PC niewiele lepiej (58), natomiast dla X1 63. Oczywiście to oceny krytyków, a gra kierowana jest raczej do innego odbiorcy niż hardcorowy gamer. Użytkownicy gry mają nieco lepsze zdanie, ale też bez rewelacji - odpowiednio 7, 6.4, 7,3

Niestety w związku z platformami na jakie została wydana gra nie jesteśmy w stanie oszacować jak ten tytuł się sprzedaje. Spółka w mediach społecznościowych poniekąd obiecywała podzielenie się wynikami sprzedaży, ale do tej pory ich nie ma. Trzeba będzie prawdopodobnie poczekać na raport kwartalny.

Po ogłoszeniu współpracy z EPIC kurs spółki mocno urósł i kapitalizacja wynosząca blisko 90 mln zł zaczęła ciążyć na oczekiwaniach. Po premierze wydaje się jasne, że oczekiwane wyniki ciężko byłoby dowieźć. Część z osób złapie się oczywiście na kwestii kosztów, bo większość z nich przeszła już przez wynik.

Warto też pamiętać, że spółki gamingowe to przede wszystkim ludzie. Prezesem zarządu VGS jest Łukasz Rosiński, czyli wiceprezes The Farm 51, czyli spółki, która jak do tej pory miała konflikty z wydawcami i położyła wszystkie dotychczasowe premiery. Dodatkowo mamy także w Radzie Nadzorczej Pana Wojciech Pazdura (także z historią w F51) i Piotra Babieno, czyli prezesa Bloobera od Blair Witch. Powiedzmy, że nie są to osoby kojarzone z sukcesami, a przynajmniej nie sukcesami na miarę rozbudzonych oczekiwań. Trzeba także dodać, że spółka powiązana jest z gliwickim studiem nie tylko w sposób personalny. VSG posiada(ł) akcje F51 i nimi obraca na rynku. Na koniec roku miał także weksle nieujawnionego podmiotu, a jak wiemy między innymi takimi instrumentami finansowała się gliwicka spółka. Nadal w portfelu VSG posiada jakieś akcje.

Na koniec warto także wspomnieć o emisji akcji jaka miała miejsce przed rokiem. Spółka wyemitowała 750 tys. akcji serii H w cenie 5,3 zł jeśli dobrze liczę, a to cena wyraźnie wyższa od rynkowej. Oczywiście oczekiwania przed premierą były zapewne większe przynajmniej jeśli chodzi o oceny, ale to i tak 2 razy więcej niż obecnie.


>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 25 listopada 2019 12:10

Space Cowboy
PREMIUM
61
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 292
Wysłane: 25 listopada 2019 10:29:30 przy kursie: 3,36 zł
infostrefa.com/infostrefa/pl/w...

Cytat:
Varsav Game Studios uzyskał zwrot nakładów poniesionych na produkcję oraz promocję gry Bee Simulator, które wyniosły około 5,5 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie.


Bardzo dobry wynik, który zapewne jest efektem współpracy z Epic

rybeusz
23
Dołączył: 2011-09-15
Wpisów: 243
Wysłane: 25 listopada 2019 13:02:24 przy kursie: 3,36 zł
Zastanawiam się, czy nie bardziej prawdziwe byłoby w tym przypadku nawet stwierdzenie, ze dobry wynik zrobiony pomimo współpracy z Epic Think

Ograniczenie się do jednego (i to wcale nie największego) kanału ma swoje ograniczenia i pomimo wyższej marżowości i fruktów jakie zapewnia exclusive'om Epic, nie jest to jeszcze powszechna praktyka wśród developerów. Bardzo dużo graczy było zawiedzonych decyzją firmy. Wyłączność ma charakter czasowy, wolumenowo więsze znaczenie powinno mieć późniejsze wejście na Steam

Space Cowboy
PREMIUM
61
Dołączył: 2018-12-27
Wpisów: 292
Wysłane: 25 listopada 2019 13:50:32 przy kursie: 3,36 zł
Bardzo duże tytuły decydowały się już na to, żeby dać wyłączność na PC Epicowi - Borderlands, Metro . a ostatnio Outer Worlds, które jest dużym sukcesem kasowym (w stosunku do oczekiwań), zbiera super recenzje również od fanów którym podoba się, że to po prostu single player bez mikropłatności i płatnych DLC na start.

A powód takich decyzji jest prosty - właśnie rachunek ekonomiczny. Gwarancje, płatności z góry, obniżona marża sprzedawcy... itd.

O ile jeszcze w przypadku produkcji adresowanych dla bardziej hardcorowych graczy argument, że chcą oni kupić grę tylko na wybranej platformie (Steam) ma rację bytu (choć wydaje się, że dotyczył głośnej, ale nie tak dużej grupy), to w przypadku gry niszowej, familijnej chyba w ogóle odpada.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE varsav



1 2

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,490 sek.

xgstktes
nrospszd
fmubokop
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
upxgjcwv
fuoqrsdh
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat