Dzień dobry,
mackopl napisał(a):Aby emisja zakończyła się sukcesem, jaki jest minimalny próg objęcia nowych akcji?
Minimalny próg sukcesu emisji wynosił 261 000 zł i został przekroczony w zasadzie w ciągu pierwszych godzin emisji.
daniels napisał(a):Panie Adamie, co jeśli pozyskacie mniejszy kapitał niż planowany?
Emisja z tego co czytałem dojdzie do skutku, zgadza się? ALE co z planami?
W przypadku nie pozyskania pełnej kwoty emisji naszym priorytetem jest uruchomienie linii produkcyjnej oraz certyfikacja urządzeń. W tej chwili wpłacone na nasze konto kwoty zabezpieczają w znaczącej mierze realizację tych celów.
Emisja organizowana jest również po to by przyspieszyć naszą ekspansję zagraniczną. Planujemy wystawienie się na szeregu imprez targowych, promocję w sieci, mediach, by docelowo pozyskać dystrybutorów w innych krajach. Obecnie sporo chętnych na dystrybucję firm i osób już do nas pisze. Trwają rozmowy w sprawie dystrybucji w kilku krajach, ale musimy się do tego dobrze przygotować. Opracować solidne materiały dla dystrybutorów, szkolenia produktowe, sprzedażowe, serwisowe, wykonać szereg tłumaczeń i opracowań. Planujemy te działania w przyszłym roku.
Sam wiele lat byłem dystrybutorem urządzeń innych firm, zarówno niemieckich, amerykańskich, chińskich, polskich, hiszpańskich jak i włoskich. Podejście fabryki do dystrybutora było za każdym razem zupełnie inne. Najlepsze doświadczenia miałem ze strony amerykańskiej firmy, która wspierała nas na różne sposoby, ale też Włosi czy Niemcy mieli ciekawe pomysły. Pamiętam jak zazdrościłem czasem konkurencji wspaniałego wsparcia ze strony ich dostawcy...
Planujemy wyciągnąć lekcję z doświadczeń i stworzyć wyjątkowy system wsparcia dystrybutorów łączący dobre praktyki. Mamy spore doświadczenia w budowaniu innowacyjnych form współpracy. Obecnie mamy wyjątkowy system wsparcia naszych klientów, którym pomagamy otwierać ich biznesy. Tworzymy dla klientów ich własne marki, pomagamy wybrać lokal, sugerujemy jak go urządzić, tworzymy identyfikację wizualną marki - logotyp, szereg folderów przeznaczonych dla różnych grup docelowych, zaproszenia, plakaty, naklejki na witryny. Budujemy dla nich stronę www, zakładamy konta social media, tworzymy kampanie reklamowe na fb i google. Dodatkowo organizujemy webinary szkoleniowe, mamy zamkniętą grupę na FB zrzeszającą wszystkich klientów, gdzie mogą wymieniać się doświadczeniami. Gdyby nie koronawirus to pewnie też byłby w te wakacje zjazd klientów. Dostarczamy masę wiedzy i odciążamy z obowiązkami, tak by mieli więcej czasu na obsługę i budowanie relacji ze swoimi klientami.
Jak widać mamy spore doświadczenie we wspieraniu działań naszych partnerów - klientów. Przy odpowiednim zaprojektowaniu podobnego systemu dla dystrybutorów spodziewamy się, że będą osiągać nawet lepsze wyniki niż my w Polsce, ponieważ zachód Europy jest bogatszy, ma większą populację, w wielu krajach populacja ta się starzeje, myśli coraz więcej i chętniej wydaje pieniądze na poprawę zdrowia.
Nasz cel na przyszły rok 230 komór liczę, że osiągniemy znacznie szybciej patrząc na to co się teraz dzieje w listopadzie z naszą sprzedażą.
1 grudnia opublikujemy komunikat prasowy na temat wyników sprzedaży. To jak wielki popyt mamy obecnie przechodzi nasze najśmielsze oczekiwania. Nasz poprzedni rekord październikowy jest już dawno przekroczony.
Na początku 2020 r. nasz cel sprzedażowy wynosił 90 komór, który w wakacje podnieśliśmy do 100 komór, a w tej chwili listopad zamkniemy z co najmniej 31 sprzedażami (tyle zadatków wpłynęło już na konto) co daje wynik na koniec listopada 117 komór w tym roku i łącznie 147 komór od początku działalności firmy.
Obecnie nasza sprzedaż jest prawie 3x większa od tego co mieliśmy wcześniej. Wcześniej mieliśmy świetne wyniki, zyski, ale to co wydarza się w ostatnich dniach przechodzi nasze wszelkie oczekiwania i wcześniejsze plany.
Jeśli zliczyć planowane przychody z zamówionych komór w październiku i listopadzie to daje to nam planowany przychód przekraczający 2 mln złotych. Instalacje komór odbywają się systematycznie, większość z tych sprzedanych w październiku i listopadzie będzie zainstalowana w grudniu i styczniu.
Zastanawialiśmy się, co będzie dalej ze sprzedażą. Czy to jakiś chwilowy trend czy coś stałego? Dział sprzedaży twierdzi, że w grudniu sprzedaż może być na podobnym poziomie ponieważ rozmowy z klientami trwają zazwyczaj ok miesiąca zanim ten podejmie decyzję o zakupie, a nigdy nie mieliśmy tak wielu zapytań i rozmów obecnie. Mamy 5 handlowców, którzy nie nadążają z obecną ilością zapytań. Sporo jest teraz o nas w mediach bo mamy coraz więcej sukcesów. Marka jest coraz bardziej rozpoznawalna. Wg nas nie zapowiada się, że coś miałoby odwrócić ten proces bo nasze komory idą w na prawdę ciekawe miejsca i będzie o czym pisać. Niebawem będzie publikowany między innymi materiał o ich wykorzystaniu podczas wyścigu w Le Mans. Właśnie przygotowujemy rekrutację na kolejne stanowiska w firmie w dziale marketingu, sprzedaży i serwisu. Firma prze do przodu jednym słowem.
Przewidujemy, że jak ta tendencja sprzedażowa się utrzyma, to powinniśmy przekroczyć do końca roku barierę 140 komór. Jeśli się to uda, to nasze wyniki będą o 40% lepsze niż te, które były brane pod uwagę przy wycenie spółki przed rozpoczęciem emisji.
W świetle tych informacji nasz cel sprzedażowy na 230 komór na przyszły rok trzeba będzie na początku roku urealnić w górę. Coraz bardziej realnie myślimy o celu 300 komór, a jeśli uda się "odpalić" dystrybutorów, to może przebijemy 400 komór? Kto wie. Na pewno pomoże rynkowi informacja, że komory są świetnym i naturalnym sposobem na poprawę zdrowia po przebytych chorobach. W Rosji i USA już komory są polecane na rehabilitację dla osób po przebytym koronawirusie. Wystarczy w google wpisac "hyperbaric covid", to znajdzie się dziesiątki materiałów na ten temat.
PS: To forum jest pierwszym miejscem gdzie upubliczniłem aktualne dane sprzedażowe za listopad. Reszta inwestorów dowie się o tym 1 grudnia z komunikatu prasowego, także zachęcam do działania ;)