PARTNER SERWISU
rlnywbvd
405 406 407 408 409
asganis
68
Dołączył: 2010-10-30
Wpisów: 164
Wysłane: 22 kwietnia 2021 14:43:25 przy kursie: 173,50 zł
Prawda jest taka, że spółka dalej będzie zarabiać w ciągu roku więcej niż jest w stanie wydać, ale zysku ponad 1mld nie spodziewam się prędzej niż przy premierze nowego projektu.
Póki co kurs łamiąc wszystkie wsparcia i linie trendu obrał już kierunek i wg mnie zmierza w okolice 125 do dołku z 2018, po drodze może będzie próba domknięcia luki z 31marca w czym wychodzenie shortów może pomoże, ale nie ma co ukrywać, że obecnie znajdujemy się w bessie i w tym roku nie wiem czy to się zmieni skoro spółka ograniczyła się do podania strategii na rok do przodu, nie dając żadnego paliwa do wzrostu pod przyszłe projekty.

isaac
17
Dołączył: 2021-01-30
Wpisów: 81
Wysłane: 22 kwietnia 2021 15:28:21 przy kursie: 173,50 zł
Przecież M Science już się zdyskredytował pisząc o słabej liczbie preorderów przed premierą.

Co do 2022 to wyjdą pewnie 2 płatne dodatki do cyberpunka, a co szykują na 2023 to nie dowiemy się pewnie do kolejnego odświeżenia strategii.

W ogóle nie bierzesz pod uwagę, że studio będzie w tym roku posiadało 3x więcej ludzi od czasu startu produkcji cyberpunka. Przypominam, że około 300 osób zrobiło wiedźmina 3 w 4 lata.
Edytowany: 22 kwietnia 2021 15:33

Rufusinski
119
Dołączył: 2021-01-14
Wpisów: 512
Wysłane: 22 kwietnia 2021 15:41:46 przy kursie: 173,50 zł
MODERATOR napisał(a):
MODERATOR napisał(a):
Serdeczna prośba o okiełznanie fantazji. Wymyślanie coraz to bardziej absurdalnych scenariuszy nie licuje z powaga portalu.


Zacytuję sam siebie, tak na wszelki wypadek


Serio? Scenariusz, ze darmowe dlc pobudza sprzedaz w tym roku, a dodatki w przyszlym roku kupia ludzie, ktorzy teraz gre kupili jest absurdalny? Bardziej niz ze spolka sprzeda tylko milion kopii przez caly rok?

Slowo ktore chciales uzyc to nie powaga, tylko stronniczosc.


vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 22 kwietnia 2021 16:56:15 przy kursie: 173,50 zł
@Rufusinski
Wszystko co podajesz to są Twoje fantazje i widzimisię, i nic nie robisz aby zejść z takiego podejścia.
To co podaje np. Scarry opiera się na branżowych analizach (złych/dobrych - ale takie są).
Aircanada też prowadzi swoje statystyki, które można było weryfikować na innych spółkach i na tym oprzeć sobie jego trafność (ale prowadzi!!).
Tu zwyczajnie kwestią jest nie stronniczość moderatora a brak wartości w tym co piszesz.
Przepraszam, ale ktoś musiał to napisać wprost blackeye

igen
47
Dołączył: 2013-03-15
Wpisów: 276
Wysłane: 22 kwietnia 2021 17:05:17 przy kursie: 173,50 zł
Czy ktoś wie, czy konferencja będzie tylko chat - czy na żywo online ?
Jeśli na żywo - to gdzie to można zobaczyć

Bartas_Gda
67
Dołączył: 2018-05-12
Wpisów: 308
Wysłane: 22 kwietnia 2021 17:13:02 przy kursie: 173,50 zł
"Transmisja online webcastu będzie dostępna na naszej stronie internetowej http://www.cdprojekt.com."

www.cdprojekt.com/pl/media/akt...

igen
47
Dołączył: 2013-03-15
Wpisów: 276
Wysłane: 22 kwietnia 2021 17:33:52 przy kursie: 173,50 zł
Jest raporcik....

I jest wniosek o dywidendę 5 pln per walor.

"Sprzedaż gry "Cyberpunk 2077" w '20 wyniosła 13,7 mln kopii, poniżej oczekiwań
17:36 | 22-04-2021
22.04. Warszawa (PAP) - Sprzedaż gry ''Cyberpunk 2077'' w 2020 roku wyniosła 13,7 mln kopii - podał producent gry CD Projekt. Średnia prognoz analityków zebranych przez PAP Biznes wynosiła 14,7 mln.

Według konsensusu zebranego przez PAP Biznes analitycy prognozowali, że sprzedaż ''Cyberpunka'' w 2020 roku wyniosła 13,8-16 mln kopii, ze średnią i medianą prognoz na poziomie 14,7 mln.

Premiera gry odbyła się 10 grudnia. CD Projekt informował wcześniej, że do 20 grudnia sprzedaż ''CP 2077'' sięgnęła 13 mln egzemplarzy.

Spółka podała, że łączny budżet gry sięgnął 1,2 mld zł.

W ubiegłym roku 73 proc. sprzedaży gry stanowiły kopie cyfrowe, a 27 proc. wydania pudełkowe.

Około 56 proc. egzemplarzy ''Cyberpunk 2077'' sprzedano w 2020 roku na komputery PC i Google Stadia, 28 proc. na PlayStation 4, a 17 proc. na Xbox One. (PAP Biznes)



Czyli od 20 grudnia siadła sprzedaż lub było dużo zwrotów.
Albo jedno i drugie.



.
Edytowany: 22 kwietnia 2021 17:50

igen
47
Dołączył: 2013-03-15
Wpisów: 276
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:04:16 przy kursie: 173,50 zł
Co sądzicie o tym zdaniu, że łączny budżet CP wyniósł 1.2 mld pln ?

Z artykułu z 7 września pamiętam o budżecie 100 mln USD (bez marketingu)

spidersweb.pl/2020/09/cyberpun...

Z powyższego artykułu wynika, że najdroższą grą w historii gamingu była Star Citizen (ponad 215 mln dol.).

Czyżby teraz Cyberek stał się najdroższą grą w historii ?
Bo jeżeli budżet na samą grę wynosił 100 mln USD to reszta - 820 mln pln to był marketing ?

Kolejny "kwiatek" do kożuszka (szczególnie dla tych ubranych) ?
Edytowany: 22 kwietnia 2021 18:14

pivovarit
70
Dołączył: 2020-03-29
Wpisów: 317
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:12:55 przy kursie: 173,50 zł
Sądzimy, że od początku mówiono, że budżet razem z marketingiem to ok $300mln.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:13:21 przy kursie: 173,50 zł
igen: już od dłuższego czasu budżet był szacowany na podobną kwotę. Nie ma tu zaskoczenia.


igen
47
Dołączył: 2013-03-15
Wpisów: 276
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:29:52 przy kursie: 173,50 zł
W kwestii przypomnienia.....

Komunikat PAP z 11 grudnia 2020r.
Należności z przedsprzedaży gry Cyberpunk 2077 przewyższyły nakłady związane z jej produkcją i promocją - CD Projekt
[07:53 11/12/2020
Profil: CDPROJECD Projekt szacuje, że wartość należności licencyjnych z tytułu zrealizowanej sprzedaży przedpremierowej gry Cyberpunk 2077 we wszystkich kanałach cyfrowych przewyższyła łączną sumę całkowitych nakładów na wyprodukowanie gry oraz kosztów jej marketingu i promocji, zarówno dotychczasowych, jak i planowanych do końca 2020 r. - podała spółka w komunikacie.

Premiera gry "Cyberpunk 2077" w wersji na komputery PC w serwisach Steam, GOG i Epic Store oraz na Google Stadia miała miejsce w czwartek jednocześnie we wszystkich krajach, o godz. 1:00 w nocy polskiego czasu. Premiera na konsolach PlayStation i Xbox w każdym kraju odbyła się o północy lokalnego czasu.

CD Projekt podał w czwartek, że w przedsprzedaży na grę "Cyberpunk 2077" złożono ponad 8 mln zamówień.

Na koniec września nakłady na prace rozwojowe segmentu produkcyjnego grupy (CD Projekt RED) wynosiły 494,6 mln zł. Pozycja ta zawiera głównie koszty prac nad "Cyberpunk 2077". (PAP Biznes)


Te kwoty się spinają ? Vs. to co wiemy dzisiaj ?
Moderator:
Nie nadużywaj boldowania i kolorów, nie rób tutaj Super Ekspresu






.
Edytowany: 22 kwietnia 2021 18:43

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:37:32 przy kursie: 173,50 zł
Co dokładnie się nie spina ?
Edytowany: 22 kwietnia 2021 18:38

misiekstok
23
Dołączył: 2018-09-05
Wpisów: 69
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:44:00 przy kursie: 173,50 zł
Igen koniecznie chce obrzydzić spółkę, tak jak ostatnio dramatycznie pytał czy jest tylko 8 mln sprzedanych kopii.
Igen, chłopcze kochany. 500 mln nakładów z czego większość to 2077, plus kolejny kwartał gdzie koszty idą w dziesiątki milionów. Spółka podawała, że koszt marketingu i koszt produkcji jest mniej więcej równy. Więc przyjmijmy 500/700 i się spina.
Usilnie próbujesz coś negatywnie napisać ale jakieś braki w rozliczeniach i wiedzy prezentujesz.
Bez urazy.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:48:38 przy kursie: 173,50 zł
Z raportu wynika, że budżet to ok. 590 mln zł - > tyle w IV kw. wyksięgowano z prac rozwojowych w toku, do zakończonych.

asganis
68
Dołączył: 2010-10-30
Wpisów: 164
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:49:55 przy kursie: 173,50 zł
tutaj komenatarz do wyników pana Nielubowicza:

www.youtube.com/watch?v=O3PLo9...

a tutaj taka ciekawostka:

www.cdprojekt.com/pl/wp-conten...

W 24 slajdzie można zobaczyć, że cyberpunka 2077 zamierzają wspierać do 2025 roku średnio rocznie wydając na jego rozwój 68mln plnów. Ja z tego wyciągam taki wniosek, że w 2026 będzie kolejny projekt.
Edytowany: 22 kwietnia 2021 19:33

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:53:52 przy kursie: 173,50 zł
Asganis: według mnie to kompletnie coś innego. Mianowicie chodzi o model rozliczania kosztów developmentu Cyberpunka. 40% wrzucono w 2020 rok. Reszta podzielona na okres kolejnych 5 lat.

asganis
68
Dołączył: 2010-10-30
Wpisów: 164
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:56:26 przy kursie: 173,50 zł
aircanada15 napisał(a):
Asganis: według mnie to kompletnie coś innego. Mianowicie chodzi o model rozliczania kosztów developmentu Cyberpunka. 40% wrzucono w 2020 rok. Reszta podzielona na okres kolejnych 5 lat.


Chyba faktycznie źle zinterpretowałem ten slajd.

kojo
42
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 227
Wysłane: 22 kwietnia 2021 18:57:55 przy kursie: 173,50 zł
Cytat:
Asganis: według mnie to kompletnie coś innego. Mianowicie chodzi o model rozliczania kosztów developmentu Cyberpunka. 40% wrzucono w 2020 rok. Reszta podzielona na okres kolejnych 5 lat.


Też tak myślę, to jest plan amortyzacji aktywowanych w bilansie k-ów dewelopmentu. Dotychczas 40% (2020) później po 12%. Co istotne - jeżeli dobrze zrozumiałem - plan amortyzacji został opracowany w oparciu szacunki sprzedaży CP.

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 22 kwietnia 2021 19:00:08 przy kursie: 173,50 zł
Zwróćcie uwagę na rezerwy pozostałe, czy na to rynek nie zareaguje negatywnie ?
Cytat:

Krótkoterminowa część rezerwy na zwroty o wartości 40 465 tys. zł wynika ze sfinalizowanych albo ustalonych z dystrybutorami w pierwszym kwartale 2021 r. korekt zamówień lub raportów licencyjnych dotyczących sprzedaży w czwartym kwartale 2020 r.
Pozostałą kwotę krótkoterminowej części rezerwy na zwroty stanowią koszty akcji Help Me Refund, oszacowane na podstawie faktycznie otrzymanych zgłoszeń graczy, szacowanych kosztów operacyjnych i finansowych w łącznej wysokości 8 459 tys. zł.

Czy te 329 mln to nie za dużo ? Oczywiście rezerwę można rozwiązać, ale oszacowali to z 8 faktycznych mln zwrotów + 40 mln wynikających z I kwartału 2021

kojo
42
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 227
Wysłane: 22 kwietnia 2021 19:32:43 przy kursie: 173,50 zł
Cytat:
Czy te 329 mln to nie za dużo ? Oczywiście rezerwę można rozwiązać, ale oszacowali to z 8 faktycznych mln zwrotów + 40 mln wynikających z I kwartału 2021



w tej kwocie siedzą jeszcze rezerwy na premie uzależnionych od wyniku. 256 baniek, z czego 50% dla zarządu.
Cóż, spory bodziec motywacyjny do skoku na kasę graczy jakiego doświadczyliśmy puke_l
Moralnie ciężkie do przełknięcia.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




405 406 407 408 409

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,260 sek.

tyrtzlrw
jtfduisk
dgisfide
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
oxswhxee
cjoirsox
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat