lcviuhzm
Advertisement
PARTNER SERWISU
lypvshjn
11 12 13 14 15
Magiel
PREMIUM
3
Dołączył: 2015-02-26
Wpisów: 199
Wysłane: 17 listopada 2020 19:13:45 przy kursie: 67,89 zł
Ostatnio słyszałem też reklamy OLX - niektóre kategorie dostawa za 1 zł. Też chcą podgryźć trochę allegro, czy to nie ten kaliber?

MrBlue2
91
Dołączył: 2019-11-24
Wpisów: 830
Wysłane: 17 listopada 2020 19:50:04 przy kursie: 67,89 zł
akurat OLX należy do Allegro.

Dla mnie realna wycena Allegro to poziom C/Z 25 wiem że drogo, ale Allegro to dobra firma. I po takiej wycenie mógłbym kupić.


Christof_martin
40
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 327
Wysłane: 17 listopada 2020 19:59:59 przy kursie: 67,89 zł
czy istnieje możliwośc umówienia sie na sprzedaz ze sprzedawca allegro poza systemem allegro ? tak tylko pytam.... bo nie wiem


EB
EB
3
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-11-19
Wpisów: 21
Wysłane: 17 listopada 2020 20:11:45 przy kursie: 67,89 zł
[quote=MrBlue2]akurat OLX należy do Allegro.

Dla mnie realna wycena Allegro to poziom C/Z 25 wiem że drogo, ale Allegro to dobra firma. I po takiej wycenie mógłbym kupić.

Nie należy. Właściciel OLX, Naspers pozbył się Allegro jakiś czas temu.

kck03
PREMIUM
8
Dołączył: 2015-03-04
Wpisów: 82
Wysłane: 17 listopada 2020 22:08:07 przy kursie: 67,89 zł
Christof_martin napisał(a):
czy istnieje możliwośc umówienia sie na sprzedaz ze sprzedawca allegro poza systemem allegro ? tak tylko pytam.... bo nie wiem


Kiedy plaga, ale teraz W dobie Allegro Smart moim zdaniem mocno jest to ograniczone. Do tego tajemniczy klient i spore ryzyko dla sprzedawcy często uzależnionego od tego marketplace.

Matt31
PREMIUM
1
Dołączył: 2020-09-30
Wpisów: 19
Wysłane: 18 listopada 2020 10:45:28 przy kursie: 67,30 zł
Pamiętajcie, że nawet jak Amazon wejdzie mocno do Polski to nie zaproponuje nagle cudownych warunków dla handlujących, współpraca z Amazonem to katastrofa dla małych sklepów, żyłowanie wszystkiego kosztem dostawców, z tego są znani. Raczej Allegro obroni się na rosnącym rynku. eBAy też kiedyś próbował walczyć z Allegro...

daniels
12
Dołączył: 2011-03-18
Wpisów: 113
Wysłane: 18 listopada 2020 11:00:01 przy kursie: 67,30 zł
Czytam koledzy wasz komentarze odnośnie biznesu e-commerec pozwolę sobie na kilka komentarzy/sprostowań
1. Najważniejsza jest użytkownik/ klient a nie sprzedawca. To pkt. widzenia klienta na platformę ma znaczenie. Przyjazny interfejs, użyteczność, gwarancje itp. Sprzedawca zawsze będzie narzekał, że za duża prowizja, że to i tamto.
2. Własna strona i sklep to dziś nie problem. Jest pełno narzędzi. Problemy jest pozycjonowanie tego sklepu. Jeśli masz jakiś unikany produkt, usługę to ok ale 99.9% tego co jest oferowane to dobra masowe, powtarzalne u innych. To oznacza, że masz dużą konkurencję w walce o uwagę. Kowalski szuka w Google a liczy się tylko pierwsze 10 wyszukiwań, max 20. I by tam się znalazł ten mały sklep to wyzwanie i koszty. Koszty na SEO, dodatkowo na jakieś Google Ads, czyli w sumie SEM Ile? Nie ma granicy ale dobre SEM kosztuje (i to nie jest kilkaset zł), bo im popularniejsza kategoria, produkt, to wyższe ceny na licytacji. Poza tym zdobycie klienta to jedno, a utrzymanie to drugie.
3. Zachowanie klienta. Masz sklep i co? I większość z nas wchodzi na Allegro by porównać cenę. Tak to dziś działa. Dodatkowo z mojego pkt. (nie sklepu) taki Allegro Smart to super opcja. Minimalne zamówienie 40 zł i mam free wysyłkę, a w sklepie zazwyczaj od 200 zł. Paradoksalnie wiele przedsiębiorców którzy mieli własne sklepy pojawiało się na Allegro bo ono daje im to szerokie dotarcie.
4. Prawda jest taka, że dla sprzedawców Allegro to też niższa marża, trzeba to przyznać ale daje zasięgi i dotarcie jakich sam nie uzyska. ALE sprzedawcy też byli cwani. Skąt ostatnie zmiany? Bo sprzedawcy wystawiali produkt za 1 zł a dawali wysokie kosztu dostawy, bo prowizja była od wartości produktu. Allegro to ukróciło.
5. Allegro to taki bazar jak niektórzy mówią, wchodzisz, widzisz różne jabłka i ceny ale wszystko masz w jednym miejscu. Od razu oceniasz, wybierasz i kupuje. Nie masz czasu by spędzać godziny w sieci i weryfikować kolejne sklepy – tak w uproszeniu. Do tego bezpieczeństwo, wygoda zakupu, gwarancja. No i coś, czego może nie lubią sprzedawca ale jest ważne dla kupującego – ocena. Raz, że w przeciwieństwie do małych sklepów, tu ocenia faktycznie osoba która kupiła produkt (a nie fake opinia i klikanie na gwiazdkę co znam), a dwa to wiemy jak reagują alergicznie sprzedawcy na złą opinię. To co dla nich jest batem, to dla konsumenta jest cudem.
6. OLX to nie ten klient, nie te potrzeby. To poral na używany rowerek. No i ryzyko, bo są oszuści
7. Allegro wszystko to widzi ale rozwija się. Można się śmiać ale dostałem info, że wchodzę w telemedycynę. I teraz pomyśl, że jesteś taką przychodnią małą, POZ, czy innym lekarzem. Masz gotową platformę i …nieograniczony zasięg w dotarciu do konsumenta. Nie zdziwię się jak za chwile Allegro będzie rozwijać kolejne kategorie, nie wiem może ubezpieczenia czy inne.
8. A co do amazona, to jest gorszy dla firm niż Allegor. Znam to z dużej korpo która pracuje. Nie zarabiają z amazone i nie opłaca im się, są tylko bo są. Poza tym Amazon sam wchodzi w popularne kategorie (weźmy taki smartfon), negocjuje mocno ceny z producentem i tak ustawia algorytmy, że zawsze jest tańszy niż inne oferujące ten produkt sklepy. On zawsze coś zarobi ale zaniża ceny i sprzedawcy (w sumie jego klienci) nie są happy …tylko nie mają wyjścia, bo tam nie ma np. takiego Allegro 
P.S.
Właśnie oglądam konferencje o e-commerce i mówią o ostatnich badaniach. Jakieś polskie mówi o wzroście w ostatnim okresie o 15 pkt. % osób kupujących online, a inne zagraniczne ale odnoszące się do Polski, że w naszym kraju już 83% kupuje online. Powiem tak, nie doceniamy zmian i dynamiki w tym obszarze, bo bazujemy na tym co było i jak to wyglądało. I z tego widać że korzysta Allegro. Widać że rozwija AI, płatność odroczoną i inne funkcjonalności, rozwija mocniej obecność w wielu kategoriach (np. opony a dotychczas rządziło oponeo.pl).

BearHand
208
Dołączył: 2018-10-03
Wpisów: 1 287
Wysłane: 18 listopada 2020 13:29:12 przy kursie: 67,30 zł
Z wykresu istotne jest jak kurs zachowa się w obszarze oporu w przypadku korekty ostatnich spadków.


kliknij, aby powiększyć


Edytowany: 18 listopada 2020 13:29

GPW Mistrzunio
18
Dołączył: 2020-08-08
Wpisów: 129
Wysłane: 18 listopada 2020 16:24:58 przy kursie: 67,30 zł
daniels napisał(a):
Czytam koledzy wasz komentarze odnośnie biznesu e-commerec pozwolę sobie na kilka komentarzy/sprostowań
1. Najważniejsza jest użytkownik/ klient a nie sprzedawca. To pkt. widzenia klienta na platformę ma znaczenie. Przyjazny interfejs, użyteczność, gwarancje itp. Sprzedawca zawsze będzie narzekał, że za duża prowizja, że to i tamto.
2. Własna strona i sklep to dziś nie problem. Jest pełno narzędzi. Problemy jest pozycjonowanie tego sklepu. Jeśli masz jakiś unikany produkt, usługę to ok ale 99.9% tego co jest oferowane to dobra masowe, powtarzalne u innych. To oznacza, że masz dużą konkurencję w walce o uwagę. Kowalski szuka w Google a liczy się tylko pierwsze 10 wyszukiwań, max 20. I by tam się znalazł ten mały sklep to wyzwanie i koszty. Koszty na SEO, dodatkowo na jakieś Google Ads, czyli w sumie SEM Ile? Nie ma granicy ale dobre SEM kosztuje (i to nie jest kilkaset zł), bo im popularniejsza kategoria, produkt, to wyższe ceny na licytacji. Poza tym zdobycie klienta to jedno, a utrzymanie to drugie.
3. Zachowanie klienta. Masz sklep i co?

P.S.
Właśnie oglądam konferencje o e-commerce i mówią o ostatnich badaniach. Jakieś polskie mówi o wzroście w ostatnim okresie o 15 pkt. % osób kupujących online, a inne zagraniczne ale odnoszące się do Polski, że w naszym kraju już 83% kupuje online. Powiem tak, nie doceniamy zmian i dynamiki w tym obszarze, bo bazujemy na tym co było i jak to wyglądało. I z tego widać że korzysta Allegro. Widać że rozwija AI, płatność odroczoną i inne funkcjonalności, rozwija mocniej obecność w wielu kategoriach (np. opony a dotychczas rządziło oponeo.pl).

Oczywiście dla małych sklepików Allegro jest prawie idealnym rozwiązaniem, ale...
Cytat:
O 17,23% wzrosło GMV u klientów IdoSell w październiku w stosunku do września. Jest to 58,65% wzrost w stosunku do października 2019.
Pewnie podobnie w Shoper i innych gotowcach....
Tak więc jak widać, sklepy werticalne radzą sobie coraz lepiej...
Co do p.s. to zgadzam się, że wielu ludzi nie docenia zmian jakie zachodzą, zamykanie galerii i offlinowych sieciówek w USA pokazuje kierunek
Edytowany: 18 listopada 2020 16:27

grabson
26
Dołączył: 2019-02-20
Wpisów: 316
Wysłane: 20 listopada 2020 21:48:57 przy kursie: 78,32 zł
Świeża rekomendacja dla Allegro:
Sprzedaj - cena docelowa: 54pln
Ciekaw co na to rynek.


NeVeS
41
Dołączył: 2020-11-21
Wpisów: 197
Wysłane: 21 listopada 2020 09:57:08 przy kursie: 78,32 zł
Do czwartku raczej będą rządziły emocje, chłodne kalkulacje zaczną się dopiero po opublikowaniu raportu.

Matt31
PREMIUM
1
Dołączył: 2020-09-30
Wpisów: 19
Wysłane: 25 listopada 2020 21:10:50 przy kursie: 79,34 zł
Wczorajsza rekomendacja z cyklu "Jeśli babcia będzie miała wąsy to..." domu maklerskiego vs analiza techniczna... Winer is AT hello1

Edytowany: 25 listopada 2020 21:11

Christof_martin
40
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 327
Wysłane: 26 listopada 2020 08:59:54 przy kursie: 79,34 zł
czy spółka jest przewartościowana ?

MrBlue2
91
Dołączył: 2019-11-24
Wpisów: 830
Wysłane: 26 listopada 2020 09:23:44 przy kursie: 74,20 zł
Przychody Allegro wzrosły w trzecim kwartale o 49,7 proc. do 928,7 mln zł. Konsensus
zakładał 940 mln zł przychodów. Wartość sprzedanych produktów (GMV) na platformie Grupy
Allegro w trzecim kwartale 2020 r. wyniosła 8.253 mln zł (+48,7 proc. rdr).

Raportowana EBITDA spadła o 11 proc. rdr do 284,7 mln zł wobec 282,5 mln zł
konsensus.

Allegro miało w trzecim kwartale 2020 roku 131,7 mln zł straty netto wobec 73,4 mln zł
zysku rok wcześniej. Skorygowany zysk netto za trzeci kwartał tego roku, oczyszczony o
zdarzenia jednorazowe (koszty związane z IPO i refinansowaniem zadłużenia), wyniósł 147,4
mln zł (+94,6 proc. rdr).

Matt31
PREMIUM
1
Dołączył: 2020-09-30
Wpisów: 19
Wysłane: 26 listopada 2020 09:47:41 przy kursie: 74,20 zł
Nie wiem skąd defetyzm w powyższym wpisie, pokazali piękną dynamikę przychodu + jeśli odsiejemy zdarzenia jednorazowe zysk netto na poziomie 147 mln to świetny wynik.

daniels
12
Dołączył: 2011-03-18
Wpisów: 113
Wysłane: 26 listopada 2020 10:31:19 przy kursie: 74,20 zł
Dla mnie też one są pozytywne.
Zdaję sobie sprawę, że w zależności od „intencji” będą różne oceny ale gdyby tak na chłodno, co nowego wniosły:
- odpis – to było wiadome, poza tym to jednorazowe zdarzenie, nie ma znaczenia dla przyszłości
- inwestycje np. w Smarta – o tym też była mowa. Tu trzeba zrozumieć, że to jest prokonsumenckie działanie stanowiące o przewadze

Istotna jest dynamika i ona jest to in plus. Dla mnie na dziś najważniejsi jest prawie 50% wzrost sprzedaży, wzrost liczby klientów i wzrost średniej wartości zakupu klienta. Tu chodzi o to, że e-commerce będzie rósł, na '21 prognozy mówią o 27% (choć w tym aspekcie to plany mogą pójść do piachu) i że Allegro jak najwięcej, ponad rynek, bierze z tego tortu. To konsument tu rządzi, a nie sprzedawca.

Mówienie o "bańkach" jest dosyć kontrowersyjne. Pamiętam Dino za 50 zło, czy CD Projekt przy 120. Miał być sufit, miały być tylko społki starej gospodarki.

Nie ukrywam, że z dużą ciekawością obserwuję Allegro. Rozumiem obstrukcje wielu osób odnośnie C/Z ale patrzę na nich z pkt. widzenia konsumenta, co mi dają, dlaczego tam wolę, czy jest przyjazny interfejs, czy mam bezpieczeństwo? Jeśli tak, to jako Kowalski nie mam powodu zmieniać, wychodzić ze strefy komfortu.
Patrzę też, że tu jest miejsce dla wielu, bo na dziś zakupu on-line to zaledwie ok. 8% sprzedaży detalicznej. To jest dla mnie ważne. Konkurencja dla Allegro wcale nie jest Ali (byłem wczoraj, nie takie tanie, inne produkty, marki chińskie, rosnie presja na podatki no i to raczej jest obok Allegro), czy amazon ALE rynek tradycyjny. To jemu Allegro zabiera i jak widać zabiera coraz więcej. Zaczyna dominować odwrotny efekt ROPO (oglądasz w sklepie stacjonarnym, wracasz do domu i kupujesz przez net).

Christof_martin
40
Dołączył: 2020-09-11
Wpisów: 327
Wysłane: 26 listopada 2020 11:20:07 przy kursie: 74,20 zł
wynik ok. strat kwartalna ok . IPO koszty ok.
ale....77,7 mld market cap ? much too much

rybeusz
23
Dołączył: 2011-09-15
Wpisów: 243
Wysłane: 26 listopada 2020 12:26:05 przy kursie: 74,20 zł
Cytat:
Dla mnie też one są pozytywne.
Zdaję sobie sprawę, że w zależności od „intencji” będą różne oceny ale gdyby tak na chłodno, co nowego wniosły:
- odpis – to było wiadome, poza tym to jednorazowe zdarzenie, nie ma znaczenia dla przyszłości
- inwestycje np. w Smarta – o tym też była mowa. Tu trzeba zrozumieć, że to jest prokonsumenckie działanie stanowiące o przewadze


Udostępnienie użytkownikom za darmo Smarta było działaniem prokonsumenckim, ale umówmy się, na pewno nie taki był główny cel akcji. Pierwotnie Smart miał zachęcić użytkowników do częstszych zakupów i pomóc w rekrutacji. Pierwszy punkt osiągnięto, z drugim był większy problem.
Natomiast udostępnienie programu za darmo w czasie epidemii miało otworzyć potencjał dotarcia do użytkowników mniejszych miast i wsi, niedzielnych użytkowników internetu i ludzi starszych, generalnie tych którzy z jakiegoś powodu jeszcze nigdy z Allegro nie skorzystali.

W miastach i młodszych grupach konsumenckich Allegro jest już doskonale znane. Tam ociera się powoli o sufit i nie ma skąd czerpać nowych klientów, cena akwizycji domyślam się jest bardzo wysoka, a zwiększanie wartości miesięcznego koszyka jest właściwie tożsame ze zwiększaniem częstotliwości robienia zakupów (co jest jedną z trudniejszych i bardziej czasochłonnych rzeczy. A wymleć drugiego takie smarta będzie trudno - wprowadzenie ubezpieczeń, rat etc to zupełnie nie ten kaliber).

Pomimo tak wysokich inwestycji rekrutacja nowych użytkowników jest raptem umiarkowanym sukcesem. Pytanie również, ilu z tych nowych użytkowników przekonał nie tyle darmowy Smart czy oferta Allegro, a ilu epidemia, obawy przed wychodzeniem z domu i lockdown sklepów tradycyjnych?

Bo z punku widzenia inwestora różnica może być zasadnicza, bo lockdown również należałoby traktować w takim razie trochę jak działanie może nie jednorazowe, ale w najlepszym razie krótkookresowe.


Cytat:
Patrzę też, że tu jest miejsce dla wielu, bo na dziś zakupu on-line to zaledwie ok. 8% sprzedaży detalicznej. To jest dla mnie ważne. Konkurencja dla Allegro wcale nie jest Ali (byłem wczoraj, nie takie tanie, inne produkty, marki chińskie, rośnie presja na podatki no i to raczej jest obok Allegro), czy amazon ALE rynek tradycyjny.


W przypadku Allegro ciężko żeby było inaczej - bo wymienionych przez Ciebie serwisów nie było, kiedy na rynek wchodziło Allegro, ani wtedy kiedy budowało swoją pozycję. Sytuacja jest zupełnie inna obecnie. Serwisy które wchodzą będą starały się w pierwszej kolejności odebrać wychowanych i przyzwyczajonych do zakupów online klientów Allegro. To Allegro będzie w pozycji broniącego swojej pozycji. A to zwykle mniej komfortowa sytuacja.

Sklepy tradycyjne bardzo mocno zaczęły od ok. 2-3 lat wchodzić w rozwój własnych kanałów sprzedaży online. Sprzyja temu nie tylko upowszechnienie się software'u do obsługi tego typu sklepów i spadek kosztów licencyjnych, ale również ich znaczne uproszczenie (nie potrzeba już dwóch informatyków do jego obsługi). Swoja cegiełkę dołożyło również samo Allegro, które swoimi działaniami bardzo konsekwentnie (i skutecznie) wypycha sprzedawców ze swojej platformy, ale to temat-rzeka, zdecydowanie na inną dyskusję.

Podobno OLX nie jest dla Allegro żadnym zagrożeniem. Skoro tak, to czemu jakiś czas temu powstała odnoga serwisu Allegro Lokalnie, które jest właściwie kopią OLX'a?
Czy zmergowanie obu różnych platform w ramach jednego ekosystemu poprawiło czy popsuło użyteczność i jakość doświadczenia dla użytkownika końcowego (mam na myśli tych casualowców i nowych użytkowników, którzy niekoniecznie będą w stanie zrozumieć, dlaczego szukając odkurzacza system wyrzuca im oferty, gdzie odbiór towaru jest tylko osobiście w Bydgoszczy)?

Na czyich Klientach rośnie FB Marketplace i komu odbiera prowizje? Shhh

A Vinted, które dynamikę przyrostu użytkowników ma kilkukrotnie wyższą niż Allegro, wydatki marketingowe pewnie podobne lub wyższe niz Allegro, za to barierę wejścia i koszty dla sprzedawców znacznie niższe? Czy oni przypadkiem nie działają w kategorii ubrań, jednej z największych, najbardziej popularnych kategorii Allegro (traffic + wolumen)?

Kilka dni temu pojawiło się ogłoszenie o pracę na kierownicze stanowiska na platformę polskiego oddziału Amazona, także nie jest to chyba aż tak odległa przyszłość, jak niektórzy wieścili?

Ali zwielokrotnił poziom inwestycji reklamowych w PL i od kilku miesięcy ma właściwie stałą kampanię w mediach masowych. Do tego duża część tańszych produktów (do domu,ubrania, rtv, agd etc) jest w najprostszej i dosyć bezczelnej formie brokerowana przez sprzedawców Allegro. Kupujesz towar, płacisz, a oni go wtedy zamawiają na Alli i po dwóch miesiącach dostajesz. Nie zawsze było to uczciwie opisane w ofertach. Zdarza się często, że ten chiński dostawca wysyła towar bezpośrednio do Ciebie. Polacy to sprytny naród, część w końcu wpadnie, że skoro ma i tak czekać na towar 2 miesiąca, to można go zamówić za 1/3 ceny Allegro i bez polskich pośredników.

Dochodzą kwestie Inpostu, który oficjalnie jest wystawiony na sprzedaż. Drogo wystawiony, bo właściwie na zasadach monopolisty i z wieloletnimi kontraktami. Czy Allegro, które jest niesamowicie połączone z Inpostem przez program Smart, będzie chciało ponownie zwiększyć zadłużenie i schylić po ten kasek? Zaczęli się właśnie interesować stawianiem własnych paczkomatów, więc wygląda na to, że zupełnie nie byli przygotowani na taką sytuację.

Moim zdaniem, wbrew temu jak czasami jest to przedstawiane, przed Allegro stoją teraz bardzo poważne pytania i realne bariery wzrostu.. Te same pytania powinni postawić sobie jednak równeiż inwestorzy.
Edytowany: 26 listopada 2020 12:26

bankrucik
140
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 26 listopada 2020 13:03:35 przy kursie: 74,20 zł
MrBlue2 napisał(a):
Przychody Allegro wzrosły w trzecim kwartale o 49,7 proc. do 928,7 mln zł. Konsensus
zakładał 940 mln zł przychodów. Wartość sprzedanych produktów (GMV) na platformie Grupy
Allegro w trzecim kwartale 2020 r. wyniosła 8.253 mln zł (+48,7 proc. rdr).

Raportowana EBITDA spadła o 11 proc. rdr do 284,7 mln zł wobec 282,5 mln zł
konsensus.

Allegro miało w trzecim kwartale 2020 roku 131,7 mln zł straty netto wobec 73,4 mln zł
zysku rok wcześniej. Skorygowany zysk netto za trzeci kwartał tego roku, oczyszczony o
zdarzenia jednorazowe (koszty związane z IPO i refinansowaniem zadłużenia), wyniósł 147,4
mln zł (+94,6 proc. rdr).


te wyniki są słabe..
do tego absurdalne koszty IPO i refinansowania... 280 mln zł łącznie..
do tego ryzyko ułożenia współpracy z INPOSTEM i ryzyko zderzenia się z konkurencją AMAZON i ALLIEXPRESS
jakbym był ALLIEXPRESS i chciałbym wejść do Polski mocniej to kupiłbym INPOST i za parę lat Allegro będzie pozamiatane
a przy zadłużeniu Allegro jeśli będą się bronić poprzez zakup INPOSTu to ewentualne kupno INPOST za ok. 2 mld EURO może być przysłowiowym gwożdziem do trumny
ich potencjalni konkurenci mają wagony gotówki a oni są zadłużeni pod korek więc słabo to widzę


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com
Edytowany: 26 listopada 2020 13:07

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 26 listopada 2020 14:05:55 przy kursie: 74,20 zł
Cytat:
do tego absurdalne koszty IPO i refinansowania... 280 mln zł łącznie..


Powyższe kwestie są jednorazowa.

Cytat:
Przychody Allegro wzrosły w trzecim kwartale o 49,7 proc. do 928,7 mln zł. Konsensus
zakładał 940 mln zł przychodów. Wartość sprzedanych produktów (GMV) na platformie Grupy
Allegro w trzecim kwartale 2020 r. wyniosła 8.253 mln zł (+48,7 proc. rdr).


To są istotne dane w mojej ocenie wskazujące na rozwój biznesu.

Allegro moim zdaniem może rozwazać możliwość zakupu INPOST-a. Kwestia budowy własnej sieci paczkomatów może być elementem negocjacji.

Ich kadra zarządzająca jest dobra. Damian Zapłata to bardzo łebski gość.

Wycena rynkowa jest z sufitu, ale przed nimi 4q2020 r. najlepszy w roku. Wyniki będą bardzo dobre.
Póki co mają mocną pozycję rynkową i gwarantuje patrząc na kadrę zarządzającą, że ich działania biznesowe, nie będą wyłącznie defensywne.

Szczepionka, w dłuższym terminie spowoduje mniejszy ruch zakupowy w sieci. To może być główny problem dla nich.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE ALLEGRO
  • Rynek czeka na ważne dane z amerykańskiego rynku pracy, w grze Allegro, Bumech i Bloober
    Rynek czeka na ważne dane z amerykańskiego rynku pracy, w grze Allegro, Bumech i Bloober

    Giełda w Warszawie rozpoczęła piątkową sesję od wzrostów. Rano w centrum uwagi znalazły się m.in. spółki Allegro, Asseco Poland, Bumech, Bloober Team i Spyrosoft. To jednak tylko przygrywka do prawdziwych giełdowych emocji jakie czekają na inwestorów po południu. O losach dzisiejszej sesji rozstrzygną dane z amerykańskiego rynku pracy.

  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.




11 12 13 14 15

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,743 sek.

aezchyrl
zvbhplzh
kspmzslm
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
oumgfqzh
kuackynv
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat