PARTNER SERWISU
ixxljijx
390 391 392 393 394
niedźwiedź
70
Dołączył: 2015-02-06
Wpisów: 637
Wysłane: 31 stycznia 2016 17:21:17 przy kursie: 85,95 zł
chimpo
pytanie jest ile te sklepy zamówiły sztuk tej gry
5 - 50 czy 500
z tego co wiem to sklepy nie zamawiają więcej niż kilkanaście sztuk gry, która nie jest zapowiadanym hitem i ma raczej słabą oprawę marketingową
p.s.
patrząc na playstationstore z różnych krajów to raczej słabo to wygląda

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 31 stycznia 2016 17:39:21 przy kursie: 85,95 zł
@niedźwiedź
Czy aby nie popełniasz błędu w logicznym myśleniu ....?
Piszesz sklepy zamawiają kilkanaście sztuk ale to jest sieć sklepów i to sieć podaje, że nie mają lub kończy im się. Taka sieć sklepów jak MM ma w Niemczech co najmniej kilkadziesiąt sklepów fizycznych a poza tym jest jeszcze sklep internetowy. Produkty trafiają do tych fizycznych i do internetowych. Wyobrażasz sobie, że cała sieć zamówiła kilkanaście sztuk gry ... ?
W takim przypadku nie zamawia się w ogóle - widać brak doświadczenia w marketingu i chyba w biznesie. Takie sieci nie zajmują się nieistotną drobnicą. Kilkanaście sztuk to więcej kłopotu niż zysku. Takiej ilości duże sieci nie biorą w ogóle.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 31 stycznia 2016 17:54:40 przy kursie: 85,95 zł
niedźwiedź napisał(a):
chimpo
pytanie jest ile te sklepy zamówiły sztuk tej gry
5 - 50 czy 500
z tego co wiem to sklepy nie zamawiają więcej niż kilkanaście sztuk gry, która nie jest zapowiadanym hitem i ma raczej słabą oprawę marketingową
p.s.
patrząc na playstationstore z różnych krajów to raczej słabo to wygląda


Jedyne co wiem w tej chwili odnośnie sprzedaży to, to że duże sieci sklepów w Niemczech nie doceniły potencjału sprzedażowego TWOM:TLO, bo skończył im się towar w 2-3 dni od premiery. A biorąc pod uwagę, że Niemcy to 5 największy rynek gier na świecie to chyba nie jest tak, źle jak niektórzy tutaj wieszczą.


vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 31 stycznia 2016 18:19:47 przy kursie: 85,95 zł
baks napisał(a):
[quote=vladinho]
to czy spółce opłacałoby się pracować nad tym tytułem grupą ludzi przez rok czasu ... ?
Dla mnie jest to wystarczająco logiczne, że nie. Druga sprawa czy Koch Media byłby zainteresowany finansowaniem takiej produkcji.
Więc coś tu mocno zgrzyta w logice wysnutej przez jednego z forumowiczów - chyba się z tym zgodzisz ... prawda ?


Co do opłacalności z punktu widzenia spółki, to muszę wrócić do wersji mobilnej - którą spółka także uznała za opłacalną. Skoro uważają że poziom sprzedaży 10*niższy niż dla PC jest dla nich opłacalny to trudno oczekiwać, że inaczej podejdą do kwestii konsol (nikt chyba nie zakładał tu na forum, że konsole sprzedadzą się słabiej niż mobilne).
Każdy inwestor może mieć inne zdanie, ja należę do tej grupy, która wolałaby aby suma sumarum zysk roczny nie spadł już poniżej tego z 2014r. Stąd majstrowanie przy terminie wydania Industriala odbieram dość nerwowo.

Co do drugiej kwestii, to ja nie jestem uprzedzony do @Rockq, z tego co napisał to rozumiem, że póki co widzi sprzedaż na poziomie sprzedaży mobilnej, ale głównie ze względu na brak pudełek w ameryce i japonii.
Przy tym kursie nie jest to sugestia do sprzedaży akcji, ale raczej ostrzeżenie czy ostatni wzrost kursu utrzyma się dłużej.

Z tego co widzę kwestia braku pudełek nie jest winą ani amazona ani innych sklepów, a raczej samego DeepSilver.

@Chimpo
To jest dodatkowe potwierdzenie, że nakład premierowy jest praktycznie na wyczerpaniu - zostały tylko pojedyncze sztuki w małych sklepach.
Możemy dywagować ile tych sztuk mogło być, ale może dzięki zaistniałej sytuacji jest szansa na to, że DeepSilver poczuje się "winny" i sam przedstawi jakąś wskazówkę co do wielkości sprzedaży premierowej.

@Chris Martin
Konsola PS4 nie jest grą This War of Mine TLO, jest zupełnie innym towarem, którego ilość sprzedanych sztuk także można porównać ze sprzedaną ilością innych towarów jak np. samą konsolą, bonem w sklepie czy padem sprawdzając listę bestsellerów w podanym przeze mnie linku.
Teraz bogatszy o tą wiedzę sam możesz skonfrontować sens tego co napisałeś, że sprzedaż jednej sztuki towaru w niemieckim amazonie to tak naprawdę sprzedaż tysiąca sztuk. Bo jak już raz napisałem a źle zrozumiałeś moją wypowiedź - sprzedawałoby się wtedy 3mln sztuk konsol PS4 w ciągu roku tylko w niemieckim amazonie.
Czy teraz jest to prostsze do zrozumienia?

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 31 stycznia 2016 18:54:48 przy kursie: 85,95 zł
@valdek "Teraz bogatszy o tą wiedzę sam możesz skonfrontować sens tego co napisałeś, że sprzedaż jednej sztuki towaru w niemieckim amazonie to tak naprawdę sprzedaż tysiąca sztuk. Bo jak już raz napisałem a źle zrozumiałeś moją wypowiedź - sprzedawałoby się wtedy 3mln sztuk konsol PS4 w ciągu roku tylko w niemieckim amazonie.
Czy teraz jest to prostsze do zrozumienia?"

no przeciez tłumacze Wam cały weekend i nic...nic nie dociera !

w topach tylko przy TWOMTLO mamy oznaczenie o ilossci sztuk "left" 6-5-4-3-2-1- to Deep Silver zastosował taki prosty trick sprzedazowy na Amazonie.....czy Wy takich prostych rzeczy nie ogarniacie/
Everything you know is wrong.........

niedźwiedź
70
Dołączył: 2015-02-06
Wpisów: 637
Wysłane: 31 stycznia 2016 19:48:40 przy kursie: 85,95 zł
baks napisał(a):
@niedźwiedź
Czy aby nie popełniasz błędu w logicznym myśleniu ....?
Piszesz sklepy zamawiają kilkanaście sztuk ale to jest sieć sklepów i to sieć podaje, że nie mają lub kończy im się. Taka sieć sklepów jak MM ma w Niemczech co najmniej kilkadziesiąt sklepów fizycznych a poza tym jest jeszcze sklep internetowy. Produkty trafiają do tych fizycznych i do internetowych. Wyobrażasz sobie, że cała sieć zamówiła kilkanaście sztuk gry ... ?
W takim przypadku nie zamawia się w ogóle - widać brak doświadczenia w marketingu i chyba w biznesie. Takie sieci nie zajmują się nieistotną drobnicą. Kilkanaście sztuk to więcej kłopotu niż zysku. Takiej ilości duże sieci nie biorą w ogóle.

baks
ja pisze co widzę
w playstation store niemieckim i amerykańskim w top 100 nie ma twom tlo
widzę sprzedaż w bestsellerach w sklepach sieciowych, jednak nie są to jakieś zatrważające ilości
patrząc jednak realnie oceniam, ze po weekendzie ta sprzedaż zacznie dramatycznie spadać
ta gra jest ponad rok na rynku i widać po mobilach, ze już nie ma takiego brania jak na początku
szkoda bo też jestem inwestorem
czuję mocne rozczarowanie niestety

pandorinium
52
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 982
Wysłane: 31 stycznia 2016 20:21:46 przy kursie: 85,95 zł
Dlatego kolejna gra powinny mieć od razu premierę na wielu platformach, bo mają na to kasę i możliwości, ale potencjał w konsolach dalej jest, pisanie po dwóch dniach, że jest słabo jak to niektórzy tutaj widzą nie jest zbyt rozsądne. A mobilki mają ogromny potencjał sprzedaży, ale bliżej końca roku, gdy spadnie całkowicie sprzedaż na konsole wtedy można zrobić niezła przecenę, bo chyba nie oczekujecie, że każda platforma ma przynosić kilkadziesiąt mln zysków, spokojnie panowie, każdy grosz się liczy do czasu poznania czym będzie Industrial, bo ta gra jest najważniejsza.

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 1 lutego 2016 10:45:50 przy kursie: 86,66 zł
@rocq - ponownie manipulujesz - skad wziąłeś info iż budzet na gry LaunchPad to PLN 300tys ?

dzis ponownie Dariusz Wolak napisał:

Admin
Site Admin

Dołączył(a): Pn mar 31, 2014 3:28 pm
Posty: 344

Post Re: This War Of Mine
Dzień dobry
"Postaram się w jednym mailu odpowiedzieć na pytania, które spłynęły przez weekend.
Chcemy wydać "Industriala" w 2016 r. ale, jak wielokrotnie podkreślaliśmy, jeśli uznamy, że gra nie prezentuje odpowiedniej, jak najwyższej jakości albo możemy ją dodatkowo rozbudować o nowe elementy, które sprawią, że stanie się jeszcze lepsza i ciekawsza (co będzie procentowało wyższą sprzedażą gdy tytuł trafi na rynek), możemy zdecydować się nieco przesunąć premierę. Rozumiemy, że akcjonariusze chcieliby, żeby nasze kolejne tytuły trafiały na rynek jak najszybciej ale nie możemy też zapominać o graczach, którzy kupują nasze gry. Ostatecznie to oni, nabywając nasze produkty, decydują o wynikach 11 bit studios. Nie możemy zawieść ich oczekiwań proponując im "półprodukt" bo taka strategia zemści się nas przy kolejnych premierach. Nie po to od lat budujemy wizerunek spółki, która produkuje bardzo dobre gry, żeby zepsuć to wszystko przy "Industrialu" tylko dlatego, że inwestorzy i akcjonarusze chcą, żeby premiera "Industriala" była w 2016 r.
Kwota, co cOdnośnie 2 mln zł, które chcemy w tym roku wydać na produkcję gier (nawiązuję do artykułu ze Stockwatcha) to chciałbym zwrócić uwagę, że kwota ta znalazła się w akapicie poświęcionym 11 bit launchpad i dotyczy trzech tytułów zewnętrznych, które chcemy wydać w ramach tego wydawnictwa. oczywiste, nie uwzględnia nakładów, które w tym roku poniesiemy na "Industriala".
Stworzenie dodatku (DLC) do "TWoM", który pozwoli posiadaczom PC-tów zagrać w "TWoM:TLO" to, od strony technicznej, stosunkowo prosta rzecz, która nie wymaga angażowania dużych zespółów ludzkich. Bez problemu poradzimy sobie z tym tematem gdy tylko zamkniemy z Koch Media rozmowy o tym produkcie w sprawie ustalenia daty premiery."

to oznacza że spokojnie przy umiarkowanym sukcesie tych gier kilkanaście mln PLN może wpłynąc w tym roku do kasy spółki.
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 1 lutego 2016 10:46

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 1 lutego 2016 12:01:02 przy kursie: 86,66 zł
chris_martin napisał(a):
@rocq - ponownie manipulujesz - skad wziąłeś info iż budzet na gry LaunchPad to PLN 300tys ?


bandhead
po 1sze. Rockq razem z cytatem podał źródło, dziwię się, że nie zajrzałeś do prospektu emisyjnego
po 2gie. w dzisiejszym artykule Stockwatcha jest wyraźnie napisane:
"Nasz łączny budżet na 2016 r. zarezerwowany na projekty, których premiery planowane są na 2016 r. (ale też na kolejne lata – budujemy już portfel na 2017 r.) nie przekroczy 2 mln zł. – mówi Dariusz Wolak z 11 bit studios".
po 3cie. zanim zaczniesz ponownie obrażać użytkowników tu na forum, łaskawie sprawdzisz co napisał dany użytkownik i o czym pisze rzecznik.

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 1 lutego 2016 12:19:00 przy kursie: 86,66 zł
chris_martin napisał(a):
skad wziąłeś info iż budzet na gry LaunchPad to PLN 300tys ?


To jest informacja prosto z Prospektu Emisyjnego spółki.


kliknij, aby powiększyć



Wygląda na to, że łączne nakłady na gry z Launchpada nie przekroczą w latach 2016-2017 (a może i dalej?) 2 mln złotych.

Cytat:
Nasz łączny budżet na 2016 r. zarezerwowany na projekty, których premiery planowane są na 2016 r. (ale też na kolejne lata – budujemy już portfel na 2017 r.) nie przekroczy 2 mln zł. – mówi Dariusz Wolak z 11 bit studios.


Dla mnie to duże rozczarowanie, bo z wydawnictwem wiązałem największe nadzieje, a wygląda na to że nakłady na ten segment działalności w najbliższych latach nie przekroczą nawet 10% zysków uzyskanych ze sprzedaży TWoM. Czyli po raz kolejny potwierdza się, że spółka zamierza siedzieć na kasie... :/
Edytowany: 1 lutego 2016 12:19


chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 1 lutego 2016 12:21:34 przy kursie: 86,66 zł
po drugie cytuję doprecyzowanie przez Dariusza Wolaka na forum inwestorskim spolki wlasnie informacji z artykulu ze StockWatch - czyli nie cytuje artykulu tylko uzupelnienie informacji !

prosze czyatc ze zrozumieniem!

i prosze mnie nie obrazac i nie insynuowac jakobym to ja kogokolwiekk na forum obrazał.

PS PLN 2mln wydatkow na gry to jakby nie patrzec, nawet pesymistycznie,krotnosc pierwotnej kwoty PLN 300 tys

Everything you know is wrong.........
Edytowany: 1 lutego 2016 12:24

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 1 lutego 2016 12:30:48 przy kursie: 86,66 zł
rockq napisał(a):
chris_martin napisał(a):
skad wziąłeś info iż budzet na gry LaunchPad to PLN 300tys ?


To jest informacja prosto z Prospektu Emisyjnego spółki.


kliknij, aby powiększyć



Wygląda na to, że łączne nakłady na gry z Launchpada nie przekroczą w latach 2016-2017 (a może i dalej?) 2 mln złotych.

Cytat:
Nasz łączny budżet na 2016 r. zarezerwowany na projekty, których premiery planowane są na 2016 r. (ale też na kolejne lata – budujemy już portfel na 2017 r.) nie przekroczy 2 mln zł. – mówi Dariusz Wolak z 11 bit studios.


Dla mnie to duże rozczarowanie, bo z wydawnictwem wiązałem największe nadzieje, a wygląda na to że nakłady na ten segment działalności w najbliższych latach nie przekroczą nawet 10% zysków uzyskanych ze sprzedaży TWoM. Czyli po raz kolejny potwierdza się, że spółka zamierza siedzieć na kasie... :/


PLN 2 mln wydatkow na 3 tytulu z launchpada - a nie lata 2016---infinity !!!
Everything you know is wrong.........

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 1 lutego 2016 13:27:35 przy kursie: 86,66 zł
Kod:
/mod: usunięto treść niezgodną z regulaminem/


foruminvest.11bitstudios.com/v...

Dzień dobry
Postaram się w jednym mailu odpowiedzieć na pytania, które spłynęły przez weekend.
Chcemy wydać "Industriala" w 2016 r. ale, jak wielokrotnie podkreślaliśmy, jeśli uznamy, że gra nie prezentuje odpowiedniej, jak najwyższej jakości albo możemy ją dodatkowo rozbudować o nowe elementy, które sprawią, że stanie się jeszcze lepsza i ciekawsza (co będzie procentowało wyższą sprzedażą gdy tytuł trafi na rynek), możemy zdecydować się nieco przesunąć premierę. Rozumiemy, że akcjonariusze chcieliby, żeby nasze kolejne tytuły trafiały na rynek jak najszybciej ale nie możemy też zapominać o graczach, którzy kupują nasze gry. Ostatecznie to oni, nabywając nasze produkty, decydują o wynikach 11 bit studios. Nie możemy zawieść ich oczekiwań proponując im "półprodukt" bo taka strategia zemści się nas przy kolejnych premierach. Nie po to od lat budujemy wizerunek spółki, która produkuje bardzo dobre gry, żeby zepsuć to wszystko przy "Industrialu" tylko dlatego, że inwestorzy i akcjonarusze chcą, żeby premiera "Industriala" była w 2016 r.
Odnośnie 2 mln zł, które chcemy w tym roku wydać na produkcję gier (nawiązuję do artykułu ze Stockwatcha) to chciałbym zwrócić uwagę, że kwota ta znalazła się w akapicie poświęcionym 11 bit launchpad i dotyczy trzech tytułów zewnętrznych, które chcemy wydać w ramach tego wydawnictwa. Kwota, co chyba oczywiste, nie uwzględnia nakładów, które w tym roku poniesiemy na "Industriala".
Stworzenie dodatku (DLC) do "TWoM", który pozwoli posiadaczom PC-tów zagrać w "TWoM:TLO" to, od strony technicznej, stosunkowo prosta rzecz, która nie wymaga angażowania dużych zespółów ludzkich. Bez problemu poradzimy sobie z tym tematem gdy tylko zamkniemy z Koch Media rozmowy o tym produkcie w sprawie ustalenia daty premiery.
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 1 lutego 2016 14:11

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 1 lutego 2016 13:54:05 przy kursie: 86,66 zł
Przepraszam że się wtrącę, nigdy nie miałem problemu czytania ze zrozumieniem. Z tego co czytam w odpowiedzi z 11Bit wyraźnie wynika że w roku 2016 na trzy gry zewnętrzne wydadzą 2mln. Nie w czasie od 2016 do nieskończonośći i nie 300k a 2mln. Wiem co było w prospekcie i widze co jest teraz, no rozum podpowiada mi aby brać pod uwagę najświeższą wypowiedz. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę oczywiscie bez uszczypliwości Shame on you

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 1 lutego 2016 14:11:21 przy kursie: 86,66 zł
@Rekinek:

Rekinku, wypowiedź na forum spółki odnosi się do poniższego pytania o to czy w tych podanych 2 mln jest w 2016 roku budżet Industriala, i stąd zamieszanie:

Cytat:
we wspomnianym artykule pisze sie o budżecie na gry w 2016 roku w wysokości 2 mln zł , więc wiadomo że Indriustal się nie "zmieści "


Wypowiedź rzecznika - „Odnośnie 2 mln zł, które chcemy w tym roku wydać na produkcję gier” - jest cytatem powyższego pytania a nie stwierdzeniem faktów.

Wypowiedź rzecznika dla Stockwatcha jest dość klarowna – budżet Launchpada na lata 2016-2017 (a może i dalej) wynosi 2 mln złotych.

Edytowany: 1 lutego 2016 14:12

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 1 lutego 2016 15:29:29 przy kursie: 86,66 zł
vladinho napisał(a):
chris_martin napisał(a):
@rocq - ponownie manipulujesz - skad wziąłeś info iż budzet na gry LaunchPad to PLN 300tys ?


bandhead
po 1sze. Rockq razem z cytatem podał źródło, dziwię się, że nie zajrzałeś do prospektu emisyjnego
po 2gie. w dzisiejszym artykule Stockwatcha jest wyraźnie napisane:
"Nasz łączny budżet na 2016 r. zarezerwowany na projekty, których premiery planowane są na 2016 r. (ale też na kolejne lata – budujemy już portfel na 2017 r.) nie przekroczy 2 mln zł. – mówi Dariusz Wolak z 11 bit studios".
po 3cie. zanim zaczniesz ponownie obrażać użytkowników tu na forum, łaskawie sprawdzisz co napisał dany użytkownik i o czym pisze rzecznik.


TU jest bardziej wyczerpująca odpowiedź. Zamiast się ciągle domyślać kiepskich histori melodramatycznych warto czasami zapytać

OD ADMINA

Dzień dobry
Nie zgodzę się z Panem, że mieszamy/zmieniamy informacje odnośnie wydatków zaplanowanych na 2016 r. w ramacg 11 bit launchpad. Proszę wziąć pod uwagę, że prospekt zawiera informacje według stanu z jesieni ub.r. A mamy już luty 2016 r.
W międzyczasie sporo się zmieniło się. Kwoty z prospektu zawierały "twarde" zobowiązania dotyczące współfinansowania produkcji dwóch tytułów ale na dzień składania prospektu do KNF. Obecnie projekty, które mieliśmy w portfelu jesienią ub.r., są już daleko bardziej zaawansowane. Twórcy obu tytułów zrealizowali kolejne tzw. kamienie milowe (zamknęli kolejne etapy produkcji) co rodzi z naszej strony kolejne zobowiązania finansowe. Przy produkcji gier ciężko jest już na starcie projektu parafować umowy bezwzględnie obligujące wydawcę do "podsypywania" pieniędzy na projekt, który w trakcie realizacji może się "rozsypać". Stąd biorą się różnice, które Pan podnosi. Ponadto w planie wydawniczym na 2016 r. pojawił się trzeci tytuł.
Podsumowując. Nasz plan na 2016 r. zakłada premiery trzech gier w ramach 11 bit launchpad. Jesteśmy gotowi wydać w tym roku, w ramach 11 bit launchpad, do 2 mln zł. Kwota dotyczy trzech gier, które zadebiutują w tym roku. Uwzględnia również wydatki na budowę portfela na 2017 r., w tym m.in. koszty wizyt na targach (pracownicy 11 bit studio uczestniczą w różnych imprezach branżowych gdzie szukają gier do portfela), wyjazdy służbowe itp.
Pozdrawiamy.

foruminvest.11bitstudios.com/v...

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 1 lutego 2016 15:53:49 przy kursie: 86,66 zł
w przypadku sukcesu gier z LP kwota przychodow mmoze byc znaczaca w mojej ocenie: przychody z TWOM to kilkunastokrotnosc kosztow......


'Admin
Online
Site Admin

Dołączył(a): Pn mar 31, 2014 3:28 pm
Posty: 348

Post Re: This War Of Mine
Dzień dobry
Gry, które będą wydawane w ramach 11 bit launchpad (mam na myśli portfel na 2016 r.), to gry typu indie, których budżety sięgają zazwyczaj kilkuset tysięcy złotych. Dodatkowo zaangażowanie wydawcy (czyli w tym przypadku naszej Spółki) może być różne w zależności od tego, na jakim etapie włącza się w finansowanie produkcji.
Proszę jednak nie ciągnąć nas za język bo i tak nie możemy ujawniać szczegółów pojedycznych projektów, które powstają w ramach 11 bit launchpad.
Pozdrawiamy.
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 1 lutego 2016 15:55

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 1 lutego 2016 16:23:50 przy kursie: 86,66 zł
rzecznik wyjaśnia:
Cytat:
Jesteśmy gotowi wydać w tym roku, w ramach 11 bit launchpad, do 2 mln zł. Kwota dotyczy trzech gier, które zadebiutują w tym roku. Uwzględnia również wydatki na budowę portfela na 2017 r.


A Ty dalej swoje:

chris_martin napisał(a):
a pisalem, prosilem o zrozumienie, i nic. tylko obelgi.

PLN 2 mln na 3 gry w 2016 na launchpad.


Normalnie czeski film. Mam dość.

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 1 lutego 2016 16:49:45 przy kursie: 86,66 zł
Budowa portfela nie oznacza wydatkòw na gry w 2017. Admin wyraźnie napisał co to oznacza a więc wyjazdy podróże odwiedziny.Czego w tym przekazie nie rozumiesz?
Sam widzisz jak na przełomie paru miesięcy mogą mocno podnieść koszty gdy konkrety wchodzą w grę. Ta odpowiedź pokrywa się z tym co noble przedstawiło w rekomendacji. Tam było stwierdzenie że docelowo chcą mieć gry typu TWoM ,a więc wydatkowanie nawet 2 mln na projekt za jakiś czas.

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 1 lutego 2016 17:18:04 przy kursie: 86,66 zł
vladinho napisał(a):
rzecznik wyjaśnia:
Cytat:
Jesteśmy gotowi wydać w tym roku, w ramach 11 bit launchpad, do 2 mln zł. Kwota dotyczy trzech gier, które zadebiutują w tym roku. Uwzględnia również wydatki na budowę portfela na 2017 r.


A Ty dalej swoje:

chris_martin napisał(a):
a pisalem, prosilem o zrozumienie, i nic. tylko obelgi.

PLN 2 mln na 3 gry w 2016 na launchpad.


Normalnie czeski film. Mam dość.



"Gry, które będą wydawane w ramach 11 bit launchpad (mam na myśli portfel na 2016 r.), to gry typu indie, których budżety sięgają zazwyczaj kilkuset tysięcy złotych. Dodatkowo zaangażowanie wydawcy (czyli w tym przypadku naszej Spółki) może być różne w zależności od tego, na jakim etapie włącza się w finansowanie produkcji.
Proszę jednak nie ciągnąć nas za język bo i tak nie możemy ujawniać szczegółów pojedycznych projektów, które powstają w ramach 11 bit launchpad.
Pozdrawiamy."
Everything you know is wrong.........

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



390 391 392 393 394

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,109 sek.

ypocqmtw
bvvocubf
towiygok
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
uzfygamo
fczlruju
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat