Rekinek napisał(a):To chyba nie jest problem żeby premiera miała miejsce w połowie kwietnia ale to yrzeba ogłosić. A tak to równie dobrze może być połowa czerwca
Masz rację to nie termin premiery jest kluczowy - tylko jakość gry ... czyli jak najlepsza grywalność i minimalizacja bugów. Pogoda moim zdaniem na najmniejsze znaczenie. Czy różnego rodzaju wyścigówki czy inne podobne są plasowane według pogody ? Możliwe, że większość jest akurat latem (nie sprawdzałem) ale nie sądzę aby producenci patrzyli na słupek rtęci i prognozy pogody...
Pogoda nie da się przewidzieć...
Tak samo jest z produkcją gier - zawsze jest coś do poprawienia. Już parę razy pisałem, że malarz artysta (z najwyższej półki) oddaje dzieło gdy skończy...
Większość gier na rynku jest kiepska bo firmy mają mało kasy a duże potrzeby płacowe i inne. 11bit nie ma takich problemów. Sam jesienią pisałem, że 1q może nie być ostatnim.
Zakładany termin przełom luty/marzec jest już nierealny. Biorąc pod uwagę zapowiedzi kilka aktualizacji - będą pewnie co najmniej jeszcze 2 a pierwsza w przyszłym tygodniu ... to mamy już 3 tygodnie i początek marca. Teoretycznie ostatni tydzień marca byłby realny. Jednak można stawiać, że "nie uda im się zdążyć" i jest szansa 50/50 dotrzymania terminu 1q.
Tyle, że należało to brać pod uwagę już wcześniej. Przypominam termin nie decyduje o sukcesie premiery. Może wart zauważyć, że produkcje CIG ani LoF w październiku ani S3 w kwietniu nie porwały graczy. Rozumiem, że ludzie bez akcji denerwują się na spółkę z każdego powodu ... ale ochłońcie trochę i wysuwajcie bardziej racjonalne argumenty jak niewłaściwa pogoda na premierę....
Naprawdę tak myślicie .... ???
Inna sprawa to komunikacja spółki z akcjonariatem .... niemal nie istnieje.
Ostatnio nieco się poprawiła przez aktywizację ożyły trochę społecznościówki bo wcześniej były niemal martwe. Ostatnio chociaż pokazują oponentom, że gra w ogóle istnieje - bo updaty są robione "do czegoś". W komunikacji należałoby sporo poprawić. Rozumiemy, że spółka nie zamierza "robić dobrze" akcjonariuszom ale teraz termin premiery powinien być już znany niezależnie od tego czy będzie to marzec, kwiecień czy maj. Czerwca nie zakładam bo za krótko do promocji letniej.
Chyba kogoś od marketingu poniosła fantazja i sam się zapętlił w kombinacjach. Oby inne elementy promocji wypadły lepiej. Warto by było aby nie liczono tylko na to, że gra sama się wypromuje. Choć działania marketingowe chyba jednak sugerują autopromocję gry ...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)