PARTNER SERWISU
uwaymozg
102 103 104 105 106
Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 13 listopada 2012 22:27:58 przy kursie: 9,01 zł
Bardzo jestem ciekaw przyjęcia tej gry. Im częściej oglądałem filmik ją promujący, tym bardziej mi się podobała. Świetnie narysowana! Moim zdaniem ma duży potencjał i nie zdziwiłbym się gdyby z czasem popularnością przebiła FS i to w wersji płatnej.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 14 listopada 2012 00:15:59 przy kursie: 9,01 zł
Pytanie czemu nie ma komunikatu w EBI?

11 bit team member
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-10-14
Wpisów: 112
Wysłane: 14 listopada 2012 02:07:06 przy kursie: 9,01 zł
Witam,

Mechanizm App Store'a pozwala na uruchamianie gry o konkretnej dacie dla danej strefy czasowej.
Czyli nasze gry startują w nocy naszego czasu.
Puszczenie info wcześniej = zonk. Puszczenie info później = lekkie spóźnienie.
Wybieramy to drugie. Strefy czasowe nie pomagają nam w tym wypadku. :(

pozdr.

PS - nieźle do późna siedzimy, co nie? :)
Edytowany: 14 listopada 2012 02:08


topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 14 listopada 2012 02:15:49 przy kursie: 9,01 zł
Mam nadzieje, ze siedzicie i kończycie AWE Korea hello1

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 14 listopada 2012 05:37:53 przy kursie: 9,01 zł
chimpo napisał(a):
Premiery pewnie zaczną się niedługo pojawiać. A wyniki powinny być lepsze, bo jakby nie patrzeć to Xbox 360 i PS3 na pewno dorzuciły trochę złotówek do przychodów.


I pewnie do kosztów też nie?wave
Teoretycznie sam zysk brutto na sprzedaży z gry przy sposobie pokazywania rozchodu jaki ma 11B nie może być ujemny(przynajmniej przez 5lat), ale już wynik operacyjny takiego zdarzenia może, bo rozliczyć trzeba koszty sprzedaży, w tym w szczególności reklamy.

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 14 listopada 2012 07:46:53 przy kursie: 9,01 zł
W przypadku wersji na PS3 to tak, bo gra wyszła w 3kw., natomiast w przypadku wersji na X360 to koszty produkcji czy marketingu powinny być już uwzględnione w raporcie za 2kw., bo wtedy ta gra została wprowadzona do sprzedaży.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 14 listopada 2012 08:51:24 przy kursie: 9,01 zł
Koszty produkcji są rozliczane współmiernie do przychodów, więc wykazywane są wtedy kiedy przychody

del-24032025
0
Dołączył: 2011-01-14
Wpisów: 183
Wysłane: 14 listopada 2012 10:06:28 przy kursie: 9,00 zł
gamingo napisał(a):
jak to się kiedyś pisało... gone gold!

;)


kliknij, aby powiększyć




Kudos! Gratulacje! :) Już napisałem do żony by ściągnęła i przetestowała. To mój najlepszy wskaźnik miodności gier, jak ona się wciągnie to pozamiatane :)

A propo godzin postów, wprowadziliście system trzy zmianowy? ;) Powodzenia i trochę snu, pozdrawiam

Pochi
6
Dołączył: 2009-05-12
Wpisów: 97
Wysłane: 14 listopada 2012 10:17:22 przy kursie: 9,00 zł
I już jest też w Google play. Brawo.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 14 listopada 2012 10:18:38 przy kursie: 9,00 zł
dobrze mieć osobistego testera ):
ale prawdziwym testem okaże się dzisiejszy raport - może się dużo dziać po publikacji .. może ożywi się spółka, bo obroty w ostatnich miesiącach były bardziej niż mizerne.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)


mrk
mrk
26
Dołączył: 2008-08-30
Wpisów: 1 968
Wysłane: 14 listopada 2012 10:38:58 przy kursie: 9,00 zł
anty_teresa napisał(a):
Koszty produkcji są rozliczane współmiernie do przychodów, więc wykazywane są wtedy kiedy przychody


Zapewne było to już poruszane na wątku, pewnie nawet nie raz, ale proszę o krótkie przypomnienie.
11bit rozlicza przychody z każdego sprzedanego egzemplarza i koszty w takiej samej wysokości, aż do odzyskania całkowitych poniesionych kosztów, a później już tylko czysty nie obciążony kosztem przychód? Czy jest jakaś inna opcja rozliczania przychodów ze sprzedaży oprogramowania, którego sprzedaży nie da się niestety wiarygodnie oszacować, tak aby zysk ze sprzedaży pojawiał się wcześniej a nie dopiero po odzyskaniu całości kosztów?
Edytowany: 14 listopada 2012 10:39

myton
23
Dołączył: 2011-06-14
Wpisów: 139
Wysłane: 14 listopada 2012 10:39:54 przy kursie: 9,00 zł
Ciekawe, że wprowadzenie gier zbiegło się z datą publikacji raportu okresowego:) ciekawe.... Fajnie, że już jest na obu platformach .. brawo!
Edytowany: 14 listopada 2012 10:45

pablo_n
0
Dołączył: 2009-07-31
Wpisów: 358
Wysłane: 14 listopada 2012 11:20:45 przy kursie: 9,00 zł
Brawo dla spółki za wersję free i za jednoczesny debiut na dwie platformy.

Vach
0
Dołączył: 2009-10-06
Wpisów: 61
Wysłane: 14 listopada 2012 15:44:12 przy kursie: 9,00 zł
Ciekawy materiał o 11 bit:

www.gry-online.pl/S018.asp?ID=...

Przy okazji okazało się, że najwięcej osób pracuje nad niezapowiedzianym jeszcze projektem - grą na PC. Szczegóły na ten temat mają pojawić się na początku przyszłego roku.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 14 listopada 2012 18:24:03 przy kursie: 9,00 zł
mrk napisał(a):
anty_teresa napisał(a):
Koszty produkcji są rozliczane współmiernie do przychodów, więc wykazywane są wtedy kiedy przychody


Zapewne było to już poruszane na wątku, pewnie nawet nie raz, ale proszę o krótkie przypomnienie.
11bit rozlicza przychody z każdego sprzedanego egzemplarza i koszty w takiej samej wysokości, aż do odzyskania całkowitych poniesionych kosztów, a później już tylko czysty nie obciążony kosztem przychód? Czy jest jakaś inna opcja rozliczania przychodów ze sprzedaży oprogramowania, którego sprzedaży nie da się niestety wiarygodnie oszacować, tak aby zysk ze sprzedaży pojawiał się wcześniej a nie dopiero po odzyskaniu całości kosztów?


Trzy kwestie. Od końca żeby była jasność.
1. 11B pokazuje zysk ze sprzedaży. Taki ma układ rachunku wyników. Nie należy tego mylić z zyskiem brutto ze sprzedaży jaki pokazuje np CDR czy CIA. Zysk ze sprzedaży to Zysk brutto ze sprzedaży obciążony dodatkowo kosztami sprzedaży i kosztami ogólnego zarządu.
2. Jest parę metod rozchodu zapasów dla takich rzeczy jak gry, gdzie nieznany jest faktyczny jednostkowy koszt do momenty zakończenia sprzedaży. Ten koszt jednostkowy często składa się z części znanej i nieznanej, w szczególności przy dystrybucji cyfrowej bez nośnika mamy znaczną część nieznaną. Przy założeniu, że nie ma części znanej przychody rozpoznaje się z zerową marżą, ale ZYSKU BRUTTO na sprzedaży, którego nie pokazuje 11B
Na poziomie zysku ze sprzedaży, jeśli oczywiście nie zostaną rozpoznane w całości koszty skapitalizowane na zapasie będzie strata, a nie zero, bo dojdą koszty sprzedaży i zarządu.

Możliwe jest też druga metoda. Mniej konserwatywna, ale oddająca lepiej ekonomiczny sens. Mianowicie zakłada się jakiś poziom sprzedaży w poszczególnych okresach. Na tej podstawie liczy szacowany koszt jednostkowy i już od pierwszej chwili pokazujesz zysk. Jeśli sprzedaż nie idzie zgodnie z harmonogramem to się koryguje do aktualnego poziomu koszt jednostkowy. Tak teraz robi CDR. To trochę podobne do kontraktów długoterminowych, gdzie też nie znasz wyniku. Co prawda odwrotnie niż tu, bo tam masz nieznany koszt, a tutaj przychód, ale zasada jest ta sama. Pytanie czy da się wiarygodnie ocenić sprzedaż. CDR na Wiedzminie pokazał, że mniej więcej się da. 11B realizując prognozę podobnie. Czyli można.


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 14 listopada 2012 19:40:37 przy kursie: 9,00 zł
ee myślałem, że raport podadzą zaraz po sesji ale najwyraźniej podadzą go "na 3 zmianie" - dla nocnych marków - czy ma taki "ciężar gatunkowy", że może wstrząsnąć giełdą ... , że taka zwłoka ?
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

koladzio
44
Dołączył: 2010-11-23
Wpisów: 117
Wysłane: 14 listopada 2012 21:03:59 przy kursie: 9,00 zł
Korekta prognozy na rok 2012
Zarząd 11 bit studios S.A. z siedzibą w Warszawie (Spółka), informuje niniejszym, że dokonał korekty prognozy wyników finansowych za rok 2012 przedstawionych w raporcie bieżącym Nr 39/2011 z dnia 30 listopada 2011r.

Po analizie danych finansowych z trzech kwartałów tego roku oraz planowanych przychodów w IV kwartale, Zarząd Spółki podjął decyzję o korekcie opublikowanych wcześniej prognoz dotyczących roku 2012. Spółka podtrzymuje planowany zysk w wysokości 1,74 mln złotych, ale planuje niższe przychody netto w wysokości 3,05 mln złotych.

Korekta wynika z dwóch podstawowych faktów:
1. Spółka wykazuje wyższą rentowność na prowadzonej działalności niż było to planowane przy sporządzaniu prognoz.
2. Przychody Spółki generowane przez poszczególne gry rozkładają się w czasie w inny sposób, niż Spółka założyła przy sporządzaniu prognoz. W założeniach większość przychodów miała być generowana w początkowej fazie sprzedaży. Dotychczasowe doświadczenia pokazują jednak, że kolejne kwartały po premierze gry generują zbliżoną sprzedaż, a nawet zdarza się, że wyższą niż pierwszy okres sprawozdawczy.


Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 15) Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Osoby reprezentujące spółkę:

Grzegorz Miechowski - Prezes Zarządu
Bartosz Brzostek - Członek Zarządu

Pochi
6
Dołączył: 2009-05-12
Wpisów: 97
Wysłane: 14 listopada 2012 21:07:51 przy kursie: 9,00 zł

wapkil
0
Dołączył: 2011-06-19
Wpisów: 1 472
Wysłane: 14 listopada 2012 21:42:17 przy kursie: 9,00 zł
koladzio napisał(a):
Korekta prognozy na rok 2012
(...)
Spółka podtrzymuje planowany zysk w wysokości 1,74 mln złotych, ale planuje niższe przychody netto w wysokości 3,05 mln złotych.


Czyli w 4Q zakładają zysk prawie trzy razy większy niż przychody (455k przychodów, 1,2M zysku)? Jak ta matematyka tutaj działa?

cad_man
0
Dołączył: 2011-07-29
Wpisów: 1 159
Wysłane: 14 listopada 2012 22:14:06 przy kursie: 9,00 zł
Nieścisłość może polegać na tym, że "Przychody netto" to nie do końca to samo co "Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi", o których mowa w raportach kwartalnych...
Swoją drogą na tym forum padła propozycja żeby spółka w sprawozdaniach wykazywała przychody rozbite na przychody netto ze sprzedaży i "zrównane z nimi" - ale chyba to nie przeszło...
Tak czy siak zakładając rentowność 57% (1,74/3,04) i znając zysk netto za 3 kwartały: 555 wychodzi, że przychody ze sprzedaży w 3 kwartałach wyniosły około 1 mln zł. Więc w 4Q planują przychody netto ze sprzedaży około 2 mln zł i zysk netto około 1,2 mln zł. Wspomniane przychody w wysokości 2mln zł mają zapewnić: FS, SJ i Anomaly Korea.
Wracając do szacunków samej sprzedaży netto to wychodzi, że w "zapasach" na 30.09 mają 1,6 mln zł. Czyli tyle mają "zamrożonej" kasy w grach: FS, SJ, Anomaly Korea i nowy tytuł, o którym na razie cisza. Próba wyłuskania kosztów poszczególnych tytułów odpowiedziałoby jak "duża" ma być ta nowa gra? Może pomocne by tutaj było przestudiowanie rocznych wyników za 2011...?
Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku...
Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11bit



102 103 104 105 106

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,283 sek.

rivihqhp
wjfqvyex
klvhqwta
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
cjbigyfg
idvnatit
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat