ufoaubpv
Advertisement
PARTNER SERWISU
mgiugohd
3 4 5 6 7
stefanek
0
Dołączył: 2009-11-04
Wpisów: 134
Wysłane: 5 grudnia 2013 09:05:21 przy kursie: 23,20 zł
Zabawne, że w mbanku pomimo dostepnego kodu papieru, nie mozna podejrzec jego notowan, porazka!!

p321
0
Dołączył: 2012-01-27
Wpisów: 87
Wysłane: 5 grudnia 2013 09:08:21 przy kursie: 23,20 zł
Ciekawe, u mnie w mBanku notowania dla Newag były widoczne.

turmoll
0
Dołączył: 2009-06-01
Wpisów: 1
Wysłane: 5 grudnia 2013 09:58:57 przy kursie: 23,20 zł
w Notowaniach Mobilnych także ...

/turmoll


Wojetek
PREMIUM
503
Dołączył: 2011-08-17
Wpisów: 7 284
Wysłane: 5 grudnia 2013 10:10:33 przy kursie: 23,20 zł
Udany debiut - nawet trochę wyżej niż 20% które zakładałem. Oczywiście redukcja zepsuła zyski pieniężne - jednak to też było do przewidzenia. Jak widać cena akcji na debiucie nie była za wysoka ;).

ChiefMike
0
Dołączył: 2012-10-10
Wpisów: 575
Wysłane: 3 grudnia 2014 14:12:12 przy kursie: 23,40 zł
Jak uważacie jakie perspektywy ma spółka ? Branża ciekawa i sporo kolejek w Polsce do wymiany :-)


TedMruczek
0
Dołączył: 2015-02-25
Wpisów: 29
Wysłane: 9 marca 2015 07:15:52 przy kursie: 23,40 zł
"Pesa największy kryzys w historii. 12 spalinowych pociągów pasażerskich Link, które od trzech miesięcy powinny jeździć po niemieckich torach, stoi w zakładzie w Bydgoszczy. Netinera – grupa kapitałowa, do której należy przewoźnik Oberpfalzbahn – zerwała z Pesą umowę wartą ponad 30 mln euro. Powód: problemy z uzyskaniem pozwoleń na eksploatację linków w Niemczech."

forsal.pl/artykuly/857776,pesa...

Czy to wpłynie pozytywnie na zainteresowanie inwestorów akcjami NEWAG ?
Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem.

xlogic
0
Dołączył: 2012-03-13
Wpisów: 121
Wysłane: 12 marca 2015 21:20:10 przy kursie: 23,37 zł
Pesa ostatnio zbiera niezbyt pochlebne opinie o jakości jej wyrobów. Może się to przełożyć na większe zainteresowanie pociągami Newagu.

Z drugiej strony, szkoda że Polski podmiot taki jak Pesa ma problemy z eksportem, bo może to spowodować problemy dla innych producentów. Długoterminowo, dla wszystkich lepiej, żeby Polskie produkty kojarzyły się z solidnym wykonaniem i wysoką jakoscią a nie tylko z niską ceną.

Miejmy nadzieje, że Newag postara się przy produkcji pociągów Vulcano dla Włoskiego przewoźnika i dzięki uzyskanej renomie zdobędzie nowe zagraniczne kontrakty.

www.newag.pl/pociagi-vulcano-d...
Edytowany: 12 marca 2015 21:25

Damian Pawłowski
2
Dołączył: 2012-09-30
Wpisów: 215
Wysłane: 12 marca 2015 21:56:56 przy kursie: 23,37 zł
Gwoli ścisłości Pesa miała problem z homologacją, a nie z jakością. Te same pociągi śmigają w innych krajach, tyle że za naszą zachodnią granicą widocznie ciężej dostać zezwolenia. Sam Newag de facto raczej na tym nie skorzysta, sprawa jest nieco rozdmuchana. Co innego gdyby były problemu z kontraktem dla Deutsche Bahn.

del-25032021
0
Dołączył: 2010-11-17
Wpisów: 46
Wysłane: 20 marca 2015 11:49:51 przy kursie: 24,27 zł
Dzisiaj wyniki ciekawe co pokażą, liczę na dobrą dywidendę oraz spełnienie prognoz :)

Póki co cieszy fakt, że nie ma opóźnień w produkcji Flirtów dla PKP IC oraz że spółka dynamicznie się rozwija:

www.sadeczanin.info/gospodarka...

xlogic
0
Dołączył: 2012-03-13
Wpisów: 121
Wysłane: 20 marca 2015 12:31:55 przy kursie: 24,27 zł
Ze spełnieniem prognoz nie powinno być problemu, szczególnie jeżeli chodzi o zysk netto, bo spółka już prawie wyrobiła prognozy przez 3 kwartały.

Ciekawe komentarze są w linku, który wkleiłeś. Wygląda na to, że pracownicy nie są zbyt zadowoleni z pracy w Newagu, a szczególnie z wysokości wynagrodzeń. W dobrych pracowników warto inwestować i mam nadzieje, że Newag prowadzi pod tym względem odpowiednią politykę. W długim terminie opłaca się utrzymać pracowników z doświadczeniem, którzy znają się na rzeczy nawet za cenę zwiększenia kosztów produkcji.

Bardzo mi się podoba, to co firma robi, dlatego życzę jej i jej pracownikom jak najlepiej.


kaz17
0
Dołączył: 2015-01-12
Wpisów: 55
Wysłane: 12 maja 2015 17:24:26 przy kursie: 22,93 zł
nie uważacie, że ZJ skraca się trochę na Newagu, albo zrobi podobny numer jak dziś na Polnej (zwiększy dywidendę powyżej planowanej z zysku lub kapitału zapasowego) ?

totmes4
0
Dołączył: 2012-04-07
Wpisów: 108
Wysłane: 1 czerwca 2015 22:43:19 przy kursie: 21,72 zł
Proszę o analizę raportu spółki.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 1 czerwca 2015 23:01:41 przy kursie: 21,72 zł

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 7 czerwca 2015 17:23:19 przy kursie: 21,90 zł
Omówienie sprawozdania finansowego za 1-szy kw. 2015r. GK Newag

Firma ma stosunkowo krótką historię wyników, ale można już z nich wycisnąć kilka spostrzeżeń.


Po pierwsze, wygląda na to, że firma rośnie. Chociaż fluktuacje kwartalnych poziomów przychodów są znaczne.


kliknij, aby powiększyć


Obawiam się jednak, że wynika to ze specyfiki działalności. Proszę zauważyć, że działalność Grupy opiera się na obsłudze zleceń. Nie jest to zatem proces ciągły. Dotyczy to zarówno obszaru usług, jak i produkcji.

W zakresie usług firma przyjmuje zlecenia naprawcze i modernizacyjne, co z natury rzeczy oznacza pewną ich unikalność. Unikalność ta jeszcze bardziej daje o sobie znać w przypadku segmentu produkcyjnego. Tutejsze zlecenia mają wręcz charakter projektów, wymagając czasami wręcz działalności badawczo-rozwojowej nakierowanej na spełnienie specyficznych wymagań kientów.

Nieregularność przychodów wynikającą właśnie z takiej „projektowej” organizacji działalności dobrze widać w rocznym zestawieniu segmentowym za lata 2014r. w porównaniu do roku 2013. Przykładowo: segment napraw i modernizacji taboru kolejowego przyniósł przychody w kwocie 176m złotych wobec 286m w 2013 roku. A na przykład przychody z podsegmentu obsługi elektrycznych zespołów trakcyjnych spadły ze 196m do 42m.

Mimo tej „chybotliwości” kwartalnych przychodów business model jest regularny i przewidywalny. Poniżej zysk brutto na sprzedaży w zależności od wysokości przychodów.


kliknij, aby powiększyć


Jak widać niespodzianki zdarzają się tu sporadycznie. Choć należy być przygotowanym na odchylenia rzędu 10 milionów złotych. To mimo wszystko sporo w stosunku do bazy, czyli oczekiwanych kwot zysku w przedziale 20 – 70m złotych.

W miarę wzrostu koszty organizacji oczywiście rosną. Mamy tu jednak bardzo ładny efekt skali:


kliknij, aby powiększyć


Wyniki operacyjne Grupy wyglądają więc obiecująco, a wszystkie te mniej lub bardziej skomplikowane zależności sprowadzają się do prostego schematu: zysk netto Grupy w widoczny sposób podąża za przychodami.


kliknij, aby powiększyć


Wniosek z tego, że to głównie od zdolności pozyskiwania zleceń będzie zależała kondycja firmy. W sumie nie jest to chyba zaskakujące.

W tym kontekście za szansę należy uznać fakt, iż wchodzimy w nową perspektywę budżetową UE. A wraz z nią na horyzoncie pojawiają się środki finansowe na modernizację kolei (wraz z programem Connecting Europe).

Cytat:
W ocenie Zarządu Spółki rozpoczęcie inwestycji w nowy i zmodernizowany tabor kolejowy finansowanych z nowej perspektywy finansowej środków europejskich, będzie miało istotne znaczenie dla perspektyw działalności Spółki w roku 2016 i latach kolejnych.


Natomiast co do najbliższej przyszłości czytamy, że…

Cytat:
W ocenie Zarządu, na rynku krajowym w II półroczu bieżącego roku, można spodziewać się rozpoczęcia postępowań przetargowych na dostawę od 10 do 40 jednostek spalinowych i elektrycznych zespołów trakcyjnych. (...) W segmencie lokomotyw elektrycznych, trwa postępowanie przetargowe PKP Cargo na dostawę 10 wielosystemowych lokomotyw. W segmencie modernizacji lokomotyw spalinowych, Spółka spodziewa się popytu na poziomie ok. 5-15 lokomotyw.


Jak zawsze są jednak zagrożenia:
- Firma po części zaopatruje się w euro, tymczasem dopiero próbuje swych sił w zakresie sprzedaży na rynki zagraniczne;
- Oczywiście daje o sobie znać specyfika polskiego rynku, czyli beztroskie podejście do planowania i strategii. W prospekcie emisyjnym czytamy:

Cytat:
Brak w Polsce długofalowego planu zakupów i modernizacji taboru kolejowego oraz prawdopodobieństwo niewykorzystania w pełni możliwości dofinansowania uzyskiwanego z funduszy europejskich, mogą doprowadzić do niepełnego wykorzystania możliwości produkcyjnych Grupy.
Na Datę Prospektu w Polsce nie został przyjęty długofalowy plan zakupów i modernizacji taboru kolejowego, czego efektem jest dokonywanie jedynie jednostkowych zleceń dotyczących modernizacji taboru kolejowego oraz zakupów ograniczonego wolumenu produktów oferowanych przez Grupę lub zakupów ich krótkich serii, co skutkuje brakiem stałej liczby zamówień.


- Kolejna sprawa to oczekiwane przez Zarząd nasilenie konkurencji w branży. Mając na uwadze, jak to wyglądało w przypadku inwestycji drogowych finansowanych z poprzedniej perspektywy budżetowej, trzeba zachować czujność.

Zważenie szans i zagrożeń należy oczywiście do Inwestorów. Firma jest jednak interesująca.


>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj
Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Ammianus
52
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2011-12-05
Wpisów: 688
Wysłane: 5 września 2015 14:48:18 przy kursie: 15,32 zł


Spółka ze stajni Pana Jakubasa w zasadzie nie żyje na forum.
Kurs obsunął się ok 40% w ciągu ostatniego półrocza, mimo sporych oczekiwań co do potencjału firmy, notując historyczne minima, a na dokładkę rozpoczęły się ciekawe harce:

Spółka Leo Production złożyła wniosek o ogłoszenie upadłości likwidacyjnej Newagu. Zdaniem Newagu wniosek jest "oczywiście bezzasadny" i został złożony w złej wierze - podał Newag w komunikacie.

Element gry o ew. przejęcie?


Washington Irving
0
Dołączył: 2014-04-10
Wpisów: 165
Wysłane: 7 września 2015 10:13:52 przy kursie: 14,71 zł
Zakładam, że to jakiś podwykonawca chce ich przycisnąć - chcą się sprzedać, to można z nimi pogrywać, tego typu wnioski, niezależnie od ich zasadności, będą dyskontowały cenę sprzedaży.

Paniki na kursie nie widać, choć spadek jest zauważalny. Być może okazja do kupna, choć wiadomo, że rynek może czegoś nie wiedzieć, a już zwykli szarzy inwestorzy indywidualni to z pewnością.

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 7 września 2015 10:30:45 przy kursie: 14,71 zł
Dokładniej to z informacji do Newagu wynika, że to jest jakiś podwykonawca ich podwykonawcy.

totmes4
0
Dołączył: 2012-04-07
Wpisów: 108
Wysłane: 18 marca 2016 22:42:03 przy kursie: 14,39 zł
Proszę o analizę raportu.

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 22 marca 2016 17:05:34 przy kursie: 14,20 zł
Omówienie wyników za 2015 rok dla GK Newag

W firmie dał o sobie znać opisywany w poprzednim omówieniu schemat.


Chodzi oczywiście o nierównomierność wyników w perspektywie kwartalnej. Ostatni kwartał minionego roku wypadł doskonale. Ale, jak już wspomniano, model biznesu jest tu specyficzny.
Ma to też bezpośrednie przełożenie na biznes, o czym możemy przeczytać w tym artykule z grudnia 2015r.:

Cytat:
(…) spółka jest w okresie zwolnień grupowych, które przewidują możliwość utraty pracy nawet przez 500 osób.
(…)
Zwolnienia są konsekwencją braku zgody związkowców na roczny okres rozliczeniowy pracy w tzw. równoważnym czasie. Zarząd firmy chciał, żeby pracownicy w okresie zastoju produkcji nie przychodzili do pracy, a wolne godziny nadrobili, gdy będzie jej więcej.


Ponownie zwracam uwagę, że ta nieregularność obciążenia pracą może mieć wpływ na wycenę. Rozhuśtane odczyty z kwartału na kwartał to dodatkowe ryzyko. Inwestorzy stosujący mechanicznie modele uwzględniające takie ryzyko, będą automatycznie stosowali większe dyskonto przy kalkulowaniu atrakcyjnej dla nich ceny akcji.

Warto też wspomnieć dużą koncentrację dostaw do poszczególnych klientów: Koleje Mazowieckie – 20,47%; PKP – 17,94%; Stadler Polska – 17,95%.

Daje to wprawdzie pozostałym okazję, aby nabyć tytuł po niższej cenie. Jednakże sytuacja zmniejszonego popytu na akcje (w stosunku do firmy o podobnych parametrach finansowych, ale mniejszym, postrzeganym ryzyku) powinna być permanentna. Zatem teoretycznie rzecz biorąc, przewagi nie da się zrealizować w postaci zysków na kursie, a jedynie w postaci większego zwrotu z dywidendy. To w niej należy szukać ewentualnej, drzemiącej alfy.

Problem można łagodzić, analizując dane z dłuższych okresów i tutaj wypatrywać trendów i schematów. Dlatego będziemy się dalej przyglądać Grupie w ujęciu dwunastomiesięcznym. Zresztą tak, jak postrzega ją Zarząd, o czym świadczy próba wprowadzenia rocznego okresu rozliczeniowego czasu pracy.

Rok 2015 w stosunku do poprzedniego to całkiem ładny progres przychodów: 1,035m zł wobec 0,9m złotych w 2014. I ponownie mamy spory rozrzut, jeśli chodzi o asortyment:
- W miarę stabilne (choć mniejsze) przychody z usług napraw i modernizacji taboru.
- Znacznie lepsze przychody ze sprzedaży zespołów trakcyjnych.
- Zerowa sprzedaż lokomotyw.
- Jakiś drobiazg ze sprzedaży systemów sterowania (wobec zera rok temu).
- Niemalże podwojone (46m wobec 26m) pozostałe wyroby i usługi. Czego akurat nie postrzegam pozytywnie, bo „pozostałe” sugeruje „incydentalne”.

Wzrostowi sprzedaży nie towarzyszył wzrost rentowności tejże. Marża spadła z 20,4% do 18,7%. Co wpisuje się w schemat pewnej nieregularności firmy. Nominalnie mamy wzrost zysku brutt na sprzedaży, choć może być on nieco rozczarowujący: prawie równe +10m złotych. Na pierwszy rzut oka to sporo, ale ten postęp uzyskano na wzroście sprzedaży o +135m. A to oznacza inkrementalną marżę w okolicach 7%.

Zatem biznes w swoich podstawach zaznaczył się pozytywnie, ale bez rewelacji. A wzrost kwoty zysku brutto na sprzedaży jest trochę zwodniczy.
Tym bardziej, gdy spojrzymy na niższe partie rachunku zysków i strat. Zysk operacyjny spadł ze 114,8m zł do 89,1m złotych!

Decydująca jest tu linia „pozostałych”.
Po pierwsze mamy bardzo wysoką bazę, jeśli chodzi o pozostałe przychody operacyjne: „tylko” 9,8m zł wobec 21,2m rok temu. W poprzednim roku Grupa wykazała spore kwoty z rozwiązania odpisów i rezerw oraz wyceny nieruchomości. A także wielu drobniejszych elementów. Wszystko to złożyło się na kwotę, którą trudno było w tym roku doścignąć. To można by traktować przychylnie. Tegoroczny wynik jest pod tym względem „czystszy”.

Po drugie jednak mamy pozycję pozostałych kosztów operacyjnych. A w niej wzrost z 24,2m zł do 41,4m złotych. Wewnątrz można znaleźć większe (7,1m vs. 2,2m) odpisy aktualizujące na zapasy i należności. Odpisy są oczywiście „niegotówkowe”, ale jeśli zostaną skonsumowane, to znaczy, że gotówka ta nigdy do firmy nie wpłynie.

Znacznie gorzej wygląda jednak pozycja kar umownych. Wzrosły z 10m do 21,6m złotych. Uważam, że do kwoty tej powinniśmy podejść na zasadzie non-GAAP i na potrzeby analityczne dokonać jej reklasyfikacji do zysku brutto na sprzedaży. Dlaczego? Ponieważ tytuł „kary umowne” oznacza, że firma nie wywiązała się z podjętych zobowiązań biznesowych. O ile można traktować tę wielkość jako wynik zdarzenia jednorazowego, to jednak z pewną ostrożnością. W zeszłym roku było tych kar na prawie 10 milionów złotych. Mamy tu zatem jakąś powtarzalność i / lub specyfikę biznesu.

A gdyby rzeczywiście przeklasyfikować te kary do ZBnS, to wynik ten spadnie ok. 172m zł za rok 2015 i ok. 174m złotych za 2014. Ponieważ to prezentacja pro forma, poprzestańmy na stwierdzeniu, że wyniki są porównywalne w okolicach 170 – 175m. Wzrost sprzedaży o ca. 135m złotych nie przyniósł zatem znaczącego efektu w odniesieniu do wyniku.

A do tego jeszcze wynik obciąża 6,9 miliona zł dodatkowych kosztów zarządu.

Dalej mamy nieco odciążającą linię finansową oraz znacznie lepszy podatek, co w efekcie daje ok. 65m złotych zysku netto wobec ponad 78m rok temu.

Moim zdaniem miniony rok nie przyniósł rewelacji. Wyniki za 2015 wykazują pewną wewnętrzną słabość: rosnąca sprzedaż nie pociąga za sobą wzrostu zysku. Z kolei część tego zysku została „zrobiona” przez linię fiskalną.

Nie pomaga też brak porozumienia ze związkami. Chociaż, biorąc pod uwagę materię sporu, o porozumienie może być trudno. Zarząd dąży do ograniczenia funduszu płac, podczas gdy firma jest przedstawiana jako wzrostowa, innowacyjna i przyszłościowa. W ubiegłym roku zakończono znaczące inwestycje rozwojowe: w centrum lakiernicze, zakupy sprzętu oraz we własność intelektualną.

Potrzeba jeszcze trochę czasu, aby wyrysowały się długoterminowe zależności, tak aby móc szacować, dokąd Grupa zmierza.. Na razie odczyty są niejednoznaczne.
- Z jednej strony nominalnie wszystko wydaje się być w porządku.


kliknij, aby powiększyć

(*) ZBnS – zysk brutto na sprzedaży
(**) ttm – trailing twelve months – krocząca suma dwunastomiesięczna

- Z drugiej strony jednak ujęcie relatywne wykazuje wewnętrzne słabości. Już teraz niepokoi zniżkująca rentowność na poziomie ZBnS.


kliknij, aby powiększyć

(*) niebieska linia – odczyty kwartalne
(**) czerwona linia – odczyty wg dwunastomiesięcznej sumy kroczącej

W efekcie nie widać tu dźwigni operacyjnej – zysk brutto na sprzedaży nie rośnie w takim tempie, jak sprzedaż.

Rozchwiany jest również operacyjny cash flow. Wprawdzie podstawowe przepływy są dodatnie, jednak duży wpływ kapitału pracującego powoduje, że CFO oscyluje wokół zera.
Optymistycznie wygląda za to zaznaczony, wzrostowy trend. Grupie udaje się w pojedynczych kwartałach generować coraz większe kwoty. Niemniej jednak są to kwartały pojedyncze.


kliknij, aby powiększyć


O ile biznes Grupy wydaje się zrozumiały, co zachęca do zainteresowania, o tyle je „profil” finansowy to inna historia. Gdyby na giełdzie przyznawano punkty za poziom trudności, inwestorzy dostaliby jej już za sam „profil finansowy” Newagu. Niestety takich punktów się nie przyznaje.

Zamiast tego należy liczyć, że efekty przyniesie program inwestycyjny oraz skłonność do angażowania się w postęp techniczny.


>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj
Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 22 marca 2016 17:07

aksu
0
Dołączył: 2015-02-26
Wpisów: 193
Wysłane: 30 marca 2016 20:03:22 przy kursie: 15,88 zł
Dzisiejszy wystrzał kursu przy w sumie czerstwym i dobrze znanym zdarzeniu (kontrakt na EZT dla Małopolski) pokazuje, że chyba na tej spółce teoria Dowa niezbyt funkcjonuje. A szkoda bo spółka zasługuje, żeby trochę na niej pograć love4

W każdym razie w krótkim czasie wysyp takich zamówień jak dzisiejsze będzie spory (+Nevelo w niedalekiej przyszłości)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE newag
  • Akcjonariusze Newagu zdecydowali o zwiększeniu kwoty dywidendy do 2 zł na akcję
    Akcjonariusze Newagu zdecydowali o zwiększeniu kwoty dywidendy do 2 zł na akcję

    Akcjonariusze Newagu zdecydowali o przeznaczeniu na wypłatę dywidendy za 2024 rok kwoty 90 mln zł, co stanowi 2 zł na jedną akcję. Dniem dywidendy, w której uczestniczyć będą wszystkie 45 000 001 akcji spółki, będzie 18 czerwca 2025 r., a dniem wypłaty 27 czerwca 2025 r.

  • Powyborcze spadki na GPW, w grze banki, CI Games, Newag i Saule
    Powyborcze spadki na GPW, w grze banki, CI Games, Newag i Saule

    Poniedziałkowa sesja na giełdzie w Warszawie rozpoczęła się od spadków. Rodzimy rynek akcji jest dziś najsłabszy w Europie. Ciążą mu zarówno wyniki wyborów prezydenckich w Polsce, jak pogorszenie nastrojów na rynkach globalnych wywołanych cięciem ratingu Stanów Zjednoczonych. Wydaje się, że inwestorzy powinni przygotować się na kilka chłodniejszych tygodni na warszawskim parkiecie.




3 4 5 6 7

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,284 sek.

ymusxpea
xggygldu
uehnfknl
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
xyrwtutl
ibmkjdit
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat