PARTNER SERWISU
rlfncmjj
425 426 427 428 429
baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 25 lipca 2016 12:00:39 przy kursie: 94,20 zł
aircanada15 napisał(a):

Wyraźnie napisałem "W1 zarobił na siebie i to z nawiązką" - nie mówiłem nic o okresie bezpośrednio po premierze. Czyżbyś znowu miał problemy z interpretacją prostego tekstu ? Piszecie o zarabianiu do 2010, a wklejacie dowody wielkiego zadłużenia spółki z 2015 roku. Wybacz, osobom z przeciętnym IQ, tak jak ja, ciężko czasem nadążyć...
Przeskakując do 2011r. - sprzedano wtedy 400 tys. kopii jedynki i nie były to jakieś wielkie przeceny. Bodajże w 2013 rozeszło się nawet więcej kopii jedynki niż dwójki. BTW. oceny na metacritic 86 i 8.5 wskazują na dość udaną produkcję.

W3 radził sobie słabo w starej epoce ? No tu ja już zupełnie się pogubiłem :(
Chyba ostatnio odświeżałeś sobie "Powrót do przyszłości" na Blue-Ray, tyle tych skoków w czasoprzestrzenii u ciebie.

Ty tego nie dostrzegasz ale sam jesteś w amoku. Porównujesz różne gry i różne epoki a wrzucasz w to jeszcze "trzeci wymiar" - porównujesz zarobek W1 z 9 lat do zarobków TWOM z 1,5 roku czy do zarobków gry której jeszcze nie ma a nawet nie wiem jaka to gra.
Powiem więcej nie wiemy jeszcze jaka to gra a już sugerujesz, że spółka nie ma szans na tej grze zrobić kolejnego kroku w rozwoju.
Prześledź swoje wpisy i może zrozumiesz o czym piszesz bo sam już chyba się pogubiłeś.
Fanatykom CDR na tym wątku dziękujemy...wave
Można rozmawiać ale tylko z ludźmi którzy potrafią przyjąć do wiadomości proste fakty.
Gdyby nie zabiegi związane z ratowaniem upadającej spółki nie byłoby dzisiejszych "zarobków" na W1. Może Ty tego nie zrozumiesz ale są inni. Nie chcę aby spółka szła drogą CDR pisząc za pożyczone pieniądze dużą grę bo mogłaby mieć mniej szczęścia jak CDR. Bo 11bit nie ma jakiegoś sentymentu i nikt by ich nie dokapitalizowywał.
Ale skończmy już ten wątek bo to temat bolesny dla Ciebie i innych fanów CDR i nigdy nie przyznasz, że bez wsparcia ze strony Optimusa i emisjom akcji w 2010 nie byłoby ani aktualnej sprzedaży W1, premiery W2 czy W3.
Nie przesądzam, że 11bit kiedykolwiek będzie tak duże jak CDR czy Paradox dziś ale nie można tego wykluczyć. Kto tak twierdzi nie ma pojęcia o biznesie tym właśnie. Przykładem CDR czy Paradox właśnie - który kiedyś też zaczynał od początku.
Masz się za wielkiego znawcę ale chyba brak podstaw wyobraźni tak można wnioskować. Czy tylko Twoje spółki mogą rosnąć w kosmos - trochę realizmu.

Nie umniejszam CDR ciesz mnie ich sukces ale dopiero teraz otworzyły się przed nimi niemal nieograniczone prespektywy. Są okraniczone jedynie własnymi pomysłami. Jeśli zrobią CP na odpowiednim poziomie (a mają na to szanse i pieniądze) po sukces może być nawet 2-3 razy większy niż z W3. Pozostaje utrzymanie standardu z W3 i nie mają się co śpieszyć. Nie jest tu problemem czas i finanse więc premiera w 2018 czy nawet 2019 nie powinna nikogo martwić. Najważniejsza jest jakość. Zakres wzrostu na CDR jest dość trudny do oszacowania patrząc na wzrost pod W3. Do premiery CP możliwe jest nawet podwojenie kursu. Ale to nie moja bajka...Think

Takie same możliwości widzę na 11bit temat TWOM był już dość mocno wyeksploatowany a Zarząd nie chce (jak mówili) żyłować tematu choć może kiedyś z inną koncepcją wrócą do tematu.
Dlatego jak najbardziej sensowne jest stworzenie nowej marki dające kilka razy większe możliwości rozwijania tematu. Dlatego zakładam znacznie większe możliwości zarobku tutaj niż na CDR.
Posądzanie mnie o fanatyzm jest fantasmagorią. Bo to nie ja zaprzeczam rzeczywistości. Nie daję gwarancji sukcesu i widzę słabe strony. Czasem nawet krytykuję spółkę. U fanatyków CDR nie zauważyłem takich zjawiskThink Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 25 lipca 2016 12:13

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 25 lipca 2016 13:10:19 przy kursie: 94,20 zł
anty_teresa napisał(a):
Cytat:
nawet po sprzedaży 1 mln kopii tylko częściowo pokrył koszty produkcji w 2011 roku poszło info ze zarobili 3 mln PLN na czysto po 4 latach dystrybucji, czyli ok 1 mln $ , przy budżecie ok 20 mln $

Możesz dać jakiś link do tej informacji?
EDIT: OK. Już znalazłem w reko BZWBK

raczej w reko DI BRE salute


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 25 lipca 2016 17:48:56 przy kursie: 94,20 zł
Ja akurat widziałem w reko BZWBK. Informacja ta była publiczna, najprawdopodobniej podana na jakimś spotkaniu z analitykami. Przykładowo poniżej jest już w 2010 r. nota od PKOBP z informacją o zyskach z pierwszej części Wiedźmina. Kontynując wątek porównywania spółek chciałbym tylko zauważyć, że CD Projekt wchodząc z Wiedźminem dostawał od 20 do 30 proc. ceny sklepowej netto, a nie jak to ma miejsce w przypadku dystrybucji elektronicznej na poziomie 70 proc.

Cytat:
Doliczając kilka lat produkcji to wychodzi, że na lokatach zarobili by kilka razy więcej

Ciekawe tylko jaki podmiot dałby im darmową kasę na trzymanie tych pieniędzy na lokatach he?
Cały czas twierdzę, że porównywanie tych spółek jest błędem. Choćby dlatego, że jak napisano nawet w powyżej zalinkowanej rekomendacji:

Cytat:
...produkcja gier RPG rzadzi sie innymi prawami ni; produkcja FPS-ów jak „Sniper”. W przypadku RPG
zazwyczaj koszty produkcji sa znacznie wy;sze, ale w zamian za to seria mo;e byc długo kontynuowana, a
dzieki rozpoznawalnosci tytułu i ni;szym kosztom produkcji kolejnych czesci, przynosza one zysk pokrywajacy
z nawiazka koszty pierwszej czesci.

RPGi są longsellerami najczęściej i dlatego inaczej trzeba trochę patrzeć na takie gry: Fallout, Baldur’s Gate, Mass Effect, The Elder Scrolls, Ultima, Dagon Age.




PS: Proszę przestać pisać ad persona! Następne takie posty będą kasowane!
Edytowany: 25 lipca 2016 18:07


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 25 lipca 2016 18:39:11 przy kursie: 94,20 zł
Zgadza się Teresa to są longsellery i chyba nikt nie ma co do tego wątpliwości i po zwróceniu się czy nie po jakimś czasie cena spada i zyskuje nowych użytkowników - to norma nie tylko w tej branży - wraz ze spadkiem cen każdy artykuł zyskuje na popularności.
Tak to działa.
Jak sami widzimy TWOM też stał się takim longsellerem - pomimo tego, że nikt wcześniej nie dałby za to grosza. Sam zakładałem zauważalną sprzedaż na max 6-9 miesięcy.
Nikt nie podważał jakim sukcesem był W1 w swoim czasie ale było to "niemal sepuku" spółki. Przecenili swoje możliwości i ciągnęło się to za nimi latami. Wygodniejszy i bezpieczniejszy jest model 11bit - stopniowego wzrostu.
Jaki będzie tutaj skutek przekonamy się za rok, 2 ...5 mam nadzieję, że nie będą "cierpieć" jak CDR w czasie swojego wzrostu. Cała dyskusja była na pograniczu bo są tacy do których trudno trafić z faktami. Faktem jest też mega sukces W3 i tego się trzymajmy. Oby CP był jeszcze większym sukcesem. Mają teraz inną sytuację i spory komfort - zobaczymy co teraz osiągną. Stać ich na perfekcyjne dopracowanie gry i dużą część marketingu z własnej kasy - co powinno dać dużo lepszy % ze sprzedaży - mniejszy haracz dla partnerów...Angel Wydaje mi się, że prawdopodobne może być nawet podwojenie zysków o ile gra będzie faktycznie świetna i ciekawa.
Ale tutaj czekajmy już na Beatcop bo wygląda coraz ciekawiej i może faktycznie dorzucić coś do wyników. Ciekawi mnie kiedy będzie wiadomo coś z podziałem kasy z planszówki - jaka część tortu przypadnie dla spółki.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 25 lipca 2016 18:40

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 25 lipca 2016 18:48:02 przy kursie: 94,20 zł
Ja porównywałem wyniki finansowe do kapitalizacji. Równie dobrze mógłbym porównywać do CIGa z 2010/2011, ale ta firma za wiele błędów popełniła potem czego 11bit ze swą mega ostrożnościową polityką wydawania kasy chce uniknąć. Poza tym produkty CIGa słabo były oceniane.W moich poròwnaniach odnosiłem się do kapitalizacji i osiągnieć CDR w latach 2010/2011 i porównywałem je z 11bit ,bo wbrew krążącej opinii CDR nie był wcale takim kosiarzem. Sukcesywny rozwòj doprowadził do tego co jest tu i teraz. CDR project od powstania zajęło to prawie 30 lat, od momentu tworzenia gier 13 lat. Moim zdaniem 11bit rozwija się póki co zdecydowanie szybciej, co nie znaczy że kiedykolwiek osiągnie kapitalizacje np. 3mld pln. Natomiast uważam ,że potencjał do wzrostòw jest jak najbardziej z obecnego poziomu kapitalizacji na wyższy.

P.S mówisz o gatunkach, póki co nie wiemy czym ma być industrial, wiemy że to m być dużo bardziej komercyjny gatunek niż TWoM, sama nazwa(ta właściwa) wskazywać czym będzie.No chyba ,że ty już coś więcej wiesz.
Edytowany: 25 lipca 2016 19:02

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 25 lipca 2016 19:39:15 przy kursie: 94,20 zł
W ostatnich dniach pojawiło się sporo recenzji wersji demo Beat Cop.

Cytat:
The phrases and comic moments are somewhat repetitive and will need more variety to stop it becoming boring, however, but the important thing is that it lays down the basics for a funny, light-hearted experience that can be built upon and improved. For now, though, it plays well, the art style works fantastically and there is a lot there to be excited for.


www.gamereactor.eu/news/439863...

Cytat:
So far, then, Beat Cop is an interesting excursion into mundanity and violence, and one in which everybody has to have a little bit of dirt on them if they want to make any progress whatsoever. Whether it can sustain its intrigue as the days go on is another matter, but for a point and click corruption sim set in such limited surroundings it's already got my interest.


www.videogamer.com/pc/beat_cop...


Cytat:
The graphics and sound quality suit this type of game, especially when hearing the sirens go off when you catch a thief, it really makes it feel like you’re watching an actual cop show rather than playing one and the storyline so far seems to be interesting.

I’m quite excited to see how the developers will continue to build this game up and what else they will add in.


www.blotgaming.com/articles/be...


Cytat:
Beat Cop has a ton of potential, and it’s remarkable that even a game about giving parking tickets can be so compelling. As it is now there’s too much repetition in the things people say and there doesn’t feel like there’s quite enough to do, but these are all things that are being worked on. I’m curious to see where they take Kelly’s story and how the game changes up until its release at the end of the year.


therevoluzionne.com/daily-news...


Do tego mamy wiele filmów na youtube z dość dużą ilością pochlebnych komentarzy.

thumbright

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 26 lipca 2016 09:53:00 przy kursie: 93,50 zł
Rano został opublikowany ciekawy artykuł analizujący aktualny stan branży gier
Zawiera analizę kilku najbardziej granych (znanych) spółek tego sektora. W analizie ujęto stan aktualny i najbliższe perspektywy. Co ciekawe dla 11bit poziom wzrsotu kursu jest sugerowany na co najmniej 105zł ....Angel wygląda to interesująco Angel
Celem dla CDR 40zł a CIG 30zł. Dobre perspektywy - warto poświęcić kilka minut bo dość fajny opis.

Producenci gier mogą drożeć
www.parkiet.com/artykul/26,148...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 26 lipca 2016 10:25:33 przy kursie: 93,50 zł
Zaiste ciekawy, szczególnie ze względu na timing.
Tak się składa, że w dniu wczorajszym na SW ukazał się raport: Analiza fundamentalna 7 giełdowych producentów gier.
Cytat:
Lato 2016 roku należy do Pokemonów...

I patrząc na dzisiejszy wysyp klonów w rzepie i na podłodze, trudno nie zgodzić się z Autorem.

www.stockwatch.pl/wiadomosci/r...

11 bit team member
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-10-14
Wpisów: 112
Wysłane: 28 lipca 2016 12:50:18 przy kursie: 91,77 zł
Dzień dobry
Na naszym forum inwestorskim (zapraszamy do korzystania z niego) wyjaśniliśmy już wątpliwości związane z tym wpisem. Poniżej przeklejamy odpowiedź.

Zwracamy uwagę, że link odsyła do witryny Games Republic (podstrony dedykowanej "Beat Cop").
Sformułowanie "Jesteśmy częścią 11 bit studios, więc kupując tutaj wspierasz nas bezpośrednio" dotyczy zatem serwisu Games Republic, który jest częścią Grupy 11 bit studios a nie studia Pixel Crow, które produkuje "Beat Cop" i jest niezależnym od naszej Grupy studiem deweloperskim.

Pozdrawiamy

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 15 sierpnia 2016 09:54:26 przy kursie: 98,99 zł
Industrial to kot w worku jeszcze przez trzy tygodnie. Niemniej Snajper3 kotem nie jest. Raczej zbukiem. Było to widać na otwarciu preordera na steam, gdzie przez raptem parę godzin liznął ok. 50 miejsca. Gra kalka, bez multi. Odważę się wysunąć tezę, że Beat Cop przyniesienie większy zysk 11BIT NIŻ S3 CIG. Spółki te nie powinny mieć równej wyceny. One powinny się zamienić poziomem wyceny.


faraquet
19
Dołączył: 2010-09-14
Wpisów: 130
Wysłane: 15 sierpnia 2016 10:26:38 przy kursie: 98,99 zł
https://tower57.gamesrepublic.com/ - a tak z kolei wygląda kolejna gra z launchpada.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 15 sierpnia 2016 11:44:55 przy kursie: 98,99 zł
Fajna strzelanka. Rekinek oczywiście nie rozumie różnicy pomiędzy nią a Anomaly.
Co ciekawe została rok temu ufundowana na kickstarterze. 2000 osób wrzuciło 50 tysięcy euro.
W sieci można znaleźć dużo fragmentów gry, a 11bit zarzucił na razie tylko, krótki zwiastun.

Tower57 gameplay trailer

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 15 sierpnia 2016 15:26:27 przy kursie: 98,99 zł
Czyli ta gra to taki odgrzewany kotlet. No ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 15 sierpnia 2016 16:17:40 przy kursie: 98,99 zł
Rekinek napisał(a):
Czyli ta gra to taki odgrzewany kotlet. No ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.


Nie dziwię się, że tyle osób przeszło obok TWOM, będąc takimi ignorantami w świecie gier. Jeśli już nie kumasz bazy, to wykaż trochę otwartego umysłu. Zadaj pytania pomocnicze, by móc ocenić potencjał danego produktu.

Nie, to nie odgrzewany kotlet, w sensie ta gra nie miała premiery. Prezentowane dotąd fragmenty rozgrywki pochodzą z kolejnych etapów produkcji, którymi dzielili się autorzy.
Grałem w wiele podobnych tytułów i niektóre wciągały mocno. Tower57 trudno jednak ocenić nie mając pada czy myszki w ręku i nie grając w nią. Potrzeba zatem recenzji. Niemniej potencjał po kategorii gry oceniam na niższy niż Beat Cop. Co nie znaczy, że nie może przynieść fajnych dochodów, jeśli okaże się bardzo grywalnym tytułem.

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 15 sierpnia 2016 16:36:29 przy kursie: 98,99 zł
O widzisz Rif fajnie że zauważyłeś choć też nie znasz szczegółów że potencjał gry jest mniejszy. Bo i co ta gra może mieć innowacyjnego żeby gracz ją kupił? Ot kolejna strzelanka i to nie w 3D, dlatego pierwsze skojarzenie było z Anomaly. Larum na forum że 11Bit nie jest wyceniany na 500mln, no chyba na dzisiaj już wiemy dlaczego. Czasami sobie myślę że firma z taką kapitalizacją i takimi ambicjami nie powinna rozmieniać się na drobne i brać z rynku co popadnie, a bardziej przydałoby się skupić na pracy nad tytułem który ma Ich przenieść w nowy wymiar.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 15 sierpnia 2016 16:57:10 przy kursie: 98,99 zł
Potencjał mniejszy nie znaczy,ze znikomy.Obstawiam,ze w ciągu dwóch lat może sprzedać się w nakładzie 400k-800k.Im większe portfolio tym większe zyski w każdym kolejnym kwartale.Te małe gry sprzedają się latami.To nie hity CIG, których dwa miesiące po premierze w przecenach prawie nikt nie tyka.
Obie gry z wydawnictwa 11bit wyglądają dużo lepiej niż popierdolki zapowiedziane przez Vivid.
Teraz czekamy na prezentację Industriala.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 17 sierpnia 2016 00:19:58 przy kursie: 102,40 zł
Rekinek napisał(a):
Czyli ta gra to taki odgrzewany kotlet. No ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.

To, że nie znasz się na grach o czym piszesz sam chyba się potwierdza. Ja wolę w tym temacie posiłkować się opiniami tych co znają się na tym lepiej niż ja.
Tobie także polecałbym przeczytać poniższe informacje na portalach specjalistycznych...Angel
Może zrozumiesz, że chyba nie masz racji.wave
To, że jest to niemieckie studio może być dodatkowym atutem - bo można oczekiwać dość dużego wsparcia w niemieckich mediach a dość duży rynek.
Mnie samego zaskakuje informacja, że będzie obsługiwać także archaiczną Amigę i to może być dodatkowy hit reklamowy.Angel


11bit studios pomoże małemu, niezależnemu niemieckiemu studiu Pixwerk wydać debiutancką produkcję Tower 57. Zaskakują przede wszystkim docelowe platformy.
Amiga wiecznie żywa - Tower 57 od niemieckiego studia Pixwerk pojawi się na pececie, PlayStation 4, Xboksie One i właśnie kultowej Amidze. Sztuka dla sztuki? Poniekąd tak, ale warto spojrzeć na to z innej strony. To świetny ruch promocyjny. Być może Tower 57 przeszłoby niezauważone, a tak wiele serwisów będzie miało powód, żeby o tym tytule napisać. W końcu gra z 2017 roku na starej konsoli - to nie zdarza się codziennie.
A Tower 57 pojawi się właśnie w przyszłym roku. Wydawcą jest 11bit studios, cenę gry ustalono na 15 dolarów. Tower 57 to staroszkolna produkcja, w której sami lub z innymi graczami strzelamy do wszystkiego, co się rusza i chce nam zagrozić. Banalne zasady, ale taka klasyczna rozgrywka potrafi wciągnąć, więc powinno być nieźle. Mnie Tower 57 zaciekawiło, bo 11bit studios - jak do tej pory - nie wypuściło chłamu. Tower 57 to kolejna po BeatCop produkcja, którą polskie studio wydaje i którą warto mieć na oku.
www.gamezilla.pl/newsy/2016/34...
Gra "Tower 57" tworzona przez niemieckie studio Pixwerk będzie wydana przez 11 bit studios. Gra będzie dostępna w 2017 roku. "Tower 57" ukaże się w wersji na PC, Mac, Linux oraz Amigę.
"To wyraźny ukłon w stronę bardziej zaawansowanych wiekiem graczy, którzy przed laty zaczynali przygodę z komputerami od tego typu sprzętu i mają związane z nim miłe wspomnienia" - powiedział prezes Grzegorz Miechowski, cytowany w komunikacie.
W "Tower 57" będą też mogli zagrać posiadacze konsol PS4 i Xbox One. Gra oferowana będzie za pośrednictwem platform cyfrowej dystrybucji, w tym Games Republic (należący do 11 bit studios serwis już rozpoczął przedsprzedaż tytułu) czy Steam. Cena detaliczna gry wynosiła będzie 14,99 USD.
"Mocno wierzymy w "Tower 57'. To doskonała produkcja wyróżniająca się światowej klasy grafiką w stylu pixel art oraz świetnie oddająca klimat najpopularniejszych strzelanek z lat 80-tych" - uważa Miechowski. Przypomniał, że na Gamescomie, w ramach działalności 11 bit publishing, prezentować też będzie grę "Beat Cop", produkowaną przez warszawskie studio Pixel Crow, której premiera planowana jest w tym roku.
biznes.onet.pl/gielda/wiadomos...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 17 sierpnia 2016 00:21

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 17 sierpnia 2016 11:27:34 przy kursie: 100,00 zł
Myślę, że to dobra informacja, że spółka ma to już za sobą. Szkoda, że nie wiemy jeszcze co to będzie ale to kwestia niewielu dni jak się dowiemy.... od dziennikarzy.
Złożenie wniosku to jeszcze nie sukces ale spory krok w tym kierunku - bez wniosku nie byłoby wsparcia Angel

Dzień dobry
Nie będziemy informować komunikatem giełdowym o złożeniu wniosku bo tego typu ruch nie ma, póki co, żadnego wpływu na wartość spółki. Dopiero pozytywne rozpatrzenie naszej aplikacji a przede wszystkim podpisanie stosownej umowy może mieć wpływ na wycenę firmy. Wówczas będziemy mieć podstawę do poinformowania o tym rynku. Możemy jednak potwierdzić fakt, że wystąpiliśmy o wsparcie :). Szczegóły wniosku zostawimy dla siebie choć liczymy się z tym, że dziennikarze śledzący tego typu tematy i piszący o NBCiR dotrą do tej informacji.....
Pozdrawiamy.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 18 sierpnia 2016 20:16:04 przy kursie: 98,51 zł
Tak sobie myślę że Teresa@ miał dużo racji pisząc o zagrożeniach oraz tłumacząc obawy inwestorów. A no widzimy że kapitalizacja 200mln a dochody za chwilę będą zależały od tego czy projekt o którym nic nie wiemy wypali. Tak sobie myślę że chyba bym wolał 5mln w kasie i dwa projekty typu Industrial niż 40mln i te pikseliki pokazane na targach. Firma chyba nie zauważyła że kapitalizacja to już nie 20mln i wymagania troszkę urosły. Ktoś powie że nie ma obaw bo w najgorszym wypadku mają kasę na kolejny projekt, ale to są kolejne 4lata i gdzie wtedy będzie kurs akcji.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 18 sierpnia 2016 20:44:55 przy kursie: 98,51 zł
Rekinek napisał(a):
Firma chyba nie zauważyła że kapitalizacja to już nie 20mln i wymagania troszkę urosły.


A skąd ty wiesz jakie dokładnie jest spojrzenie firmy na kwestię kapitalizacji i wielkości projektów w stosunku do niej ?

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



425 426 427 428 429

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,339 sek.

jwyxpnfr
qdgyiudt
rhfrujbl
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
eoyccnye
xdjdvapl
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat