pixelg
STARWARD - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

STARWARD [STA]

AKTUALNY KURS: 84,00 zł (-0,24%) 20-04-2021 09:00
anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
205
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 566
Wysłane: 28 grudnia 2019 11:27:05
bankrucik napisał(a):
anty_teresa napisał(a):
Panowie, tak tylko do zastanowienia... Co jest z punktu widzenia spółki i jej dotychczasowych inwestorów największym sukcesem? Zapis na 100 proc. akcji bez redukcji. To oznacza, że spółka najlepiej jak się dało oceniła popyt na swoje akcje i nie oddała ich zbyt tanio. Dla mnie nie jest normalne, że stopa zwrotu na dehiucie to 50 proc., przy czym na ten debiut czeka się średnio 6-8 miesiecy. SI postanowił uszczuplić tę premię i to jest racjonalne. Z punktu widzenia spółki redukcja na 20 proc. oznacza, że ktoś właściwie wycenił papier do IPO.


@anty_teresa
zwykle w większym stopniu zgadzam z tym co piszesz ale tutaj to trochę "poluzowałeś"

ile wg Ciebie jest warte ryzyko kupna waloru start-upu, niepłynnego i nienotowanego ( mogą nigdy nie wejść do notowań), bez produktu i zamrożenie kapitału na 6-8 miesięcy ?
jaki zysk uważasz za adekwatny?

chyba nie uważasz, że jako dawca kapitału mam zarobić liche 15% przy takim ryzyku?


To w jakiej sytuacji fundamentalnej jest spółka nie ma tutaj znaczenia. Może to być startup, może być biznes dojrzały. Nie mam na myśli stopy zwrotu z inwestycji jako całej, ale samej premii za upublicznienie.

Ta na dużych rynkach to ca 20 proc. Na NC w branży gamingowej w ciągu ostatnich 3 lat średnia i mediana to około 50 proc. W części wynika to z faktu spółek PlayWaya, który emisje obejmuje bardzo tanio, ale nie jest to jedyny powód. Po prostu gaming jest modny...

Elemis
Elemis PREMIUM
71
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 311
Wysłane: 22 czerwca 2020 22:56:44
Dobry Wieczór Polsko, strzałka @GRAF78 hello2


Cisza jak makiem zasiał od pół roku, ale coś mi podpowiada, że niedługo tu i ówdzie ogień znowu zapłonie. Tak jakby coś zaczęło się dziać ze stroną internetową spółki. A nawet dwiema - bo i specjalna dedykowana inwestorom powstała. Tak jakby media społecznościowe nieśmiało zaczęły wypełniać się jakimiś treściami - Facebook, Twitter. Debiut spółki na mocno rozgrzanym rynku gamingowym zdaje się być kwestią już na prawdę nieodległego czasu

Co do samej konferecji o której napisał @Graf - patrzę i oczy przecieram.

Wielki ( i zarobiony ) PLW, najgorętszy aktualnie Creepy, jeszcze w czerwcu warty 5 krotnie mniej Movie, całkiem ładnie też ostatnio wyrosły Bloober. No i nasza forumowa Rakieta. Fajne towarzystwo w sumie sobie wybrała. A może to ją ktoś wybrał z jakiegoś powodu? Think

Tylko dlaczego o istotnych wiadomościach tak mało słychać? d'oh!

Inwestorzy lubią dobre informacje. Lubią także dowiadywać się o nich odpowiednio wcześnie salute




indyan
21
Dołączył: 2011-04-11
Wpisów: 202
Wysłane: 24 czerwca 2020 09:50:54
Z wczorajszej (23.06.2020) prezentacji wynika, że w najbliższym czasie możemy spodziewać się nowej partii materiału odnośnie samej gry produkowanej przez studio - tytuł, ujawnienie książki będącej inspiracją dla gry, szereg grafik z lokacjami, pojazdami, maszynami, itp. Ma to się odbyć poza akcją marketingową gry, która ma wystartować w późniejszym terminie.

Mając na uwadze czas procedowania przez GPW dokumentów dopuszczających spółki do obrotu na NC, debiut powinien nastąpić najpóźniej w sierpniu b.r.



GRAF78
42
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 241
Wysłane: 29 czerwca 2020 14:52:26
Wrzucam link do prezentacji, dla tych którzy nie ogladali:

Edytowany: 30 czerwca 2020 16:03

Scarry
146
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 837
Wysłane: 29 czerwca 2020 21:29:29
Nie mogę się doczekać Starwarda w notowaniach ;p ale chciałem Wam zwrócić uwagę ze pierwsza gra zespołu będzie "single only", dopiero druga ma być nastawiona na element społeczny zabawy. Z wypowiedzi widziałem ze nie ma możliwości uzupełnić opowiadanej w pierwszej grze historii o coop czy podobną formę.

Nie wiem czy firma odniesie pełny sukces tą pierwszą produkcją, ale wysokie kompetencje podpowiadają ze szansa na duży sukces będzie tu tylko kwestią czasu
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

GRAF78
42
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 241
Wysłane: 29 czerwca 2020 22:27:07
Myślę że warto poczekać w akcjonariacie na kolejne tytuły, nawet lider branży CD projekt prawdziwy sukces odniósł dopiero z 3 częścią Wiedźmina, a i 11Bit też się dość długo bawiło w serie Anomaly zanim osiągneli sukces TWOM i potwierdzili go FP - o czym już prawie nikt nie pamięta.

ps: @Scarry zdaje sie że miałeś racje co do dalszego rozwoju 11Bit

Spin
11
Dołączył: 2010-07-21
Wpisów: 363
Wysłane: 29 czerwca 2020 22:46:42
Dzięki GRAF za link do prezentacji blackeye

Zakładam, debiut do końca lipca, za to wcześniej kolejne materiały zostaną upublicznione(czyli w sumie tuż, tuż). Najciekawsza będzie kampania marketingowa(Keanu Reeves'a sie nie ma się co spodziewać), oraz pierwsze tygodnie notowań akcji. Wszystko wygląda solidnie ale dopiero materiały z gry pozwolą nam dalej spekulować, jak gra będzie wyglądać i czy "naszym" zdaniem znajdzie solidne(czyli prognozowane) grono odbiorców.

Odnośnie wypowiedzi Scarrego też nie mogę się doczekać debiutu, ze względu na game-dev hype oraz bardzo niski ff%. Dopiero po wstępnym zainteresowaniu przedsprzedażą, będzie można myśleć o MP. SW pewnie i tak ma na to pomysł ale kalkulacje zdradza czy im się to będzie opłacało.

Zobaczymy też czy cała promocja roku Lem'a okaże się mocno skorelowana z grupą nabywców i jakie zasięgi osiągnie.

Zakładał też ktoś hipotetycznie, że wydawcą mógłby być GOG?
Edytowany: 29 czerwca 2020 22:48

Elemis
Elemis PREMIUM
71
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 311
Wysłane: 29 czerwca 2020 23:38:04
No nie powiem - godzinny materiał - to jednak ciężko przyswajalna ilość wiedzy. Osobiście preferuję jednak nieco bardziej skondensowaną formę komunikacji z inwestorami.

Nie zmienia to jednak faktu, że można tu wyłowić całą masę przydatnych informacji. Dla ludzi, którzy spółkę już znają - zapewne najciekawsze były pytania inwestorów. Z rzeczy, które najbardziej wpadły mi w ucho:
1. Nie nastąpiło żadne wielopoziomowe przesunięcie/ obsuwa w procesie tworzenia gry
2. Spółka po mału zwiększa zatrudnienie. Na stanowisko testera zgłosiło się 99 chętnych w przeciągu tygodnia. Niebawem nastąpią rekrutacje na bardziej "prestiżowe" funkcje ( grafik, designer, programista)
3. Koszt funkcjonowania spółki to 150 - 200 tysięcy złotych miesięcznie. Zapewne będzie rósł
4. Prezes wspomniał, że grafika gry będzie realistyczna. Wymienił także Fallouta jako pewne odniesienie do estetyki atom punk. Zaakcentował jednak fakt, że Fallout jest jednak bardziej przyziemny podczas gdy on buja w obłokach happy8
5. Jest już jasne, że postacie nie będą zdobywać nowych umiejętności podczas gry
6. Ciągle nie zapadła decyzja odnośnie ewentualnej współpracy z wydawcą - IHMO - Najlepiej znaleźć naprawdę dobrego headbang
7. Istnieje opcja na wydanie gry w wersji VR - jeśli to nastąpi, spółka na ten moment nie rozważa zlecenia portowania tematu. O tym czy tak się stanie - zdecyduje analiza opłacalności portu
8. Progiem opłacalności gry jest 200 tysięcy egzemplarzy sprzedanych kopii
9. Celem spółki jest sprzedaż 700 tysięcy kopii NA WSZYSKIE PLATFORMY w rok od debiutu. Jest to cel w przypadku SELF PUBLISHINGU
10. Prace zewnętrzne były jak do tej pory zlecane 6/7 osobom - głównie związanym z graficznymi aspektami prac
11. Mistrz Lem byłby skłonny zagrać w P1 głównie z powodu faktu, że swój własny świat mógłby zobaczyć cudzymi oczami. Gra jest AUTORSKA i tylko bazuje na jego dziele a nie wiernie je odwzorowujesalute

Do tego, jeszcze ze slajdów, dowiedzieliśmy się, iż to konsole są główną platformą sprzedażową dla gry. Nawet pomimo faktu, że Switch nie został jeszcze finalnie "klepnięty". Następuje też powolna promocja twórczości Lema jako takiego. W wolnej chwili trzeba będzie zajrzeć na wspominaną stronę: roklema.pl

No i to co mnie rzuciło się w oczy. Dłuuugi etap pre produkcji. Widać, że gra ma być robiona dobrze, a nie na łapu capu. No ale tak to już zapewne jest jak się zmontowało mocny team, ma zapewnione finansowanie do końca projektu, a marketing w znacznej mierze robi się sam joker

Edytowany: 29 czerwca 2020 23:40

Vox
131
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 6 607
Wysłane: 30 czerwca 2020 12:21:57
Ja powiem tylko tyle:

Miałem Creepyjar w pierwotnej - po debiucie nie wytrzymałem. zrealizowałem ładny jak mi się wtedy wydawało zysk. Tymczasem spółka urosła jeszcze 10x.

Nie powtórzę drugi raz tego błędu. Whistle

grzesiekg
grzesiekg PREMIUM
0
Dołączył: 2016-03-22
Wpisów: 8
Wysłane: 30 czerwca 2020 13:58:25
Przy pierwszej grze nie ma co liczyć na wzrost kapitalizacji 10x.

Chłopaki mają kompetencje, mam nadzieję, że marketing też ruszy niebawem.

Fabuła gry jest ciekawa, ale jednak to single player na kilka godzin rozgrywki. Nie oczekiwałbym cudów na miarę Green Hella. Nie ten poziom. Myślę, że 200 tys sztuk spokojnie w rok dowiozą, ale czy to będzie, aż 700k? Zobaczymy jakie będą pierwsze reakcje recenzentów i czy hype się zbuduje.


indyan
21
Dołączył: 2011-04-11
Wpisów: 202
Wysłane: 30 czerwca 2020 14:15:29
Elemis napisał(a):

Do tego, jeszcze ze slajdów, dowiedzieliśmy się, iż to konsole są główną platformą sprzedażową dla gry. Nawet pomimo faktu, że Switch nie został jeszcze finalnie "klepnięty". Następuje też powolna promocja twórczości Lema jako takiego. W wolnej chwili trzeba będzie zajrzeć na wspominaną stronę: roklema.pl


Prezes wspomniał, że tworzą tę grę z myślą głównie o konsolach, nie przekreślając oczywiście rynku pc.
Natomiast jeśli chodzi o switcha w prezentacji pojawiła się ustna informacja, że ta platforma nie jest brana pod uwagę z uwagi na to, że po prostu nintendo nie udźwignęłoby tej gry (grafiki).

Dlaczego przy pierwszej grze nie ma co liczyć na wzrost kapitalizacji x10? Liczyć zawsze można, oczywiście wartość spółki może wrosnąć o wiele mniej, może też spaść. To tylko spekulacje.

Problemem może być natomiast mała podaż akcji na debiucie, do obrotu zostaną wprowadzone tylko akcje z grudniowej oferty. Z tego co pamiętam średni zapis opiewał na dosyć dużą kwotę, więc nie zapisywały się przypadkowe osoby, które miałyby od razu wyrzucać akcje. Wręcz przeciwnie, inwestorzy nauczeni debiutami Creepy Jar (plus 50-70%) czy 11bit (plus 100%) tym razem wstrzymają się ze sprzedażą co najmniej do premiery gry.
Edytowany: 30 czerwca 2020 14:22

Elemis
Elemis PREMIUM
71
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 311
Wysłane: 30 czerwca 2020 19:25:50
indyan napisał(a):

Natomiast jeśli chodzi o switcha w prezentacji pojawiła się ustna informacja, że ta platforma nie jest brana pod uwagę z uwagi na to, że po prostu nintendo nie udźwignęłoby tej gry (grafiki)


Zarówno Switcha jak VR należy w tym momencie traktować jako ewentualny, miły dodatek. Co do samego Switcha z tego co kojarzę prezes nie skreślił go jednoznacznie. Wspomniał także, że być może w momencie wychodzenia gry - konsola będzie miała już swoją mocniejszą wersje

indyan napisał(a):

Problemem może być natomiast mała podaż akcji na debiucie, do obrotu zostaną wprowadzone tylko akcje z grudniowej oferty. Z tego co pamiętam średni zapis opiewał na dosyć dużą kwotę, więc nie zapisywały się przypadkowe osoby, które miałyby od razu wyrzucać akcje. Wręcz przeciwnie, inwestorzy nauczeni debiutami Creepy Jar (plus 50-70%) czy 11bit (plus 100%) tym razem wstrzymają się ze sprzedażą co najmniej do premiery gry


Prognozowanie zachowania kursu przez pierwsze pół roku od debiutu spółki na NC - na moje oko - w tym momencie przypomina całonocną gre w bakarata. Rezultat jest jedną wielką niewiadomą a sytuacja może być mocno losowa i zupełnie nielogiczna. Z perspektywy czasu uważam, że spółka próbójąc zabezpieczyć interesy akcjonariuszy serii H wylała jednak nieco dziecko z kąpielą. Niezmiernie się cieszę, że akcje zdają się rzeczywiście być w świadomych rękach.

indyan
21
Dołączył: 2011-04-11
Wpisów: 202
Wysłane: 7 sierpnia 2020 19:58:41
Jest uchwała GPW o wprowadzeniu akcji serii G i H do obrotu. Seria G jest objęta lock-upem.

newconnect.pl/uchwaly-zarzadu?...(Uchwa%C5%82a+Nr+586/2020)

13. sierpnia ma być debiut Pyramid Games, więc aby spółki nie wchodziły sobie w drogę, pierwszego dnia notowań Starwarda należy spodziewać się w tygodniu 17-21.08.

Spółka ostatnimi czasy przygotowała nowe, obszerne materiały promocyjne odnośnie swojej pierwszej gry. Póki co niczym się nie pochwaliła. Ciekawe czy ujawnią coś przed swoim debiutem na NC.
Edytowany: 7 sierpnia 2020 20:17

Scarry
146
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 837
Wysłane: 8 sierpnia 2020 20:04:29
absolutnie nie to żebym zniechęcął...... ale takie mam wrażenie że tu na start może być słabo z wchodzeniem, to pewnie powisi 3-4 dni na PKC, i otworzy się dopiero przy kursie uwzględniającym zarobek z pierwszego roku sprzedaży gry (zakładane 600 000 sztuk) albo i wyżej. Więc mimo fajnych kompetencji teamu, mimo potencjału na sukces drugiej gry, może być tak że Ci co wejdą PKC na start mogą i długie miesiące czekać na jakikolwiek zysk z tak kupionych akcji....

Podobnie pewnie będzie z Pyramid Games, znana jest wishlista, można sobie projektować potencjalną sprzedaż, więc pewnie PKC zejdzie dopiero powyżej kapitalizacji uwzględniającej taki sukces. I też ci co kupią na start mogą potrzebować wiele cierpliwości....
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 8 sierpnia 2020 20:13

indyan
21
Dołączył: 2011-04-11
Wpisów: 202
Wysłane: 14 sierpnia 2020 13:19:23
Nie wiem jaka będzie kapitalizacja spółki na starcie, ale pewne jest, że debiut takiej spółki w gamedevie zdarza się raz na kilka lat. Nie chcąc nikogo obrazić, wydaje mi się, że ostatnio był to Creepy Jar.
Tutaj liczą się wysokie kompetencje ekipy, potwierdzone przeszłymi sukcesami a to zwiększa szansę na zysk i sukces ich produkcji.

Trzon zespołu to osoby z kluczowych stanowisk przy Wiedźminie oraz Cyberpunku oraz kilku grach Techlandu. Mariusz Antkiewicz pełniący funkcję game designera przy Cyberpunku i tutaj objął to stanowisko. Wszystkie te osoby odeszły z pewnych lukratywnych posad w ściśle sprecyzowanym celu.
Należy oczywiście pamiętać o szeregu ryzyk, o których można poczytać m.in w Dokumencie Informacyjnym.

kmsc2
8
Dołączył: 2014-02-16
Wpisów: 261
Wysłane: 14 sierpnia 2020 13:47:59
dziwi mnie brak jakiejkolwiek krytyki studia.
Aż do złudzenia przypomina mi się sytuacja z debiutem Jujubee:

"Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller's Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let's Create! Pottery, Jelly Defense) - Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego."

Mimo wszystko życzę, aby było zupełnie odwrotnie i inwestycja wszystkim przyniosła spore zyski.

indyan
21
Dołączył: 2011-04-11
Wpisów: 202
Wysłane: 14 sierpnia 2020 14:25:04
Cały czas powstawały i będą nadal powstawać studia, które będą starały się podczepić pod przeszłe sukcesy innych firm. Rotacja pracowników jest ogromna z powodu ich deficytu. Odchodzą osoby chcące zaistnieć jako niezależne studia. Należy w takim wypadku wnikliwe analizować życiorysy takich osób, zajmowane stanowiska, za co dokładnie były odpowiedzialne w danym projekcie, itp...

Ale sugerowanie, że w przypadku Starwarda to też tylko slogany marketingowe mające zwabić do siebie inwestorów, jest chyba sporą nadinterpretacją.

krishic
20
Dołączył: 2009-10-05
Wpisów: 554
Wysłane: 14 sierpnia 2020 17:45:48
Dokładnie, najważniejsze imo w przypadku takich start-up'ów są kompetencje i doświadczenie zespołu (to było u mnie głównym punktem analizy Starwarda i oceniam je jako mocno ponadprzeciętne). Poza tym równie ważne jest dla mnie uczciwe podejście spółki do akcjonariuszy mniejszościowych i wg. mnie Starward już pierwszy symboliczny test zdał (w trakcie emisji pod koniec 2019, m.in. po odzewie od inwestorów indywidualnych spółka uszczelniła lock-up'ami niewielką część akcji która nie była nimi objęta).
Btw obecność WatchDoga w akcjonariacie Starwarda skłania mnie do porównania tej spółki z 11BIT. Podejrzewam że analogicznie - konkretny wzrost wartości zobaczymy po wydaniu pierwszego tytułu. Jeśli będzie to sukces zgodny z założeniami, to rynek nie tylko odpowiednio wyceni wyniki ze sprzedaży tej gry, ale też zamieni dyskonto wynikające z ryzyk związanych z inwestycją w start-up w dyskontowanie wzrostu i rosnącego prawdopodobieństwa sukcesu kolejnej gry.
Oczywiście to ryzykowna gra, na długi termin - porównując na 11BIT część ludzi sprzedała akcje na debiucie na +95%, super wynik, szybkie podwojenie zainwestowanego kapitału, cena sprzedaży 3,75 pln. Tylko, że szybko okazało się, że 1000% zysku na tej spółce, to wcale nie jest dużo, ba nawet 10000% to było "wzięcie" tylko niecałej połowy wzrostu (licząc do dnia dzisiejszego).
W przypadku Starward pewnie nie będzie tak dobrze, bo rynek nazwijmy to docenia" już spółki growe.
Alternatywnym scenariuszem jest pierwsza gra, która będzie słaba i będzie oznaczała sporo zmarnowanego czasu i spore ryzyko (że spółka nie potrafi tworzyć wartości dla akcjonariuszy). W takim przypadku strata dużych kilkudziesięciu % zainwestowanego kapitału wcale nie będzie zaskakująca.
Dlatego wracając do początku - najważniejsi sa ludzie - po analizie tego co reprezentuje sobą zespół Starwarda oceniam, że prawdopodobieństwo sukcesu gry jest znacząco większe niż porażki. Poza tym choćby ze względu na zaangażowanie WatchDoga myślę że ryzyko, że dojdzie po drodze do "prywatyzacji" tego sukcesu (np. jakimś dużym, niekorzystnym rozwodnieniem akcjonariatu) jest niewielkie.
Co do braku krytyki, jedny mój zarzut, to poziom wyceny, chciałbym wejść taniej, jak wszyscy, ale nie bądźmy naiwni, mamy gamedev hosse, o wycenach z 2010r na razie można tylko pomarzyć.
Edytowany: 14 sierpnia 2020 17:48

Elemis
Elemis PREMIUM
71
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 311
Wysłane: 14 sierpnia 2020 17:47:01
No to mamy długo wyczekiwany debiut:

en.starwardinvestors.com/post/...

"W dniu dzisiejszym Giełda Papierów Wartościowych podjęła uchwałę o wyznaczeniu pierwszego dnia notowań na dzień 19 sierpnia 2020 r"

Szeroki rynek aktualnie sprzyja. Branżowy tym bardziej. Przypominam, że akcji w wolnym obrocie przez pierwsze pół roku notowań będzie całe 73 000. Wobec powyższych jestem nieco przerażony wizją kwotowań początkowychEh?

Elemis
Elemis PREMIUM
71
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 311
Wysłane: 14 sierpnia 2020 18:14:06
kmsc2 napisał(a):
dziwi mnie brak jakiejkolwiek krytyki studia.


Nie wydaję mi się, żeby spółka nie była poddawana mniej lub bardziej uzasadnionej krytyce. Także ( a może przede wszystkim ) na tym forumsalute

Cytat:

Mnie tu najbardziej właśnie wycena przeraża, 80 mln zł już na etapie IPO, no cenią się chłopaki

Cytat:

Dla mnie zupełna abstrakcja i traktowanie inwestorów jako głupią dojną krowę

Cytat:

2 minusy
pierwszy minus czyli wycena kosmos...
drugi minus czyli ilość znanych nazwisk w fimie,

Cytat:

Prócz wszystkiego co było powyżej wymienione za i przeciw, widzę jeszcze jednen istotny punkt : "Gra fabularna"
Wg mnie to dosyć istotnie podnosi ryzyko sukcesu sprzedażowego tego projektu.


Cytat:

W obecnych realiach targety sprzedażowe podawane przez spółkę są kompletnie nierealistyczne. No chyba że za sprzedaż uznamy dołączenie gry do bundla?

Cytat:

Dziwi mnie że spółka skupiająca tyle osób z branży tak beztrosko pakuje się w sam środek bagna w którym potopiło się już wiele utalentowanych i doświadczonych zespołów.


Cytat:

To co może niepokoić to przede wszystkim jak mało wiemy o tej grze. Benchmarki pokazane przez spółkę to dwa bardzo różne tytuły, jak to będzie wyglądać, czego można się spodziewać... tutaj trochę mało informacji.

Cytat:

SI ambitnie jako porównanie dało przykład FireWatch, który to był ewenementem oraz Alien Isolation którego produkcją zajął się doswiadczony dev a wydawcą była Sega... Nie mówiąc już o słowie Alien w tytule salute Powiem, że nawet bardzo ambitnie ;)

Cytat:

Także widać, że nie zawsze Lem jest gwarantem sukcesu.

Cytat:

Alien Isolation w 2021 roku stuknie 7 lat, Firewatch 5 lat.
Jak można tworzyć jakiekolwiek prognozy na podstawie tak prehistorycznychi danych ?


To tak na szybko z 3 pierwszych stron wątku. Głowy nie dam - ale cytaty chyba pochodzą od różnych użytkowników i żaden się nie dubluje.

Jestem w stanie także postawić dolary przeciw orzechom - że tuż po debiucie krytyka będzie znacznie bardziej zmasowana niż dotychczas. I...........

Bardzo dobrze blackeye

Wszystkie znaki na niebie i Ziemi wskazują na to, że spółka dostanie po raz kolejny kredyt zaufania. Kredyt, który będzie musiała odpracować. Głęboko bowiem wierzę w to, że wśród kosmonautów znajdzie się wielu takich, którym marzą się dłuższe podróże międzyplanetarne, a nie tylko przejażdżka niczym w SpaceX thumbright A dla rakietowej załogi - dobro pasażerów ( najpierw akcjonariuszy, a potem także graczy ) powinno pozostać największą wartością 3some

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 2,111 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +159,90% +31 979,49 zł 51 979,49 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło