0 Dołączył: 2009-11-21 Wpisów: 262
Wysłane:
22 lutego 2011 21:00:26
przy kursie: 17,90 zł
arkady75 napisał(a):Dobry wieczor ,Dzien Dobry jak kto woli mam pytanie do p.Jakuba dlaczego pomimo niedoszacowania zloz na Ykrainie w stosunku do wczesniejszych zalozen rosnacych cen gazu oraz mimo wszystko ppozytywnych wiesci z Brunei (strefa blue) kurs KOV jest stosukowo niski nie reaguje na info a z drugiej strony ja tak uwazam jest pilnowany .Co to znaczy ktos pilnuje zeby za bardzo nie spadl badz za bardzo nie wzrosl jaki jest w tym wszystkim cel Pozdrawiam . Jeżeli mogę... A skąd, do diabła, On ma to wiedzieć ??? Kolejne idiotyczne pytania, kolejne bezsensowne wpisy, kolejne posty do śmieci... Eeeee, ostatnio nie dość, że zrobiło się niemiło, to jeszcze dokumentnie do ... . tak z tym forum, jak i z kursem ;))))
|
|
0 Dołączył: 2009-01-27 Wpisów: 854
Wysłane:
22 lutego 2011 21:08:22
sicc napisał(a):Dlaczego WatchDog miałby się wypowiedzieć w tej sprawie? Ja z wykształcenia jestem prawnikiem i szczerze mówiąc jeżeli WatchDog nie jest politykiem to chyba nic nie poradzi :-) Chodziło mi o sprawę prawnych uregulowań z Australii. O to, że są one bardzo przyjazne dla inwestorów indywidualnych i powinny stanowić wzór dla nas. W moich wypowiedziach staram się zachować zarówno umiar jak i obiektywizm. Jestem otwarty na konstruktywną krytykę każdego postu. | Polecam: http://www.ampfutures.pl
|
|
Wysłane:
22 lutego 2011 21:15:05