pixelg
TORPOL - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3 4 5 6 7

TORPOL [TOR]

AKTUALNY KURS: 16,64 zł (+0,60%) 17-06-2021 17:02
bankrucik
54
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 315
Wysłane: 7 lipca 2014 01:25:31
IPO zakończone sukcesem thumbright
wycena prawie 190 mln zł, debiut 8 lipca

pulsinwestora.pb.pl/3755744,20...
Pogromca bajkopisarzy giełdowych:-)))

Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

kolega
kolega PREMIUM
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 258
Wysłane: 3 września 2014 15:14:22 przy kursie: 8,73 zł
czy jest możliwa analiza spółki Torpol?

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 8 września 2014 15:01:35 przy kursie: 8,35 zł
Postaramy się utknąć gdzieś w kalendarzu, ale nie obiecuję, że będzie szybko.

>> Ponad 160% zysku od początku 2017 r. – sprawdź ofertę portfela wzorcowego Cztery Fazy Rynku w StockWatch.pl


kolega
kolega PREMIUM
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 258
Wysłane: 11 września 2014 10:58:23 przy kursie: 8,85 zł
www.rynek-kolejowy.pl/53908/pl...

w artykule sugerują:
"Torpol, dzięki temu, iż nie będzie wykonywać prac „pod ruchem”, będzie mógł zaoszczędzić nawet 15-20% kosztów"

czy to znaczy że Torpol może zrobić jeszcze lepszy wynik niż 25 mln pln w 2014 roku (taką mają prognozę)

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 12 września 2014 17:39:46 przy kursie: 8,80 zł
Omówienie wyników finansowych GK Torpol SA po 1 półroczu 2014r.

Akcjonariusze Torpolu mogą być zadowoleni z debiutu spółki. Kurs akcji jest 10 proc. wyżej od ceny emisyjnej. Z reguły przyjmuje się, że dyskonto przed debiutem powinno wynosić nawet 20 proc., ale otoczenie giełdowe raczej w ostatnich dniach nie sprzyja. W poniższym omówieniu spróbuję się zastanowić nad wartością wewnętrzną spółki, szansach i zagrożeniach dla akcjonariuszy.

Historyczne dokonania spółki pokazują, że kryzys branży budowlanej dotknął także segment kolejowy, w którym działa Torpol. Spadek podaży kontraktów w budownictwie ogólnym i drogowym spowodował migrację wielu spółek do ciągle rosnącego sektora kolejowego. Pojawiła się także konkurencja z zagranicy. Piętno wzrostu konkurencji widać w szczególności na uzyskiwanej marży brutto na sprzedaży, natomiast spadek przychodów w roku 2012 to efekt przesunięć w rozstrzygnięciach przetargów (Rail Baltica – drugi największy kontrakt spółki), a także przesunięcia harmonogramu prac na największym i najbardziej znaczącym kontrakcie Łódź Fabryczna (pozwolenia na budowę i inne decyzje administracyjne)

kliknij, aby powiększyć


W segmencie kolejowym przed rokiem 2012 marże na kontraktach sięgały nawet kilkunastu procent. Takie wysokości raportowała wówczas giełdowa Trakcja. Potem przyszedł kryzys i wzrost konkurencji, walka o przetargi na poziomie ceny, co spowodowało spadek marż. W ostatnim okresie (2013 r.) zarówno w przypadku Torpolu jaki Trakcji obserwowany jest wzrost rentowności. Sama spółka zwraca uwagę na nieco inne podejście zamawiającego, którym głównie jest PKP PLK. Dwa największe kontrakty zostały wygrane także czynnikami innymi niż cena. W jednym z nich pod względem zaoferowanej ceny konsorcjum z Torpolem było drugie, a w kolejnym nawet 4. W tym miejscu trzeba wspomnieć jednak o księgowej metodzie rozpoznawania wyników. Spółki budowlane zgodnie z MSR11 pokazują część przychodów na podstawie stopnia zaawansowania prac, a nie po ich zakończeniu, przy czym stopień ten jest szacowany na podstawie poniesionych kosztów w relacji do planowanych. Bardzo wiele zależy od Zarządu spółki i jego podejścia do szacunków, które mogą być zarówno ostrożne, jak też i dość agresywne. Historia finansowa spółki jest niestety dość krótka, więc ciężko stwierdzić jakie podejście do tej kwestii ma zarząd Torpolu. Pewne światło na tę sprawę rzuca komentarz zawarty w prospekcie emisyjnym - w roku 2013 na zakończonych przez Torpol w tym roku kontraktach wykazano marżę 5,8 proc., natomiast na kontraktach niezakończonych, gdzie stosowana jest wspomniana metoda stopnia zaawansowania 6,6 proc. Skoro marża brutto w roku 2012 wyniosła 6 proc., a na zakończonych w 2013 5,8 proc., to możemy domniemywać, że szacunki nie są zbyt konserwatywne i chyba nie zakładają rezerwy na finalne rozliczenie. Nie chcę przez to powiedzieć, że obecne wyniki są zawyżone, ale że nie widzę szansy na niespodziankę przy finalnych rozliczeniach. Ponadto trzeba także wspomnieć, że poziom należności z tytułu niezakończonych usług budowlanych jest znacząco mniejszy niż dla spółek „drogowych”. Ma to związek z często stosowanym wymogiem przez PKP PLK, podziału remontowanego odcinka, na wiele krótkich celem zapewnienia ciągłości ruchu. A to z kolei implikuje częste odbiory prac, faktury cząstkowe i w końcu płatności.

Koszty operacyjne(sprzedaży i zarządu) wydają się być pod kontrolą i wynoszą 12-15 mln zł. rocznie. Owszem w dobrych sprzedażowo latach są wyższe, ale zmienność nie jest duża przynajmniej jak na skalę zmiany marży brutto na sprzedaży.


kliknij, aby powiększyć


Na wynik operacyjny nie ma dużego wpływu pozostała działalność operacyjna. Choć pojawiają się w spółce przeterminowane należności, to spółka stosuje na nich dość nikłe odpisy. Z jednej strony ma w sumie przynajmniej na razie dobrego płatnika jakim jest PKP PLK, natomiast pracuje także jako podwykonawca choćby dla Trakcji, więc pewien stopień odpisów powinien się pojawić. W 2013 r. wykazano nawet całkiem spory odpis na należności, ale to sposób zaprezentowania kary umownej. W związku z brakiem prezentacji w pozostałej działalności należy domniemywać, że został zaprezentowany w koszcie własnym sprzedaży. Skoro tak, to marża na kontraktach w roku 2013 była wyższa niż wspomniane 5,8 w sprawozdaniu, czy komentarzu. Z jednej strony pokazuje to potencjał, z drugiej kładzie rysę na kontrolingu ofertowania pomimo ogólnego chwalenia się przez spółkę w tej kwestii. Na szczęście wygląda to na incydent.


kliknij, aby powiększyć


Torpol posiada niewielkie zadłużenie bankowe. W całkowitej sumie bilansowej udział zobowiązań odsetkowych wynosi 20 proc., ale dług netto jest ujemny – spółka posiada więcej gotówki niż kredytów. Skoro nie ma dużego zadłużenia to i odsetki obciążające rachunek wyników nie są duże, a zatem i zysk brutto mocno nie ucieka od wyniku operacyjnego. Torpol wygląda także dobrze jeśli chodzi o poziom generowanej gotówki


kliknij, aby powiększyć


Przepływy operacyjne w ostatnim czasie są znacznie wyższe niż rachunkowa EBITDA, a zatem mamy korzystne zmiany na poziomie kapitału obrotowego. W 2013 r. Torpol wykazał 64 mln gotówki operacyjnej, ale zadłużył się przy tym u swoich dostawców na 114 mln, przy czym wzrost należności od zamawiających to tylko 75 mln. Można byłoby podejrzliwie oczekiwać, że przytrzymano płatności, ale poziom tych przeterminowanych to niecałe 17 mln zł, wiec tezę taką trzeba odrzucić. Ponadto pierwsze półrocze roku to także powrót kapitału obrotowego, ale tym razem za sprawą spłaty należności.

Kapitalizacja Torpolu to około 200 mln zł. To nie jest mało w świetle obecnie raportowanego wyniku (14 mln TTM), ale już niezbyt dużo jeśli wziąć pod uwagę prognozę finansową na ten rok, gdzie spółka chce uzyskać około 25 mln zł. Z jednej strony wykonanie po półroczu jest niskie (4,8 mln), ale spółka ma sporą sezonowość z najniższym wynikiem w pierwszym kwartale. Proszę zauważyć, że przychody to tylko 221 mln (wzrost o 35 proc. r/r) z planowanych 800 mln, ale portfel zamówień na lata 2014 i 2015 przekracza 2 mld zł, co daje podstawy sądzić iż poziom przychodów może zostać osiągnięty, a spółka skokowo zwiększyć skalę. Planowany poziom marży brutto na portfelu zamówień oscyluje wokół 6 proc. i jeśli tylko uda się zrealizować wszystkie zaplanowane na ten rok prace to wynik z prognozy jest do osiągnięcia. Być może na wynik wpłynie także wyłącznie części trasy z ruchu pod Rail Baltici. Z jednej strony powinno to znacząco ułatwić organizację pracy, zmniejszyć częściowo koszty, natomiast z drugiej wedle informacji prasowych konsorcjum ma wziąć na siebie koszty organizowania transportu zastępczego. Z drugiej strony prawdopodobnie realizacja większego odcinka wpłynie na zwiększone zapotrzebowanie na kapitał obrotowy, co może zrodzić koszty dodatkowego finansowania dłużnego. Bez dokładnego biznesplanu tego przedsięwzięcia ciężko wyrokować o końcowym wpływie na wynik.

Wycena spółki, to wynik ale także jego powtarzalność. Perspektywy wydatków na lata 2014-2020 są obiecujące, ale biorąc pod uwagę przesunięcia w trakcie wykonania i zmniejszający się wraz z planowanym poziomem wydatków poziom wykonania można oczekiwać znacznie mniej dynamicznego wzrostu rynku. Tym niemniej powinien to pozostać w najbliższych latach rynek rosnący o ile oczywiście nie załamie się budżet Państwa, ani obecna forma funkcjonowania UE.

Torpol nie wydaje się drogi, ale ryzyk też jest sporo. Na razie pomimo wzrostu konkurencji nadal nie jest to taki poziom jak w budownictwie ogólnym, czy w szczególności drogowym. Ponadto ceny surowców takich jak stal są na stosunkowo niskich poziomach, a przecież ożywienie gospodarcze powinno przynieść wzrost popytu i cen tego surowca.


Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 12 września 2014 17:40

kolega
kolega PREMIUM
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 258
Wysłane: 19 września 2014 22:54:01 przy kursie: 9,20 zł
Do stockwatch

Nie działa opcja obserwowania spółki Torpol
Prośba o poprawkę

WatchDog
WatchDog PREMIUM
35
Grupa: Bus Driver
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 584
Wysłane: 22 września 2014 11:29:32 przy kursie: 9,14 zł
Na czym polega problem. Niestety "u mnie działa"... Proszę o screenshota na stockwatch@gazeta.pl

kolega
kolega PREMIUM
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 258
Wysłane: 22 września 2014 11:37:21 przy kursie: 9,14 zł
nie otrzymuje alertów o informacjach giełdowych które publikuje Torpol

rafsty
rafsty PREMIUM
10
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 304
Wysłane: 9 czerwca 2015 17:24:38 przy kursie: 13,13 zł
www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

Cytat:
(...) listę akcjonariuszy uprawnionych do dywidendy za 2014 r. (dzień dywidendy) ustala się na dziesiąty dzień liczony od dnia następującego po dniu podjęcia ww. uchwały.


Jezu, czy to nie można normalnie daty podać?

konris
0
Dołączył: 2009-06-21
Wpisów: 1 249
Wysłane: 8 listopada 2015 14:29:26 przy kursie: 12,40 zł
czy po tym raporcie będzie już możliwe określenie ratingu dla spółki?

biznes.pap.pl/espi/pl/reports/...


anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 652
Wysłane: 8 listopada 2015 16:14:18 przy kursie: 12,40 zł
Tak. Będzie komplet danych i rating wyświetli się w monitorze spółki.

kolega
kolega PREMIUM
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 258
Wysłane: 8 listopada 2015 18:23:58 przy kursie: 12,40 zł
Wyniki moim zdaniem rewelacyjne
Chyba nikt sie nie spodziewał
Po słabszym 2 kwartale

Wynik po 3 kw taki jak w całym 2014 roku
A przecież 4 kw jest dla spółek z tej branży najlepszym kwartałem
Wiec można sie spodziewać wyniku rocznego nawet pod 40 mln

kolega
kolega PREMIUM
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 258
Wysłane: 9 listopada 2015 08:31:43 przy kursie: 12,40 zł
prośba o analizę wyników spółki Torpol

tomasz321
tomasz321 PREMIUM
49
Dołączył: 2013-10-13
Wpisów: 206
Wysłane: 9 listopada 2015 13:58:30 przy kursie: 12,80 zł
Dołączam się do prośby o analizę sprawozdania finansowego.

Wyniki rzeczywiście wydaja się świetne zarówno po 3 jak 9 m-cach roku. Wydaje się, że spółka radzi sobie znakomicie a perspektywy wydaja się bardzo dobre (w związku z Krajowym Programem kolejnictwa - przez 8 lat do 2023 nakłady szacuje się na 67,5 mld zł). Analitycy przewidują , ze najtrudniejszy będzie dla spółek jak Torpol, Trakcja i ZUE - 2016r w związku z czasem procedur przetargowych, pierwsze projekty (z KPK) mogą być realizowane dopiero pod koniec 2016r. Jednak spółka ma dobry portfel zamówień na 2015 i 2016 i zdaje się bardzo mocno liczyć na kontrakty w Norwegii -lecz warto wspomnieć, ze na dzisiaj sprzedaż poza krajowa stanowi niecałe e 5% przychodów.

kolega
kolega PREMIUM
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-16
Wpisów: 258
Wysłane: 9 listopada 2015 19:28:28 przy kursie: 12,80 zł
jakoś szału nie było po wynikach
nie ukrywam że liczyłem na więcej
może chodzi o brak zamówień na przyszły rok
chociaż Prezes Sweklej mówi że w najbliższym czasie
będą przetargi duże więc nie powinno być źle

gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/new...

tomasz321
tomasz321 PREMIUM
49
Dołączył: 2013-10-13
Wpisów: 206
Wysłane: 10 listopada 2015 06:06:22 przy kursie: 12,80 zł
Osobiście, przy tej atmosferze i słabości ostatnich dni i tygodni polskiej giełdy - nie spodziewałem się zbyt wiele. Torpol to dla mnie warta rozważenia długoterminowa spółka w portfelu o prawdopodobnych dobrych perspektywach. Ale kiedy "odpali" i wejdzie w trend- ja nawet nie staram się przewidywać tej kwestii.

tomasz321
tomasz321 PREMIUM
49
Dołączył: 2013-10-13
Wpisów: 206
Wysłane: 21 listopada 2015 08:23:58 przy kursie: 13,60 zł
Jest szansa, ze się doczekamy na analizę raportu Torpolu ? :)

Szczepan Łangowski
0
Dołączył: 2010-08-01
Wpisów: 446
Wysłane: 21 listopada 2015 20:24:23 przy kursie: 13,60 zł
Analiza będzie najpóźniej w poniedziałek.

federer
0
Dołączył: 2011-01-07
Wpisów: 263
Wysłane: 24 listopada 2015 09:56:03 przy kursie: 13,49 zł
a już jest wtorek i ani widu, ani słychu ;)
nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło
jeśli lubisz miód, nie powinieneś bać się pszczół

Szczepan Łangowski
0
Dołączył: 2010-08-01
Wpisów: 446
Wysłane: 25 listopada 2015 00:12:47 przy kursie: 13,49 zł
Omówienie sprawozdania finansowego GK Torpol za Q3 2015


Wyniki zaprezentowane przez GK Torpol w bieżącym roku wyglądają wręcz rewelacyjnie. Grupa dynamicznie zwiększa przychody ze sprzedaży generując przy tym zdecydowanie wyższe zyski niż rok temu. Torpol jest w fazie intensywnej realizacji dwóch największych kontraktów, które wsparte były funduszami ze starej perspektywy budżetowej UE. W ostatnim czasie szerokim echem odbiło się również wezwanie spółki zależnej od Marvipolu na 33% akcji Torpolu, jednakże zakończyło się ono fiaskiem.



Pod względem przychodów GK Torpol rośnie dynamicznie. Głównym driverem wzrostów jest segment kolejnictwa, który odpowiada za ponad 90% obrotów grupy. Torpol jest fazie realizacji i intensyfikacji prac przy dwóch największych projektach – Łódź Fabryczna oraz Rail Baltica. Inwestycje te wsparte są ze starego budżetu UE. Całkiem dobrze radzi sobie segment dróg tramwajowych. Jeszcze na w 2014 miał on znikomy udział w sprzedaży, aktualnie stanowi on 5% obrotów całej grupy. Torpol z jednej strony realizuje inwestycje w Olsztynie (budowy linii tramwajowych), dodatkowo grupa coraz mocnej rozpycha się poza granicami RP – głównie w Norwegii, która stanowi istotny przyczółek do dalszej ekspansji zagranicznej.



Udział zagranicy w przychodach grupy rośnie systematycznie, ale całościowo ma ona ciągle niewielki wpływ na przychody GK Tropol (ok. 5%)



Na pewno sporym znakiem zapytania jest systematycznie spadający portfel posiadanych kontraktów. Jeszcze w połowie 2014 oscylował on w okolicach 2 mld PLN, aktualnie spadł już poniżej 1 mld PLN. Jest to oczywiście wynik spadku robót zlecanych przez PKP PLK w związku kończącą się starą perspektywą UE. Przetargi z nowego budżetu ruszyły z późnieniem. Dopiero w ostatnim czasie PKP PLK rozpoczęło postępowania przetargowe na liniach Wrocław – Poznań oraz Warszawa – Poznań, jednakże planowana wielka ofensywa inwestycji kolejowych wygląda na razie dość przeciętnie.



Oczywiście plany długoterminowe pozostają ciągle bardzo interesująco . Powyżej wykres obrazujący planowane wydatki PLK do wykonawców zgodnie z Krajowym Programem Kolejowym do 2023. Widać wyraźnie, iż największe natężenie prac powinno nastąpić w okresie 2017-2020. Biorąc pod uwagę dotychczasową realizację planów przez PLK oraz udział rynkowy Torpolu to docelowy poziom obrotów powinien oscylować w okolicy 1,4 mld PLN tylko w segmencie kolejowym.
Od strony rentowności core businessu trudno się czegoś przyczepić. Wyniki na wszystkich poziomach rachunku zysków i strat są lepsze niż te z analogicznego okresu roku poprzedniego.



Jednakże żeby nie było tak różowo zwracam uwagę na powolną erozję marż na realizowanych kontraktach. Szczególnie słabo wypadł tutaj drugi kwartał, w którym grupa zrewidowała szacunki odnośnie realizowanych kontraktów. Wydłużenie realizacji prac w Łodzi Fabrycznej spowodowało obniżenie wyniku o prawie 25 MPLN, po części negatywny wpływ został zniwelowany przez rewizję In plus na pozostałych zleceniach (+ 10 MPLN). Tutaj stawiam pewien znak zapytania, gdyż tak istotna rewizja budżetu powoduje pewne wątpliwości odnośnie wycen kontraktów długoterminowych i tłumaczenie o wydłużeniu realizacji kontraktu nie do końca mnie przekonuje.



Warto jeszcze rzucić okiem jak na zmianę wyniku oddziaływały poszczególne segmenty. Oczywiście największy wpływ miała dywizja kolejnictwa, która niemalże podwoiła zeszłoroczne wyniki. Całkiem dobrze radzi sobie segment dróg tramwajowych dając dodatkowo 5 MPLN zysku – jeszcze rok temu ta dywizja była nierentowna na poziomie wyniku brutto na sprzedaży.

Trzeba oddać grupie, iż trzyma mocno w ryzach koszty organizacji. Co prawda nieznacznie rosną koszty zarządu, jednakże zdecydowanie wolniej niż przychody dzięki czemu poprawia się efektywność core businessu. Pozostała działalność operacyjna ma znikomy wpływ na finalny wynik, także ją pomijam. Wynik na działalności finansowej jest ujemny, jednakże biorąc pod uwagę skalę działalności, zapotrzebowanie na kapitał obrotowy, podstawową rentowność core businessu to koszty finansowe są naprawdę na niewielkim poziomie. Jest to oczywiście wynik mocnego bilansu i niewielkiego poziomu zadłużenia odsetkowego. Biorąc pod uwagę gotówkę dług netto jest okolicach zera. Dodatkowo grupa ma sporo wolnych limitów kredytowych dedykowanych finansowaniu bieżącej działalności, także pod tym względem GK Torpol jest naprawdę solidnie przygotowana no nowej perspektywy i zwiększonego zakresu realizowanych robót.

W bieżącym roku GK Torpol wygląda dość słabo pod względem przepływów pieniężnych. W ciągu ostatnich trzech kwartałów grupa wygenerowała dziurę na działalności operacyjnej w wysokości prawie 90 MPLN. Po pierwsze jest to wynik zaangażowania większej ilości środków w realizację prac budowlanych. Po drugie w ostatnim czasie Torpol spłacić ponad 23 MPLN zobowiązań wobec swoich dostawców co negatywnie wpłynęło na przepływy na działalności operacyjnej. Grupa dość mocno inwestuje w ŚT jest to wynik podjętych działań mających na celu zwiększenie parku maszynowego spółki powiązanej operującej w Norwegii, duża część CAPEXu została pokryta leasingiem.

Podsumowując, raport za trzeci kwartał na pewno należy oceniać pozytywnie. Wygenerowane wyniki zdecydowanie lepsze niż rok temu. Grupa ma solidny bilans, niewielki poziom zadłużenia oraz spore zasoby gotówkowe. Pewnym problemem jest na pewno spadający backlog, niestety nie jest to wina Topolu ale przeciągających się postępowań przetargowych wspartych środkami z nowej perspektywy UE. Największego natężenia prac należy oczekiwać dopiero w 2017, co powoduje iż przyszyły rok może upłynąć pod znakiem spadków przychodów oraz wyników (r/r). Perspektywy w dłuższym horyzoncie czasowym pozostają ciągle pozytywne.

Poniżej link do wycen, które wskazują na duży potencjał do wzrostu bazujący na metodach dochodowych oraz mnożnikach. Torpol wygląda również atrakcyjnie w porównaniu do konkurencji. Jednakże kurs akcji zakotwiczył w okolicach 13-14 PLN i nie chce rosnąć. Rynek oczekuje na rozkręcenie karuzeli przetargów i twarde potwierdzenie, iż grupa będzie wstanie przełamać spadek wartościowy posiadanego portfela zleceń. Pewnym problemem mogą być również spadające marże na realizowanych kontraktach. Co może spowodować, iż pomimo kolorowej perspektywy, spółka będzie miała problem z poprawą rekordowych zysków wygenerowanych w bieżącym roku nawet biorąc pod uwagę potencjalnie wyższą bazę przychodową.



www.stockwatch.pl/gpw/torpol,w...

Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
1 2 3 4 5 6 7

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,620 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +169,62% +33 923,73 zł 53 923,73 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło