
Fot. MexPolska
– W miniony weekend uruchomiliśmy czwarty lokal pod naszym najnowszym szyldem Chicas&Gorillas. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, kolejny shot-bar tym razem powstał w centrum Warszawy. Doskonale znamy tę lokalizację, ponieważ w niedalekim sąsiedztwie znajduje się nasz lokal sieci Pijalnia Wódki i Piwa. Chcieliśmy w tym „rozrywkowym zagłębiu stolicy” w pełni wykorzystać potencjał naszego najnowszego konceptu. Od samego początku byłem przekonany, że Warszawa to odpowiednie miejsce dla tego brandu – mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska S.A.
Poza Warszawą koncept Chicas&Gorillas dostępny jest także w Poznaniu, Wrocławiu oraz Łodzi. Ponadto w warszawskim lokalu, największym spośród wszystkich reprezentujących ten koncept, znajduje się scena, na której będą występować DJ-e oraz zespoły muzyczne.
– Poprzednie trzy lokale odniosły sukces i cieszą się dużą popularnością, dlatego też świadomie podjęliśmy decyzję o dalszym rozwoju Chicas&Gorillas. Nasz shot-bar okazał się niezwykle intersujący dla młodego konsumenta, który docenił rozbudowaną ofertę kolorowych drinków i shotów w niestandardowym klimacie w bardzo przystępnych cenach. Nasze lokale miesięcznie odwiedza coraz więcej gości i w tym przypadku liczymy na ciepłe przyjęcie marki także ze strony mieszkańców Warszawy. To dla Grupy niezwykle strategiczny, a za razem pełen wyzwań rynek – dodaje Paweł Kowalewski.
W planach Mex Polska jest także rozbudowa pozostałych konceptów. Do końca roku zostanie otwarty jeszcze jeden nowy punkt w ramach popularnej i lubianej przez Polaków marki Pijalnia Wódki i Piwa. Po Nowym Targu, jeden z najstarszych brandów Grupy pojawi się w Zamościu.
Grupa Mex Polska zarządza 45 lokalami gastronomicznymi. Grupa rozwija marki: The Mexican, Prosty Temat, Pankejk, Pijalnia Wódki i Piwa. Najnowszym konceptem jest Chicas & Gorillas. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.