heawcjsr
Advertisement
PARTNER SERWISU
dygabwit

Space Fox Games: Wejście na giełdę będzie nas wspierać w dalszym dynamicznym rozwoju

Omawiane walory:

Gośćmi środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli Aleksander Korulski, prezes Space Fox Games oraz Joanna Kadyszewska, członkini zarządu. Głównym tematem było przedstawienie bieżącej działalności spółki i planów na przyszłość. Czat odbył się w ramach drugiej edycji projektu #WDrodzeNaGPW, który organizowany jest przez portal StockWatch.pl oraz agencję PR Strict Minds

Space Fox Games to polski gamedeweloper, który rozpoczął swoją działalność w 2014 r. pod nazwą World Loom Games. Dotychczas Space Fox Games wydał 15 gier, a kolejne 3 są w trakcie produkcji: m.in. Rin: The Last Child oraz Space Inn. Obecnie przyjęta strategia zakłada produkcję dwóch gier jednocześnie i wydawanie przynajmniej jednego tytułu rocznie.

– Zmieniliśmy nazwę spółki z World-LooM Games na Space Fox Games w związku ze zmiana strategii i segmentu wydawniczego w branży gamedev. Rebranding pomógł nam rozpocząć nowy etap działalności spółki – powiedzieli podczas czatu inwestorskiego w StockWatch.pl przedstawiciele Space Fox Games.

W pierwszych latach działalności studio produkowało gry na PC, konsole i mobile. W tym ostatnim wypadku były to głównie gry na zlecenie dla takich spółek jak Artifex Mundi.

– Obecnie skupiamy się głównie na PC i konsolach. W tej chwili realizujemy wyłącznie autorskie gry. W historii spółki zaczynaliśmy od outsourcingu, następnie współpracowaliśmy m.in. z Artifex Mundi i Game House przy współfinansowaniu wspólnych produkcji. Niemniej już gry z serii Maggie’s Movies i kolejne produkcje to w całości nasze własne IP – powiedzieli przedstawiciele spółki.

Spółka postawiła na segment gier indie AA, których budżet wynosi 1,5-2,5 mln zł. Zgodne ze strategią wybierając temat i gatunek kolejnego tytułu studio mocno analizuje trendy rynkowe i potrzeby graczy szukając dla tytułów chłonnych nisz.

– Biorąc pod uwagę wskazane założenia, z ciekawością patrzymy na gry hybrydowe, w których elementy sandboksowe i rpgowe łączą się z ekonomicznymi.<br/>Z bardziej ogólnych trendów – skupiamy się na wprowadzaniu do naszych produkcji innowacyjnych mechanik i kładziemy nacisk na silną immersję. Oba te elementy dają pozytywne wyniki jeżeli chodzi o zasięg.

– Profil gracza zależy przede wszystkim od realizowanego tytułu i gatunku, gdyż zgodnie z naszą strategią staramy się sięgać do chłonnych nisz, w których nasze tytuły mają szansę na sukces rynkowy. Dwa najnowsze projekty w produkcji są skierowane do fanów gier ekonomicznych i sandboksów/rpg – dodali.

Spółka ma umowy współpracy z Artifex Mundi i Klabater. Prowadzi również zaawansowane rozmowy z kilkoma innymi podmiotami.

Spółka wykorzystuje w produkcji autorskie technologie oraz korzysta z doświadczenia w wykorzystaniu AI.

– Od początku istnienia firmy skupiamy się na tworzeniu narzędzi, których użycie w kolejnych projektach pozwoli zoptymalizować wykorzystanie zasobów. M.in. w ramach projektu Badawczo Rozwojowego realizowanego z NCBiR stworzyliśmy szereg narzędzi wspomagających produkcję gier, z których korzystamy obecnie na co dzień. Od momentu przejścia na produkcję własnych IP wykorzystujemy autorski, zaawansowany proces analizy rynku i potrzeb graczy w celu wyboru takich gatunków i mechanik, które pozwolą na pozyskanie znacznego grona graczy. Wykorzystując nasze duże doświadczenie w wykorzystaniu AI w bieżącej pracy, opracowujemy projekt platformy wspierającej produkcję gier, opartej o wykorzystanie sztucznej inteligencji – powiedzieli przedstawiciel Space Fox Games.

Spółka w poniedziałek 13 listopada zadebiutuje na rynku NewConnect. Do obrotu trafi 1.001.000 akcji serii A, stanowiących 100 proc. kapitału zakładowego. Sama spółka wyceniana jest na około 6,9 mln zł.

– O wejściu na giełdę, jako elemencie który będzie wspierał spółkę w dalszym dynamicznym rozwoju, myśleliśmy już od kilku lat. Kiedy w 2022 roku zaprosiliśmy do spółki grono prywatnych inwestorów również dla nich oczywistym dalszym krokiem było wprowadzenie spółki na NewConnect. Uważamy, że spółka, która istnieje dłuższy czas na rynku, ma przychody z tantiem z lat poprzednich, realizuje równolegle 3 projekty, z czego 2 zostaną wydane w 2024 roku i która ma zabezpieczone finansowanie dla tych i dalszych projektów, może pozytywnie wyróżniać się na rynku – powiedzieli przedstawiciele Space Fox Games.

Inwestorzy pytali o podzielenie się zyskiem z akcjonariuszami.

– Do tej pory zainwestowaliśmy cały zysk w rozwój spółki, niemniej w przyszłości nie wykluczamy przeznaczenia części zysku na wypłatę dywidendy – powiedzieli przedstawiciele spółki.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Jujubee przejmie cały biznes growy od Space Fox Games

    Jujubee podpisało umowę, na mocy której przejmie od Space Fox Games wydzieloną część przedsiębiorstwa zajmującą się produkcją gier, w tym zarówno zespół, jak i wszelkie prawa majątkowe i intelektualne do produktów już wydanych i będących w realizacji.

  • Space Fox Games uzyskało dotację od CRPK na prototyp gry „Noc Dziadów”

    Space Fox Games jako jedno z 20 studiów tworzących gry, otrzymało dotację w ramach Programu Wsparcia Gier Wideo organizowanego przez Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych (CRPK). Dofinansowanie w kwocie ponad 280 tys. ma zostać przeznaczone na stworzenie prototypu gry "Noc dziadów" opartej na "Dziadach" Adama Mickiewicza.

  • Gra RIN: The Last Child od Space Fox Games już dostępna

    Produkcja od polskiego gamedewelopera Space Fox Games - RIN: The Last Child pojawiła się wczoraj na platformie Steam w cenie 19,99 USD. W pierwszym tygodniu od premiery tytuł będzie dostępny z 20-proc. zniżką. Wersje na konsole PlayStation 5, Xbox Series X|S oraz Nintendo Switch ukażą się jeszcze w tym roku.

  • Space Fox Games zaprezentował pierwsze materiały z gry Emerald Cavern

    Na platformie Steam ukazały się pierwsze materiały dotyczące gry Emerald Caravan autorstwa Space Fox Games. Premiera tytułu zapowiedziana jest na czwarty kwartał 2024 roku. Budżet produkcji to prawie 2 mln zł

  • Space Fox Games zadebiutował na rynku NewConnect

    Space Fox Games to 12. spółka w tym roku, jaka zadebiutowała na rynku NewConnect. Na starcie handlu akcje firmy wyceniono na 6,76 zł (-1,46 proc.), ale w kolejnych kwadransach cena walorów spadała do 4,31 zł, co oznaczało obniżkę aż o 27 proc.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat