Podczas II etapu konkursu oceniane były strony internetowe 53 spółek. Strony oceniane były przez ponad 30 specjalistów w 9 dziedzinach należących do jury konkursowego.
– To już finał VIII Konkursu Złota Strona Emitenta. Podczas pierwszego etapu konkursu analizowaliśmy strony internetowe 900 notowanych spółek. Podczas drugiego były to 53 spółki, a teraz ścisła czołówka walczy o podium. Jurorzy brali pod uwagę między innymi: jasność komunikatu, zawartość informacyjną, komunikację z inwestorem, innowacyjność komunikacji, estetykę strony oraz opinię przedstawicieli inwestorów indywidualnych, instytucjonalnych i zagranicznych – mówi Mirosław Kachniewski, prezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.
Laureatów konkursu wybierze na etapie III (17 kwietnia 2015 – 22 maja 2015) kapituła, w której zasiadają przedstawiciele instytucji rynku kapitałowego oraz najbardziej uznani fachowcy zajmujący się grafiką, komunikacją marketingową, dziennikarstwem, ekonomią czy relacjami inwestorskimi. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 10 czerwca br. podczas VII Kongresu Relacji Inwestorskich SEG.
Konkurs Złota Strona Emitenta jest organizowany przez Stowarzyszenie Emitentów giełdowych od 2007 roku. Celem konkursu jest podnoszenie jakości komunikacji korporacyjnej on-line na polskim rynku kapitałowym. Regulamin konkursu, harmonogram oraz szczegółowe informacje nt. Złotej Strony Emitenta VIII są dostępne na stronie internetowej www.zse.seg.org.pl.