PARTNER SERWISU
ukuoripi
10 11 12 13 14
sasky
PREMIUM
49
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 767
Wysłane: 13 stycznia 2017 15:02:23 przy kursie: 88,99 zł
Prezes w lutym 2016 roku dał słowo, że do 25 sierpnia nie sprzeda akcji Bloobera...

Cytat:
Zarząd Bloober Team SA informuje, iż 26 lutego 2016 r. spółka otrzymała zawiadomienie od akcjonariusza spółki- Piotra Babieno, będącego jednocześnie prezesem zarządu emitenta, o złożeniu oświadczenia (Lock up) na podstawie, którego prezes zarządu emitenta zobowiązuje się, że do 25 sierpnia 2017 r. nie dokona zbycia posiadanych akcji spółki, tj. 290 000 sztuk akcji zwykłych na okaziciela, ani w żaden inny sposób nie będzie rozporządzał posiadanymi akcjami spółki, jeżeli wskutek takiego rozporządzenia akcje te mogłyby zostać w ww. czasie zbyte. W szczególności prezes zarządu emitenta nie będzie sprzedawał posiadanych akcji spółki, zawierał warunkowych umów sprzedaży, zastawiał ani obejmował ich blokadą na rachunku papierów wartościowych, jeśli efektem takiego zastawu lub blokady mogłoby być przeniesienie własności tych akcji.

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

i tego słowa nie dotrzymał. Wczoraj pojawił się komunikat że poza rynkiem sprzedał 90 tys. akcji po 80 zł za sztukę.

Cytat:
Zarząd Bloober Team SA niniejszym przekazuje do publicznej wiadomości informację o otrzymaniu w dniu 12 stycznia 2017 r. powiadomienia w trybie art. 19 ust. 1 rozporządzenia MAR o transakcjach na akcjach Spółki od osoby pełniącej obowiązki zarządcze prezesa zarządu, pana Piotra.

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

Zaangażowanie w Bloobera o 90.000 akcji zwiększył w tym samym czasie Pioneer TFI, wiec to najprawdopodobniej on kupił pakiet od prezesa Babieno.
Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą

Daimyo
2
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 95
Wysłane: 16 lutego 2017 16:00:41 przy kursie: 100,00 zł
Witam proszę o analizę techniczną spółki

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 17 lutego 2017 20:08:13 przy kursie: 97,00 zł

kliknij, aby powiększyć


Zacznę od tego, że walor jest niezwykle mocno skorelowany z lokomotywą polskiego gamedev'u - CD Projekt. Wskaźnik korelacji z 125 sesji wynosi 0,87 natomiast z 250 sesji 0,95.

Mamy do czynienia z silnym i zdrowym trendem wzrostowym, który jednak w miarę ustalania coraz to nowszych historycznych maksimów zaczyna zdradzać oznaki wytracania impetu zwyżki. Widać to chociażby po przebiegu oscylatora RSI, linia którego kreśli negatywne dywergencje z wykresem cenowym. Jednak na chwilę obecną nie jest to groźne zjawisko, gdyż oscylator cały czas przebywa w strefie wykupienia. Dopiero kolejny szczyt RSI poniżej poziomu 70 pkt i nowe maksima na wykresie cenowym byłyby sygnałem ostrzegawczym.

Jeżeli spojrzymy na wykres w wyższej rozdzielczości, to da się dostrzec potencjalną rewersalową formację spadkowego harami. Wymaga ona jednak potwierdzenia w postaci zamknięcia poniżej piątkowego korpusu.

Kapitał płynie szerokim strumieniem, nie widać śladów dystrybucji. Zachowanie wskaźników typowe dla walorów w silnym trendzie wzrostowym. MACD odświeżył zalecenie kupna, tnąc sygnalną od dołu. Najbliższe poziomy docelowe to 103 zł i 114,50 zł. Poziomy wsparcia to 96,30 i ok. 85 zł (wzmocniony linią nadrzędnego trendu)





vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 21 lutego 2017 15:37:17 przy kursie: 106,25 zł
zadziwiające - 11bit dostał świetną rekomendację, ale to Bloober więcej rośnie na dzisiejszej sesji.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 21 lutego 2017 16:09:36 przy kursie: 106,25 zł
Ładują wszystko co się da. Czy to Bloober czy Farm. Tak jakby każda z tych firm była podwykonawcą jednego wielkiego projektu.

pbartek
0
Dołączył: 2010-01-12
Wpisów: 4
Wysłane: 23 lutego 2017 10:22:07 przy kursie: 109,90 zł
Myśle,ze jezeli chodzi o Bloober to dzisiejsza sytuacja na kursie moze miec zwiazek z GDC w San Francisco i zapowiadana prezentacja grywalnych wersji Perception i >observer_

Daimyo
2
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 95
Wysłane: 24 lutego 2017 00:11:08 przy kursie: 109,90 zł
Bloober pochwalił się nowym teaserem gry Observer, wygląda bardzo interesująco :)

www.gamespot.com/videos/observ...

Daimyo
2
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 95
Wysłane: 24 lutego 2017 12:06:27 przy kursie: 114,05 zł
graczpospolita.pl/v-rp-otwiera...


Cytat:
>observer_ zmierza na PC i Xboksa One (zakładam, że wersja na PlayStation 4 zostanie niedługo zapowiedziana). Blooberowi udało się nawet nawiązać współpracę z Microsoftem. Na stoisku ID@Xbox na zbliżającym się GDC i PAX East w Bostonie prezentowane będzie demo gry. Będzie to pierwsza okazja do zagrania w >observer_. Czekam na wrażenia graczy. Nie mam jednak wątpliwości, że będą one pozytywne.


kastalto
0
Dołączył: 2010-10-18
Wpisów: 434
Wysłane: 28 lutego 2017 08:36:26 przy kursie: 119,75 zł
Newsy, newsy...

Cytat:
Po CI Games, które kilka dni temu ogłosiło, że o trzy miesiące opóźni wydanie trzeciej części „Snajpera”, na przełożenie premiery zdecydował się Bloober Team. Jego najnowsza gra — „Observer” — nie trafi do sprzedaży w tym roku. Krakowskie studio, które specjalizuje się w horrorach, zdecydowało się przesunąć jej debiut na przyszły rok. — Opóźnienie nie ma nic wspólnego z produkcją gry. Szukamy razem z wydawcą dobrego okienka na premierę — mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team.


www.pb.pl/bloober-team-opoznia...


surfmen
3
Dołączył: 2009-11-20
Wpisów: 110
Wysłane: 28 lutego 2017 09:49:46 przy kursie: 115,80 zł
Z treści tego postu wynika że obserwer będzie wydany w przyszłym roku ,czy czasami ktoś tu kogoś nie wprowadza w błąd.


vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 28 lutego 2017 10:06:29 przy kursie: 115,80 zł
to jest stary artykuł z zeszłego roku i wskazuje na ten rok, nie ma żadnego świeżego info o opóźnieniach u Bloobera ani o przesunięciu premiery Sniper GW 3.

gentleman
0
Dołączył: 2015-06-05
Wpisów: 106
Wysłane: 29 marca 2017 17:58:26 przy kursie: 108,00 zł
gentleman napisał(a):
a ja myślę, że ta umowa z Aspyr to bardzo dobry ruch zarządu. Myślę również, że nie doceniacie tej spółki i wciąż trzymacie Bloobera w "starych" kategoriach: producenta gier nierentownych oraz manipulanta przy wynikach finansowych. Otóż powtórzę moją ostatnią wypowiedź, w chwili obecnej należy wyceniać wartość Bloobera poprzez pryzmat dobrego i znanego producenta gier (ze specjalizacją w horrorach) a to zupełnie inna klasa producentów i inna wycena. Co do samego tytułu LoF to przekonamy się już na premierze 16.02 a obecne szacunki i oceny są jak wróżenie z fusów, tak jak było w październiku 2014 przed debiutem TWOM.


dokładnie rok temu spieraliście się ze mną, że Bloober to zły koń (zachęcam do moich wątków z początku 2016 roku. Dziś stało się to co przewidywałem Bloober w czołówce polskich producentów.
Niestety ja już wychodzę z inwestycji gamedevu ponieważ myślę, że to początek końca hossy ale mogę się mylić.
Zastanawiam się co może być równie perspektywiczne co gamedev?
Pamiętam jak swego czasu media amerykańskie rozpisywały się o firemkach produkujących jakieś aplikacje (internetowe czy na androida) i sprzedawanych za astronomiczne ceny. Czy myślicie, że u nas też przyjdzie czas na tego typu firmy? Mam ochotę mocniej zaangażować się w taką firmę jedną czy drugą i pytanie do Was czy w ogóle są u nas ciekawe firmy z tego segmentu i na wczesnym etapie rozwoju?
Wall Street to jedyne miejsce, do którego jedni przyjeżdżają rolls royce'ami, aby zasięgać porad u tych, którzy podróżują metrem.
Warren Buffett

pbartek
0
Dołączył: 2010-01-12
Wpisów: 4
Wysłane: 14 maja 2017 23:21:33 przy kursie: 123,45 zł
Witam,
Proszę o analizę raportu finansowego.

Daimyo
2
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 95
Wysłane: 31 maja 2017 21:50:28 przy kursie: 97,42 zł
Witam czy mogę prosić o analizę techniczną spółki


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 18 czerwca 2017 13:39:39 przy kursie: 86,00 zł
Księgowy horror – omówienie sprawozdania finansowego GK Bloober Team SA po 1 kw. 2017 r.

Na pierwszy rzut oka Bloober to bardzo ciekawa spółka z branży gier. Jak na przedstawiciela indy odniosła spory sukces – sprzedaż Layers of fear tylko na steam sięgnęła 300 tys. kopii, a na wszystkie platformy nawet 1,5 mln egzemplarzy. Spółka bardzo sprawnie porusza się także po rynku kapitałowym (upublicznienie iFun4all) i świetnie radzi sobie w pozyskiwaniu dotacji - tylko w 2016 r. przyznano jej dofinansowanie na kwotę ponad 15 mln zł (w tym 5 mln zł na Medium). Jej portfel wydawniczy pozwala na kreślenie w bliskiej przyszłości dużego wzrostu (2 premiery w tym roku i kolejna największa na przełomie 2017/2018), a przecież Bloober ma zająć się także działalnością wydawniczą. Jeśli do tego dodamy, że jest wyceniana tylko na 150 mln zł przy kapitalizacji 11 Bit czy PlayWay’a równej 400 mln zł to jak nic mamy do czynienia z nieodkrytą fundamentalną perłą. Wizja bogactwa niestety pęka, gdy ową perłę oczyścimy z narosłego szlamu i sprawdzimy jakość wypełnienia.

Kalendarz wydawniczy
Jeśli zestawimy kalendarz wydawniczy z listopada 2015 oraz października 2016 to widać, że spółka nie jest niestety wiarygodna co do dat planowanych premier.


kliknij, aby powiększyć


Co więcej, zarówno Medium jak i Scopophobia były już wcześniej zapowiadane na rok 2015. Można więc powiedzieć, że Medium ma już co najmniej 3 lata opóźnienia. Nic nie zapowiada także tego, aby spółce udało się dotrzymać premiery gry >observer_

Przychody
W dłuższym ujęciu czasowym Bloober rośnie pod względem generowanej sprzedaży. Od IV kwartału 2015 r. zaczął też pokazywać istotne zyski na co wpływ miała gra Layers of fear i współpraca z wydawcą – Aspyr Media. W tym miejscu trzeba podkreślić, że w modelu biznesowym w jakim działa spółka płatności za grę rozkładają się istotnie w czasie. Pierwsze przychody są wykazywane już na etapie produkcji po uzyskaniu odpowiedniego stopnia zaawansowania prac, a następnie już po premierze spółka uzyskuje część zysków ze sprzedaży. To między innymi dlatego pokazała wysokie przychody w IV kw. 2015 r. Gra formalnie zadebiutowała w 1 kw. roku, ale marcowa sprzedaż pokazana jest dopiero w 2 kw. roku. Choć premierę miała wtedy gra spółki zależnej, to tak naprawdę obroty zrobił Layers of fear (dalej LOF). W 3 kw. roku spółka wydała DLC do LOF, a także uzyskała płatności za port gry na Google VR oraz pierwszą płatność za grę >observer_ Pierwszy kwartał tego roku przyniósł spadek przychodów względem poprzednich okresów właśnie przez brak płatności transz przez Aspyr – spółka nie zamknęła w tym okresie żadnego istotnego etapu produkcji observera. Warto jednak zwrócić uwagę, że masa przychodów jest cały czas mocno zwiększana przez zmianę stanu produktów – rachunek wyników w układzie rodzajowym.


kliknij, aby powiększyć

W 2016 r. spółka miała 10,4 mln zł przychodów z produkcji i sprzedaży swoich gier, natomiast kwotę przychodów i równych z nimi o 6,3 mln zł zwiększyła zmiana stanu produktów.

Zasady rachunkowości
Być może nie dla wszystkich jest jasne jak wygląda proces księgowy w układzie rodzajowym. Spółka w rachunku kosztów pokazuje wszystkie poniesione koszty w okresie, także te poniesione na produkcję gry. Ale część dotyczącą pisania nowych tytułów aktywuje na zapasie, a jednocześnie koszty pisania zwiększają przychody i równe z nimi, żeby zachować współmierność przychodów i kosztów. W momencie rozpoczęcia sprzedaży pojawia się przychód ze sprzedaży. Jednocześnie zmiana stanu produktów odpowiadająca temu przychodowi pomniejsza przychody i równe z nimi o koszt jednostkowy sprzedanego produktu. Niestety w przypadku gier komputerowych ciężko określić ten jednostkowy koszt, bo trzeba by znać przyszłość i całkowitą sprzedaż. Dlatego UOR nakazuje w tym miejscu do momentu pokrycia pełni kosztów produkcji rozliczać zmianę produktu w wysokości uzyskanego przychodu. Oznacza to tak naprawdę, że spółka pokazuje zysk z danej produkcji dopiero gdy przychody ze sprzedaży pokryją w całości nakłady poniesione na wytworzenie, co przykładowo zobrazowałem w poniższej tabelce:


kliknij, aby powiększyć


Teoretycznie to konserwatywny model, ale tylko teoretycznie. Wydaje się, że płatności od Aspyr są rozliczane niejako na boku, bez powiązania tego z kosztem produkcji jako czysty zysk spółki. Oczywiście ten koszt występuje, ale jego efekt w rachunku wyników jest bilansowany przez zmianę stanu produkcji w toku.

Zapasy i koszty
Skoro cały czas rośnie nam produkcja w toku to trzeba zerknąć na zapasy. Te oczywiście cały czas rosną i przekraczają po pierwszym kwartale 21 mln zł, z czego produkty gotowe stanowią tylko 1,6 mln zł, natomiast produkcja niezakończona aż 20 mln zł. Przypominam, że to nic innego jak koszty nieujawnione na poziomie zysków.


kliknij, aby powiększyć


Inwestorzy indywidualni bardzo często ignorują raporty roczne, a te przynoszą nam czasem bezcenną wiedzę. Tak się składa, że Bloober zaprezentował nam segmentację owych zapasów. Chyba jako jedyny za co ma dużego plusa. Minusy wychodzą jak prześledzimy poszczególne pozycje.

Proszę zwrócić uwagę, ze w produktach gotowych mamy LOF na PS4, co oznacza że przychody z PS4 nie pokryły jeszcze kosztów pisania portu na tę platformę. Co więcej, mamy prawie 600 tys. nierozliczonych kosztów z Basement Brawl, czyli produktu z lat poprzednich. Zasady rachunkowości pozwalają takie zapasy trzymać do 5 lat na zapasie, a gra ta była wydana na początku 2014 r… Deathmatch Village wydany w 2013 r. został odpisany do zera dopiero na koniec 2016 r. Choć to zgodne z zasadami rachunkowości, to ciężko brak odpisów Brawla nie określić inaczej niż zawyżanie wyników.

kliknij, aby powiększyć


Ciekawe wnioski płyną także z analizy produkcji niezakończonej. Poza tym, że są w niej Scopophobia, Medium i >observer mamy w niej także Layers of fear i DLC do tej gry. O ile kolejne DLC do gry nie jest czymś zaskakującym, to trzymanie kosztów produkcji na PC jako nierozliczone jest dużym zaskoczeniem. Warto też wrócić uwagę, że spółka trzyma w nierozliczonych pracach także przykładowo Serial Cleanera, choć od września generuje on dochody z Early Acces na Steam. Innymi słowy tytuł ten nie pokazał jeszcze żadnego kosztu w zyskach, a pokazał wszystkie przychody wygenerowane do tej pory. Jeszcze ciekawiej wygląda Paper Wars – gra była sprzedawana ale wisi na pracach w toku, więc nie ujawnia się w rachunku zysków jako koszt.


kliknij, aby powiększyć



Wyniki
Z tego powodu wyniki spółki nie są niestety do końca miarodajne, żeby nie napisać wiarygodne, bo mamy zaburzenie pomiędzy wykazywanie przychodów i kosztów, które są niejako odsuwane w czasie. Co ciekawe poza paroma wyjątkami wydaje się to zgodne z UOR, ale nie zmienia to faktu, że na wyniki prezentowane przez spółkę należy patrzeć ostrożnie z powodu:

- przychodów od wydawcy za produkcje niezakończone prawdopodobnie bez kosztów tejże produkcji
- przychodów od Xbox preview, Steam Early Acces itp. bez pokazania w rachunku wyników kosztów pisania
- przychodów z gier, które spółka trzyma jeszcze jako niezakończone i nie pokazuje od nich kosztów produkcji
- braku ujawnienia pełnych kosztów napisanych gier, które już nie generują sprzedaży

W 2016 r. spółka wykazała zysk na sprzedaży w kwocie 6,9 mln zł, ale w koszty moim zdaniem powinno pójść jeszcze 900 tys. od tytułów z produktów gotowych i co najmniej 300 tys. od Paper Wars. Daje to nadal nie taki mały wynik na poziomie 5,7 mln zł, ale z przychodami od Aspyr w relacji do 6,5 mln zł wykazanego EBIT. W linii finansowej mamy ok. 3 mln zł jednorazowych zysków ze sprzedaży udziałów, różnic kursowych i innych operacji kapitałowych. Na poziomie netto powtarzalne, z zastrzeżeniami powyżej, jest tylko ok. 4,5 mln zł. a nie 7,7 mln zł.

Przepływy operacyjne
Wykazane wątpliwości znajdują częściowe potwierdzenie w przepływach. Pomimo wykazanych zysków (3,3 mln w 2015 r., 7,7 mln w 2016 r.) spółka nie generuje gotówki operacyjnej. W 2015 r. był wypływ na kwotę 2,3 mln zł, natomiast rok później 1,8 mln zł. Korekty dotyczą głównie należności (-4,5 mln zł) oraz zapasów (-5,5 mln zł). W tym miejscu warto też zwrócić uwagę, że należności na koniec roku (7 mln zł) są prawie tak wysokie jak sprzedaż spółki za III i IV kwartał łącznie, co wiarygodności prezentowanym danym finansowym nie dodaje. Po raporcie za 1 kw. 2017 r. należności wynoszą 5,4 mln zł, natomiast sprzedaż w tym okresie 1,2 mln zł. To nie jest raczej w branży normalne, że płatności od wydawcy, czy dystrybutorów otrzymuje się po tak długim czasie.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 22 czerwca 2017 11:11

awatarji
1
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 31
Wysłane: 21 czerwca 2017 21:33:03 przy kursie: 83,06 zł
Proszę o aktualizacje danych w "aktualne wyniki".
The Spice Must Flow

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 6 lipca 2017 15:59:37 przy kursie: 85,00 zł
Cytat:
Księgowy horror – omówienie sprawozdania finansowego GK Bloober Team SA po 1 kw. 2017 r.


Anty_teresa, w twojej analizie wkradł się pewien błąd. Gra Basement Brawl została wydana 24 kwietnia i 13 sierpnia 2015 r. (odpowiednio wersja na PS4 i PC) a nie na początku 2014 r. Wtedy została wydana jej pierwotna wersja o nazwie Basement Crawl, Brawl to poprawiona wersja, którą Bloober chciał zmyć plamę na wizerunku po katastrofie poprzedniczki.

Kolejny błąd dotyczy gry Paper Wars. Gra ta została wydana w 2011 r. pod tytułem Paper Wars: Cannon Fodder, więc na koniec 2016 r. musiałaby być odpisana. Zwróć uwagę, że gra nie widniała w produkcji w toku na koniec 2015 r., a widnieje na koniec 2016 r. Wygląda, więc na to, że spółka wznowiła prace nad nową wersją gry. Tak prezes wypowiadał się o grze w 2014 r.:

W żadnym wypadku nie nazwałbym Paper Wars: Cannon Fodder porażką, bo gra przyniosła zyski, które znacznie przekroczyły koszty produkcji. Zresztą była to bardzo tania gra, no i udostępniła nam w efekcie wiele kanałów i tak de facto od tej gry rozpoczął się okres współpracy z Sony.

gry.onet.pl/artykuly/popelnili...

Poza tym bardzo wartościowe omówienie sprawozdania. Dzięki.

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 19 lipca 2017 11:54:11 przy kursie: 83,80 zł
Premiera Observera już 15 sierpnia - będzie duże "sprawdzam" dla spółki. Sukces sprzedażowy gry utwierdzi rynek w przekonaniu, że spółka obrała dobry kierunek (ze specjalizacją w horrorach) i potrafią powtarzać sukces. Porażka zasieje niepewność czy aby Layers of Fear nie był jednorazowym strzałem, a Scopphobia i Medium nie podzielą losu Observera. Zatrudnienie Rudgera Hauera do wzięcia udziału w projekcie wygląda na dobre posunięcie, szczególnie, że nowy Blade Runner wchodzi do kin już w październiku. Hauer co prawda tam nie zagra, ale jego nazwisko znowu jest częściej przypominane w mediach w ostatnim czasie. Do tego dochodzi współpraca z wytwórnią filmową Lionsgate przy promocji gry. Marketing zapowiada się dobrze. Zobaczymy jak przełoży się to na sprzedaż.

ir.blooberteam.com/pl/observer...

Scipio
1
Dołączył: 2017-06-17
Wpisów: 163
Wysłane: 13 sierpnia 2017 18:53:10 przy kursie: 90,50 zł
Pojawił się raport za drugi kwartał. Widać że panowie nie spuszczają nogi z pedału gazu. Dopisali sobie kolejne 3 miliony złotych zmiany stanu produktów. Bo w sumie czemu nie? Rynek łyknął 3 miliony za pierwsze półrocze 2016 roku, to pewnie przełknie też 3 miliony za jeden kwartał 2017 roku.

We wtorek premiera gry. Cenę ustalono na 29,99 USD/EUR.

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 15 sierpnia 2017 02:54:59 przy kursie: 92,00 zł
Mamy bardzo duży sukces Observera w pierwszych recenzjach. 9/10 od Gamespot i 9/10 od Game Informera... Która polska gra (poza Wiedźminem) miała takie noty od tych opiniotwórczych portali? Ogólnie mamy obecnie z 13 recenzji aż 6 z notami 9/10! Średnia na metacritic to 83/100 obecnie. Wynik znacznie lepszy niż Layers of Fear. Widać zatem, że zrobili świetną grę, ale teraz pytanie czy równie świetnie się ona sprzeda. Okaże się w dużej mierze już jutro.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE bloober



10 11 12 13 14

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,239 sek.

vovaxwfu
tmiguvrx
ityqchmh
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
hvnaknmo
norznjqy
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat