KapitanM napisał(a):Hej, ja ich widzę na 78 miejscu. Może masz lepszy ranking, np. z przyszłości- dnia premiery :)
Tak nie zauważyłem, że przy włączonej polonizacji jest sporo wyższy ranking
Premierę można tylko zgadywać.
Jednak biorąc wcześniejsze doświadczenia można brać pod uwagę kwiecień-maj lub wrzesień-październik.
Marketing dopiero rusza i ranking na WL jak zauważyłeś jest dość niski - wniosek - potrzeba podgrzać atmosferę a to wymaga nieco czasu.
3-4 miesiące może wystarczyć. W tym czasie można wypuszczać co miesiąc teasera, trailera i gameplaya. W międzyczasie jakieś slajdy z gry, ogrywanie przez YT-berów. Przed nami także prezentacja daty premiery.
11bit dobrze radzi sobie z marketingiem więc powinno to wypaść dobrze. Nad marketingiem pracują obydwie spółki. Czasu do końca kwietnia powinno wystarczyć na intensywny marketing.
Zapowiedź premiery sugeruje, że gra jest zakończona, przetestowana i gotowa do premiery. Możliwe, że trwają ostatnie szlify większych bugów i praca nad materiałami marketingowymi.
Nie można wykluczyć także terminu jesiennego. W grze może być jeszcze sporo bugów i pomimo tego, że gra jest niemal gotowa spółki mogą chceć uniknąć wtopy z licznymi zwiechami. Możliwe, że pracują jeszcze nad optymalizacją.
Tego nie wiemy i nie da się trafnie przewidzieć premiery. Nawet przy pełnej gotowości mogą czekać na "właściwe okno czasowe" aby nie konkurować z niewygodnymi grami.
Tak więc składowych jest sporo.
Kluczowe jednak jest dotarcie do potencjalnych graczy i jakość gry.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)