PARTNER SERWISU
edaqlucr
268 269 270 271 272
baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 5 stycznia 2015 14:52:59 przy kursie: 71,49 zł
Może ten artykuł da naszym guru do myślenia. Jest informacja jak dużo spółek na naszej giełdzie rozwijało się szybciej niż przysłowiowe 3% - chyba trzeba napisać od nowa te książki o obliczaniu współczynników bo te stare nie trzymają się kupy. Coraz więcej spółek nie chce "słuchać" wskaźników.

www.bankier.pl/wiadomosc/Te-sp...
może te dane dadzą do myślenia, że te 600-700^% to nie jest jakiś wybryk
Myślę, że jeszcze lepszy obraz dostaniemy gdy zestawimy wyniki niektórych spółek z ich wzrostami to w tym świetle 11bit wypadnie nawet bledziutko do wzrostów innych.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 5 stycznia 2015 14:54

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 5 stycznia 2015 15:23:04 przy kursie: 71,49 zł
introverted_investor napisał(a):
Mr Exclusive napisał(a):
A bylismy niedaleko podium.


AFAIK najlepsze do tej pory miejsce tygodniowe to było miejsce 7-me. W szczytowym tygodniu w ogóle nie było TWoM w TOP10: www.guru3d.com/news-story/stea...

Wasze szacunki są z kosmosu. Nigdy nie było gry indie która się tak sprzedawała jakbyście chcieli. DayZ sprzedało rekordowy 1mln w ciągu miesiąca będąc *przez cały miesiąc* numerem 1. TWoM nawet się nie zbliża do takiego wyniku z oczywistych przyczyn.


Szczytowy to był właśnie ostatni tydzień (zakończony dzisiaj) gdzie TWoM był przez 4 dni przeceniony 25% i uczestniczył w "Encore sale"

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 5 stycznia 2015 15:37:10 przy kursie: 71,49 zł
@baks
Cytat:
ale tu się nie da gościa zignorować


chciałem uniknąć wchodzenia w polemikę, bo to jest kopanie się z koniem, ale to zdanie to święta prawda...

Cytat:
według vquarz sprzedaż Call of Duty (pudełka) wynosiła blisko 30tyś pudełek w tygodniu a TWOM był wyżej, więc musiałby sprzedaż nie mniej niż 89tyś w tygodniu.


Pomieszanie z poplątaniem błędne założenie implikuje kolejne błędne założenie i tu nie chodzi o niechęć do książek i wiedzy...
1) dystrybucją ->pudełek<- poza Polską zajmuje się Deepsilver i nie znamy kształtu tej umowy, czy to jest jednorazowa płatność z góry (wtedy ilość sprzedanych pudełek w czasie może nie mieć znaczenia) , czy umowa uzależniona od ilości sprzedanych kopii. Wiemy, że umowa jest znacząca względem wartości spółki na dzień jej ogłoszenia (listopad 2014).
Nawet w przypadku gdyby istniała jakaś zależność od ilości sprzedanych sztuk, to gdzie na różnych amazonach TWOM był wyżej niż Call of Duty ? Pomimo tego, że Deepsilver to duży dystrybutor, to obawiam się, że Call of Duty ma tu też znacznie szerszą sieć sprzedaży
2) dystrybucją ->pudełek<- w Polsce zajmuje się Cenega - od 5tego grudnia 2014, także nie znamy szczegółów umowy, ale nie jest to pierwsza umowa 11bit z Cenegą. Anomaly można było kupić w biedronce za ok 10zł rok temu, tak i teraz można kupić Anomaly 2, za równie okazyjną cenę:
polygamia.pl/Polygamia/1,10716...
Czy w związku z tym, że dotychczasowe wersje pudełkowe nie są rozchwytywane Cenega podpisała umowę na dystrybucję powiedzmy 100 tyś pudełek ? Bardzo wątpliwe, zwróciłbym tu uwagę na wypowiedzi prezesa CIA zaraz po premierze Lords of the Fallen, do dystrybucji trafiło 600 tyś kopii (i tu chyba mało kto zwrócił uwagę) w tym na rynek polski ok 25 tyś - co niestety oznacza, że jest to marginalna kwestia.

W związku z powyższymi kwestia pudełkowa jest tu wielką niewiadomą i podchodziłbym bardzo ostrożnie do takich szacunków, a już implikowanie zysku na pudełkach szacunkami sprzedaży cyfrowej (i to tylko na STEAM) nosi znamiona większego błędu statystycznego niż zaproponowane skanowanie profili.

@introverted
o ile samo skanowanie profili być może jest wymierne (czy steam udostępnia prawdziwe dane przez api, ewentualnie z jakim opóźnieniem ? tego nie wiem), to przy sprzedaży rosnącej dzień w dzień (na steam) w naszych godzinach nocnych próbka do statystyk może być mocno nie trafiona.
Sam szacunek na 11 grudnia 145 tyś, wg mnie jest do obalenia dość łatwo i rzeczowo.
Podstawą do wyliczeń był zwrot kosztów produkcji w premierowy weekend.
Koszty były szeroko określone 1-2mln zł.
Padło założenie, że na Steam (zaokrąglam) sprzedaż to 75% całości sprzedaży cyfrowej.
Padło założenie, że zysk na sprzedanej kopii cyfrowej to ok 40zł.
Mając świadomość, że każda z tych danych powinna mieć margines błędu brniemy dalej.
W uproszczeniu aby powiedzmy pokryć koszty 1 mln musiało się sprzedać 25 tyś sztuk, dla 2 mln jest to 50 tyś. Nie wiemy czy to jest szacunek za 1-2-3 dni sprzedaży. Mimo to, aby nie przedłużać wywodu uśredniam do 37tyś sztuk, a sam steam to około 28 tyś (założenie 75%).
Poznaliśmy potem kolejną informację ze spółki, że w trakcie wyprzedaży w okresie black friday sprzedaż znacząco przekroczyła tą z premierowego weekendu. Czyli na pewno wiemy że więcej niż 37tyś - co oznacza znacząco ? Załóżmy bardzo ostrożne 50tyś, razem mamy prawie 90tyś, pozostaje 55 tyś podczas pozostałych 20 dni gdzie TWOM przebywał na steam w okolicach 2-5 miejsca - możliwe? No nie wydaje mi się.
Idźmy dalej - przez 20 dni będąc w top5 TWOM generuje sprzedaż 75% z 55 tyś, dochodzi teraz nowy szacunek w okresie od 5 stycznia do 28 luty (przez 55 dni) ma być sprzedane 75% z 140 tyś podczas gdy (bez obniżki) TWOM jest/będzie poza top20 na steam - gdzie tu logika ?


i jeszcze na koniec @baks
Cytat:
może te dane dadzą do myślenia, że te 600-700^% to nie jest jakiś wybryk

Tu nikt nie pisze o jakimś wybryku, spodziewam się, że przynajmniej kilkanaście (może kilkadziesiąt ?) osób próbuje skorelować zakładaną wysokość zysku ze sprzedaży z aktualnym kursem czytając to forum.
Historia pokazuje, że takie świetne przypadki (CIG, CDR) były, ale nie była to linia prosta i po drodze zdarzały się kilkumiesięczne spadki nawet po 60%.
Ewidentnie widać tu, że płacz będzie niejeden, skoro są tacy, którzy zakładają, że sprzedaż na poziomie 250 tyś sztuk (potencjalne 10 mln) koreluje ze wzrostem kapitalizacji w tym samym okresie o 120mln.


Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 5 stycznia 2015 15:48:40 przy kursie: 71,49 zł
@vladinho
Zajrzyj na strony 250-251 tego wątku, tam są sposoby wyliczeń, o których pisze baks. On nie porównuje sprzedaży pudełek CoD z pudełkami TWOM. Wynik sprzedaży pudełek CoD można potraktować jako bazę do wyliczeń sprzedaży cyfrowej TWOM w tym samym okresie.

introverted_investor
0
Dołączył: 2014-12-11
Wpisów: 79
Wysłane: 5 stycznia 2015 16:06:54 przy kursie: 71,49 zł
vladinho napisał(a):


@introverted
przy sprzedaży rosnącej dzień w dzień (na steam) w naszych godzinach nocnych próbka do statystyk może być mocno nie trafiona.


Próbka z dziś zawiera wszystkie dane z wczoraj i część dzisiejszych. Może więc być nietrafiona tylko w jedną stronę - zaniżona.

Czy ktoś tu w ogóle czytał artykuł z ArsTechnica? Skoro metoda działa dla wszystkich gier, dlaczego akurat dla TWoM ma nie działać?

Niestety dokładne dane mam dopiero od 4-go grudnia, więc nie mogę definitywnie obalić argumentu o pierwszym weekendzie i Black Friday.

vladinho napisał(a):

Padło założenie, że na Steam (zaokrąglam) sprzedaż to 75% całości sprzedaży cyfrowej.
Padło założenie, że zysk na sprzedanej kopii cyfrowej to ok 40zł.


Zgadzam się.

vladinho napisał(a):

Poznaliśmy potem kolejną informację ze spółki, że w trakcie wyprzedaży w okresie black friday sprzedaż znacząco przekroczyła tą z premierowego weekendu.


Czy możesz przytoczyć dokładny cytat? Moim zdaniem nic takiego nigdy z ust prezesa nie padło. Była mowa o sprzedaży *po* premierze (a więc moim zdaniem - po pierwszym weekendzie). Na wykresie aktywności nie widać żadnego peaka na Black Friday: http://steamcharts.com/app/282070#3m Wydaje mi się więc że przeceniacie wartość tej wypowiedzi.

Dla porównania możesz zobaczyć że np. DayZ (jedna z najlepiej sprzedających się gier w historii Steama) sprzedała w pierwszy dzień 175tys., a w miesiąc 1mln. A więc w 1 dzień prawie 20% całości! Więc ogromna różnica między dniami nie dziwi mnie wcale.

Poza tym: między 1-szym a 10-tym miejscem w TOP10 jest przepaść. Między 1-szym a 5-tym może być 10x różnicy spokojnie (źródło: np. z infografiki Ethan Cartera).

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 5 stycznia 2015 16:46:41 przy kursie: 71,49 zł
@Frey
Cytat:
Zajrzyj na strony 250-251 tego wątku, tam są sposoby wyliczeń, o których pisze baks. On nie porównuje sprzedaży pudełek CoD z pudełkami TWOM. Wynik sprzedaży pudełek CoD można potraktować jako bazę do wyliczeń sprzedaży cyfrowej TWOM w tym samym okresie.

Faktycznie błędnie uznałem, że Baks odnosi się do wyliczeń ilości sprzedanych pudełek TWOM,
mi też chyba już udzielił się negatywny ton do adwersarza w dyskusjach, za co przepraszam.
@introverted
Cytat:
Czy możesz przytoczyć dokładny cytat? Moim zdaniem nic takiego nigdy z ust prezesa nie padło.

nie mogę przytoczyć konkretnego cytatu, tylko wniosek domu maklerskiego po spotkaniu z prezesem. Na podstawie jakiej wypowiedzi prezesa jest to stwierdzenie tego nie wiem, ale nie widzę powodów do tego aby negować, że spotkanie miało miejsce i była na nim mowa o wysokości sprzedaży.
poniżej można pobrać biuletym z informacjami, wydaje mi się, że link pojawiał się tu na forum.
www.trigon.pl/wiedza/trigon-da...

Cytat:
Poza tym: między 1-szym a 10-tym miejscem w TOP10 jest przepaść. Między 1-szym a 5-tym może być 10x różnicy spokojnie (źródło: np. z infografiki Ethan Cartera).


Nie wiem czy tam jest przepaść i ewentualnie jaka, może być i 10x, a może być też tak, że pierwsze miejsce to sprzedaż 5tyś sztuk dziennie jak i 50 tyś a na drugim miejscu może być 500 sztuk mniej od tego - to twierdzenie jest równie prawdziwe i rzeczywistość nie musi tak wyglądać. Ocena na podstawie jednej gry jest obarczona dużym błędem statystycznym, tak jak i na małej próbce testowej.

cubasz
0
Dołączył: 2010-12-21
Wpisów: 5
Wysłane: 5 stycznia 2015 17:47:42 przy kursie: 71,49 zł
@Introverted

Widziałem jakieś kilkadziesiąt stron temu opis obliczania przez Ciebie liczby sprzedanych na Steamie kopii TWoM. Mógłbyś jeszcze raz przytoczyć założenia, które przyjmujesz? Wtedy pamiętam, że wydały mi się one niekompletne.

Napisałem sobie podobny skaner Steama w oparciu o ich web api. Problem jest z założeniami. Jaką przyjmujesz ilość profili i dlaczego? Co uznajesz jako profil w mianowniku przy obliczeniach? (aktywny? posiadający jakąś grę? nieukryty?)


Ja puściłem skaner zaraz po świętach - 27.12. Przyjąłem, że do mianownika biorę przeskanowane profile, które posiadają chociaż jedną grę. Na 65648 takich profili 181 posiadało TWoM. Czyli jakieś 0,2757 %. Możnaby to przeskalować przybliżając liczbę takich profili w obrębie wszystkich badanych (w tym przypadku skanowałem 199600 profili). Czyli ok. 32% wszystkich uderzeń do API w tym zakresie kluczy co pisałeś daje mi profil z grą. To przy założeniu że takich id jest 24mln - dawało na tamten czas ok 212 tys. sprzedanych kopii. Czy takie są Twoje założenia?


Podaj proszę swój wzór na liczbę sprzedanych na Steam kopii z uzasadnieniem stałych, które przyjmujesz.



Przeglądam ten wątek właściwie od początku i proszę część użytkowników o nie zaśmiecanie go atakami i personalnymi wywodami pod adresem osób, które przedstawiają inne spojrzenie na temat. Proszę o sensowne wypowiedzi, nie marnujmy swojego czasu.


Jednocześnie przyznam, że Twoje wyniki @introverted wydają mi się zaniżone w stosunku do potencjalnej sprzedaży. Stąd ciekawość stałych, które przyjąłeś.





Edytowany: 5 stycznia 2015 18:02

introverted_investor
0
Dołączył: 2014-12-11
Wpisów: 79
Wysłane: 5 stycznia 2015 17:57:49 przy kursie: 71,49 zł
@cubasz:

Nie ma żadnych magicznych stałych.

Numer pierwszego profilu jest znany (76561197960265729).

Numer ostatniego profilu - biorę najwyższy znaleziony do tej pory. Na dziś jest to 76561197960265729 + 244208959. Codziennie podskakuje o 100-200tys.

Więc potencjalnych profili jest co najmniej 244208959.

Skanowane profile dzielę na:
- zliczane (co najmniej jedna gra kupiona) - w ostatnim skanowaniu 238001
- puste - 193076
- ukryte lub z innego powodu niedostępne - 163405

więc liczbę takich co mają jakąś grę ogółem szacuję na 238001/(238001+193076+163405)*244208959 = ~97.7mln na dziś.

Błąd można oszacować z zasad próbkowania. Dla takiego rozmiaru populacji i 200tys. próbek wynosi o mniej niż 15% (poziom ufności 99%).

EDIT: błędnie odniosłem Twoje dane do dzisiaj. Mi na 27.12 wychodziło ok. 206tys.
Edytowany: 5 stycznia 2015 18:05

introverted_investor
0
Dołączył: 2014-12-11
Wpisów: 79
Wysłane: 5 stycznia 2015 17:58:55 przy kursie: 71,49 zł
@cubasz:

Można też w ogóle pominąć kwestię rozmiaru i odnieść częstość do częstości innych gier. Niedawno były dane z Ethana np. Dolne widełki dla wielu gier są publicznie znane. Stosując ten sam algorytm dla innej gry można sprawdzić sensowność wyniku.

EDIT: Jako oszacowanie liczby profili które mają jakąś grę można też przyjąć liczbę aktywnych użytkowników którą Steam czasem podaje. Ostatnio podawał 104mln, przy czym ok. 6% jest ukryte (wg. ArsTechnica lub skanera) => ten sam wynik 97.7mln.
Edytowany: 5 stycznia 2015 18:08

cubasz
0
Dołączył: 2010-12-21
Wpisów: 5
Wysłane: 5 stycznia 2015 18:12:41 przy kursie: 71,49 zł
Ok, dzięki. Edytowałem swój post w trakcie jak odpowiadałeś - widzę, że liczyliśmy tak samo. Warto by znaleźć grę, dla której w ostatnim czasie podano sprzedaż steam i sprawdzić czy ten skaner nie ma za dużego błędu - jednak próba statystyczna (zakładam, że bierzesz co X profil do skanu) jest dosyć niejednorodna -> wiele osób na pewno zakładało konto na steam, żeby kupić gry z tych sale'ów, a przy takim wyborze danych nie widać, że ilość TWoM najpewniej będzie rosła dla wyższych id (co możnaby sprawdzić w sumie).

Edit: w poprzednim poście oczywiście 240mln.
Edytowany: 5 stycznia 2015 18:18


introverted_investor
0
Dołączył: 2014-12-11
Wpisów: 79
Wysłane: 5 stycznia 2015 18:17:57 przy kursie: 71,49 zł
@cubasz: Właśnie dla Ethana Cartera podali 100k 20 grudnia (łącznie w sprzedaży cyfrowej). Z tego ok. 80% było na Steamie (bo wcześniej podali 77% a promocja na Steamie zwiększyła to ratio). Mój skaner pokazywał wtedy dla Cartera ~80k, więc zgadza się wręcz podejrzanie dokładnie.

introverted_investor
0
Dołączył: 2014-12-11
Wpisów: 79
Wysłane: 5 stycznia 2015 18:30:09 przy kursie: 71,49 zł
cubasz napisał(a):
przy takim wyborze danych nie widać, że ilość TWoM najpewniej będzie rosła dla wyższych id (co możnaby sprawdzić w sumie).


Ciekawa teoria. Generalnie raczej nie wierzę żeby taka zależność była. Próbowałem sprawdzić, ale "nowych" profili jest za mało w stosunku do wszystkich przy ilości danych jakie mam.

kjujik
31
Dołączył: 2012-02-14
Wpisów: 110
Wysłane: 5 stycznia 2015 18:41:34 przy kursie: 71,49 zł
A teraz coś z zupełnie innej beczki. Dla wszystkich którzy narzekają na brak komunikacji ze spółki polecam oficjalnego twittera 11 bit studios. Możecie tam Państwo np. znaleźć info o tym, że Twom jest na 3 miejscu w rankingu magazynu Time oraz mase info na bieżąco od ludzi oraz firmy. Enjoy 😄
Edytowany: 5 stycznia 2015 18:42

Szutnik
153
Dołączył: 2011-10-30
Wpisów: 1 886
Wysłane: 5 stycznia 2015 19:25:34 przy kursie: 71,49 zł
Pozwoliłem sobie w mojej Kronice zamieścić dużą analizę techniczną obecnej sytuacji na 11Bit.

Nie robię tego tutaj ze względu na to, że często odbywa się tu produkcja wpisów z szybkością karabinu maszynowego, więc analiza szybko by zginęła, zasypana innymi postami.

Analiza dostępna tutaj:

www.stockwatch.pl/forum/wpisy-...
"Kupuj akcje, ilekroć zobaczysz na wykresie Wiewiórkę, siedzącą na ramieniu Clowna. To się nazywa Analiza Techniczna" - Dilbert (Scott Adams) :-)

Mr Exclusive
0
Dołączył: 2014-12-22
Wpisów: 60
Wysłane: 5 stycznia 2015 19:46:20 przy kursie: 71,49 zł
Czekalem na Twoja analize. Lubie je czytac i czesto gesto trafiasz dobrze.
Z ta sie jednak nie zgodze, ale to juz omowilem wczesniej :) ( przy zyskach ktore zakladam, kapitalizacja 150 milionow to dramatycznie malo)

Pozdrawiam i dzieki za Analize Panie Szutnik. Czas rozsadzi kto mial racje :)
Oczekuj nieoczekiwanego.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 5 stycznia 2015 19:51:07 przy kursie: 71,49 zł
A możesz przybliżyć obliczenia i szacunki owych zysków? Jeśli dobrze pamiętam oczekujesz 30 mln tylko w IV kwartale. Tak?
Rozumiem też, że razie Cię C/Z w okolicy 4-5. Są spółki z większym potencjałem:
MCI, Ekan - 2,5
MSX - 0,45

A tak na poważnie, to na świecie też są producenci gier właśnie w ten sposób wyceniani:
http://finance.yahoo.com/q?s=TTWO

I wcale nie dlatego, że kurs spadł. Wręcz przeciwnie:

kliknij, aby powiększyć

Edytowany: 5 stycznia 2015 20:26

Mr Exclusive
0
Dołączył: 2014-12-22
Wpisów: 60
Wysłane: 5 stycznia 2015 20:41:56 przy kursie: 71,49 zł
No wiec po przemysleniu dotarlo do mnie ze zle sie wyrazilem.
Oczekuje ze do 14 lutego zysku bedzie 30 milionow ( zalozylem okolo 700k kopi sprzredanych do tego czasu )

Nie przemyslalem tylko faktu, ze nie bedziemy jeszcze mieli wynikow za styczen + luty, wiec widoczny bedzie tylko 4 KW. No ale po wynikach za 4KW zacznie sie gra pod wyniki za 1 KW 2015.

No i tam plus minus wg mnie, otrzemy sie o 20 milionow.

Dla mnie kluczowa jest tutaj kapitalizacja. Wystarczy porownac ja z vividem, Cdred czy nawet Cigiem.
150 milionow na ta chwile. To tyle co nic.
FF 1.2 miliona akcji, gra ktora jest hitem i sie sprzedaje. Czego potrzeba wiecej aby zrobic 2 Cdreda ( pod wzgledem kapitalizacji) ?

Jestesmy po prostu niedowartosciowani i tyle. Spodziewam sie spokojnego trendu w gore z jakimis przyspieszeniami w okolicach wynikow. A kreski i wskazniki sie dostosuja do kursu, a nie kurs do wskaznikow i kresek :)

pozdrawiam



Oczekuj nieoczekiwanego.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 5 stycznia 2015 21:08:45 przy kursie: 71,49 zł
@antyteresa

bardzo ciekawy przykład z TakeTwo, ale wydaje mi się że oni bardziej przypominają CIGames niż 11bit, to jest firma tłukąca ogromne tytuły, o ogromnych kosztach, choć bardzo dopracowane (tym się od naszego CIG różnią)

Dopracowanie powoduje że kolejne wersje GTA wciąż się rewelacyjnie sprzedają (sam na playaku pograłem), mimo całkowitej totalnej wtórności, ale koszty wytworzenia zżerają zyski i nie wygląda żeby to się miało zmienić.

to jest zupełnie inna sytuacja niż ma 11bit. Tu mamy bardzo niskie koszty wytworzenia dające ogromną dźwignię zarobku, rzecz która tam nie ma i nie będzie miała miejsca. A co będzie jak wyczyn bardzo taniego wytworzenia i ogromnego zarobku powtórzą z Industrialem?

A teraz porównując, pod co niby ma urosnąc TT? Od czasu jak Carl Icahn wyszedł z akcji TT odkupionych przez firmę, sentyment mają fatalny. Że GTA 6 zrobią za 2 mln i zarobią 50 albo 100? Przecież wszyscy wiemy że nie zrobią. Zrobią za 200 baniek i zarobią 300 (coś w tym stylu). Co miałoby zaskoczyć inwestorów na TT i zmienić sentyment? Oni nawet nie bardzo przypominają firmy polskiego gamedev tylko gigantyczną farbrykę wciąż polerującą te same rzeczy. Więc tak też są wyceniani.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 5 stycznia 2015 21:19

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 5 stycznia 2015 21:48:56 przy kursie: 71,49 zł
@Mr Exclusive

Cytat:
Dla mnie kluczowa jest tutaj kapitalizacja. Wystarczy porownac ja z vividem, Cdred czy nawet Cigiem.
150 milionow na ta chwile. To tyle co nic.

ale porównać z kapitalizacją teraz na dzień dzisiejszy jaką mają po kilku dobrze sprzedanych grach na karku i rynek ma wyrobione o nich zdanie, czy kapitalizacją wtedy kiedy sprzedawał się ich pierwszy hit ?

Cytat:
FF 1.2 miliona akcji, gra ktora jest hitem i sie sprzedaje. Czego potrzeba wiecej aby zrobic 2 Cdreda ( pod wzgledem kapitalizacji) ?


Świetny argument... właściwie to dlaczego limit ma wyznaczać Cdred ? Może kapitalizacja powinna być 3*cdred - przecież taki FF, gra jest hitem i się sprzedaje! a jak w wynikach w drugim kwartale wskoczy jeszcze sprzedaż na mobilne - o ja Cie!


Cytat:
Jestesmy po prostu niedowartosciowani i tyle.

... i żyli długo i szczęśliwie (no i oczywiście na bogato)


Greenthumb
0
Dołączył: 2014-12-16
Wpisów: 162
Wysłane: 5 stycznia 2015 22:11:43 przy kursie: 71,49 zł
QMX napisał(a):
Orientuje się ktoś dlaczego nigdzie nie widać Twom na listach najlepiej sprzedających się pozycji na Humble store ?


Obserwowałem dziś humble często i rzeczywiście znika. U mnie teraz np. nie widać. Kilka razy dziś pojawiało się na 1 stronie, nawet w top10 rano, ale przez większą część dnia nie było wcale. Myślę, że ktoś z 11 powinien to sprawdzić, bo tracimy marketingowo korzystne pozycjonowanie jeśli jest to błąd systemu Eh?

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



268 269 270 271 272

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,183 sek.

dcepfvsn
ebhkxgqo
gosixehs
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
mcqnahwi
kfyvodat
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat