pixelg
11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 503,00 zł (-0,59%) 14-08-2020 17:00
Frey
2
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 896
Wysłane: 16 maja 2019 21:03:34 przy kursie: 392,00 zł
Moją uwagę w raporcie zwróciła jedna rzecz - stosunkowo duże przychody uzyskane w Japonii (str. 14 raportu). Związane są one jak myślę z premierą Moonlightera na tamtejszym rynku. Premiera ta miała miejsce 28.03.2019 r., a więc do Q1 zaliczono jedynie pierwsze 4 dni sprzedaży. Tymczasem Moonlighter był w 10-ce japońskiego e-shopu o ile mnie pamięć nie myli - przez 3 tygodnie...

Moim zdaniem raport dobry - przychody super. W zysku netto odbijają się zwiększone inwestycje, które przecież dla rozwoju spółki są niezbędne. Ten raport to już historia. Liczy się to, że spółka nie tylko mówi o zamiarach dynamicznego rozwoju, ale podejmuje w tym kierunku konkretne działania. Na ich efekty wyrażąjące się w zwiększonych przychodach trzeba będzie poczekać - ale na tym polega inwestowanie.

Elemis
Elemis PREMIUM
13
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 231
Wysłane: 16 maja 2019 22:32:17 przy kursie: 392,00 zł
Konsensusy i rekomendacje... LUBIĘ TO blah5 Ponieważ nie mam siły ani czasu analizować tego pojedynczo a doświadczenie podpowiada mi, że najlepszy w te klocki jest Pan Rodak i jego BOŚ to i spojrzałem sobie w jego kwietniowe estymacje. No i jest niemal w punkt. Zatem patrzę sobie także na jego wycenę - bo widać że chłop zna się na rzeczy.

baks
2
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 385
Wysłane: 16 maja 2019 23:38:05 przy kursie: 392,00 zł
Oxygen21 napisał(a):
Jak dla mnie raport rozczarowujący. Znowu jesteśmy pod znaczną kreską jeżeli chodzi o konsensus.

Możesz nas oświecić na czy opierałeś swoje "oczekiwania" ?
Jeśli tylko na konsensusach - to współczuję ..... zobacz ile z nich się sprawdziło. Jaki jest powód często dużych rozbieżności ??
inne dane, zła ich ocena, czy mało rzetelne podejście lub inne ... d'oh!
wystarczy pobieżnie obserwować spółkę i widać było mniejszą ilość promocji niż w ubiegłym kwartale a rosnące koszty i już można było mieć opinię o wynikach. Ja liczyłem na widełki 4-5 mln powyżej 6 byłoby dla mnie szokiem.
Jak wiadomo spółka ofensywę przypuści w q3 co da wymierny wynik w 2H. Można oczekiwać, że wyniku q2 będzie niewiele lepszy - chyba, ż faktycznie ML w Japonii jest tak mocny.
Warto pamiętać, że spółka zamierza zwiększyć zatrudnienie o 30-40% przed końcem roku. Poza tym aktualnie płacą za wynajem i remont nowego obiektu - to też koszty.
Lato czyli początek q3 zdynamizuje przychody i zatrudnienie po przeprowadzce we wrześniu.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)


anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
37
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 190
Wysłane: 17 maja 2019 00:02:31 przy kursie: 392,00 zł
Nie. Remont to nie koszt. To wydatek. Kosztem remontu bedzię amortyzacja. Taka wygląda stosowana w rachunkowości zasada memoriałowa. Koszty mają się pojawiać w rachunku wtedy kiedy korzysci, czyli przychody i memoriał stara się to oddać najlepiej jak to możliwe. Ponosi się wydatki inwestycyjne, a koszty inwestycji się POTEM rozlicza. Tak samo jak z grami. Są wydatki, ale nie ma kosztów. Te są dopiero po rozpoczeciu sprzedaży

mlutek68
mlutek68 PREMIUM
0
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2017-11-07
Wpisów: 243
Wysłane: 17 maja 2019 13:46:10 przy kursie: 398,00 zł
Raport i wyniki dla rynku obojętne, niezbyt duże zainteresowanie..
myślałem ze może wybija 400 i podejdą nieco wyzej ale nic sie nie zmieniło...
Czy jest coś co ruszy jeszcze ten kurs? w zasadzie w najbliższym okresie cisza i spokoj wiec obawiam sie czy aby nie bedzie korekta...a Wy co o tym myslicie..?
Pozdrawiam

Elemis
Elemis PREMIUM
13
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 231
Wysłane: 17 maja 2019 13:55:03 przy kursie: 398,00 zł
Myślimy, że zazwyczaj po wynikach była tutaj lawina. Taka dziwaczna dość prawidłowość dla spółki, która regularnie te wyniki mocno poprawia. Teraz magiczny związek frazeologiczny " poniżej konsensusu" nie wpłynął w żaden sposób na notowania jak sam zauważyłeś. Może tylko minimalnie większy obrót jest na kursie. Jakieś tam przecieki i czytanie między wierszami wskazują, że do istotnych premier też tak jakby dalej niż część osób sądziła. Do tego ( akurat dziś) przeważnie czerwono i na szerokim i na game devie. Zatem OSOBIŚCIE dzisiejsze zachowanie kursu odczytuję bardziej jako brak chęci do korekty niż brak chęci do lotu.

andy_dufresne
9
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 837
Wysłane: 18 maja 2019 12:58:42 przy kursie: 398,00 zł

Polecam - prezentacja Bitów z marcowego GDC. Wspominają m.in. o dwóch wcześniejszych skasowanych projektach (Shelter i Industrial).

Niezmiennie zaskakuje mnie ich niesamowita dbałość o szczegóły. To, jak wiele aspektów biorą pod uwagę tworząc własne koncepcje gier. Jak wszystko jest dobrze wymyślone, przemyślane i świadomie zrealizowane.

Myślę, że stworzą jeszcze coś wielkiego.
Jestem na Twitterze

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
37
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 190
Wysłane: 18 maja 2019 15:48:54 przy kursie: 398,00 zł
W drodze po 100 milionów – omówienie sprawozdania finansowego 11 bit studios po I kw. 2019 r.


Przychody 11 bit studios wyniosły w I kw. 14,2 mln zł to stanowi wzrost o 532 proc. r/r i spadek o 37 proc. kw/kw. Z reguły dynamika spadku w relacji Q4/Q1 była większa i wynosiła historycznie ok. 70 proc. (wyjątkiem jest przełom 2015/2016 kiedy premierę w I kw. 2016 r. miał TWOM w wersji konsolowej). Przychody raportowanego okresu są zbliżone wielkością do uzyskanych w III kw. 2018 r., czyli kwartale popremierowym Frostpunka, więc rezultat trzeba ocenić pozytywnie. W okresie od stycznia do marca nie było żadnych istotnych premier poza tym, że spółka wydała Beat Copa na konsole (PS4, X1, Switch) i urządzenia mobilne.


kliknij, aby powiększyć


Beat Cop nie jest projektem zupełnie do pominięcia, tak się przynajmniej wydaje patrząc na należności od Apple, które wzrosły r/r o 15 proc., ale kw/kw 263 proc. (248 tys. zł).

Najbardziej porównywalnym okresem wydaje się III kw. 2018 r. (brak skoków sprzedaży związanych z premierą i świątecznej, sezonowej zwyżki ) Ze struktury sprzedaży pod względem geograficznym wynika, że sprzedaż w takim ujęciu na rynku amerykańskim (głównie Steam) spadła 1,5 mln zł (14 proc.), sprzedaż do partnerów europejskich skurczyła się o 0,5 mln zł (28 proc.) Za to istotnie wpłynęła na wynik także sprzedaż na platformie SWITCH. Przychody z rynku japońskiego dały ekstra 2,4 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


Na bazie metodologii, którą stosowałem w poprzednich kwartałach i która znalazła potwierdzenie w raporcie rocznym, można oszacować, że przychody ze sprzedaży Moonlightera wyniosły 2,7 mln zł, co w ujęciu 1q19/3q18 oznacza spadek o 26 proc. Natomiast istotnie zmieniła się ich struktura. Przychody ze sprzedaży na PC wyniosły niecałe 600 tys. zł, natomiast zwyżkę zrobił Switch, gdzie przychody wyniosły ok. 2,1 mln zł. Wydaje się, że niezły rezultat uzyskały starsze pozycje z katalogu. Spółka w raporcie poinformowała, że:

Cytat:
Wysoka jakość gry i duża efektywność akcji promocyjno-wyprzedażowych związanych z „TWoM” sprawiła, że w pierwszych trzech miesiącach 2019 roku przychody ze sprzedaży gry były wyższe niż w analogicznym okresie 2018 roku


TWOM razem z Beat Copem i innymi starszymi produkcjami prawdopodobnie przyniósł więcej niż w I kw. 2018 r., w związku z czym można spokojnie przyjąć sprzedaż na poziomie 2,5 mln zł (2,2 mln zł w I kw. 2018 r.). To daje nam 8,7 mln zł przychodów z Frostpunka. Z tego wynika, że w relacji do III kw. przychody wzrosły o 1,01 mln zł (14 proc.), natomiast w relacji do poprzedniego kwartału spadły o 46 proc. (7,5 mln zł).


kliknij, aby powiększyć


Wzrost sprzedaży głównego tytułu względem 3 kw. wydaje się mieć przyczynę w promocjach. W I kw. cena na wyprzedażach Steam posiadała 40-proc. dyskonto względem ceny normalnej (25 proc. w III kw. 2018 r., 33 proc. w IV kw. 2018 r.), ponadto okresy wyprzedaży były dłuższe – łącznie 14 dni (10 dni w III kw. 2018 r.).

Marża brutto na sprzedaży gier (przychody minus amortyzacja) wyniosła 12,6 mln zł, w porównaniu do 1,8 w I kw. 2018 r., 42 mln zł. w kw. premiery, 12,4 mln zł w III kw. 2018 r. i 20,9 mln zł w IV kw. 2018 r. Wzrost kwartalnej amortyzacji do 1,5 mln zł to oczywiście efekt premier, które miały miejsce w 2018 r. Przypomnę, że koszty pisania gier nie są ujawniane w rachunku zysków i strat w momencie wydatków (kapitalizuje się je na pracach rozwojowych), tylko jako amortyzacja wartości niematerialnych i prawnych, w szczególności zakończonych prac rozwojowych.

Koszty operacyjne, których spółka nie skapitalizowała na bilansie poza amortyzacją wyniosły 6,7 mln zł w porównaniu do 2,8 mln w I kw. 2018 r. 7,5 mln zł w III kw. 2018 r. i 9,2 mln zł w IV kw. 2018 r. Wzrost w relacji do I kw. 2018 r. jest przede wszystkim wynikiem ujęcia kosztów programu motywacyjnego (niegotówkowych, ale całkiem słusznych oddających rozwodnienie w kolejnych latach) i tantiem dla twórców Moonlightera, które w III kw. można szacować na ok. 2 mln zł.

Mimo wszystko koszty w relacji do I kw. 2018 r. nieco rosną. Koszty usług obcych skorygowanych o tantiemy, wynagrodzeń skorygowany o rezerwy na premie za wyniki wyniosły 2,2 mln zł w porównaniu do 1,9 mln zł przed rokiem. Na szczęście w relacji do III kw. obserwujemy spadek o ok. 0,6 mln zł., co prawdopodobnie wynika z mniejszych nakładów na promocję i być może zakończenia fazy prototypowej Project 8.


kliknij, aby powiększyć


Finalnie spółka pokazała 5,7 mln zł zysku operacyjnego w porównaniu do 5 mln zł w III kw. 2018 r. i straty na poziomie 0,8 mln zł rok wcześniej. Należy jednak zaznaczyć, że wbrew opiniom na forum w raportowanym rezultacie nie ma (nie powinno być) kosztów inwestycji, bo zgodnie z zasadami rachunkowości koszty remontów siedziby, jej wyposażania, czy pisania gier się kapitalizuje (nie przechodzą wprost przez wynik) i obciążają rachunek wyników dopiero w momencie, kiedy inwestycje są gotowe do użytkowania przez ich okres ekonomicznej użyteczności za pomocą amortyzacji. Oczywiście zgodnie z MSR rachunek wyników jest obciążany przez koszty prac badawczych, a nie jest nimi pisanie gier tylko na przykład działania zmierzające do zdobycia nowej wiedzy (opracowanie nowej technologii, kiedy rezultat prac nie jest pewny i nie da się udowodnić jej działania i wykorzystania). Wydaje się, że do prac badawczych można zaliczyć prace koncepcyjne nad nowymi grami.

Spółka przestała spekulować i trzymać gotówkę głównie w walucie (tylko równowartość 5 mln zł na prawie 23 mln zł), więc nie ma istotnych różnic kursowych. Te pochodzą od należności i wyniosły 117 tys. zł. Za to pojawia się koszt wyceny SWAPu, który ma hedgować stopę procentową w kredycie na zakup biurowca. Na skutek wysokiego salda gotówki spółka dostaje też istotne odsetki – 213 tys. zł. Per saldo linia finansowa nie ma wpływu na wynik. Ostatecznie spółka zarobiła na czysto 4,4 mln zł.

Frostpunk będzie jeszcze przez lata prawdopodobnie głównym aktywem generującym przychody i zyski, a na jego potencjał wskazuje 1,2 mln osób posiadających grę na wishlistach i premiera na konsolach, która ma mieć miejsce w III kw. br., czyli zapewne we wrześniu. Według mnie będzie to znacznie mniejszy sukces niż wersja PC, podobnie jak to było w przypadku TWOM. Większy potencjał konsolowy ma posiadać Project 8, gdzie spółka przeszła już do fazy produkcyjnej.

W bilansie spółki widać pewien wzrost nakładów na nowe gry. W I kw. spółka skapitalizowała na pracach rozwojowych w toku 2,5 mln zł, w porównaniu do 2 mln kwartał wcześniej i 2,1 mln w III kw. 2018 r. Na dzień publikacji sprawozdania w spółce pracowało 112 osób, czyli o 6 więcej niż na dzień publikacji raportu rocznego i 20 osób więcej niż na dzień publikacji raportu za III kw. (11 listopada 2018 r.). Jednocześnie z prac rozwojowych w toku spółka wyksięgowała 176 tys. zł kosztów portu Beat Copa i pokazała je na pracach zakończonych.


kliknij, aby powiększyć


Na koniec I kw. do rozliczenia w kolejnych kwartałach pozostało 9,4 mln kosztów gier, natomiast na prace rozwojowe w toku (niezakończone gry) 7,4 mln zł. Prawdopodobnie duża część tej kwoty to nakłady na wersję konsolową i dodatki. Zgodnie z informacją ze sprawozdania nad Frostpunkiem wciąż pracuje ok. 40 osób, natomiast nad Projectem 8 o 15 osób mniej. Kilkunastoprocentowy udział w pozycji ma pewnie także Moonlighter.


kliknij, aby powiększyć


Wyniki spółki są niezłe, ale wycena giełdowa patrzy już zupełnie gdzie indziej niż niskie kilkadziesiąt milionów powtarzalnego zysku netto. Kapitalizacja 11 bit to prawie miliard złotych, więc w oczekiwaniach na kolejne lata mamy już zyski w okolicy 100 mln zł. Kwartały z paroma milionami są w zasadzie nieistotne. Najważniejsza kwestia to potencjał Projekt 8 i multiplikacja produkcji, która w końcu ma nastąpić. W raporcie czytamy, że:

W II półroczu 2019 roku można też oczekiwać pierwszych decyzji na temat dwóch kolejnych tytułów, które zamierza produkować spółka. Trafią na rynek po grze „Projekt 8”. Równoczesna produkcja kilku tytułów znacznie przybliży 11 bit studios do realizacji średnioterminowego celu, czyli jednej premiery (własnej gry) rocznie. Żeby zwiększyć potencjał produkcyjny spółka prowadzi intensywną rekrutację nowych pracowników, również na stanowiska menedżerskie. Celem na ten rok jest, żeby zwiększyć zatrudnienie do 140-150 osób.

Oznacza to, że w tym roku przybędzie jeszcze 15-25 osób, czyli liczba ludzi pracująca obecnie nad Projekt 8. Dodatkowo rynek ma usłyszeć coś więcej na temat kolejnych produkcji i to ta informacja może ruszyć mocniej kursem.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 20 maja 2019 11:15

Bidzos
1
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 131
Wysłane: 20 maja 2019 09:37:28 przy kursie: 399,00 zł
Fajny artykuł, dobre informacje
gry.wp.pl/polacy-z-sukcesami-w...
11 Bit Studios

- Targi China Joy w Szanghaju są o wiele większe od Game Fusion, jednak na mniejszych targach o wiele łatwiej o zwrócenie na siebie uwagi. Działamy z Fundacją od dłuższego czasu, dzięki ich pomocy oprócz targów czekają nas rozmowy z firmami oraz z lokalnymi mediami. Rozmowa z takimi wydawcami jak Tencent czy Coconut Island jest czymś bardzo istotnym - mówi Karol Zajączkowski z 11 Bit Studios w rozmowie z WP Tech.

Zachęcone sukcesami "Frostpunka" i "This War of Mine" studio tym razem wybrało się do Chin jako wydawca. 11 Bit Studios zaprezentowało dwie wydawane przez siebie produkcje – "Children of Morta" oraz dodatek do gry "Moonlighter".

Pierwsza produkcja opowiada historię rodziny, która od pokoleń chroni tytułowej góry przed najazdami potworów. Mechanika jest zbliżona do Diablo – odwiedzamy losowo generowane lochy, zdobywamy doświadczenie i przedmioty, a do wyboru mamy kilku członków rodziny, z których każdy ma inny styl walki. Wszystko to okraszone interesującą oprawą graficzną w stylu retro.

"Moonlighter" z kolei to gra RPG, w której wcielamy się w młodzieńca marzącego o wiecznej chwale. Tę można zdobyć w ruinach nieopodal wioski, walcząc z potworami i zdobywając przedmioty. Jednak za dnia musimy prowadzić rodzinny biznes. Znalezione rzeczy sprzedajemy, odpowiednio ustalając cenę, by nie stracić, ale i nie odstraszyć potencjalnych klientów. Ciekawy mariaż symulatora sklepu i gry RPG.

Z dużym zainteresowaniem graczy spotkała się zwłaszcza pierwsza produkcja – przy stanowisku cały czas był ktoś, kto chciał zagrać w "Children of Morta". - Co ciekawe, widzowie grają długo, bo nawet po 20 minut – mówi Zajączkowski. – To złożona gra, wymagająca dość dużo uwagi, ale również jest bardzo wciągają. Celujemy, by obie gry ukazały się w Chinach w lecie.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

sledzik007
0
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 133
Wysłane: 20 maja 2019 10:26:36 przy kursie: 399,00 zł
Te ostatnie zdanie napawa optymizmem szczególnie że nie raz już widzieliśmy jaki jest potencjał na rynku chińskim ;)


topfacet
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 2 547
Wysłane: 20 maja 2019 13:32:33 przy kursie: 399,00 zł
27 maja w Krakowie pierwsze z zapowiadanych spotkań inwestorskich hello1

sledzik007
0
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 133
Wysłane: 20 maja 2019 15:36:03 przy kursie: 399,00 zł
Ktoś ma zamiar jechać?

Bidzos
1
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 131
Wysłane: 20 maja 2019 17:30:50 przy kursie: 399,00 zł
Ja prawdopodobnie będę, więc możecie wrzucać pytania.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Skimixa
Skimixa PREMIUM
0
Dołączył: 2012-05-19
Wpisów: 191
Wysłane: 21 maja 2019 10:24:40 przy kursie: 396,00 zł
Jest nowe reko z mbank. bardzo pozytywne

chris_martin
chris_martin PREMIUM
5
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 838
Wysłane: 21 maja 2019 12:38:36 przy kursie: 396,00 zł
Jaki TP?
Everything you know is wrong.........

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
9
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 157
Wysłane: 21 maja 2019 18:37:23 przy kursie: 396,00 zł
topfacet napisał(a):
27 maja w Krakowie pierwsze z zapowiadanych spotkań inwestorskich hello1


Też postaram się być.

P.S. Moonlighter w japońskim Nintendo E-shop ciągle okupuje Top 50, więc na wyprzedażach będzie tu naprawdę spory potencjał.

Skimixa
Skimixa PREMIUM
0
Dołączył: 2012-05-19
Wpisów: 191
Wysłane: 21 maja 2019 18:46:09 przy kursie: 396,00 zł
chris_martin napisał(a):
Jaki TP?


powyżej 500

andy_dufresne
9
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 837
Wysłane: 22 maja 2019 19:57:38 przy kursie: 387,50 zł
Dziś ta rekomendacja została udostępniona w serwisie informacyjnym DM. To kilkunastostronnicowy raport analityczny.

Bardzo ciekawa lektura, dużo porównań do Paradoxu (11B 2018 = PDX 2014, a ten urósł do dziś x5). Wskazane potencjalne obszary zaskoczeń. Zakładane 3 własne premiery do 2027, w tym P8 w 2021.
Jestem na Twitterze

Bidzos
1
Dołączył: 2012-07-02
Wpisów: 131
Wysłane: 22 maja 2019 21:56:06 przy kursie: 387,50 zł
Dasz link?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Frey
2
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 896
Wysłane: 23 maja 2019 12:06:19 przy kursie: 393,50 zł
Preview Children of Morta - chyba powolutku rusza akcja marketingowa (choć premiera pewnie dopiero na jesieni):

Cytat:

Ich weiß nicht, wie es euch geht, aber nachdem ich nach Dead Cells dachte, ich hätte in Sachen Roguelite wirklich alles gesehen, belehrten mich erst das brillante Hades vom Bastion-Entwickler Supergiant und nun dieses höchst ansehnliche Erzähl-Roguelite eines besseren. Vorausgesetzt, das Kampfsystem geht in Ordnung und im Koop ergänzen sich die Kräfte und Talente der Figuren schön, komme ich hiermit exzellent durch den Sommer.

www.eurogamer.de/articles/2019...


Pomimo tego, że szeroka akcja marketingowa CoM jeszcze nie wystartowała, to w grupie CoM na Steam jest już ponad 16 tyś osób - czyli o tysiąc więcej niż w grupie Moonlightera na tydzień przed premierą tej gry. thumbright

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,480 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +140,98% +28 196,35 zł 48 196,35 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d